Den perfekte profil (til dit match)

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Precaseptica » 21. okt 2018, 10:57

Inspireret af et andet indlæg tænker jeg, at vi kunne lege en sjov leg.

Hvad nu om man i denne tråd skrev den profiltekst man selv ville finde enormt dragende? Ikke for sig selv, men altså en man selv ville falde for. Den der bare lige rammer plet og hvor man straks tænker, at det er bare lige hvad man søger.

Her forestiller jeg mig, at både Tinder profiler og alle lignende platforme kan udgøre skabelonen.
2
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Precaseptica » 21. okt 2018, 11:18

Hvis jeg selv skal give et bud så ville det måske være noget i stil med:

"Jeg søger en mand, der kan være slutpunktet for min Tinderkarriere (dvs en kæreste).

Selv har jeg interesse for kunst, litteratur, teater, filosofi, sprogkultur, psykologi og politik. Men jeg kan lige såvel hygge med en god tv serie eller et spil playstation. Vin er sjovere end øl, og jeg sætter pris på en mand, der kan lide at lave mad.

Som person er jeg meget diskuterende og det skal helst være et plus for dig, at vi ender i timelange snakke om hvadend, der nu lige er faldet os ind. Uenighed kan være sexet, hvis man bruger det rigtigt.

Jeg beklager, at jeg kun har dårlige billeder på min profil, men jeg bruger bare sjældent tid på at tage billeder af mig selv.."

Måske lidt for udførligt for en Tinder-profil. Men jeg har da set et par stykker, der nærmede sig. Det ville være et superlike fra min side i hvert fald.
2
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23136

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Aragorn » 21. okt 2018, 11:22

Hvad er forskellen på et like og et super like? Koster det sidste penge eller hvordan?
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Precaseptica » 21. okt 2018, 11:56

Aragorn skrev:Hvad er forskellen på et like og et super like? Koster det sidste penge eller hvordan?


Man har vist ikke så mange af dem, hvis man "spiller gratis". Så vidt jeg ved, så fungerer det blot således, at man hurtigere optræder i modtagerens "stack", når de swiper.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Knirkemis » 21. okt 2018, 12:02

Velhavende, dannet gentlemand søger zombiefikseret kvinde. Du skal kunne leve med, at jeg laver maden (jeg har gennemført adskillige kurser i finere madlavning). Jeg håber, at du med tiden får lyst til, at flytte ind i min villa på Strandvejen nord for København. Til gengæld vil jeg gerne, tage med dig til koncerter med Marilyn Manson og Rammstein.
Jeg er 195 cm høj og har haft en bi-beskæftigelse som model i mine yngre dage.
Kommer fra en stor harmonisk familie, som vil elske deres nye svigerdatter. Du må gerne være en nørd.
18
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Planten » 21. okt 2018, 12:03

Precaseptica skrev:
Aragorn skrev:Hvad er forskellen på et like og et super like? Koster det sidste penge eller hvordan?


Man har vist ikke så mange af dem, hvis man "spiller gratis". Så vidt jeg ved, så fungerer det blot således, at man hurtigere optræder i modtagerens "stack", når de swiper.

At man bliver liket, får man ikke besked om. Et superlike får man besked om, og vedkommende, der har afgivet det, vil have en blå ramme om sit billede når han dukker op i stakken.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Knirkemis » 21. okt 2018, 12:04

Knirkemis skrev:Velhavende, dannet gentlemand søger zombiefikseret kvinde. Du skal kunne leve med, at jeg laver maden (jeg har gennemført adskillige kurser i finere madlavning). Jeg håber, at du med tiden får lyst til, at flytte ind i min villa på Strandvejen nord for København. Til gengæld vil jeg gerne, tage med dig til koncerter med Marilyn Manson og Rammstein.
Jeg er 195 cm høj og har haft en bi-beskæftigelse som model i mine yngre dage.
Kommer fra en stor harmonisk familie, som vil elske deres nye svigerdatter. Du må gerne være en nørd.

Hvis nogen af jer debatfolk kender en mand, som kunne have skrevet dette, så send mig en PB.
6
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Annione » 21. okt 2018, 12:23

Beslutsom, udadvendt mand, der elsker livet.
Jeg arbejder meget, træner en smule. Holder både af sofa hygge og at være ude og se på livet, kunst/koncerter/restaurant/vin-bar.

Ikke-ryger, ingen børn, søger ikke noget seriøst, 196.
0
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Ieatmars » 21. okt 2018, 16:57

Knirkemis skrev:Velhavende, dannet gentlemand søger zombiefikseret kvinde. Du skal kunne leve med, at jeg laver maden (jeg har gennemført adskillige kurser i finere madlavning). Jeg håber, at du med tiden får lyst til, at flytte ind i min villa på Strandvejen nord for København. Til gengæld vil jeg gerne, tage med dig til koncerter med Marilyn Manson og Rammstein.
Jeg er 195 cm høj og har haft en bi-beskæftigelse som model i mine yngre dage.
Kommer fra en stor harmonisk familie, som vil elske deres nye svigerdatter. Du må gerne være en nørd.



:love2: :banan: :lun:
0
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Precaseptica » 21. okt 2018, 18:31

Jeg synes egentlig jeg var meget godt kørende med mine 186 cm indtil jeg læste jeres præferencer. Er det sko med meget høje hæle vi er ude i, eller synes I bare Hightower var den lækreste i Politiskolen?
1
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf MOGA » 21. okt 2018, 18:41

Precaseptica skrev:Jeg synes egentlig jeg var meget godt kørende med mine 186 cm indtil jeg læste jeres præferencer. Er det sko med meget høje hæle vi er ude i, eller synes I bare Hightower var den lækreste i Politiskolen?


Jeg tror egentlig jeg foretrækker 186 over 195.
Jeg er 168, og selv med hæle, er der jo et godt stykke op til 186.

Jeg dur bare ikke med for lave mænd, slet ikke hvis de er spinkle. Jeg kan leve med 175 og solid, men 185 kan sagtens være slank på grund af højden. Men helst lidt solid...
1
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf MOGA » 21. okt 2018, 19:01

Jeg ville falde for en profil i stil med:

“Jeg søger min sidste kæreste.

Mine interesser spænder bredt, lige fra beskæring af træer over kultur til politik. Jeg drikker hellere vin end øl, læser Berlingske over Politiken og ser hellere en dokumentar end reality.

Som person er jeg nysgerrig, nørdet, loyal og betænksom.

Et perfekt match for mig er med en kvinde, som jeg har nogle fælles interesser med, men som jeg, vigtigst af alt, deler værdier med.

Ikke-ryger, delvist hjemmeboende barn på 15.”
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Lykke » 21. okt 2018, 19:14

Hvorfor er det “vigtigt” at personen synes vin er sjovere end øl?
3
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Wizzze » 21. okt 2018, 19:26

Man får mindreværd af den her tråd :lol:
Begynder at forstå Dmilto, sizequeens! :-D
4
Do as I say! :whip:
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Muspel » 21. okt 2018, 19:27

Jeg ville falde for;

Mand der gerne lader sig forføre af en hjemmelavet bearnaise, men også elsker at være med i køkkenet søger sin sidste kæreste.

Jeg ser gerne tv-serier, men elsker også at lave noget aktivt sammen. Gerne noget, jeg finder på.

Jeg håber, du har en tør humor.

Jeg gerne have flere børn.

Det burde ikke være så svært -vel? :)
0

Tilbage til "Forhold og sex"