Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 4. dec 2016, 10:37

Btw jeg gik på Tinder med et billede, hvor jeg kysser en ewok. Alle, og jeg mener alle, jeg swipede, swipede også mig.
Præcis samme profiltekst som tidligere og samme dårlige billeder fra Facebook.
Nu har jeg afinstalleret Tinder, for fra fredag til lørdag havde 27 (!!!!) fyre skrevet til mig.

Wtf

Men rart at vide, mænd ikke er så overfladiske, at grimme fb billeder stopper dem, når de falder over en ewok girl :D
3
aka Forbies

:gammel:
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 4. dec 2016, 11:09

Jeg har vist skaffet mig en date i den kommende uge med den sjove Tindermand. Vi har skrevet rigtigt meget sammen og har ret meget samme humor. Det kører dog ret meget på overfladen, så jeg ved reelt ikke så meget om ham. Jeg er dog ret positivt stemt, hvilket også skræmmer mig lidt - for det værste i det her show for mig er i virkeligheden de skuffede forventninger. Jeg er så dårlig til at holde hovedet koldt, når jeg bliver interesseret. Og ham her skiller sig virkelig ud på den gode måde... og så kan det jo alligevel vise sig, at kemien går fløjten, når jeg møder ham... og så er det forfra...

Tænk, hvis man bare kunne glæde sig og ikke var påvirket af alle disse tindererfaringer...
3
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 4. dec 2016, 11:11

Zombie skrev:Btw jeg gik på Tinder med et billede, hvor jeg kysser en ewok. Alle, og jeg mener alle, jeg swipede, swipede også mig.
Præcis samme profiltekst som tidligere og samme dårlige billeder fra Facebook.
Nu har jeg afinstalleret Tinder, for fra fredag til lørdag havde 27 (!!!!) fyre skrevet til mig.

Wtf

Men rart at vide, mænd ikke er så overfladiske, at grimme fb billeder stopper dem, når de falder over en ewok girl :D


Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår hvad problemet er? Altså, Tinder er selvfølgelig ikke obligatorisk (man skulle nogen gange tro det), men det er vel positivt med meget respons? Hell, jeg gad sgu godt få 27 henvendelser på en dag :lol:
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 4. dec 2016, 11:24

Lys skrev:Jeg har vist skaffet mig en date i den kommende uge med den sjove Tindermand. Vi har skrevet rigtigt meget sammen og har ret meget samme humor. Det kører dog ret meget på overfladen, så jeg ved reelt ikke så meget om ham. Jeg er dog ret positivt stemt, hvilket også skræmmer mig lidt - for det værste i det her show for mig er i virkeligheden de skuffede forventninger. Jeg er så dårlig til at holde hovedet koldt, når jeg bliver interesseret. Og ham her skiller sig virkelig ud på den gode måde... og så kan det jo alligevel vise sig, at kemien går fløjten, når jeg møder ham... og så er det forfra...

Tænk, hvis man bare kunne glæde sig og ikke var påvirket af alle disse tindererfaringer...

Jeg kan heller ikke holde hovedet koldt, når jeg er interesseret. Jeg har bestemt, at det har noget at gøre med, at jeg har et varmt hjerte ;)

Mine bedste dates, har været, når jeg ikke har vidst en masse om personen. Så har jeg nemlig ikke haft tid til at danne mig alle mulige forventninger og forestillinger.
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 4. dec 2016, 11:25

FrøkenM skrev:
Juki skrev:
FrøkenM skrev:Skal til julefrokost hos sød samarbejdspartner om et par timer og jeg glæder mig helt vildt :banan: :love:

God fornøjelse :slem: :-D

Tak :D
Altså, ikke at jeg tror der sker noget men hvis der gjorde, ville det ikke genere mig ;)

Om ikke andet så er der i hvert fald lagt op til en god aften i godt selskab :)

Hvordan gik det??
0
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 4. dec 2016, 11:42

Planten skrev:
Lys skrev:Jeg har vist skaffet mig en date i den kommende uge med den sjove Tindermand. Vi har skrevet rigtigt meget sammen og har ret meget samme humor. Det kører dog ret meget på overfladen, så jeg ved reelt ikke så meget om ham. Jeg er dog ret positivt stemt, hvilket også skræmmer mig lidt - for det værste i det her show for mig er i virkeligheden de skuffede forventninger. Jeg er så dårlig til at holde hovedet koldt, når jeg bliver interesseret. Og ham her skiller sig virkelig ud på den gode måde... og så kan det jo alligevel vise sig, at kemien går fløjten, når jeg møder ham... og så er det forfra...

Tænk, hvis man bare kunne glæde sig og ikke var påvirket af alle disse tindererfaringer...

Jeg kan heller ikke holde hovedet koldt, når jeg er interesseret. Jeg har bestemt, at det har noget at gøre med, at jeg har et varmt hjerte ;)

Mine bedste dates, har været, når jeg ikke har vidst en masse om personen. Så har jeg nemlig ikke haft tid til at danne mig alle mulige forventninger og forestillinger.


Det må klart være derfor ;) Men jeg prøver at holde igen med dagdrømmeriet - omend jeg jo næsten har navngivet vores fremtidige børn :genert:

Jeg har stalket ham lidt og vi har været overfladisk omkring job og den slags og tonen bliver også til tider mere flirtende (på den gode måde) :slem: . Men du har ret i, at det også gør det muligt at møde op med lidt mere åbent sind, at jeg ikke ved så meget.

Det irriterer mig dog lidt, at jeg skaber de her forventninger for mig selv - jeg har jo før prøvet, at luften gik fuldstændigt ud af kemiballonen, da jeg mødte op på daten. Og ikke engang to store fadøl kunne genoprette den :mellow: .
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 4. dec 2016, 11:45

Lys skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:Jeg har vist skaffet mig en date i den kommende uge med den sjove Tindermand. Vi har skrevet rigtigt meget sammen og har ret meget samme humor. Det kører dog ret meget på overfladen, så jeg ved reelt ikke så meget om ham. Jeg er dog ret positivt stemt, hvilket også skræmmer mig lidt - for det værste i det her show for mig er i virkeligheden de skuffede forventninger. Jeg er så dårlig til at holde hovedet koldt, når jeg bliver interesseret. Og ham her skiller sig virkelig ud på den gode måde... og så kan det jo alligevel vise sig, at kemien går fløjten, når jeg møder ham... og så er det forfra...

Tænk, hvis man bare kunne glæde sig og ikke var påvirket af alle disse tindererfaringer...

Jeg kan heller ikke holde hovedet koldt, når jeg er interesseret. Jeg har bestemt, at det har noget at gøre med, at jeg har et varmt hjerte ;)

Mine bedste dates, har været, når jeg ikke har vidst en masse om personen. Så har jeg nemlig ikke haft tid til at danne mig alle mulige forventninger og forestillinger.


Det må klart være derfor ;) Men jeg prøver at holde igen med dagdrømmeriet - omend jeg jo næsten har navngivet vores fremtidige børn :genert:

Jeg har stalket ham lidt og vi har været overfladisk omkring job og den slags og tonen bliver også til tider mere flirtende (på den gode måde) :slem: . Men du har ret i, at det også gør det muligt at møde op med lidt mere åbent sind, at jeg ikke ved så meget.

Det irriterer mig dog lidt, at jeg skaber de her forventninger for mig selv - jeg har jo før prøvet, at luften gik fuldstændigt ud af kemiballonen, da jeg mødte op på daten. Og ikke engang to store fadøl kunne genoprette den :mellow: .

Men altså, når jeg har været på dates, hvor forventningerne var virkeligt lave, så har det været dødsdømt fra starten. Så hellere have en flad ballon efter end før :)

Jeg dagdrømmer også. Tror det handler om, at vi virkelig gerne bare vil det :)
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 4. dec 2016, 13:10

Så for katten!

Modtaget brev på dating, som jeg simpelthen ikke kan lade være med at svare på.

Fra mand, der helt sikkert har store armbevægelser og vil have maksimalt udbytte af tilværelsen, kunsten, rejserne, sexen og resten sf livsnydningen. En, der i dén grad kan formulere sig. Og har krav - der handler om det indre.

Som rent faktisk lader til at have humor, tydeligvis har læst (hele!) min profil. Og som bor i nærheden, er ikke-ryger og over 1.80 høj.

Nåja. Og så hedder han Anders. Sært. Drømte for nyligt, jeg var kærester med en Anders. Jo, jeg gjorde.

Er lidt i panik. Tror faktisk, jeg bliver nødt til at svare ham. Hvis jeg er heldig, skriver han ikke tilbage. Eller er i virkeligheden en idiot.

Dét må være løsningen på den her suppedas. For jeg går jo slet ikke og sukker efter en kæreste og kigger mest på dating som tidsfordriv 1-2 gange om måneden, hvor jeg bekræftes i, at der findes sindssygt mange kedelige mænd ... :genert:

Det er fandeme en mærkelig følelse at have LYST til at kontakte en fremmed. Kan ikke huske, hvornår det sidst skete.
9
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 4. dec 2016, 13:33

Santopia skrev:Jeg har stadig keglet lidt rundt med ham min ven, jeg datede i sommers. Det sluttede jo for to måneder siden, men det har aldrig sådan sluttet helt. Vi har stadig haft meget kontakt, især på det seneste, og været ærlige omkring at vi savnede hinanden og havde lyst til hinanden osv. Men vi har ikke været sammen fysisk. Kun holdt det til gåture, gode snakke og en masse skriveri. Bortset fra i søndags, hvor vi kom til at knalde :genert: jeg troede egentlig at vi var sluppet meget godt ud af det, men det havde i den grad åbnet op for pandoras æske, og nu er det gået helt galt igen. Som det ser ud nu, så cutter vi nok helt kontakten, og jeg er knust. Jeg har egentlig vidst i 2-3 måneder, at jeg elsker ham, faktisk :(


Av, av, av! :ae:

Men ... Hvis I ikke kan slippe hinanden og hygger jer godt i hinandens selskab, hvad gør så, at det ikke skal være?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 4. dec 2016, 13:44

Santopia skrev:
ManicNinja skrev:
Santopia skrev:Jeg har stadig keglet lidt rundt med ham min ven, jeg datede i sommers. Det sluttede jo for to måneder siden, men det har aldrig sådan sluttet helt. Vi har stadig haft meget kontakt, især på det seneste, og været ærlige omkring at vi savnede hinanden og havde lyst til hinanden osv. Men vi har ikke været sammen fysisk. Kun holdt det til gåture, gode snakke og en masse skriveri. Bortset fra i søndags, hvor vi kom til at knalde :genert: jeg troede egentlig at vi var sluppet meget godt ud af det, men det havde i den grad åbnet op for pandoras æske, og nu er det gået helt galt igen. Som det ser ud nu, så cutter vi nok helt kontakten, og jeg er knust. Jeg har egentlig vidst i 2-3 måneder, at jeg elsker ham, faktisk :(


Av, av, av! :ae:

Men ... Hvis I ikke kan slippe hinanden og hygger jer godt i hinandens selskab, hvad gør så, at det ikke skal være?


Han har en destruktiv adfærd i en sådan grad, at jeg ikke kan acceptere det. Kort fortalt, så har han nogle dæmoner der gør, at han drikker hver weekend. Og her mener jeg ikke rødvin med vennerne eller en sjov bytur. Det er reelt druk. Den livsstil har han så valgt fremfor et forhold med mig. Så det er bare ikke foreneligt :(


Uij!

Nej, dét kan jeg edderfileme godt forstå, du ikke synes.

Så tror jeg bestemt, clean cut er bedst: Nu hvor I har haft sex, vil det sikkert være tæt på umuligt ikke at lade jer rive med igen og igen. Og pludselig er det sket en hel del gange, og I ses hele tiden, og så er du ret besét i et forhold, som du ellers har slået fast, du ikke vil, og i hvilket han ikke vil kunne give dig det, du behøver, fordi drikkeriet er prioriteret over dig ...

Puh. Det lyder ekstremt hårdt. Men hold fast i brud. Det er helt sikkert bedst. En misbruger bliver man ikke lykkelig med og af. Og de ændrer sig ikke for nogen andres skyld ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 4. dec 2016, 14:11

Santopia skrev:Finten er så bare, at han har været en af mine bedste venner i 10 år, og at vi også har mange fælles venner, så et helt clean cut, kan det nok ikke blive. Altså vi vil jo støde på hinanden, og vi vil da også være glade for at se hinanden. Men som det ser ud nu, så er vores venskab også ødelagt, og vil stille og roligt flyde over i noget med at være "bekendte", hvilket jo også er en sorg helt for sig selv.
Man kan være forundret over, at jeg efter et så langt venskab ikke havde set graden af hans druk (som jeg synes er et misbrug, men det gør han bestemt ikke). Jeg er i hvert fald selv overrasket over, at jeg ikke var klar over det. Men jeg har jo ikke været over ham 24/7, og meget af vores venskab udfoldede sig også over messenger og i festlige lag. Altså jeg har altid vidst, at han gik til den, men det gjorde jeg jo sådan set også selv. Forskellen er så bare, at det er et krydderi på min tilværelse, og noget jeg dyrker indimellem, hvor det for ham er en nødvendighed for at kunne være. Og det er så fucking trist, for han er virkelig det dejligste menneske. Han havde jo også et forhold i otte år, og har et godt job, så jeg havde bare ikke tænkt over, at drukken havde sådan en stor betydning for ham.


Kan sagtens se, at den lange forhistorie og venskabet komplicerer tingene. Men kan også fornemme, at du vist selv er klar over, at et "så clean som muligt" cut er nødvendigt.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 4. dec 2016, 15:24

Santopia skrev:
ManicNinja skrev:
Santopia skrev:Finten er så bare, at han har været en af mine bedste venner i 10 år, og at vi også har mange fælles venner, så et helt clean cut, kan det nok ikke blive. Altså vi vil jo støde på hinanden, og vi vil da også være glade for at se hinanden. Men som det ser ud nu, så er vores venskab også ødelagt, og vil stille og roligt flyde over i noget med at være "bekendte", hvilket jo også er en sorg helt for sig selv.
Man kan være forundret over, at jeg efter et så langt venskab ikke havde set graden af hans druk (som jeg synes er et misbrug, men det gør han bestemt ikke). Jeg er i hvert fald selv overrasket over, at jeg ikke var klar over det. Men jeg har jo ikke været over ham 24/7, og meget af vores venskab udfoldede sig også over messenger og i festlige lag. Altså jeg har altid vidst, at han gik til den, men det gjorde jeg jo sådan set også selv. Forskellen er så bare, at det er et krydderi på min tilværelse, og noget jeg dyrker indimellem, hvor det for ham er en nødvendighed for at kunne være. Og det er så fucking trist, for han er virkelig det dejligste menneske. Han havde jo også et forhold i otte år, og har et godt job, så jeg havde bare ikke tænkt over, at drukken havde sådan en stor betydning for ham.


Kan sagtens se, at den lange forhistorie og venskabet komplicerer tingene. Men kan også fornemme, at du vist selv er klar over, at et "så clean som muligt" cut er nødvendigt.


Ja, det er jeg. Selvom jeg elsker ham, så vil jeg ikke have et forhold, hvor jeg skal se på et menneske der semi-ødelægger sig selv under påskud af at være "en social fyr". Det kan jeg simpelthen ikke. Jeg vil noget mere med mit liv. Jeg vil også gerne have børn om nogle år, og det ville jeg aldrig byde børn.
Så den er helt lukket for nu. Men jeg håber, at han lægger sit liv lidt om, og i såfald kan der godt åbne sig en mulighed for, at det kan blive os på et tidspunkt. Der er ingen tvivl om, at det gik ned af bakke for ham, da hans ekskæreste skred. Det svigt ramte ham dybt, og åbnede også op for et gammelt sår af tidligere svigt, og derefter gik han ned af en destruktiv vej, som han så stadig er på. Jeg ved, at noget i ham gerne vil lægge sit liv om, og det håber jeg virkelig bliver en realitet. Jeg er også overbevist om, at han kan, hvis han virkelig vil. Men der er ingen sikkerhed i det, og så er det heller ikke noget, jeg kan bestemme. Det skal jo komme fra ham selv, og lige nu har han et imponerende repertoire af dårlige undskyldinger for at holde sin livsstil i hævd.


Ved ikke, om du kan bruge det til noget, at en komplet fremmed, som aldrig har mødt dig, siger det følgende. Men here goes:

Du er virkelig, virkelig sej med det rationelle klarsyn, du her lægger for dagen. Oven i købet samtidig med at du ikke fornægter dine følelser for manden.

Det er da en integritet og styrke som dén, en eller anden rigtig god og dejlig mand, der har fortjent noget helt særligt, skal falde for på et tidspunkt. Og hver dag både føle sig tryg i og kanonstolt over at fortjene.

Jo, sgu!
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 4. dec 2016, 15:50

Santopia:
Jeg synes, det er vigtigt at fremhæve. Jeg har selv flere gange været hende dér den blinde, som "holdt mig for næsen" og sprang ud i på forhånd dødfødte forhold, for "kærligheden overvinder jo alt". :gisp: :stoned: Jeg har brugt oceaner af kræfter på mænd, der intet havde at tilbyde mig, og som dybest set slet ikke magtede at indgå i en voksen og ligeværdig relation.

Kærligheden overvinder bestemt ikke alt. Gu' gør den ej. Og slet ikke misbrug. Nogle ting skal man bare holde sig for god til at gå ind i. I stedet for at se det som en særlig afart af romantik, at kærligheden skal overvinde en eller anden grundlæggende udfordring for at kunne lykkes.

Nogle kvinder (sikkert også mænd) bliver bare ved og ved og ved at vælge at søge kærlighed, hvor den grundlæggende ikke findes eller kan gro. Eller hvor noget andet i hvert fald tager alt for meget plads fra den (misbrug, vold, alvorlige psykiske diagnoser, som vedkommende ikke vil have professionel hjælp til osv).

De fleste af de her mennesker tror, de kan redde modparten, og at hvis bare de kan få den pågældende til at ændre sig, løser det hele sig = så vil den "reddende" part endelig opleve den store kærlighed med ham, hun har reddet og ofret sig for. På den måde er de her kvinder fri for at kigge på sig selv og løse de knuder, der gør, at de har det her mønster med at finde sammen med mænd, som dybest set ikke har kapaciteten til at være tæt på et andet menneske.

Først når de lærer at gøre det, du lige har gjort, begynder de at finde kærester, som rent faktisk kan give dem den kærlighed, de - ofte - aldrig har oplevet. Eller kun har oplevet meget begrænset/på stramme præmisser. (Det er jo derfor, de tror, den er noget, man skal kæmpe sådan for og bøvle med og gå over sine egne grænser for).
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 4. dec 2016, 15:58

ManicNinja skrev:Santopia:
Jeg synes, det er vigtigt at fremhæve. Jeg har selv flere gange været hende dér den blinde, som "holdt mig for næsen" og sprang ud i på forhånd dødfødte forhold, for "kærligheden overvinder jo alt". :gisp: :stoned: Jeg har brugt oceaner af kræfter på mænd, der intet havde at tilbyde mig, og som dybest set slet ikke magtede at indgå i en voksen og ligeværdig relation.

Kærligheden overvinder bestemt ikke alt. Gu' gør den ej. Og slet ikke misbrug. Nogle ting skal man bare holde sig for god til at gå ind i. I stedet for at se det som en særlig afart af romantik, at kærligheden skal overvinde en eller anden grundlæggende udfordring for at kunne lykkes.

Nogle kvinder (sikkert også mænd) bliver bare ved og ved og ved at vælge at søge kærlighed, hvor den grundlæggende ikke findes eller kan gro. Eller hvor noget andet i hvert fald tager alt for meget plads fra den (misbrug, vold, alvorlige psykiske diagnoser, som vedkommende ikke vil have professionel hjælp til osv).

De fleste af de her mennesker tror, de kan redde modparten, og at hvis bare de kan få den pågældende til at ændre sig, løser det hele sig = så vil den "reddende" part endelig opleve den store kærlighed med ham, hun har reddet og ofret sig for. På den måde er de her kvinder fri for at kigge på sig selv og løse de knuder, der gør, at de har det her mønster med at finde sammen med mænd, som dybest set ikke har kapaciteten til at være tæt på et andet menneske.

Først når de lærer at gøre det, du lige har gjort, begynder de at finde kærester, som rent faktisk kan give dem den kærlighed, de - ofte - aldrig har oplevet. Eller kun har oplevet meget begrænset/på stramme præmisser. (Det er jo derfor, de tror, den er noget, man skal kæmpe sådan for og bøvle med og gå over sine egne grænser for).



Hep :gogo:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 4. dec 2016, 16:31

Æhm ... Det her er altså lidt uvant. Så jeg bliver lige nødt til at skrive det: Endnu en rigtig pæn og interessant og denne gang meget sjov mand, der opfylder mine grundlæggende kriterier, har skrevet til mig.

Måske sidder der en eller anden oppe i et eller andet Skæbne-Himlen-agtigt departement og fucking keder sig på en søndag og tænker, at NU må vi fandeme have lidt fut i fejemøget, så NU skal Ninjaen sgu løbes i gang.

Jeg får pænt med breve løbende. Har jeg også fået i dag. Men hvornår jeg nogensinde på én dag har fået to med "kød på", og som gjorde mig nysgerrig fra nogle, der også var pæne ... kan jeg virkelig ikke huske. :8:

Har fandeme glemt, hvordan man gør, altså. Men jo, jeg svarer dem. Begge to. Senest i morgen. Bum.
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"