Er jeg kræsen?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Er jeg kræsen?

Indlægaf VanillaQueen » 28. sep 2018, 22:16

Har nævnt den her fyr jeg dater PT her i debatten.. han er simpelthen skøn der er ikke noget i det. Han tager det stille og roligt og det går efter mit tempo (som jeg kan lide det osv) ~ vi ser hinanden ikke så tit pga vi bor 1 time og 20 min væk fra hinanden. Dog efter vores sidste date (for 6 dage siden) der kysset vi. Han skriver ikke så meget lige efter det kys ~ men han har fx skrevet "godmorgen smukke" 2 dage i træk i den her uge og så komplimenteret han mig og sagde jeg var en god kysser :lun:

Nå men, sagen er den at i starten så var han den der besøgte mig, og nu har jeg så besøgt ham 3 gange mere end han har (sidst vi sås var for 6 dage siden og det var ham der kom) men det er bare ikke 50/50.

Jeg føler vores dating-fase er for tørt :tie:

fx når vi ses hvert 2 uge eller 2-3 gange om måneden så føles det virkelig som om tiden går langsomt og vi så bliver fremtvunget til at skynde vores forhold sådan så det ikke bare er så langsomt om at kende hinanden... Og så skriver vi ikke så ofte sammen ~ men når vi endelig gør så der masser af detaljer og dybe samtaler mellem hinanden.

Jeg er glad for ham (det er jeg) men det er blevet en projekt at date ham!! Og penge investering, pga det koster at tage toget og køre så langt.

Åhhh jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Han er skøn, jeg er glad for ham... forholdet er bare tørt når vi ikke kan ses så tit eller bare tage en tur i parken om
20 min.

Og det her er bare dating faset!! Bliver bange af at tænke hvis vi kommer i et forhold hvor tørt og leverpostej agtig livet bliver.

Føler heller ikke han gøre det nemt.. han forslår ikke hvornår vi skal ses næste gang.. eller tager ideer op, hvad vi kan gøre osv..

Altså hvad synes i?? Kan det her godt gå an, altså er det fint nok eller er jeg bare kræsen?
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Er jeg kræsen?

Indlægaf Honningprut » 28. sep 2018, 23:13

Jeg ved ikke, om jeg synes du er kræsen.

Min kæreste og jeg boede også 1 time og 20 minutter fra hinanden, da vi mødtes. Vi skrev heller ikke så meget sammen i starten. Mest fordi jeg er virkelig usikker og genert, når det kommer til mænd. Til gengæld savnede vi hinanden uendelig meget i de perioder, hvor vi ikke rigtig så hinanden. Det var mest de økonomiske omstændigheder der gjorde, at vi på en SU og en kontanthjælp ikke kunne se hinanden særlig tid. Efter 3 måneder tog vi chancen og flyttede sammen.

Jeg tænker som sagt ikke at du er kræsen. Men ligesom "Mistermor" er inde på, er du måske ikke særlig vild med ham? Mærk efter i dig selv. Det hele skal jo heller ikke være op til ham, det skal også være dig der ligesom tager kontakt til ham, ellers så kører det nok lidt dødt?
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Er jeg kræsen?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 28. sep 2018, 23:22

Hvorfor ses i ikke oftere? Og har du lyst til at være i et forhold med en du ikke ser så ofte? Er det tilfredsstillende på længere sigt?
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Er jeg kræsen?

Indlægaf Misantropen » 29. sep 2018, 03:13

Er det ham der rørte ved din numse eller er det en anden fyr?

Det er ikke engang en måned siden du oprettede den tråd fordi du ikke brød dig om den fysiske kontakt, men det lyder til at du også har set ham her i noget tid. Jeg kan ikke finde ud af om du har fået det bedre med berøringerne eller hvordan det lige hænger sammen..

Ang. afstanden så ville jeg også være træt af det, men det lyder mere som om det er jeres relation der er et problem end afstanden og transporten.
9
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Er jeg kræsen?

Indlægaf Mocca » 29. sep 2018, 05:34

Hvad skal der til, for at det ikke er 'tørt og leverpostej', tænker du?
0
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Er jeg kræsen?

Indlægaf IrmaPigen » 29. sep 2018, 07:37

Hvis det føles forkert, så er det fordi det er forkert.

If it walks like a duck, sounds like a duck.... It, 's a duck.
3
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Er jeg kræsen?

Indlægaf Straniera » 29. sep 2018, 09:06

Jeg synes, at en time og 20 minutter er lang tid at rejse, så jeg kan da godt forstå, du synes, at det føles som et projekt at se ham. Du virker ikke overbevist om, at han er det værd at rejse så langt for?
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Er jeg kræsen?

Indlægaf Tilly » 29. sep 2018, 09:45

Jeg er også nysgerrig efter om det er den samme fyr som du skrev om i din sidste tråd?

Og så ville det da være interessant at høre, om du har fået det bedre med berøringer? For mangel på fysiske berøringer kan da også være med til at gøre et forhold "tørt og kedeligt".
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Er jeg kræsen?

Indlægaf Fru Sunshine » 29. sep 2018, 10:07

Jeg tror altså, at det mest er dig, der er den tørre leverpostej i det her. Sorry to say.
9
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Er jeg kræsen?

Indlægaf hotlips » 29. sep 2018, 10:13

Jeg tror ikke du er kræsen men der er noget ved din måde at betragte det her med forhold på der er underligt klinisk, jeg kan ikke helt sætte ord på hvordan, men det virker noget bekymrende på mig, det er lidt som om han er en vare du går op i har den rigtige form og farve og det der helt basale med at interessere sig for ham som menneske i sig selv, det eksisterer slet ikke.

Det er ikke for at være ond eller fornærme dig, så jeg håber du kan læse det som det er ment, for det virker som om det er utroligt svært for dig og jeg ved slet ikke hvordan han skal have en chance for at regne ud at du tænker som du gør.

Jeg får en følelse af at det der er først og sidst er at han ikke kommer for tæt på, hverken fysisk eller følelsesmæssigt og det i ret ekstrem grad, og jeg tror ikke det er noget der bare går væk af sig selv.

Jeg ved ikke hvad man gør ved det, jeg tror jeg ville se på noget kropsterapi eller sådan noget, hvor man lærer at slappe af med sig selv og med at andre er tæt på, men den slags findes der vist en del forskellige modeller af, og det er ikke noget jeg ved ret meget om, men det er der nok andre herinde der gør.

Det er som sagt ikke ondt ment, men hvis du får rodet dig ud i noget med en hvor der ikke er lige det der helt særlige og tvinger dig selv lidt til det selvom det føles forkert så tror jeg du risikerer det bliver endnu sværere i fremtiden. Man skal holde på sine egne grænser, men hvis de bliver overskredet og det føles voldsomt og forkert bare ved at han rører en på måsen eller sådan noget, så kan man få gjort skade på sig selv.
9
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Er jeg kræsen?

Indlægaf sansera » 29. sep 2018, 14:42

Kræsen, det ved jeg sgu ikke. Måske mere optaget af regler og bestemte forventninger, som du har det svært med, hvis ikke bliver holdt eller indfriet. Du lyder firkantet om jeg så må sige.

Men behov er jo forskellige.
For mig ville mangel på kommunikation, hvis man ses så lidt som I gør være dræbende. Ikke at man skal skrive lange romaner hver dag, men ping-pongen skulle gerne holdes ved lige. I mine forhold er det nu gået af sig selv, fordi vi ikke har kunne lade være. Forelsket er for mig bl.a. Udtrykt ved, at jeg har lyst til at dele det sjove jeg lige så, det nederen på arbejdet, noget jeg har tænkt på - stort og småt med lige præcis det menneske.
Så kunne jeg fint affinde mig med afstand og udgiften og st jeg måske flyttede mig mere end han gjorde. Det ville ikke fylde, tror jeg, hvis jeg iøvrigt følte mig forbundet.
3
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Er jeg kræsen?

Indlægaf JoyNips » 29. sep 2018, 16:14

Det er jo i hvert fald lidt besværligt at få den der rigtig fede connection, hvis det skal gå superlangsomt og I så ovenikøbet ikke ses så ofte. Så udvikler jeres forhold sig jo meget lidt.
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Er jeg kræsen?

Indlægaf Rapfisk » 29. sep 2018, 16:25

For mig ville det kun fungere, hvis vi snakkede virkelig godt sammen i telefon og kunne have det sjovt på sms/Messenger, for jeg ville heller ikke kunne overskue den transport i hverdagen. Det er som fra mig på Frederiksberg til Vordingborg eller Odense.

Min kæreste bor i Helsingør, en god time fra mit arbejde. Det har været okay i hverdagen, men jeg glæder mig til at undgå den transport, når vi flytter sammen. Mere ville være langdistance for mig. (Hvilket jeg også har prøvet og kan leve med, hvis det skal være.)
Senest rettet af Rapfisk 29. sep 2018, 18:54, rettet i alt 1 gang.
0
Livslinjen: 70 201 201
Kaffe
Indlæg: 2542
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4867

Re: Er jeg kræsen?

Indlægaf Kaffe » 29. sep 2018, 16:45

Man plejer vist at kalde det leverpostejs-agtigt, når folk har været sammen i flere år og hverdagen bliver kedelig og forudsigelig.

Jeg har ofte tænkt, at dine indlæg ikke kan være ægte, dels pga indholdet, dels fordi du ikke vender tilbage i dine tråde og besvarer andres indlæg, og dels fordi du laver de samme forkerte datidsendelser hver gang.
19
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Er jeg kræsen?

Indlægaf vibbsen » 29. sep 2018, 17:30

Jeg går ud fra at vi taler om den famøse fyr som formastede dig til at berøre din røv på 3.date.....Det passer vist meget godt med tidslinjen.

Hvis jeg sådan skal være helt ærlig, så tænker jeg at du skal droppe projektet med at date den her fyr.

Hvis man i den grad er ved at gå op i limningen over en fyr der rører ved ens røv efter 3.date og allerede 3 uger senere kalder det for en "projekt" at date ham, betragter sine rejseudgifter i den forbindelse som en "investering", nøje fører regnskab over hvem der har besøgt hvem flest gange. Og allerede inden det første kys i forholdet (som faktisk ikke engang har fået det label endnu)nærmest er udvekslet, synes at det er ret "tørt" og bekymrer sig om hvor kedeligt og leverpostejs agtigt et forhold man kan få....Ja, så tænker jeg at det er på tide at trække stikket og droppe det hele....For det kommer ALDRIG til at gå godt....Der kommer altid til at være et eller andet som ikke lever op til dine standardter, overskrider dine grænser eller som ikke indfrier dine forventninger....Det handler ikke om kræsenhed...Det handler om at du på forhånd synes at have bestemt hvilken form forholdet skal passe ind i...Og hvis det så ikke sker, jamen så ved du på herrens mark og bliver usikker...
24
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Forhold og sex"