Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 25. jul 2016, 16:10

Smitter det du fejler? Måske han ikke vil smittes :)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. jul 2016, 16:17

slettet af moderator, jeg synes, at du ved lejlighed skal spørge ind til, hvad han præcist mente. Især når du ved, at en ikke alt for velformuleret ytring kan blive til noget meget værre i dit hoved, fordi du har oplevet alvorligt svigt tidligere i livet.
Måske har han følt, at han trængte sig på, hvis han ikke kom med det her forslag; at du ville føle, at det gik for hurtigt, hvis I uanset hvad skal ses for at holde kontakten kørende. Det havde så bare været mere elegant at skrive, at han ville have fuld forståelse for, hvis du gerne ville rykke aftalen, fordi du havde brug for at være alene.
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. jul 2016, 16:29

citat slette af moderator

Jeg tror egentlig, at jeg ville blive mest irriteret over, at mit ord ikke blev respekteret. Når du også i anden omgang svarer, at du gerne vil ses, bør han stole på, at du virkelig gerne vil det og ikke gør det af høflighed eller whatever. Jeg kan godt forstå, at du gerne vil fortælle ham, hvordan hans opførsel føltes for dig.
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. jul 2016, 16:35

citat slettet af moderator

Hvis du tager udgangspunkt i, at du er kommet til at føle det og det (i stedet for at tillægge ham motiver), synes jeg sagtens, at du kan skrive det til ham.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 25. jul 2016, 17:09

Slettet af moderator skrev:
Zombie skrev:

Jeg er fuldstændig på bølgelængde med dig her. Jeg gider bare ikke mennesker, der kun vil ses hvis jeg er 100% ovenpå og frisk. Som du skrev tidligere, må de jo stole på, at var den helt gal med mig, så ville jeg nok selv aflyse. Og derudover så synes jeg det er noget fis, at man åbenbart er så "fisefornem" eller hvad det nu handler om, at man simpelthen ikke vil bruge sin kostbare tid sammen med en person, der ikke er 120% klar til at underholde én i højt tempo.
Altså, come on. Kan han ikke lige overleve en mere chill date, hvor I bare hænger ud og snakker, måske laver lidt mad? Hvad er du, hans egen personlige gøgler eller hvad?



Slettet af moderator


Det er for sent nu, men en anden gang ville jeg prøve at italesætte det over for ham. Bare sådan helt chill og roligt. Det har jeg selv ret gode erfaringer med.
Jeg ville ikke nævne mønstre med svigt osv., men bare slet og ret skrive "Altså, hvis jeg ikke følte mig rask nok, så ville jeg jo selv aflyse. Og det er også vigtigt for mig at mærke, at vi kan være sammen uden at det skal være 100% på og "gang i den", hvis du forstår. :) ". Se, hvordan den tages imod.
2
aka Forbies

:gammel:
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 25. jul 2016, 17:22

Jeg forstår godt man ikke gider ses med en sygdoms-udmattet date. Omvendt gad jeg heller ikke selv ses, hvis jeg var sygdoms-udmattet.

En kæreste er noget andet, der har man ligesom set hinanden under knap så vellykkede omstændigheder. Men en date, nej tak, der vil jeg gerne lige bevare anstændigheden.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 25. jul 2016, 17:42

Citat slettet af moderator

Undskyld mig, men hvor skriver jeg du er uanstændig?
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 25. jul 2016, 17:45

Citater slettet af moderator

Jeg skrev "Men en date, nej tak, der vil jeg gerne lige bevare anstændigheden."

Så hvor er det jeg nævner du er uanstændig?
0
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 25. jul 2016, 17:50

canoodle skrev:Ladies and gents:

A-fyr har skrevet til mig, at han havde sendt mig flere sms'er han ikke kunne forstå var noget frem, samme tidspunkt som der tikker fire beskeder ind på samme minut på sms, beskeder der er både opfølgning på en snak fredag aften, samt aflysning, undring over ikke at have hørt fra mig, og en hvor han skriver at han er ked af aflysningen og gerne vil invitere mig ud, hvis jeg vil en anden gang :gruble:

Det virker lidt som om hans beskeder har "siddet fast", men jeg undrer mig også over at han ikke har reageret på mine to opkald. Kan der vitterligt være tale om en misforståelse, eller er han bare mega snu og usandsynligt hurtig på tasterne, så han kan skrive fire beskeder og en tinderbesked inden for to minutter?


Det er før sket for mig, at jeg ikke har modtaget nogle sms'er, som så har ventet i "systemet". Det har dog aldrig været i dagevis.
Har du modtaget andre sms'er i mellemtiden? Jeg modtager intet de få gange, det har stået på, og opkald går fint igennem.
Jeg ville være noget loren ved at sige ja til endnu en date. Ærligt ville jeg mistænke ham for at "holde mig varm" ved at komme med den undskyldning, især når det både er sms'er, opkald og tinder-beskeder, der ikke er gået igennem, og det i hvert fald er din telefon, der er noget galt med :ninja:
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. jul 2016, 17:50

citat slettet af moderator
Så det var, fordi han ikke gad ses, når du er træt?
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 25. jul 2016, 17:51

citater slettet af moderator

Næ det er ikke det jeg skriver. Jeg tager udgangspunkt i mig selv. Jeg gider ikke selv ses med dates når jeg er "skvattet" og omvendt gider jeg ikke selv ses med dates, når de er skvattede. Det er sådan jeg har det.
Jeg har intet sted skrevet du er uanstændig, men jeg noterer mig du skriver du er udmattet, hvorfor jeg også skrev sygdoms-udmattet i det første afsnit.
0
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 25. jul 2016, 17:59

IrmaPigen skrev:
Slettet af moderator skrev:
IrmaPigen skrev:
Jeg skrev "Men en date, nej tak, der vil jeg gerne lige bevare anstændigheden."

Så hvor er det jeg nævner du er uanstændig?


slettet af moderator


Næ det er ikke det jeg skriver. Jeg tager udgangspunkt i mig selv. Jeg gider ikke selv ses med dates når jeg er "skvattet" og omvendt gider jeg ikke selv ses med dates, når de er skvattede. Det er sådan jeg har det.
Jeg har intet sted skrevet du er uanstændig, men jeg noterer mig du skriver du er udmattet, hvorfor jeg også skrev sygdoms-udmattet i det første afsnit.

Du mener vel, at du gerne vil beholde din værdighed :gruble: hvis ikke, så giver det ikke rigtig mening for mig.
2
:pompom:
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 25. jul 2016, 18:07

In_your_eyes skrev:Du mener vel, at du gerne vil beholde din værdighed :gruble: hvis ikke, så giver det ikke rigtig mening for mig.


Jeps. Men som sagt tager mit indlæg udelukkende udgangspunkt i mig og mine referencer, og derudfra forstår jeg godt den pågældende gut.
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 25. jul 2016, 18:17

Jeg kan godt forstå, du er skuffet. Hvor længe har I set hinanden?

Min ekskæreste kom forbi, da vi havde set hinanden i en månedstid, hvor han nussede og passede mig. Han erhvervede sig en forkølelse og var stolt af den :lol:
2
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 25. jul 2016, 19:08

malou_43 skrev:Jeg kan godt forstå, du er skuffet. Hvor længe har I set hinanden?

Min ekskæreste kom forbi, da vi havde set hinanden i en månedstid, hvor han nussede og passede mig. Han erhvervede sig en forkølelse og var stolt af den :lol:


Lige knap 3 uger :)

Årh :lun:
3
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Forhold og sex"