Kunne du forestille dig at få lavet et smykke af dine "private parts"

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 565
Likede indlæg: 12060

Re: Kunne du forestille dig at få lavet et smykke af dine "private parts"

Indlægaf Sangius » 1. okt 2018, 19:31

Kaffe skrev:Hun laver afstøbninger, som folk kan kigge på, sådan at de finder ud af, at kvinder ser forskellige ud. Men det kan folk jo godt undersøge ved at google det. Så jeg synes, det er overflødigt og en masse tom argumenteren for, hvorfor det er godt at få en afstøbning og et smykke. Men selvfølgelig kan det give mening for nogle, ligesom så meget andet.

Det at man kan Google sig til en viden, skal vel ikke afholde folk fra at eksponere selvsamme viden? Ellers er der godt nok mange ting der er meningsløse, hvis kriteriet er at samme viden kan opnås ved en Google-søgning :gruble:
3
Petrix
Kort karma: 55
Likede indlæg: 579

Indlægaf Petrix » 1. okt 2018, 19:33

Ikke rigtigt - det vil virke lidt for vulgært med sådan et smykke hængende om halsen.
0
Kaffe
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1117

Indlægaf Kaffe » 1. okt 2018, 19:41

Sangius skrev:
Kaffe skrev:Hun laver afstøbninger, som folk kan kigge på, sådan at de finder ud af, at kvinder ser forskellige ud. Men det kan folk jo godt undersøge ved at google det. Så jeg synes, det er overflødigt og en masse tom argumenteren for, hvorfor det er godt at få en afstøbning og et smykke. Men selvfølgelig kan det give mening for nogle, ligesom så meget andet.

Det at man kan Google sig til en viden, skal vel ikke afholde folk fra at eksponere selvsamme viden? Ellers er der godt nok mange ting der er meningsløse, hvis kriteriet er at samme viden kan opnås ved en Google-søgning :gruble:

Det kan sgatens være. Men jeg ville også synes, det var lidt mærkeligt at lave afstøbninger af folks storetæer, sådan at folk kan se, hvordan storetæer kan se ud.
0
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1082

Indlægaf Prosperity74 » 1. okt 2018, 20:00

Nej tak, det kunne jeg ikke tænke mig
0
Hewlett
Kort karma: 34
Likede indlæg: 1499

Indlægaf Hewlett » 1. okt 2018, 20:35

Nej, men jeg synes idéen er sjov og meget original :)
0
Brugeravatar
Mistermor
Kort karma: 265
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 4768

Indlægaf Mistermor » 1. okt 2018, 21:22

Seriøst, min første tanke, da jeg læste overskriften var, så kunne jeg ligeså godt hænge et gebis (tandprotese) i en kæde om halsen. :)

Tanken bag er fin, men man kan jo slet ikke se på smykkerne, at det er et uddrag fra en afstøbning af de private dele, og så synes jeg, man taber lidt.

Selve processen med afstøbningen ville jeg ikke have lyst til. Mest fordi jeg egentlig er ret ligeglad med, hvordan jeg ser ud dernede. Jeg er hverken flov eller stolt; jeg er neutral. Jeg har heller ikke lyst til at få en afstøbning af mit øre eller min navle.

Og før nogen spørger - jeg har heller ikke lyst til at få et aftryk af min kærestes penis eller et uddrag deraf lavet om til et vedhæng.
0
Brugeravatar
PublicLibrary
Kort karma: 4
Likede indlæg: 58

Indlægaf PublicLibrary » 1. okt 2018, 21:31

Nej. Jeg føler mig tudsegammel, når jeg hører om, at nogle kvinder i dag åbenbart er optaget af, hvordan deres f*sse tager sig ud. Jeg har aldrig skænket det en tanke.
3
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 722
Likede indlæg: 6865
Kontakt:

Indlægaf Annione » 1. okt 2018, 23:53

Nej for helvede. Hvis nogen skal se min fisse, så er det særligt indbudte :-D
0
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4067

Indlægaf Confucius » 2. okt 2018, 03:25

Hvis I synes idéen om at have en model af jer selv hængende, så forestil jer hvis jeres aldrende mor fik lavet en - som I så arvede, når hun døde et par år senere... Jeg tænker at sådan et styks 60'er-skede, som er blevet godt stresstestet under flower power-tiden, måske kan trækkes direkte ned over hovedet og bruges som en halskæde i sig selv?
0
Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 57
Likede indlæg: 1442

Indlægaf Misantropen » 2. okt 2018, 03:55

Confucius skrev:Hvis I synes idéen om at have en model af jer selv hængende, så forestil jer hvis jeres aldrende mor fik lavet en - som I så arvede, når hun døde et par år senere... Jeg tænker at sådan et styks 60'er-skede, som er blevet godt stresstestet under flower power-tiden, måske kan trækkes direkte ned over hovedet og bruges som en halskæde i sig selv?

Om der så var gennemtræk fra hals til underlivet, der kunne bruges som alternativ til en sovepose, er det jo stadig kun en lille del af aftrykket der skal bruges.

Men det giver selvfølgelig mulighed for at flere i familien kan få glæde af det samme aftryk.
0

Beklager savefejl. Mine biller er i stykker.

Billede
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1414
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 12582

Indlægaf Fru Sunshine » 2. okt 2018, 04:21

Nej tak, men det er tanken, jeg ikke bryder mig om. Smykkerne er ret fine.
Havde artiklen ikke været bragt, så det kun var mig, der vidste, hvad det var, tror jeg faktisk, at jeg gerne ville gå med sådan et smykke.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 778
Likede indlæg: 10396

Indlægaf vibbsen » 2. okt 2018, 05:59

Det må blive et nej herfra....

Jeg har ikke noget videre reflekterende forhold til min fisse....Og at have et udsnit af denne hængende i en kæde om halsen eller som øreringe, vil således ikke have nogen særlig betydning for mig....

Men hey, whatever works for you.....

Det kunne selvfølgelig være at jeg kunne få lavet en afstøbning til hr.vibbsen som han kunne have stående som brevpresser på sit skrivebord....Men så igen...Det vil nok også blive et "mest nej" fra ham til den ide....
Senest rettet af vibbsen 2. okt 2018, 06:03, rettet i alt 1 gang.
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 778
Likede indlæg: 10396

Indlægaf vibbsen » 2. okt 2018, 06:02

Mistermor skrev:Seriøst, min første tanke, da jeg læste overskriften var, så kunne jeg ligeså godt hænge et gebis (tandprotese) i en kæde om halsen. :)

Tanken bag er fin, men man kan jo slet ikke se på smykkerne, at det er et uddrag fra en afstøbning af de private dele, og så synes jeg, man taber lidt.

Selve processen med afstøbningen ville jeg ikke have lyst til. Mest fordi jeg egentlig er ret ligeglad med, hvordan jeg ser ud dernede. Jeg er hverken flov eller stolt; jeg er neutral. Jeg har heller ikke lyst til at få en afstøbning af mit øre eller min navle.

Og før nogen spørger - jeg har heller ikke lyst til at få et aftryk af min kærestes penis eller et uddrag deraf lavet om til et vedhæng.

Så hvis jeg overvejer at lancerere en kollektion af MEGET personlige brevpressere som mænd kan give til deres kærester/koner, så behøver Hr.Mistermor altså IKKE skynde sig at skrive sig på listen, så han kan nå at få den lavet til dig inden jul ? :-D
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
LaScrooge
Kort karma: 859
Likede indlæg: 8549

Indlægaf LaScrooge » 2. okt 2018, 06:19

Ja, det kunne jeg virkelig godt. Det er et personligt smykke og jeg ville ikke have behov for at fortælle hvad det forestillede. Især fingerringen er flot. Jeg overvejer at spørge en gruppe veninder om de vil være med, jeg tror nok jeg kan opstøve en fin lille gruppe.
1
Brugeravatar
thomassneum
Kort karma: 88
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1554

Indlægaf thomassneum » 2. okt 2018, 12:09

Uanset ville det da være en overkommenlig kilopris.
1
Med bov skal man mad lave, men...

Tilbage til "Forhold og sex"