Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19510

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 14. aug 2016, 17:52

Culpøs skrev:
Animi skrev:Jeg har lige set min eks, med en ny pige i hånden....
Fuck hvor gør det ondt! Jeg føler mig så knust lige nu. Det gør simpelthen så ondt, at jeg har betydet så lidt for ham, at han nu er videre til den næste. Det gør bare at jeg føler at jeg har været så pisse ubetydelig for ham

Hvor lang tid siden er det, at i var sammen?


Det er ca 3,5 måned siden.

Jeg var bare så uforberedt på at se ham. Og så endda med en anden pige.
Jeg kunne godt regne ud at han sikkert var begyndt at se andre, men at få det smidt i hovedet på den måde... Det gjorde virkelig ondt.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
avdotja
Indlæg: 4931
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14708

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 14. aug 2016, 17:52

Code71 skrev:...

Men vend den lige om. Ville du være interesseret i at din elskede kæreste, tilbragte tid sammen med en tidligere bonusveninde? Eller i det hele taget havde hende i hans liv?

Jeg må indrømme at jeg har svært ved at komme på en kvinder der ville finde sig i det.Hvis de var fuldt ud klar over den relation

Jeg ville ikke have noget problem med det; derimod ville jeg nok have det stramt med en mand som droppede en veninde (han tilfældigvis havde haft sex med i en kortere eller længere periode), udelukkende fordi han havde fået kæreste på. Min kæreste skal ikke kun være en god kæreste overfor mig; han skal også være en god ven overfor sine venner.
2
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Singletråden

Indlægaf Aima » 14. aug 2016, 18:12

Animi skrev:Jeg har lige set min eks, med en ny pige i hånden....
Fuck hvor gør det ondt! Jeg føler mig så knust lige nu. Det gør simpelthen så ondt, at jeg har betydet så lidt for ham, at han nu er videre til den næste. Det gør bare at jeg føler at jeg har været så pisse ubetydelig for ham


Du har ikke nødvendigvist betydet så lidt, det må du simpelthen ikke bilde dig selv ind, selvom jeg virkelig godt kan forstå det kan være svært at tro andet :ae: :ae:

Nogle mennesker er bare gode til at fokusere og lade sig distrahere og rive med af noget nyt. Jeg er selv sådan én der er 100 år om at comitte og involvere mig følelsesmæssigt, men jeg er så også tilsvarende langsom, når jeg skal afvikle de der følelser igen i den anden ende. Jeg ville blive bims i bøtten af at involvere mig med en ny efter nogle måneder, jeg har altid haft brug for tid til først at komme mig helt og dernæst at 'stabilisere' mig selv i min nye identitetsfølelse efter et brud, før jeg havde lyst eller var klar til noget, og så har det også været et slag i ansigtet, når en eks et par måneder efter eller deromkring, pludselig var forelsket og en andens kæreste. Det har nærmest været umuligt for mig at forstå og finde anden logik i, end at jeg bare ikke betød en skid, men det har jo nok været fordi min egen referenceramme ikke rakte, mere end det har været realiteten, og sådan er det sikkert også med din eks. Folk er virkelig forskellige hvad den slags angår.

Kram!
10
I'll stick with hell no's and headphones...
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 14. aug 2016, 18:20

Jeg har været ude af tråden nogle uger, mens jeg har set den her fyr. Det startede virkelig godt, og jeg troede virkeligt, at det var det helt store. Men så lige som vi var der, hvor vi var på vej til at være kærester. Så gik det helt i stå for mig. Pludselig synes jeg det er helt forkert. Jeg har i et par uger prøvet at finde tilbage til der, hvor han gjorde mig ør og glad. Men uden held.

Jeg er helt i kulkælderen, fordi jeg ikke kan finde ud af, om det er mine 'pas på dig selv- lad ham ikke komme tæt på' forsvarsmekanismer, eller om han bare ikke er den rigtige. Så jeg tør ikke slutte det. Men omvendt tror jeg heller ikke på, at det kommer til at lykkes at vende det.

Øv hvor er det træls.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19510

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 14. aug 2016, 18:20

Aima skrev:
Animi skrev:Jeg har lige set min eks, med en ny pige i hånden....
Fuck hvor gør det ondt! Jeg føler mig så knust lige nu. Det gør simpelthen så ondt, at jeg har betydet så lidt for ham, at han nu er videre til den næste. Det gør bare at jeg føler at jeg har været så pisse ubetydelig for ham


Du har ikke nødvendigvist betydet så lidt, det må du simpelthen ikke bilde dig selv ind, selvom jeg virkelig godt kan forstå det kan være svært at tro andet :ae: :ae:

Nogle mennesker er bare gode til at fokusere og lade sig distrahere og rive med af noget nyt. Jeg er selv sådan én der er 100 år om at comitte og involvere mig følelsesmæssigt, men jeg er så også tilsvarende langsom, når jeg skal afvikle de der følelser igen i den anden ende. Jeg ville blive bims i bøtten af at involvere mig med en ny efter nogle måneder, jeg har altid haft brug for tid til først at komme mig helt og dernæst at 'stabilisere' mig selv i min nye identitetsfølelse efter et brud, før jeg havde lyst eller var klar til noget, og så har det også været et slag i ansigtet, når en eks et par måneder efter eller deromkring, pludselig var forelsket og en andens kæreste. Det har nærmest været umuligt for mig at forstå og finde anden logik i, end at jeg bare ikke betød en skid, men det har jo nok været fordi min egen referenceramme ikke rakte, mere end det har været realiteten, og sådan er det sikkert også med din eks. Folk er virkelig forskellige hvad den slags angår.

Kram!


Du har helt sikkert ret, og det giver jo god mening. Men årh, hvor er det bare fucking svært at være den der stadigvæk savner og er forelsket, mens den anden bare er videre.


Det er er simpelthen også bare så fucking typisk for mig, at jeg selvfølgelig lige skal se dem! Nu er billedet af ham og hende bare ætset ind på min nethinde :(
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
MOGA
Indlæg: 4035
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7363

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 14. aug 2016, 18:28

Animi skrev:
Aima skrev:
Animi skrev:Jeg har lige set min eks, med en ny pige i hånden....
Fuck hvor gør det ondt! Jeg føler mig så knust lige nu. Det gør simpelthen så ondt, at jeg har betydet så lidt for ham, at han nu er videre til den næste. Det gør bare at jeg føler at jeg har været så pisse ubetydelig for ham


Du har ikke nødvendigvist betydet så lidt, det må du simpelthen ikke bilde dig selv ind, selvom jeg virkelig godt kan forstå det kan være svært at tro andet :ae: :ae:

Nogle mennesker er bare gode til at fokusere og lade sig distrahere og rive med af noget nyt. Jeg er selv sådan én der er 100 år om at comitte og involvere mig følelsesmæssigt, men jeg er så også tilsvarende langsom, når jeg skal afvikle de der følelser igen i den anden ende. Jeg ville blive bims i bøtten af at involvere mig med en ny efter nogle måneder, jeg har altid haft brug for tid til først at komme mig helt og dernæst at 'stabilisere' mig selv i min nye identitetsfølelse efter et brud, før jeg havde lyst eller var klar til noget, og så har det også været et slag i ansigtet, når en eks et par måneder efter eller deromkring, pludselig var forelsket og en andens kæreste. Det har nærmest været umuligt for mig at forstå og finde anden logik i, end at jeg bare ikke betød en skid, men det har jo nok været fordi min egen referenceramme ikke rakte, mere end det har været realiteten, og sådan er det sikkert også med din eks. Folk er virkelig forskellige hvad den slags angår.

Kram!


Du har helt sikkert ret, og det giver jo god mening. Men årh, hvor er det bare fucking svært at være den der stadigvæk savner og er forelsket, mens den anden bare er videre.


Det er er simpelthen også bare så fucking typisk for mig, at jeg selvfølgelig lige skal se dem! Nu er billedet af ham og hende bare ætset ind på min nethinde :(


Kram til dig :ae:
Den følelse er bare ikke sjov...
0
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 14. aug 2016, 18:42

Så har jeg booket spaophold til mig selv (!!) i næste uge :pompom: :pompom: Det bliver så herligt :dåne:
19
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 14. aug 2016, 19:25

avdotja skrev:
Code71 skrev:...

Men vend den lige om. Ville du være interesseret i at din elskede kæreste, tilbragte tid sammen med en tidligere bonusveninde? Eller i det hele taget havde hende i hans liv?

Jeg må indrømme at jeg har svært ved at komme på en kvinder der ville finde sig i det.Hvis de var fuldt ud klar over den relation

Jeg ville ikke have noget problem med det; derimod ville jeg nok have det stramt med en mand som droppede en veninde (han tilfældigvis havde haft sex med i en kortere eller længere periode), udelukkende fordi han havde fået kæreste på. Min kæreste skal ikke kun være en god kæreste overfor mig; han skal også være en god ven overfor sine venner.


Jeg er helt enig her. Jeg gad slet ikke have ham som kæreste, hvis jeg følte mig usikker på hans venner/bekendte.
1
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 14. aug 2016, 19:28

Jeg var på date med Skanderborg igen i fredags. Det var hyggeligt, og han var stadig sød og let at være sammen med. Jeg har dog ikke hørt noget siden, så måske var det bare det. :)
0
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 14. aug 2016, 19:40

Nu bliver jeg lige totalt følsom, ikke?

Jeg sidder og bliver helt rørt over hvor langt, jeg er kommet. Seriøst. For bare et år siden var jeg et helt andet menneske - nej, jeg var mig, men alle de gode sider var lukket helt væk. Og JEG har kæmpet mig op. Jeg fik hjælp af en fantastisk terapeut i efteråret, men JEG har sgu gjort alt arbejdet. Sådan, i al beskedenhed, er jeg fandme stolt af mig selv.

Så det kniber jeg lige en tåre over. En god tåre.
20
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
MOGA
Indlæg: 4035
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7363

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 14. aug 2016, 19:41

Puffi skrev:Nu bliver jeg lige totalt følsom, ikke?

Jeg sidder og bliver helt rørt over hvor langt, jeg er kommet. Seriøst. For bare et år siden var jeg et helt andet menneske - nej, jeg var mig, men alle de gode sider var lukket helt væk. Og JEG har kæmpet mig op. Jeg fik hjælp af en fantastisk terapeut i efteråret, men JEG har sgu gjort alt arbejdet. Sådan, i al beskedenhed, er jeg fandme stolt af mig selv.

Så det kniber jeg lige en tåre over. En god tåre.


Det er også vigtigt. Man skal huske at klappe sig selv på skulderen, når man fortjener det, og dét gør du :)
2
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9551

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. aug 2016, 20:44

Jeg er endelig retur i Jylland og har plantet mig på sofaen. Har fået salatpizza og cola til aftensmad. Har stadig tømmermænd :genert: men det var en virkelig nice aften i går, så det gør ikke så meget :lol:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19510

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 14. aug 2016, 21:38

Han har fandme været sammen med en, samtidig med mig! Det fucking svin!
Det er ikke bare noget jeg tror, jeg ved det. Smart som han var, var der nogen taggede billeder af ham som en eller anden grund ikke endte op på hans fb? I hvert fald nogen jeg ikke kunne se. Men nu fandt jeg dem. Og der er intet at misforstå. Fuck fuck fuck fuck FUCK HAM!!! :cuss:
Jeg er i chok. Og så alligevel ikke. Der var en ting, jeg på et tidspunkt fandt mistænksom. Men han forklarede det, og på det tidspunkt havde jeg ingen grund til ikke at tro ham.
Men altså... jeg stolede på ham. Og han løj overfor mig. Og jeg spurgte ham endda direkte, om han så nogen samtidig med mig. Han sagde nej. Aldrig, sagde han. Og jeg troede på ham.

Jeg har grædt de sidste to timer. Grædt fordi jeg var rasende, vred og følte mig utrolig dum. Men nu er det som om at det er .... nemmere, på en eller anden måde. Før savnede jeg ham, håbede det blev os to igen. Men nu vil jeg jo absolut IKKE være sammen med ham. For han er et fucking svin.

Det er bare vildt synes jeg, at han var sådan. Det havde jeg aldrig troet om ham.

Jeg ved ikke om hun kender til mig. Højst sandsynligvis ikke. Kan se at de har kendt hinanden i et par år, og det virker som om at de har været sammen lidt on/off. Jeg ved heller ikke om de rent faktisk er kærester, eller om det er noget mere løst. Men jeg overvejer at skrive til hende. Ikke som hævn, for det vinder jeg alligevel ikke noget på. Men hvis hun ikke har nogen anelse om, at han har set mig samtidig burde hun vide det, synes jeg. Problemet er bare at jeg har intet "bevis" for det, for jeg har slettet alle vores beskeder. Men fuck, tænk hvis hun heller ikke aner det.


Aaaarh! Jeg er så pisse hamrende fucking lorte rasende lige nu!!!
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Coolaloola
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. dec 2015, 21:29
Kort karma: 1
Likede indlæg: 63

Re: Singletråden

Indlægaf Coolaloola » 14. aug 2016, 22:51

Jeg kommer lige med en lille opdatering på min date med den gut, som stoppede mig på cyklen for nogle uger siden.
Den blev udsat et par uger af forskellige årsager, men vi mødtes endelig igår aftes. Vi drak vin og havde en virkelig god kemi! Vi skal ses igen på onsdag eller lørdag :D
6
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 14. aug 2016, 23:11

Animi skrev:Han har fandme været sammen med en, samtidig med mig! Det fucking svin!
Det er ikke bare noget jeg tror, jeg ved det. Smart som han var, var der nogen taggede billeder af ham som en eller anden grund ikke endte op på hans fb? I hvert fald nogen jeg ikke kunne se. Men nu fandt jeg dem. Og der er intet at misforstå. Fuck fuck fuck fuck FUCK HAM!!! :cuss:
Jeg er i chok. Og så alligevel ikke. Der var en ting, jeg på et tidspunkt fandt mistænksom. Men han forklarede det, og på det tidspunkt havde jeg ingen grund til ikke at tro ham.
Men altså... jeg stolede på ham. Og han løj overfor mig. Og jeg spurgte ham endda direkte, om han så nogen samtidig med mig. Han sagde nej. Aldrig, sagde han. Og jeg troede på ham.

Jeg har grædt de sidste to timer. Grædt fordi jeg var rasende, vred og følte mig utrolig dum. Men nu er det som om at det er .... nemmere, på en eller anden måde. Før savnede jeg ham, håbede det blev os to igen. Men nu vil jeg jo absolut IKKE være sammen med ham. For han er et fucking svin.

Det er bare vildt synes jeg, at han var sådan. Det havde jeg aldrig troet om ham.

Jeg ved ikke om hun kender til mig. Højst sandsynligvis ikke. Kan se at de har kendt hinanden i et par år, og det virker som om at de har været sammen lidt on/off. Jeg ved heller ikke om de rent faktisk er kærester, eller om det er noget mere løst. Men jeg overvejer at skrive til hende. Ikke som hævn, for det vinder jeg alligevel ikke noget på. Men hvis hun ikke har nogen anelse om, at han har set mig samtidig burde hun vide det, synes jeg. Problemet er bare at jeg har intet "bevis" for det, for jeg har slettet alle vores beskeder. Men fuck, tænk hvis hun heller ikke aner det.


Aaaarh! Jeg er så pisse hamrende fucking lorte rasende lige nu!!!


Åh, for Helvede, Animi - det må være det LEDESTE. Sådan at finde ud af det BAGEFTER. At hele relationen og den pågældende person bliver stillet i et nyt lys og man pludselig kan sætte spørgsmålstegn ved alt. Én ting er utroskab - det er galt nok. Men at finde ud af det på den måde, efterfølgende. Føj! Du skal have et :ae:

Jeg tror selv, jeg ville være tilbøjelig til som forsmået eks at holde mig langt fra den pågældende kvinde (af frygt for at hun ikke ville tro mig, men blot se mig som den bitre eks. Men helt ærligt også fordi - og dét er kujonagtigt, i know - men jeg ville frygte, at hun svarede noget i retning af: "Nå, så det er dig? Jojo, dig har jeg skam hørt om, men tak for info". Jeg ved ikke, om jeg ville kunne rumme det. At hun havde vidst alt og accepteret at være "den anden kvinde", mens jeg havde gået i lykkelig, dum uvidenhed.

Dermed være ikke sagt at du skal gøre, som jeg ville gøre. Tværtimod synes min moral nok egentlig, det ville være agtværdigt at tage fat i hende. Når du altså lige er faldet lidt ned. Og så ville jeg nok ikke sms'e med så vildt et budskab. Nok snarere sms'e og spørge, om jeg måtte ringe. Eller også helt droppe telefonen og sende en mail. Og havde jeg først besluttet at gøre det, ville jeg nok gennemføre selv uden "fældende beviser". så måtte hun tro mig eller lade være. Men så havde hun fået muligheden, og jeg ville slippe for at have dårlig samvittighed over at holde denne viden for mig selv.

Hvor længe var I for resten sammen?
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"