Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 8. jul 2016, 17:15

Rapfisk skrev:
Skralde skrev:Nå, men jeg skal på date med en umiddelbar sød og pæn mand på søndag og jeg er allerede ved at dø af skræk :panik:

Ej, det må du ikke. Dø, altså. Men det er lidt hyggeligt, at du er spændt. Det skal nok gå godt.


Jeg skal nok prøve at undgå det så :afro: Men puha det er lidt ekstra grænseoverskridende denne gang da vi hverken har skrevet ret meget sammen forinden og at jeg lidt føler at han er alt for pæn til mig. :genert:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 8. jul 2016, 17:17

KitKat skrev:
KitKat skrev::) Jeg tror såmænd også det sagtens kan lade sig gøre når man, som du også skriver, lige får dén der detalje ud af verden fra start.

Jeg har netop afrundet en "samtale" på facebook med et meget u-elegant træde-mig-selv-over-tæerne forsøg. :lol:

Der er 100 måder det kunne have været gjort bedre på, men hey, i det mindste var det autentisk...


:klap: Han er cool, har tilsyneladende selv tænkt det samme som mig og læser ingen "hensigter" imellem linjerne.

God weekend til jer allesammen, og god date til jer der skal dét :D


Hvor dejligt :gogo: Rigtig god weekend til dig også :kys:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 8. jul 2016, 17:18

Plante, er der noget nyt om ham der du rigtig gerne vil drikke kaffe med? :kys:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 8. jul 2016, 17:46

Jeg datede tidligere i år en herboende mand fra et andet europæisk land. Han ønskede ikke et forhold, men han var på alle måder en gentleman og enormt interessant at være sammen med. Vi hyggede os virkelig meget, men dater ikke længere, fordi jeg gerne vil have et forhold.

Nu er jeg så begyndt at skrive på Tinder med en andre mand fra samme land. Han bor bare i det andet land, men var på besøg her, da jeg swipede ham til højre. Han virker ret lovende - sjov og respektfuld og på alle måder tiltalende, og jeg har ikke slettet ham pga afstand, som jeg normalt ville gøre.

Men altså; det virker også lidt formålsløst at engagere mig i en, der bor i et helt andet land, når jeg har mødt ham på Tinder og jeg ikke er penneventypen. På den anden side så kommer han jævnligt til Danmark...

What to do??
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 8. jul 2016, 17:48

Skralde skrev:
Rapfisk skrev:
Skralde skrev:Nå, men jeg skal på date med en umiddelbar sød og pæn mand på søndag og jeg er allerede ved at dø af skræk :panik:

Ej, det må du ikke. Dø, altså. Men det er lidt hyggeligt, at du er spændt. Det skal nok gå godt.


Jeg skal nok prøve at undgå det så :afro: Men puha det er lidt ekstra grænseoverskridende denne gang da vi hverken har skrevet ret meget sammen forinden og at jeg lidt føler at han er alt for pæn til mig. :genert:


Men sådan har han det åbenbart ikke (jeg går ud fra, at han har set billeder af dig), så nyd at han finder dig attraktiv.
1
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 8. jul 2016, 17:58

Lys skrev:
Skralde skrev:
Rapfisk skrev:
Skralde skrev:Nå, men jeg skal på date med en umiddelbar sød og pæn mand på søndag og jeg er allerede ved at dø af skræk :panik:

Ej, det må du ikke. Dø, altså. Men det er lidt hyggeligt, at du er spændt. Det skal nok gå godt.


Jeg skal nok prøve at undgå det så :afro: Men puha det er lidt ekstra grænseoverskridende denne gang da vi hverken har skrevet ret meget sammen forinden og at jeg lidt føler at han er alt for pæn til mig. :genert:


Men sådan har han det åbenbart ikke (jeg går ud fra, at han har set billeder af dig), så nyd at han finder dig attraktiv.


Nej det har du selvfølgelig ret i :kys: Det er virkelig også åndssvagt at jeg får det sådan, for jeg har netop sørget for at ligge et helfigursbillede op i blandt mine billeder og mit profilbillede er helt uden makeup, netop fordi jeg ikke ønsker at jeg bliver droppet pga. bl.a. min overvægt senere hen. Og selv om jeg ikke ligner en model, så er jeg altså ret fantastisk på andre områder :genert:
4
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Singletråden

Indlægaf Mocca » 8. jul 2016, 18:00

Skralde skrev:
Lys skrev:
Skralde skrev:
Rapfisk skrev:
Skralde skrev:Nå, men jeg skal på date med en umiddelbar sød og pæn mand på søndag og jeg er allerede ved at dø af skræk :panik:

Ej, det må du ikke. Dø, altså. Men det er lidt hyggeligt, at du er spændt. Det skal nok gå godt.


Jeg skal nok prøve at undgå det så :afro: Men puha det er lidt ekstra grænseoverskridende denne gang da vi hverken har skrevet ret meget sammen forinden og at jeg lidt føler at han er alt for pæn til mig. :genert:


Men sådan har han det åbenbart ikke (jeg går ud fra, at han har set billeder af dig), så nyd at han finder dig attraktiv.


Nej det har du selvfølgelig ret i :kys: Det er virkelig også åndssvagt at jeg får det sådan, for jeg har netop sørget for at ligge et helfigursbillede op i blandt mine billeder og mit profilbillede er helt uden makeup, netop fordi jeg ikke ønsker at jeg bliver droppet pga. bl.a. min overvægt senere hen. Og selv om jeg ikke ligner en model, så er jeg altså ret fantastisk på andre områder :genert:


Selvfølgelig er du det :gogo:
1
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 8. jul 2016, 18:01

Skralde skrev:
Lys skrev:
Skralde skrev:
Rapfisk skrev:
Skralde skrev:Nå, men jeg skal på date med en umiddelbar sød og pæn mand på søndag og jeg er allerede ved at dø af skræk :panik:

Ej, det må du ikke. Dø, altså. Men det er lidt hyggeligt, at du er spændt. Det skal nok gå godt.


Jeg skal nok prøve at undgå det så :afro: Men puha det er lidt ekstra grænseoverskridende denne gang da vi hverken har skrevet ret meget sammen forinden og at jeg lidt føler at han er alt for pæn til mig. :genert:


Men sådan har han det åbenbart ikke (jeg går ud fra, at han har set billeder af dig), så nyd at han finder dig attraktiv.


Nej det har du selvfølgelig ret i :kys: Det er virkelig også åndssvagt at jeg får det sådan, for jeg har netop sørget for at ligge et helfigursbillede op i blandt mine billeder og mit profilbillede er helt uden makeup, netop fordi jeg ikke ønsker at jeg bliver droppet pga. bl.a. min overvægt senere hen. Og selv om jeg ikke ligner en model, så er jeg altså ret fantastisk på andre områder :genert:


Selvfølgelig er du det. Jeg benytter samme strategi mht billederne - de kan lige så godt vide fra start, at jeg ikke ligefrem har modelmål. Men det er der også pæne mænd, der har det helt fint med!
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 8. jul 2016, 18:22

Skralde skrev:Plante, er der noget nyt om ham der du rigtig gerne vil drikke kaffe med? :kys:

Hehe, vi skriver ikke ret meget sammen, og det har jeg været ret irriteret over, fordi jeg synes, det virker som manglende interesse. Men vi har stadig en kaffeaftale flyvende - måske bliver det til noget i næste uge :)
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 8. jul 2016, 19:18

Planten skrev:
Skralde skrev:Plante, er der noget nyt om ham der du rigtig gerne vil drikke kaffe med? :kys:

Hehe, vi skriver ikke ret meget sammen, og det har jeg været ret irriteret over, fordi jeg synes, det virker som manglende interesse. Men vi har stadig en kaffeaftale flyvende - måske bliver det til noget i næste uge :)


Det er altså også virkelig svært at gennemskue om det er pga. manglende interesse eller om de bare er mindre aktive skriftligt end, øhm vi andre der bruger ret meget tid på en debatside :genert: Jeg håber sådan for dig at det lykkedes :kys:
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 8. jul 2016, 19:55

Skralde skrev:
Planten skrev:
Skralde skrev:Plante, er der noget nyt om ham der du rigtig gerne vil drikke kaffe med? :kys:

Hehe, vi skriver ikke ret meget sammen, og det har jeg været ret irriteret over, fordi jeg synes, det virker som manglende interesse. Men vi har stadig en kaffeaftale flyvende - måske bliver det til noget i næste uge :)


Det er altså også virkelig svært at gennemskue om det er pga. manglende interesse eller om de bare er mindre aktive skriftligt end, øhm vi andre der bruger ret meget tid på en debatside :genert: Jeg håber sådan for dig at det lykkedes :kys:

Tak,lige nu er jeg meget lidt oppe at ringe, så tager det stille og roligt ;)
Glæder mig til at høre om din date :)
1
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 8. jul 2016, 19:56

Håber du får en fantastisk date, Skralde :kys:
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 8. jul 2016, 20:05

Tak de damer, det gør jeg også :D
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 8. jul 2016, 23:14

KitKat skrev::) Jeg tror såmænd også det sagtens kan lade sig gøre når man, som du også skriver, lige får dén der detalje ud af verden fra start.

Jeg har netop afrundet en "samtale" på facebook med et meget u-elegant træde-mig-selv-over-tæerne forsøg. :lol:

Der er 100 måder det kunne have været gjort bedre på, men hey, i det mindste var det autentisk...


Så det date-agtige er lukket eller? Og hvad bestod det uelegante i? Fortæl! :D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Singletråden

Indlægaf chokoladegris » 9. jul 2016, 07:25

Jeg mødtes med en fyr for en måned siden og vi endte med at have sex på første date, hvilket er første gang jeg har gjort det! Men, de to foregående dates havde han aflyst på grund af tømmermænd og der gik en hel måned før vi fik en ny date i hus. Well, vi havde en hyggelig aften og snakkede super godt sammen og vi endte så med at have sex, da jeg er på vej hjem skriver han "tak for en dejlig aften" og siden har vi kun udvekslet få beskeder. Jeg er ekstremt dårlig til selv at skrive til folk, hvilket jeg har oplevet at nogle fyre tolker som manglende interesse, men det er bare fordi at jeg ikke gider det med at skrive hele tiden. Well, sidst jeg har hørt fra ham er ca 1,5 uge siden hvor han skriver undskyld for ikke at have skrevet så meget, han havde bare haft så travlt. Det er sådan at når vi har skrevet, har jeg nævnt at jeg gerne ville ses igen og at jeg håbede snart at vi kunne ses, enten har han snakket udenom eller skrevet at han ikke har tid, jeg ved dog at han har ferie nu. Jeg er bange for om han måske har været interesseret, men måske ikke har gjort mere ved det, fordi at jeg ikke selv har skrevet ret meget. I vores beskeder har han ikke spurgt så meget ind til mig, men mest fortalt mere om hvad han selv har lavet og laver, ellers har beskederne handlet kort om vores sex eller at han gerne ville putte - hvilket jeg ikke helt forstår, han kontakter mig jo selv, men det handler mest om sex eller om ham selv og det at han ikke rigtig tager initiativ til at ses og nu hører jeg ikke rigtig fra ham længere. Nogen der kan give et råd, en tanke et eller andet omkring det her? :-D
0

Tilbage til "Forhold og sex"