forholdet er slut. Jeg er forvirret

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Alenefyr
Kort karma: 6
Likede indlæg: 11

Re: forholdet er slut. Jeg er forvirret

Indlægaf Alenefyr » 14. okt 2018, 07:41

Ieatmars skrev:Du lyder virkelig som en sød fyr, og hvis du ikke lige var gået ud af et forhold ville jeg skrive til dig herinde og spørge dig ud (og den effekt har du på mig) online! Så jeg er ikke i tvivl du kommer til at møde mange kvinder irl og mingle med dem.

Men igen, ro på. Find dig selv evt lære dig bedre selv at kende? Man kan virkelig miste sig selv i et forhold. Jeg opdaget fx musik, tv serier og bøger jeg åbenbart godt kan lide som jeg ikke vidste da jeg var i forhold med min ex. :)

Jeg er ikke i tvivl på du nok skal komme igennem det her, og så thumbs up fordi du er sød og venlig og rar. Det er skønt at se en mand kan være så blød. Og håber på jeg en dag kan møde en der vil kæmpe for mig som du gjorde med hende.

Min ex var den der forlod mig, så jeg ved hvor ondt det gør. Men det gøre endnu mere ondt når man føler partneren ikke har kæmpet ligeså meget som en selv.
Og det skærer dybt i hjertet hvis man har investeret mere i et forhold end den anden.

Men nok om mig :)

Du skal sku nok klare den, det bare spg om tid!

Tak for alle dine søde ord :blush2:
Jeg er sikker på der også er en til dig der ude :ae:
2
Brugeravatar
sansera
Kort karma: 45
Likede indlæg: 1199

Re: forholdet er slut. Jeg er forvirret

Indlægaf sansera » 14. okt 2018, 07:53

Jeg tror, at du ville have rigtig godt af at cutte forbindelsen til hende. I hvert fald for en tid. Forsøge at fokusere på dig selv, arbejde med de ting, som DU synes der skal arbejdes med. Få ro på, se indad og droppe hende i ligningen.
Hvis I er rigtige for hinanden, så kommer hun tilbage til dig. Men for nu kan I ikke være venner. I er ganske enkelt ikke et ligeværdigt sted.
8

Tilbage til "Forhold og sex"