Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 24. jan 2016, 20:22

Juki skrev:Jeg sidder og hidser mig op over håndboldkampen :lol:

Det er vist en af de situationer hvor det er heldigt jeg bare er mig selv :blush:

Det er én af de ting, der kan være charmerende, hvis man bare er forelsket nok :love:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 24. jan 2016, 20:29

Kommodedyret skrev:Jeg gider ikke at have en Rema-mand. Jeg er en Netto-pige, det er et fuldstændigt urokkeligt faktum, jeg fucking elsker Netto. :lun:

Hvis jeg fandt ud af at en potentiel bejler ikke kunne sendes, eller tages med i Netto, så røg han ud med det vuns!

Hvor er du ualmindeligt kær lige nu, Kommode :love:

Jeg er til Irma eller Lidl. Alternativt Føtex. Min Fakta Quick er også cool. Jeg er åbenbart lidt en rundetrunte, når det gælder dagligvarer.

Målidssalater køber jeg dog KUN i Fakta Quick. De andre er for klamme (Irma har de samme, men tager tre kroner mere. As if.)
Senest rettet af Rapfisk 24. jan 2016, 20:30, rettet i alt 1 gang.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 24. jan 2016, 20:30

Kommodedyret skrev:
Rapfisk skrev:Én af dem, jeg var ude at drikke drinks med i fredags, fortalte, at den "lykkefølelse", man får, når man hører en god, sørgelig sang, svarer til den reaktion, hjernen får ved orgasme.

Jeg stemmer for, at sex er overvurderet.


Der går år imellem, men når det først sker at jeg indser at en sang er enormt sørgelig, så kan jeg tude nonstop i timevis. Og gentage det dagen efter.

Mest af selvmedlidenhed over forgangen hjertesorg :D
Jeg kom til at høre Show me Heaven på repeat i går. Nuff said.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 24. jan 2016, 20:30

Rapfisk skrev:
Juki skrev:Jeg sidder og hidser mig op over håndboldkampen :lol:

Det er vist en af de situationer hvor det er heldigt jeg bare er mig selv :blush:

Det er én af de ting, der kan være charmerende, hvis man bare er forelsket nok :love:

Enig, ellers er det bare irriterende/sjovt :lol:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2016, 20:33

Rapfisk skrev:
Kommodedyret skrev:
Rapfisk skrev:Én af dem, jeg var ude at drikke drinks med i fredags, fortalte, at den "lykkefølelse", man får, når man hører en god, sørgelig sang, svarer til den reaktion, hjernen får ved orgasme.

Jeg stemmer for, at sex er overvurderet.


Der går år imellem, men når det først sker at jeg indser at en sang er enormt sørgelig, så kan jeg tude nonstop i timevis. Og gentage det dagen efter.

Mest af selvmedlidenhed over forgangen hjertesorg :D
Jeg kom til at høre Show me Heaven på repeat i går. Nuff said.

Den er også smuk på den der helt specielle firser-ballade måde. :)
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2016, 20:38

Rapfisk skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg gider ikke at have en Rema-mand. Jeg er en Netto-pige, det er et fuldstændigt urokkeligt faktum, jeg fucking elsker Netto. :lun:

Hvis jeg fandt ud af at en potentiel bejler ikke kunne sendes, eller tages med i Netto, så røg han ud med det vuns!

Hvor er du ualmindeligt kær lige nu, Kommode :love:

Jeg er til Irma eller Lidl. Alternativt Føtex. Min Fakta Quick er også cool. Jeg er åbenbart lidt en rundetrunte, når det gælder dagligvarer.

Målidssalater køber jeg dog KUN i Fakta Quick. De andre er for klamme (Irma har de samme, men tager tre kroner mere. As if.)


:lol: :lol2:
Jeg er heller ikke 100% trofast. Kan godt finde på at tage i Lidl hvis jeg føler mig i det eksotiske humør.
Hmmmn, måske burde jeg gå lidt oftere i Lidl :gruble: Nu hvor jeg sidder og tænker over det, så har jeg faktisk spottet et par pæne mænd derovre , i tidens løb. ...
Har du nogensinde spottet pæne mænd i Lidl (går ud fra vi bruger den samme forretning), eller er det bare mig? :genert:
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 24. jan 2016, 20:51

Det er da de mest mystisk drejninger samtalerne herinde tager :lol:


Nå men, jeg sidder og spiser nutella direkte fra bøtten, mens jeg savler over Chris Evans i Captain America. Lidt et svineri, men det ER jo søndag :lun:
6
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 24. jan 2016, 20:54

Min "ophidselse" er vendt til jubel..! :D

Indenfor kort tid er Danmark kommet foran med 5 mål og der er 7 minutter igen :banan:

Hundene kigger på mig som om jeg er åndssvag, hver gang Danmark scorer mål :genert:
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 24. jan 2016, 20:57

Kommodedyret skrev:
Rapfisk skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg gider ikke at have en Rema-mand. Jeg er en Netto-pige, det er et fuldstændigt urokkeligt faktum, jeg fucking elsker Netto. :lun:

Hvis jeg fandt ud af at en potentiel bejler ikke kunne sendes, eller tages med i Netto, så røg han ud med det vuns!

Hvor er du ualmindeligt kær lige nu, Kommode :love:

Jeg er til Irma eller Lidl. Alternativt Føtex. Min Fakta Quick er også cool. Jeg er åbenbart lidt en rundetrunte, når det gælder dagligvarer.

Målidssalater køber jeg dog KUN i Fakta Quick. De andre er for klamme (Irma har de samme, men tager tre kroner mere. As if.)


:lol: :lol2:
Jeg er heller ikke 100% trofast. Kan godt finde på at tage i Lidl hvis jeg føler mig i det eksotiske humør.
Hmmmn, måske burde jeg gå lidt oftere i Lidl :gruble: Nu hvor jeg sidder og tænker over det, så har jeg faktisk spottet et par pæne mænd derovre , i tidens løb. ...
Har du nogensinde spottet pæne mænd i Lidl (går ud fra vi bruger den samme forretning), eller er det bare mig? :genert:



Haha, jeg føler også, jeg er taget til udlandet, når jeg kommer i Lidl :lol:
2
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6597

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 24. jan 2016, 21:07

Jeg er også inkarneret netto pige. Godt jeg skal flytte væk herfra, så jeg trygt kan sende mit næste kæresteoffer i en netto.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 24. jan 2016, 21:09

Rapfisk skrev:Én af dem, jeg var ude at drikke drinks med i fredags, fortalte, at den "lykkefølelse", man får, når man hører en god, sørgelig sang, svarer til den reaktion, hjernen får ved orgasme.

Jeg stemmer for, at sex er overvurderet.


Nu siger jeg bare lige noget.


Jeg kommer helt klart på den forkerte måde, hvis det er sådan, det skal føles.
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 24. jan 2016, 21:16

Kommodedyret skrev:
:lol: :lol2:
Jeg er heller ikke 100% trofast. Kan godt finde på at tage i Lidl hvis jeg føler mig i det eksotiske humør.
Hmmmn, måske burde jeg gå lidt oftere i Lidl :gruble: Nu hvor jeg sidder og tænker over det, så har jeg faktisk spottet et par pæne mænd derovre , i tidens løb. ...
Har du nogensinde spottet pæne mænd i Lidl (går ud fra vi bruger den samme forretning), eller er det bare mig? :genert:

Det er bare dig, er jeg bange for :-D Jeg kan bare godt lide tyske dagligvarer.

Nu, jeg tænker over det, var der vist en pæn gut, da jeg forvildede mig ind i den i Valby. Men det går virkelig ikke - måske boede han i... København :nerve:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 24. jan 2016, 21:18

Puffi skrev:
Rapfisk skrev:Én af dem, jeg var ude at drikke drinks med i fredags, fortalte, at den "lykkefølelse", man får, når man hører en god, sørgelig sang, svarer til den reaktion, hjernen får ved orgasme.

Jeg stemmer for, at sex er overvurderet.


Nu siger jeg bare lige noget.


Jeg kommer helt klart på den forkerte måde, hvis det er sådan, det skal føles.

:worship:

Jeg kunne godt se, hvad han mente, men jeg føler mig også ret sikker på, at jeg gør det forkert.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 24. jan 2016, 21:28

Rapfisk skrev:
Kommodedyret skrev:
:lol: :lol2:
Jeg er heller ikke 100% trofast. Kan godt finde på at tage i Lidl hvis jeg føler mig i det eksotiske humør.
Hmmmn, måske burde jeg gå lidt oftere i Lidl :gruble: Nu hvor jeg sidder og tænker over det, så har jeg faktisk spottet et par pæne mænd derovre , i tidens løb. ...
Har du nogensinde spottet pæne mænd i Lidl (går ud fra vi bruger den samme forretning), eller er det bare mig? :genert:

Det er bare dig, er jeg bange for :-D Jeg kan bare godt lide tyske dagligvarer.

Nu, jeg tænker over det, var der vist en pæn gut, da jeg forvildede mig ind i den i Valby. Men det går virkelig ikke - måske boede han i... København :nerve:


Eeeww, København! :D

Ej Netto har ingen pæne mænd.
Den eneste mand jeg nogensinde har spottet i Netto hvor jeg kiggede to gange, det var Gustav. Reality Gustav, that is. Han er ikke helt så dum at høre på irl, kan jeg fortælle.
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 24. jan 2016, 21:35

Jeg var i Netto tidligere i dag. Det er ikke min foretrukne butik, med lige i dag sørgede Netto for, at jeg huskede at købe sukker, og derfor har jeg nu marmorkage i ovnen :lun:
3

Tilbage til "Forhold og sex"