Er jeg kræsen?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Kaffe
Indlæg: 2542
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4861

Re: Er jeg kræsen?

Indlægaf Kaffe » 11. okt 2018, 17:31

Mavis skrev:TS minder mig om en genganger på den gamle. Vedkommende havde flere profiler over mange år, og skrev næsten udelukkende alenlange tråde om alle mulige forskellige fyre. Det mindste fyren foretog sig gjorde debattøren enten vanvittigt usikker eller jaloux. Det var et virkeligt usundt mønster, og faktisk lidt ubehageligt at "overvære". Vedkommende tog sjældent de andre debattøres råd til sig -og vist aldrig de primære råd som var, at hun skulle tage en pause fra mænd og få noget proffessionel hjælp.

Nå, det var jo ikke det, det skulle handle om. De råd jeg ville give dig, TS, ville være sådan cirka det samme som alle andre. Få en psykolog, som kan hjælpe dig med dine forhold, og tag en pause fra mænd og dating. Og drop da fyren. Hverken du eller ham er tjent med det her.


Jeg troede, du var meget ung? Jeg tænker på, at den gamle debat ligger nogle år tilbage og de refererede tråde måske endnu længere. Enten forveksler jeg dig med en anden debattør eller også startede du som meget meget ung? :gruble:
2
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Kaffe
Indlæg: 2542
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4861

Re: Er jeg kræsen?

Indlægaf Kaffe » 11. okt 2018, 19:12

Ok, så forstår jeg bedre :)
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.

Tilbage til "Forhold og sex"