Den perfekte profil (til dit match)

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Honningprut » 22. okt 2018, 15:38

Empatisk og venstreorienteret mand med pædagogiske tendenser søger vanvittig skør mage!

- Jeg er til bålhygge, guitarspil og er ligesom du "hippie-typen".
- Hvis du kan bage kagen, køber jeg bland selv slikken til at putte på.
- Jeg forstår at ligestilling er vejen frem, og behøver ikke at svinge med patriarkalske vittigheder, for at føle mig som en rigtig mand.
- Du kan trygt og roligt give mig din snap, jeg sender dig ikke halv sjofle billeder af min pik, derudover forventes det ikke at du sender mig billeder af din nøgne krop.

....

Man kan vidst se at jeg i sin tid har været ude i de dybeste afkroge af Tinder. :panik:
4
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Misantropen » 22. okt 2018, 23:00

Falstria skrev:
Falstria skrev:Mine frikadeller er bedre end min mors.



Eller endnu bedre...

"Mine frikadeller er bedre end DIN mors".

Men valget mellem de to ville kræve at jeg møder begge og bedømmer det selv tror jeg :gruble:

Det lyder som noget der er stor risiko for vil give bagslag :D
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Muspel » 3. nov 2018, 09:47

Honningprut skrev:Empatisk og venstreorienteret mand med pædagogiske tendenser søger vanvittig skør mage!

- Jeg er til bålhygge, guitarspil og er ligesom du "hippie-typen".
- Hvis du kan bage kagen, køber jeg bland selv slikken til at putte på.
- Jeg forstår at ligestilling er vejen frem, og behøver ikke at svinge med patriarkalske vittigheder, for at føle mig som en rigtig mand.
- Du kan trygt og roligt give mig din snap, jeg sender dig ikke halv sjofle billeder af min pik, derudover forventes det ikke at du sender mig billeder af din nøgne krop.

....

Man kan vidst se at jeg i sin tid har været ude i de dybeste afkroge af Tinder. :panik:



Ham vil jeg også gerne date!
1
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Miss_no_More » 3. nov 2018, 11:14

"Mand med pæne øjne, charme, humor og selvtillid søger kvinde til at kramme, kysse og nusse mm.

Jeg er en ørn til at stave og sætte komma og skriver gerne til dig hver dag.
Jeg er meget social og kan stadig lide en god fest. Jeg elsker at gøre rent og mine skjorter er aldrig krøllede.
Jeg bader hver dag og går op i mit udseende.

Jeg kan godt lide at rejse og prøve nye ting. Jeg er moden som en 40-årig og kan knalde hele natten som en 20-årig"

Bare send ham til nordjylland, hvis I kender ham :D
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Muspel » 3. nov 2018, 12:29

Miss_no_More skrev:"Mand med pæne øjne, charme, humor og selvtillid søger kvinde til at kramme, kysse og nusse mm.

Jeg er en ørn til at stave og sætte komma og skriver gerne til dig hver dag.
Jeg er meget social og kan stadig lide en god fest. Jeg elsker at gøre rent og mine skjorter er aldrig krøllede.
Jeg bader hver dag og går op i mit udseende.

Jeg kan godt lide at rejse og prøve nye ting. Jeg er moden som en 40-årig og kan knalde hele natten som en 20-årig"

Bare send ham til nordjylland, hvis I kender ham :D


Det er lidt pudsigt det med at nævne sex eksplicit i profilerne. For mig er det et klart turn off- og jeg liker aldrig dem, der gør det (fordi jeg straks dømmer dem som værende ude efter sex - ikke forhold) mon jeg er for barsk?
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Miss_no_More » 3. nov 2018, 14:27

Muspel skrev:
Miss_no_More skrev:"Mand med pæne øjne, charme, humor og selvtillid søger kvinde til at kramme, kysse og nusse mm.

Jeg er en ørn til at stave og sætte komma og skriver gerne til dig hver dag.
Jeg er meget social og kan stadig lide en god fest. Jeg elsker at gøre rent og mine skjorter er aldrig krøllede.
Jeg bader hver dag og går op i mit udseende.

Jeg kan godt lide at rejse og prøve nye ting. Jeg er moden som en 40-årig og kan knalde hele natten som en 20-årig"

Bare send ham til nordjylland, hvis I kender ham :D


Det er lidt pudsigt det med at nævne sex eksplicit i profilerne. For mig er det et klart turn off- og jeg liker aldrig dem, der gør det (fordi jeg straks dømmer dem som værende ude efter sex - ikke forhold) mon jeg er for barsk?


Det kommer vel an på, om de sniger det ind som en sjov, lille bemærkning eller lægger ud med, at de forventer sex hver dag :)

Synes sagtens sex kan nævnes på en sjov måde, men det kan dælme også hurtigt blive for meget.
1
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Liou » 5. nov 2018, 18:43

Jeg tror vitterlig, at jeg ville være nemmere at scorer med en blank profiltekst og så bare billeder alene.

En sjov ting ved profiltekster, som jeg har lært... de er faktisk ret ligegyldige. Når jeg tænker tilbage på mine tinder dates, har der sjældent været overensstemmelse med, hvor godt jeg syntes vi matchede ud fra hendes profiltekst, og så i det virkelige liv. Faktisk har det alle dage været billederne, der primært afgjorde, om jeg swipede til højre eller venstre. Og det er ikke engang fordi, at jeg er typen, der ikke gider læse dem, for det gør jeg altid. Men jeg tror bare mere, at jeg har brugt dem til at frasortere på i stedet. "3 børn og 2 chiahuahuaer? oh hell no, til venstre med dig" :lol: For mit eget vedkommende fandt jeg da også ud af, at min match rate steg endog ret voldsomt ved simpelthen at droppe profilteksten og så bare smide min højde ind. Indrømmet, det kan selvfølgelig være at det blot er mig, der er virkelig ringe til at skrive profiltekster. Jeg kan huske en pige, der skrev at hun var tatoveret og kunne lide den slags på mænd. Jeg har aldrig rigtig syntes om tatoveringer på kvinder og jeg har ingen tatoveringer eller planer om at få nogle selv. Hun lyder ikke som et godt match, men jeg højreswipede så helt klart også, fordi jeg kunne lide, hvad jeg så på billederne... vi har årsdag i næste måned og jeg ELSKER hendes tatoveringer. Profiltekster kan være fine til lidt basic information, men man skal passe på med at hænge sig for meget i dem.
0

Tilbage til "Forhold og sex"