Ud i byen/bar alene (kvinde)

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Re: Ud i byen/bar alene (kvinde)

Indlægaf Ieatmars » 11. okt 2018, 20:42

Artem skrev:Tænker faktisk det er nemmere for en kvinde at komme i snak med nogle fremmede på en bar end som mand. Så bare af sted med dig.


haha jeg håber det!! :D
0
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4387

Re: Ud i byen/bar alene (kvinde)

Indlægaf Hewlett » 11. okt 2018, 20:43

Jeg tog engang i byen alene. Allerede i bussen stødte jeg på en gruppe fyre der inviterede mig med på den bar de skulle på.

Jeg synes du skal sige "fuck det" og så tage afsted :)
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Ud i byen/bar alene (kvinde)

Indlægaf Artem » 11. okt 2018, 20:47

Ieatmars skrev:
Artem skrev:Tænker faktisk det er nemmere for en kvinde at komme i snak med nogle fremmede på en bar end som mand. Så bare af sted med dig.


haha jeg håber det!! :D

Mænd henvender sig jo generelt ofte til kvinder, men noget af det som ofte holder mænd tilbage er hvis en kvinde er sammen med venner. Hvis det er en mand tror man jo hun er afsat og holder sig væk. Hvis det er en flok veninder, kræver det en del mod at blande sig i den gruppe. Hvorfor det nærmest kun kan være en fordel at du er af sted som enlig kvinde. Er netop en som dig jeg selv ville henvende mig til hvis det var.
2
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Ud i byen/bar alene (kvinde)

Indlægaf Honningprut » 11. okt 2018, 21:09

Har du en bar eller et værtshus fx. Hvor du måske kender bartenderen lidt eller sådan, så ville jeg helt sikkert gå derhen.

Jeg har selv arbejdet som bartender en del år, og rigtig mange (også kvinder) går i byen alene.
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Re: Ud i byen/bar alene (kvinde)

Indlægaf Ieatmars » 11. okt 2018, 21:43

Nej desværre. Kender ikke særlig mange. Det er derfor jeg også skriver herinde for at spørge om råd.

Jeg indså lidt i nat at jeg mangler venner :gruble:
synes ikke jeg laver så meget udover at arbejde og så være hjemme hos mine forældre i weekenden (jeg bor hjemme men søger efter lejlighed PT)

Jeg har derfor sagt til mig selv at jeg skal komme oftere ud og møde nye mennesker. Ikke kun tage i byen alene men også til events og skrue lidt mere op for at sige ja til sociale begivenheder og fester.

Har kun 3 veninder jeg i alt kender og den ene er mor og har tre børn den anden er "kan bedst lide at være hjemme" typen og den tredje bor lidt langt væk.

Kan mærke jeg har behov for primært at møde mænd da jeg som en 24 årige kvinde godt kunne trænge til en "human touch"... :wink3:

Jeg er ikke stor fan af dating Apps.. er ikke så vild med det. Er mest bange for bekendte ser mig være på dem og det er vildt pinligt lige efter et break up (der gået 2 måneder nu) siden vi slog op.

Jeg vil se hvad der er derude og gerne flirte og ja teste hvor dyb vandet kan blive :)

så jeg tænker at starte med at tage ud i byen alene, og se hvordan det vil gå.
2
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Ud i byen/bar alene (kvinde)

Indlægaf Pax Romana » 12. okt 2018, 09:35

Ieatmars skrev:Nej desværre. Kender ikke særlig mange. Det er derfor jeg også skriver herinde for at spørge om råd.

Jeg indså lidt i nat at jeg mangler venner :gruble:
synes ikke jeg laver så meget udover at arbejde og så være hjemme hos mine forældre i weekenden (jeg bor hjemme men søger efter lejlighed PT)

Jeg har derfor sagt til mig selv at jeg skal komme oftere ud og møde nye mennesker. Ikke kun tage i byen alene men også til events og skrue lidt mere op for at sige ja til sociale begivenheder og fester.

Har kun 3 veninder jeg i alt kender og den ene er mor og har tre børn den anden er "kan bedst lide at være hjemme" typen og den tredje bor lidt langt væk.

Kan mærke jeg har behov for primært at møde mænd da jeg som en 24 årige kvinde godt kunne trænge til en "human touch"... :wink3:

Jeg er ikke stor fan af dating Apps.. er ikke så vild med det. Er mest bange for bekendte ser mig være på dem og det er vildt pinligt lige efter et break up (der gået 2 måneder nu) siden vi slog op.

Jeg vil se hvad der er derude og gerne flirte og ja teste hvor dyb vandet kan blive :)

så jeg tænker at starte med at tage ud i byen alene, og se hvordan det vil gå.
Bare pas godt på dig selv. Man ved aldrig hvad som lurer i dybet.
0
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: Ud i byen/bar alene (kvinde)

Indlægaf Thomas31 » 12. okt 2018, 10:11

Du virker sympatisk og reflekterende og dermed formentlig god at snakke med. Og du er en kvinde på 24 uden snævre alderspræferencer overfor mænd.
De savner dig derude. Det skal nok gå godt, hvis bare du får overtalt dig selv til at komme afsted.

Mit eneste råd vil være at komme afsted mange gange over en kortere periode, så du vænner dig til det, fremfor at ende med at overanalysere på baggrund af en enkelt aftens tilfældigheder.
1
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 848
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1884

Re: Ud i byen/bar alene (kvinde)

Indlægaf Precaseptica » 12. okt 2018, 10:41

Jeg oplevede samme behov efter min skilsmisse. Det er resulteret i en række gange, hvor jeg er taget ud alene. Det har som oftest givet gode oplevelser.
1
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Re: Ud i byen/bar alene (kvinde)

Indlægaf Ieatmars » 12. okt 2018, 12:31

Der er rigtig mange af jer der har vist opmærksomhed og skrevet privat besked hvordan det har gået :)

Jeg er ikke taget afsted endnu det er i aften jeg skal og så lover jeg at jeg skriver en lille Update i morgen!

Tak for de søde ord (til jer der har skrevet) herinde, jeg har meget mer mod på at gøre det nu efter i har bakket mig op!

Glæder mig til at se hvordan det bliver!
5
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Re: Ud i byen/bar alene (kvinde)

Indlægaf Ieatmars » 12. okt 2018, 12:31

Thomas31 skrev:Du virker sympatisk og reflekterende og dermed formentlig god at snakke med. Og du er en kvinde på 24 uden snævre alderspræferencer overfor mænd.
De savner dig derude. Det skal nok gå godt, hvis bare du får overtalt dig selv til at komme afsted.

Mit eneste råd vil være at komme afsted mange gange over en kortere periode, så du vænner dig til det, fremfor at ende med at overanalysere på baggrund af en enkelt aftens tilfældigheder.


Tusind tak! Dit råd vil jeg tage til mig :blush2:
0
Alenefyr
Indlæg: 16
Tilmeldt: 10. okt 2018, 08:52
Kort karma: 6
Likede indlæg: 11

Re: Ud i byen/bar alene (kvinde)

Indlægaf Alenefyr » 14. okt 2018, 09:02

Spændende hvad det endte med :)
2
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Ud i byen/bar alene (kvinde)

Indlægaf Buller » 14. okt 2018, 17:24

Hold øje med din drink og lad være med at modtage drinks du ikke har set hele vejen fra bartender til dig.

Og god tur. :)
3
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Ud i byen/bar alene (kvinde)

Indlægaf Lisva » 14. okt 2018, 17:34

TS, nu vil vi vide det! Fik du noget? :P
0
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Re: Ud i byen/bar alene (kvinde)

Indlægaf Ieatmars » 14. okt 2018, 17:43

Det var ikke helt slemt at være i byen alene :)

Jeg valgte at gå et sted hen hvor der er live-musik, og da jeg kom købte jeg en drink og stillede mig op og lyttede til musikken. Efter ca. 10 minutter kom den første fyr hen og sagde hej, og spurgte om jeg ville sidde sammen med ham. Det må man jo bare sige ja til når nu man er alene af sted, så jeg sad og fik mig en snak med ham, og det var ganske hyggeligt. Han var dog ikke så meget min type, men efter et stykke tid takkede jeg af og bevægede mig hen i den anden ende af baren.

Der fik jeg så lov at stå alene en rum tid, men det gjorde egentlig ikke noget, for bandet spillede igen, og så kunne man jo stå og rokke lidt med.

Da der igen var pause gik jeg op i den anden ende af baren for at stå der lidt, og der fik jeg så også kun lov at stå alene i ti minutter inden der kom én hen og gav sig til at snakke. Han købte mig en drink, og så fulgte jeg med ham hen til hans venner og veninder, som alle var vældig søde.

Min telefon ringet så jeg gik udenfor og fik snakket i ca 15 min med min veninde og da jeg gik ind i baren igen sad jeg alene ved et bord. Dog efter 1 minut så kom der tre fyre hen og satte sig. Vi faldt i snak sammen og jeg snakkede rigtig godt med den ene af dem! Det var også meget hyggeligt, men hans to venner gik, og egentlig var han ikke super interessant så jeg smuttede på toilettet, og da jeg kom tilbage var han så også heldigvis gået.

Så jeg gik hen i baren igen og fik lov at få en stol af et par fyre, som jeg så faldt i snak med. Den ene var vældig sød, omend jeg ikke er sikker på han ikke er liiige en tand for gammel til mig... men han spurgte om mit nummer, og da han var så flink, fik han den. Han skulle nemlig gå, idet han skulle tidligt op. Han gav mig et farvel knus :)

Fem minutter efter (kl. 3.00) gik jeg ud og fandt min cykel og trillede hjemad. Jeg synes selv det var en rigtig god aften, og det gik altså helt fint med at være alene af sted. Selvfølgelig var der lige de der "tomme" perioder hvor man stod lidt alene, men især senere på aftenen var der ikke nogen der undrede sig -det er vel meget naturligt at man ender alene,
hvis ens venner er taget tidligere taget hjem eller har scoret. ;)

Så det kunne jeg godt finde på at gøre igen.

Indtil videre vil jeg nøjes med at håbe på at ham den lidt søde måske finder på at sende en sms :lun:
25
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Ud i byen/bar alene (kvinde)

Indlægaf Rapfisk » 14. okt 2018, 17:48

Helt off topic, så er datingapps fine til at møde folk af det modsatte køn. Jeg og flere, jeg kender, har mødt vores kærester der, men inden ham var jeg på flere dates med mænd, der sikkert kunne være blevet gode venner, hvis jeg havde haft brug for det.

Hvis man bare er tydelig omkring, hvad man kan tilbyde, er der mange gode oplevelser derude. Og hvis nogen ser dig, er de også derinde.
1
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Forhold og sex"