Er jeg kræsen?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
JoyNips
Kort karma: 594
Likede indlæg: 9420

Re: Er jeg kræsen?

Indlægaf JoyNips » 29. sep 2018, 16:14

Det er jo i hvert fald lidt besværligt at få den der rigtig fede connection, hvis det skal gå superlangsomt og I så ovenikøbet ikke ses så ofte. Så udvikler jeres forhold sig jo meget lidt.
3
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 996
Likede indlæg: 8561

Indlægaf Rapfisk » 29. sep 2018, 16:25

For mig ville det kun fungere, hvis vi snakkede virkelig godt sammen i telefon og kunne have det sjovt på sms/Messenger, for jeg ville heller ikke kunne overskue den transport i hverdagen. Det er som fra mig på Frederiksberg til Vordingborg eller Odense.

Min kæreste bor i Helsingør, en god time fra mit arbejde. Det har været okay i hverdagen, men jeg glæder mig til at undgå den transport, når vi flytter sammen. Mere ville være langdistance for mig. (Hvilket jeg også har prøvet og kan leve med, hvis det skal være.)
Senest rettet af Rapfisk 29. sep 2018, 18:54, rettet i alt 1 gang.
0
#TeamFrederiksberg

Livslinjen: 70 201 201
Kaffe
Kort karma: 96
Likede indlæg: 1108

Indlægaf Kaffe » 29. sep 2018, 16:45

Man plejer vist at kalde det leverpostejs-agtigt, når folk har været sammen i flere år og hverdagen bliver kedelig og forudsigelig.

Jeg har ofte tænkt, at dine indlæg ikke kan være ægte, dels pga indholdet, dels fordi du ikke vender tilbage i dine tråde og besvarer andres indlæg, og dels fordi du laver de samme forkerte datidsendelser hver gang.
21
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 636
Likede indlæg: 7977

Indlægaf Dmitra » 29. sep 2018, 16:59

Kaffe skrev:Man plejer vist at kalde det leverpostejs-agtigt, når folk har været sammen i flere år og hverdagen bliver kedelig og forudsigelig.

Jeg har ofte tænkt, at dine indlæg ikke kan være ægte, dels pga indholdet, dels fordi du ikke vender tilbage i dine tråde og besvarer andres indlæg, og dels fordi du laver de samme forkerte datidsendelser hver gang.

I udgangspunktet er det ikke pænt at insinuere, det sagt har jeg også lidt haft tanken, på baggrund af manglende videre respons fra TS. Bl.a. var der en tidligere tråd (jeg mindes) hvor flere spørger ind til om TS er religiøs eller er vokset op i et meget religiøs miljø, som emnet i betragtning i høj grad kunne have åbnet andre døre for forståelse og jeg må ærligt indrømme jeg også sidder og undrer mig over endnu en gang no response fra TS og krydser for det når at komme.
6
Life is the bitch, and death is her sister.
Sleep is the cousin, we're a fuckin' family picture :deer:
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 773
Likede indlæg: 10341

Indlægaf vibbsen » 29. sep 2018, 17:30

Jeg går ud fra at vi taler om den famøse fyr som formastede dig til at berøre din røv på 3.date.....Det passer vist meget godt med tidslinjen.

Hvis jeg sådan skal være helt ærlig, så tænker jeg at du skal droppe projektet med at date den her fyr.

Hvis man i den grad er ved at gå op i limningen over en fyr der rører ved ens røv efter 3.date og allerede 3 uger senere kalder det for en "projekt" at date ham, betragter sine rejseudgifter i den forbindelse som en "investering", nøje fører regnskab over hvem der har besøgt hvem flest gange. Og allerede inden det første kys i forholdet (som faktisk ikke engang har fået det label endnu)nærmest er udvekslet, synes at det er ret "tørt" og bekymrer sig om hvor kedeligt og leverpostejs agtigt et forhold man kan få....Ja, så tænker jeg at det er på tide at trække stikket og droppe det hele....For det kommer ALDRIG til at gå godt....Der kommer altid til at være et eller andet som ikke lever op til dine standardter, overskrider dine grænser eller som ikke indfrier dine forventninger....Det handler ikke om kræsenhed...Det handler om at du på forhånd synes at have bestemt hvilken form forholdet skal passe ind i...Og hvis det så ikke sker, jamen så ved du på herrens mark og bliver usikker...
31
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Contrast
Kort karma: 16
Likede indlæg: 469

Indlægaf Contrast » 29. sep 2018, 19:43

Undskyld på forhånd hvis min tone lyder hård.

Din tilgang til dating virker meget.. hvad skal man sige, firkantet og teenageagtig.

Du går op i nogle efter min mening meget overfladiske ting, såsom hvor mange gange hvem har besøgt hvem, om han har skrevet "smukke" to dage i streg osv. Det er nogle meget overfladiske ting du hæfter dig ved, hvilket bekymrer mig, fordi du så vidt jeg husker er i midt tyverne? Jeg kunne forstå hvis en på 16 skrev det. Men som en anden er inde på, er det som om du ikke betragter ham som et menneske. Det hænger sikkert sammen med hele den meget specifikke idé du har om hvordan manden skal agere i et forhold, som bliver en stopklods for at du ser HAM som menneske.

Hvorfor skriver du ikke noget om hans person? Hvordan han er, når han er sammen med dig? Får han dig til at grine, er han god til at lytte, har han nogle gode værdier, interesser..?

Det har flere også været inde på tidligere. Læser du overhovedet hvad folk skriver? For du har efterladt tråd på tråd uden at give noget praj om hvordan du forholder dig til svarene - og det kan godt få folk til at miste lysten til at svare en anden gang du laver en tråd.
10
Brugeravatar
VanillaQueen
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 54

Indlægaf VanillaQueen » 29. sep 2018, 19:56

Jeg har PT ikke net 24/7 på mig så undskyld forsinkelsen med mit svar.

Som jeg skrev så kysset vi i den sidste date og jeg er begyndt at slappe mere af hvad angår berøring osv. Ja han får mig til at grine jeg hygger mig og har det skide godt med ham. Det er bare det at han ikke tager intiativ til hvad vi skal gøre næste gang vi skal ses. Føler ofte det er mig der kæmper. Jeg har inviteret ham til mange ting hvor han så foreslog vi kunne tage i biografen en dag. Det er også fint nok jeg skal planlægge hvad vi skal for det meste... men han måtte gerne invitere mig på en middag eller noget der viser han vil kæmpe for det her også.

Jeg tror i har misforstået mit indlæg jeg er ikke ond eller tarvelig eller har for høje standarder. Jeg har været i et forhold før hvor jeg sank min "niveau" eller hva man kan kalde det. Min eks elsket jeg selvom han ikke gjorde en skid romantisk ting for mig. Men det er så derfor jeg også bare vil noget andet i mit næste forhold..

Tror bare jeg er bange for med ham her jeg dater PT at han også ender med at være som min eks. For det er ved at ligne sådan :(
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
VanillaQueen

Indlægaf VanillaQueen » 29. sep 2018, 19:57

Han er sød og sjov, og har aldrig grint så meget i mit liv før som jeg har med ham her. Men fuck hvor han også bare ligner min eks så meget på en prik (i måden at være på) og det er det der skræmmer mig.
0
Brugeravatar
VanillaQueen

Indlægaf VanillaQueen » 29. sep 2018, 19:58

FYI: JA det er ham fyren der strejfet min røv :lol:
0
Brugeravatar
VanillaQueen

Indlægaf VanillaQueen » 29. sep 2018, 20:13

Efter vi kysset har han også bare ændret sig lidt i kommunikationen han skriver ikke så tit og svarer ikke så hurtigt tilbage, men han skriver søde ting til mig en gang imellem..
0
Kaffe
Kort karma: 96
Likede indlæg: 1108

Indlægaf Kaffe » 29. sep 2018, 20:27

Når man er nyforelsket, så synes jeg ikke, der altid behøver at skulle ske en aktivitet. Det er mindst lige så rart bare at være sammen, lave mad sammen, se en film, snakke. Kan du lide sådanne ting også?
Har du snakket med fyren om, hvordan du ser på dating og sex? Ved han, at du forventer, at han holder sig tilbage meget længe? Hvis du ikke fortæller ham det, så ved han det ikke, og så vil han nemt komme til at gøre ting, som du stejler over. Og det er synd for jer begge to.
6
Brugeravatar
Honningprut
Kort karma: 66
Geografisk sted: Indre Udkantsdanmark
Likede indlæg: 661

Indlægaf Honningprut » 29. sep 2018, 20:39

VanillaQueen skrev:Jeg har PT ikke net 24/7 på mig så undskyld forsinkelsen med mit svar.

Som jeg skrev så kysset vi i den sidste date og jeg er begyndt at slappe mere af hvad angår berøring osv. Ja han får mig til at grine jeg hygger mig og har det skide godt med ham. Det er bare det at han ikke tager intiativ til hvad vi skal gøre næste gang vi skal ses. Føler ofte det er mig der kæmper. Jeg har inviteret ham til mange ting hvor han så foreslog vi kunne tage i biografen en dag. Det er også fint nok jeg skal planlægge hvad vi skal for det meste... men han måtte gerne invitere mig på en middag eller noget der viser han vil kæmpe for det her også.

Jeg tror i har misforstået mit indlæg jeg er ikke ond eller tarvelig eller har for høje standarder. Jeg har været i et forhold før hvor jeg sank min "niveau" eller hva man kan kalde det. Min eks elsket jeg selvom han ikke gjorde en skid romantisk ting for mig. Men det er så derfor jeg også bare vil noget andet i mit næste forhold..

Tror bare jeg er bange for med ham her jeg dater PT at han også ender med at være som min eks. For det er ved at ligne sådan :(

Spørgsmålet er om i virkelig skal have en plan hver gang i skal ses?

Altså jeg har sat på en bænk i minus 10 grader og stiv frosne fingre med min kæreste, da vi startede med at date, det var skide koldt, men det var lige meget, bare vi var sammen.

Hvis det er den følelse du "jager" - så tror jeg ikke ham her er den rigtige.
0
I'm little My, and i bite because I like it :blomst: :lun:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 996
Likede indlæg: 8561

Indlægaf Rapfisk » 29. sep 2018, 20:54

Hvis du har bedt om, at I tager det stille og roligt, kan det godt være, at det er hans misforståede måde at give dig plads på. I dit sted tror jeg, at jeg ville tage planlæggerrollen på mig her i starten. Hvis han ellers virker til at være med på det, du foreslår, synes jeg, du skal tage det som din mulighed for at køre tingene i dit tempo, til du er helt tryg.
3
#TeamFrederiksberg

Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1305

Indlægaf Misantropen » 29. sep 2018, 21:07

Hvis du er lige så vævende omkring jeres relation i virkeligheden, som du giver udtryk for herinde, kan jeg godt forstå han er mere afventende end frembrusende.

Jeg tror ikke du gør det du gør for at være ond eller tarvelig, men du glemmer måske lidt at det ikke kun er dig der har nogle behov i sådan en relation her. Selvom du ikke bryder dig om berøring har han stadig brug for opmærksomhed og bekræftelse, men det er måske på en anden måde end dig eller hvad du tror/forventer.
5

Beklager savefejl. Mine biller er i stykker.

Brugeravatar
VanillaQueen

Indlægaf VanillaQueen » 29. sep 2018, 21:26

Jeg skrev til ham for et stykke tid siden at hvis vi skulle blive ved med at date og ses så skal det gå efter mit tempo. Og jeg godt kan lide ham og er tiltrukket af ham men er bare ikke typen der går for hurtigt ind i et forhold. (Det var så sexen jeg hentydet til) og det respekteret han.. han tog ret godt imod det og forstod mig.

Og så mødtes vi dagen efter hvor vi kysset

Men synes bare enten efter den SMS eller kysset så har han virket "fraværende" end før. Åh altså jeg forstår virkelig ikke hvorfor jeg er sådan ~ håber ikke at mit fucked up måde at være på har ødelagt det. Men så ville han jo ikke skrive dagen efter at jeg er en god kysser?

Hmm..

Jeg kan godt se jeg også er et problem, pga jeg er så svær at date.. har virkelig mærkelige "forventninger" til en fyr og nærmest en umulig forventning at overkomme.

Hvad synes i så jeg skal gøre? Hvordan skal jeg snakke med ham om det og hvad skal jeg sige... er nervøs og lidt en kylling hvad angår emnet.

Jeg er virkelig langsom, og måske er det også bare mig der kedelig som i siger... jeg er godt nok selv "tør" nu jeg tænker over det.

Synes i jeg skal tage hjem til ham i hans lejlighed i næste uge og så evt lave noget mad eller bage kage hvor vi kan tage snakken op?
0

Tilbage til "Forhold og sex"