Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 16. jul 2016, 20:51

Ej, hvad sker der også for sådan en kommentar? Det er da netop det at leve sig ind i en fortælling, der er det fede ved film af alle slags. Skulle man så kun se dokumentarer?
4
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 20:52

Ado skrev:
Dikus skrev:
Ado skrev:Jeg er hjemme igen. Altså, det var hyggeligt. Men slet ikke i stil med sidste gang. Jeg kunne tydeligt mærke aldersforskellen i dag. Sexen var lækker. Dét kan han finde ud af. Men det var sgu lidt svært at holde en samtale kørende.

Jeg tror ikke vi skal ses igen. Selv om jeg godt kan bruge lækker sex, så skal der altså være mere der spiller. Han er virkelig sød og galant. Der er intet galt med ham som person. Vi er bare ikke et match. Og jeg tror egentlig vi er ret enige, selv om ingen sagde noget. Det er fint nok. Jeg er faktisk mest glad for at have hjemme nu og have udsigten til en dag helt alene i morgen. :lol:

Daten i onsdag er og bliver fantatisk. Så jeg tager det som en oplevelse.


Ej hvor ærgerligt.



Ja, joehh...altså, jeg havde håbet på en fed gentagelse. Og udsigten til en pisse fræk sexven uden forpligtelser, men med respekt og kvalitetstid. Men aldersforskellen virkede bare så stor. Og den der snert af arrogance, da vi talte om film, og han pløjede de psykologiske gysere ned jeg talte om, ved at sige, at "han jo altså var et intelligent menneske, så han vidste jo godt, at det bare var skuespil".

Nå nå da. Der lærte du mig noget nyt. Jeg gik ellers og troede, at Batel Motel foreik i virkeligheden. :lol:


Det lyder pudsigt nok som regel så sært uintelligent, når folk siger den slags ... :)

Sjovt, at andre synes, det er ærgerligt, I ikke skal være mere, Ado. Ud fra din første beskrivelse tænkte jeg som nævnt kun 'elsker' eller 'eventyr'. Det virkede for iscenesat og opstyltet til dig, synes jeg. Siger jeg helt uden at kende dig :lol:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 16. jul 2016, 20:53

Får lige lyst til at se et afsnit af Sex and the City, inden jeg går i seng. Er der én, der har en hurtig idé til, hvilket jeg skal vælge?
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 20:54

Hvor gammel er han i øvrigt, Ado?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 16. jul 2016, 20:55

Marioneta skrev:Jeg har haft en led drøm - og underlig. Men det er drømme nu ofte :wacko:

Drømte at jeg mødte en tidligere flirt. Var endda til en fest af en slags og han ville åbenbart fortælle mig, at han var gravid. Ja, det var så det underlige. Men altså jeg syntes det var ret træls, at han skulle prale af det, når jeg har mistet min graviditet :stoned:

I dag har jeg så tænkt en del på ham. Det er ret belastende. Han var ellers ved at være ude af mit hoved, men sådan en underlig drøm var åbenbart nok til han lige skulle tilbage. Det tog også kun ca. 100 år før jeg fik ham gemt væk sidst. Han er altid den, som er i mine tanker, når jeg er "imellem dates", da han er den, som jeg har været tættest på - på godt og på ondt.


Underbevidstheden kan virkelig spille en nogle puds. Sender et kram.
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 16. jul 2016, 20:58

ManicNinja skrev:
Ado skrev:
Dikus skrev:
Ado skrev:Jeg er hjemme igen. Altså, det var hyggeligt. Men slet ikke i stil med sidste gang. Jeg kunne tydeligt mærke aldersforskellen i dag. Sexen var lækker. Dét kan han finde ud af. Men det var sgu lidt svært at holde en samtale kørende.

Jeg tror ikke vi skal ses igen. Selv om jeg godt kan bruge lækker sex, så skal der altså være mere der spiller. Han er virkelig sød og galant. Der er intet galt med ham som person. Vi er bare ikke et match. Og jeg tror egentlig vi er ret enige, selv om ingen sagde noget. Det er fint nok. Jeg er faktisk mest glad for at have hjemme nu og have udsigten til en dag helt alene i morgen. :lol:

Daten i onsdag er og bliver fantatisk. Så jeg tager det som en oplevelse.


Ej hvor ærgerligt.



Ja, joehh...altså, jeg havde håbet på en fed gentagelse. Og udsigten til en pisse fræk sexven uden forpligtelser, men med respekt og kvalitetstid. Men aldersforskellen virkede bare så stor. Og den der snert af arrogance, da vi talte om film, og han pløjede de psykologiske gysere ned jeg talte om, ved at sige, at "han jo altså var et intelligent menneske, så han vidste jo godt, at det bare var skuespil".

Nå nå da. Der lærte du mig noget nyt. Jeg gik ellers og troede, at Batel Motel foreik i virkeligheden. :lol:


Det lyder pudsigt nok som regel så sært uintelligent, når folk siger den slags ... :)

Sjovt, at andre synes, det er ærgerligt, I ikke skal være mere, Ado. Ud fra din første beskrivelse tænkte jeg som nævnt kun 'elsker' eller 'eventyr'. Det virkede for iscenesat og opstyltet til dig, synes jeg. Siger jeg helt uden at kende dig :lol:

Jeg tænkte det samme, da jeg stod og røg ud af vinduet på hans badeværelse. :D Han ER pisse sexet og galant og spændende. Og det er tiltrækkende, fordi jeg ikke har prøvet det før. Men vi er virkelig fra to forskellige steder. Han er så ordentlig og "sat" i livet og lever på en helt anden måde, end jeg gør.

Det var sjovt at prøve. Og sexen var lækker. For satan han er fræk. Men jeg skal altså have en der er lidt mere afslappet. Rødvin til 300, smager godt. Men jeg vil lige så gerne have en flaske til 50,. kroner.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 16. jul 2016, 20:58

ManicNinja skrev:Hvor gammel er han i øvrigt, Ado?

55.
0
Donna Martin Graduates!
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 16. jul 2016, 20:59

Rapfisk skrev:Får lige lyst til at se et afsnit af Sex and the City, inden jeg går i seng. Er der én, der har en hurtig idé til, hvilket jeg skal vælge?


Det hvor carrie får stjålet sine sko til et babyshower

Eller det, hvor de må konfiskere Charlottes 'The rabbit'
3
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Ado » 16. jul 2016, 21:01

Det afsnit, hvor Carrie begynder at se Mr. Big igen, og hvor Miranda tænder af på hende, fordi hun er træt af at trøste, hver gang han knuser Carries hjerte.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 21:04

Ado skrev:
ManicNinja skrev:
Ado skrev:
Dikus skrev:
Ado skrev:Jeg er hjemme igen. Altså, det var hyggeligt. Men slet ikke i stil med sidste gang. Jeg kunne tydeligt mærke aldersforskellen i dag. Sexen var lækker. Dét kan han finde ud af. Men det var sgu lidt svært at holde en samtale kørende.

Jeg tror ikke vi skal ses igen. Selv om jeg godt kan bruge lækker sex, så skal der altså være mere der spiller. Han er virkelig sød og galant. Der er intet galt med ham som person. Vi er bare ikke et match. Og jeg tror egentlig vi er ret enige, selv om ingen sagde noget. Det er fint nok. Jeg er faktisk mest glad for at have hjemme nu og have udsigten til en dag helt alene i morgen. :lol:

Daten i onsdag er og bliver fantatisk. Så jeg tager det som en oplevelse.


Ej hvor ærgerligt.



Ja, joehh...altså, jeg havde håbet på en fed gentagelse. Og udsigten til en pisse fræk sexven uden forpligtelser, men med respekt og kvalitetstid. Men aldersforskellen virkede bare så stor. Og den der snert af arrogance, da vi talte om film, og han pløjede de psykologiske gysere ned jeg talte om, ved at sige, at "han jo altså var et intelligent menneske, så han vidste jo godt, at det bare var skuespil".

Nå nå da. Der lærte du mig noget nyt. Jeg gik ellers og troede, at Batel Motel foreik i virkeligheden. :lol:


Det lyder pudsigt nok som regel så sært uintelligent, når folk siger den slags ... :)

Sjovt, at andre synes, det er ærgerligt, I ikke skal være mere, Ado. Ud fra din første beskrivelse tænkte jeg som nævnt kun 'elsker' eller 'eventyr'. Det virkede for iscenesat og opstyltet til dig, synes jeg. Siger jeg helt uden at kende dig :lol:

Jeg tænkte det samme, da jeg stod og røg ud af vinduet på hans badeværelse. :D Han ER pisse sexet og galant og spændende. Og det er tiltrækkende, fordi jeg ikke har prøvet det før. Men vi er virkelig fra to forskellige steder. Han er så ordentlig og "sat" i livet og lever på en helt anden måde, end jeg gør.

Det var sjovt at prøve. Og sexen var lækker. For satan han er fræk. Men jeg skal altså have en der er lidt mere afslappet. Rødvin til 300, smager godt. Men jeg vil lige så gerne have en flaske til 50,. kroner.


Har selv prøvet noget lignende. Dog med jævnaldrende mand. Og jeg, der ellers slet ikke kan sex uden forelskelse ... Det fungerede fint, fordi der alligevel var noget ... et eller andet, som ikke var forelskelse, men ... Det var sjovt og spændende en 5-8 gange over et par måneder. Og så var det dét. Siden er jeg jævnligt blevet hm ... feteret :genert: Nok det andre bare kalder at have en bolleven. Men det er for mig stadig noget andet, det her. Svært at forklare. Måske man kunne kalde det "sexet også på en mental måde" - uden at vi nu skal sidde og tænke alt i stumper og stykker :gruble:

55 ... Aj, det er sateme også mange år, altså. Jeg plejer at sige, at gråhåret kan være ret fedt og frækt. Men rynker på tissemanden er sgu lidt noget værre noget ... :fløjt: :engel:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 16. jul 2016, 21:05

Fremragende bud, begge to! Det bliver The Rabbit, for jeg magter ikke at google, hvilket afsnit det med Miranda er. Det bliver til den søndag, hvor jeg kommer hjem fra højskole.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 16. jul 2016, 21:07

Rapfisk skrev:Fremragende bud, begge to! Det bliver The Rabbit, for jeg magter ikke at google, hvilket afsnit det med Miranda er. Det bliver til den søndag, hvor jeg kommer hjem fra højskole.


Uh - højskole! Hvor længe? Og med hvilket tema?
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 16. jul 2016, 21:09

Jeg skal også på højskole i morgen :banan: (sjovt nok :lol:)
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 16. jul 2016, 21:09

ManicNinja skrev:
Rapfisk skrev:Fremragende bud, begge to! Det bliver The Rabbit, for jeg magter ikke at google, hvilket afsnit det med Miranda er. Det bliver til den søndag, hvor jeg kommer hjem fra højskole.


Uh - højskole! Hvor længe? Og med hvilket tema?


Og ikke mindst; hvordan er den forventede køns- og aldersfordeling :P ?
4
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 16. jul 2016, 21:11

Æske skrev:Jeg skal også på højskole i morgen :banan: (sjovt nok :lol:)


:-D også mig!!!! Brandbjerg her.
2

Tilbage til "Forhold og sex"