Kunne du forestille dig at få lavet et smykke af dine "private parts"

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4291

Re: Kunne du forestille dig at få lavet et smykke af dine "private parts"

Indlægaf Tilly » 2. okt 2018, 12:58

Jeg gad godt vide om alle der har svaret her i tråden har læst artiklen.

Min første tanke var "wtf", men efter jeg har læst artiklen synes jeg faktisk projektet lyder ret sympatisk, og jeg tror helt sikkert det kan have en positiv indvirkning på nogle at få lavet sådan et smykke. Det ville nok ikke være noget for mig personligt, men jeg kan godt forstå hvorfor andre gør det.
3
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 548
Likede indlæg: 9162

Indlægaf Lemonella » 2. okt 2018, 13:38

LaScrooge skrev:Ja, det kunne jeg virkelig godt. Det er et personligt smykke og jeg ville ikke have behov for at fortælle hvad det forestillede. Især fingerringen er flot. Jeg overvejer at spørge en gruppe veninder om de vil være med, jeg tror nok jeg kan opstøve en fin lille gruppe.

Jeg kunne da også godt hoppe med på den idé. Smykkerne er rigtig fine og spørger folk, hvad det forestiller, kan man vel bare svare at det er et abstrakt kunstværk. :D
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
zembra1986
Kort karma: 165
Likede indlæg: 2819

Indlægaf zembra1986 » 2. okt 2018, 13:40

Tilly skrev:Jeg gad godt vide om alle der har svaret her i tråden har læst artiklen.

Min første tanke var "wtf", men efter jeg har læst artiklen synes jeg faktisk projektet lyder ret sympatisk, og jeg tror helt sikkert det kan have en positiv indvirkning på nogle at få lavet sådan et smykke. Det ville nok ikke være noget for mig personligt, men jeg kan godt forstå hvorfor andre gør det.

Jeg har læst artiklen, og det ændre ikke ved at jeg stiller mig noget undrende over at nogle har behov for at have noget der er støbt efter ens kønsdele hængende om halsen :nerve:. Men hver sin smag så at sige, bare jeg slipper.
2
Brugeravatar
Maanii
Kort karma: 141
Likede indlæg: 994

Indlægaf Maanii » 2. okt 2018, 14:46

Nej, det behov har jeg ikke.
Jeg har et fint forhold til den del af mig, men ikke mere end alle mulige andre dele af min krop så jeg har ikke noget behov for at fremhæve den på dem måde.

Jeg ville hellere have noget af min mand med mig, men nok ikke lige hans kønsdele.

I øvrigt er smykkerne heller ikke min stil visuelt.
0
Put egg on my house, I kill what you love!
JoyNips
Kort karma: 594
Likede indlæg: 9422

Indlægaf JoyNips » 2. okt 2018, 14:59

Jeg synes projektet er fint og smykkerne ganske pæne, men det er ikke lige noget, jeg ser mig selv i.
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 285
Likede indlæg: 5816

Indlægaf DenSyngendeLussing » 2. okt 2018, 15:03

Jeg har vist aldrig skænket mine kønsdeles udseende mere end to samlede tanker, så det tror jeg ikke. Men bevares, smykkerne er da ganske nydelige.
0
Bergen
Kort karma: 13
Likede indlæg: 689

Indlægaf Bergen » 2. okt 2018, 16:11

Nej tak. Smykkerne er fine men "historien" er ikke mig.
0
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4291

Indlægaf Tilly » 2. okt 2018, 16:22

zembra1986 skrev:
Tilly skrev:Jeg gad godt vide om alle der har svaret her i tråden har læst artiklen.

Jeg har læst artiklen, og det ændre ikke ved at jeg stiller mig noget undrende over at nogle har behov for at have noget der er støbt efter ens kønsdele hængende om halsen :nerve:. Men hver sin smag så at sige, bare jeg slipper.

Jeg anerkender at man stadig kan være undrende for konceptet efter at have læst artiklen. For mig ændrede min umiddelbare reaktion sig bare efter at have læst artiklen (fra "fuck no" til "jeg forstår godt hvorfor nogle gør det). Derfor er jeg bare nysgerrig efter om alle dem som afviser det meget konsekvent, har læst artiklen :)
1
Brugeravatar
I Killed Barbie
Kort karma: 11
Likede indlæg: 186

Indlægaf I Killed Barbie » 3. okt 2018, 07:24

Jeg tror min mand skal have en til jul.

Det er så grimt og så tacky men eftersom at han er ret vild med min hoohoo så må han da hellere blive beriget med sådan en tingest.
Bare fordi jeg kan :-D
1
Brugeravatar
Selina
Kort karma: 5
Likede indlæg: 96

Indlægaf Selina » 3. okt 2018, 08:49

Jeg ville lave en afstøbning af mit røvhul.
Få det som et smykke og så give det til en ex-kæreste. :devil:
1
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 260
Likede indlæg: 4793

Indlægaf hotlips » 3. okt 2018, 08:59

Confucius skrev:Hvis I synes idéen om at have en model af jer selv hængende, så forestil jer hvis jeres aldrende mor fik lavet en - som I så arvede, når hun døde et par år senere... Jeg tænker at sådan et styks 60'er-skede, som er blevet godt stresstestet under flower power-tiden, måske kan trækkes direkte ned over hovedet og bruges som en halskæde i sig selv?

Nja, det tæller vist generelt kun hvis man får den til at se pæn ud,helt små ting i sølv så det er så fint og æstetisk som det kan blive og helst ikke noget der er fare for kan give associationer til kønsdele.. Det ved jeg så ikke lige hvor meget accept af det naturlige udseende jeg synes der er i.

Jeg mener faktisk det var karl mar der havde det som en del af de der kurser at man får en afstøbning med hjem, så de kunne vænne sig til hvordan de så ud, det var så i naturlig størrelse i gips og det lignende bare hvad det var,, det kunne jeg vist bedre forstå, ikke mindst fordi man jo ikke selv er den der ser et vedhæng så meget, men det tror jeg egentlig mest blev betragtet som creepy.
0
Brugeravatar
I Killed Barbie
Kort karma: 11
Likede indlæg: 186

Indlægaf I Killed Barbie » 3. okt 2018, 19:06

Kunne i forestille jer at have jeres veninder som prøvekaniner til sådan noget ?
Jeg har nogle meget tætte veninder men ved ikke lige om vi er SÅ tætte.
Jeg vil i hvert fald finde det grænseoverskridende.
0
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 4188

Indlægaf Tanten » 3. okt 2018, 23:57

Nej, det kunne jeg ved Gud ikke - ligesom jeg heller ikke får lavet smykker af min storetå, min næsetip eller mine ører. Det betyder ikke, at jeg ikke påskønner disse legemsdele og deres funktion, men hvorfor de skulle foreviges som et smykke, forstår jeg ikke en dyt af. Oven i købet er smykkerne decideret grimme - og man kan alligevel overhovedet ikke se, de forestiller en kusse, fordi der er udvalgt et lille, bitte stykke. But why?
0

Tilbage til "Forhold og sex"