Den perfekte profil (til dit match)

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf LadyFox » 21. okt 2018, 19:32

Wizzze skrev:Man får mindreværd af den her tråd :lol:
Begynder at forstå Dmilto, sizequeens! :-D

Det findes nu også sådan nogle som mig det er relativt ligeglad med profiltekster og højder. De har bare ikke så meget at bidrage med i denne tråd :genert:
6
...
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf 1234 » 21. okt 2018, 19:36

Nu bliver jeg forhåbentlig aldrig og kommer på tinder(7-9-13), men jeg kunne virkelig ikke forestille mig, at der fandtes en specifik tekst, der ville tiltrække mig. Min mand besidder så mange facetter han kunne have lagt vægt på i sin profil, som ville have tiltrukket mig og det tænker jeg, at der er ret mange mennesker der gør. Det vigtige er vel om hele mennesket er tiltrækkende.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Animi » 21. okt 2018, 20:33

For mig er det perfekt, hvis der er noget humoristisk i profilen og ikke bare en beskrivelse af personen. Jeg gav for eksempel et superlike til en fyr, der blandt andet havde skrevet dette: "Sometimes I like to throw a tooth pick in the woods while yelling "YOU'RE HOME NOW!" Simpelthen fordi jeg ikke kunne lade være med at grine af det.
10
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Artem » 21. okt 2018, 21:14

Jeg er en aktiv kvinde der arbejder som sygeplejeske på deltid, og i min fritid er fitness instruktør. Elsker at være aktiv ude i naturen med løb, cykling, vandring og surfing.
Er lidt en handywoman der ikke er bange for at blive beskidt, og som godt kan håndtere en boremaskine.
Søger en mand som er ærlig og kan kommunikere om alt på godt og ondt, hvor vi er hinandens fortrolige og bedste venner, ud over kærester og elskere. Og endelig en mand som ønsker familie inden alt for mange år.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Misantropen » 21. okt 2018, 21:39

"Jeg søger en kvinde der kan lide at blive pakket ind i et tæppe, som var hun en burrito, når hun fryser eller sofaen skal holdes med selskab.

Jeg elsker også hunde."
6
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Animi » 22. okt 2018, 04:34

DenSyngendeLussing skrev:
Animi skrev:For mig er det perfekt, hvis der er noget humoristisk i profilen og ikke bare en beskrivelse af personen. Jeg gav for eksempel et superlike til en fyr, der blandt andet havde skrevet dette: "Sometimes I like to throw a tooth pick in the woods while yelling "YOU'RE HOME NOW!" Simpelthen fordi jeg ikke kunne lade være med at grine af det.


Hehe, det er sjovt, så forskellige vi er. Jeg ville for eksempel helt klart give sådan en fyr løbepas, fordi det for mig indikerer, at han ikke selv kunne finde på noget sjovt og derfor bare skrev noget uoriginalt, han havde læst/hørt et eller andet sted. Men ellers er jeg enig i, at der helst skal være noget humor i en profiltekst. :)


Jeg havde ikke hørt den før, så det var originalt nok for mig :P
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf POCKETKITTEN » 22. okt 2018, 06:54

Farveblind britisk skuespiller med grønne øjne, 36, søger høj, sød og ret almindelig kvinde.

Ca. 180 cm, nyligt fraskilt, far til to og Oscar-vinder.
9
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Polysorbate
Indlæg: 10
Tilmeldt: 22. okt 2018, 06:47
Kort karma: 0
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Polysorbate » 22. okt 2018, 07:00

Knirkemis skrev:Velhavende, dannet gentlemand søger zombiefikseret kvinde. Du skal kunne leve med, at jeg laver maden (jeg har gennemført adskillige kurser i finere madlavning). Jeg håber, at du med tiden får lyst til, at flytte ind i min villa på Strandvejen nord for København. Til gengæld vil jeg gerne, tage med dig til koncerter med Marilyn Manson og Rammstein.
Jeg er 195 cm høj og har haft en bi-beskæftigelse som model i mine yngre dage.
Kommer fra en stor harmonisk familie, som vil elske deres nye svigerdatter. Du må gerne være en nørd.


Haha godt skrevet ville helt klart tage på en date med sådan en fyr, minder mig lidt om 50 shades of grey (den måde han lever livet på) :wink3:
0
Sometimes it is worth lying to avoid losing those you love most.
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Sof » 22. okt 2018, 07:21

Min kæreste havde noget rimelig kedeligt stående, i stil med "Sydsjællænder faret vild i København", intet andet og hans billeder var ret dårlige. Så der skal åbenbart ikke så meget til :genert:

Han kunne have skrevet "190 cm høj, nørdet mand, helt perfekt proportioneret til putning, som elsker hjemmehygge, med vin og god mad, søger en kommende kone, der gerne må være en haj til brætspil, både som partner og modstander. Hun må meget gerne være den der laver førnævnte gode mad. Stort plus hvis hun vil have børn i en nær fremtid, ikke siger nej til at komme med ud og se fodbold og gerne vil være med til at spille PlayStation."

Minus fodbolden og sport generelt, så ville hans profil være helt perfekt.
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf dgd2007 » 22. okt 2018, 09:18

Det er sgu da et svært spørgsmål.
"Back in the day" havde man jo slet ikke den slags med databasebaserede kæresteansøgninger :)
Men jeg tror egentlig stadig jeg ville have den samme holdning at jeg klarer mig fint selv - men hvis der så kom en der var helt overraskende, kunne det være jeg opdagede at det måske lige var hvad der var brug for.
Nej, jeg ville have for svært ved at beskrive en liste af krav på forhånd - minimumskravet må være at hun skal komme helt bag på mig, være noget usædvanligt (hvilket godt kan være ved at være normal på områder hvor det er unormalt at være normal :D).
Jeg har til gengæld masser af fraser som med det samme ville skubbe mig væk, fordi jeg har min egen erfarings- eller fordomsbaserede oversættelse af hvad de i virkeligheden betyder, fx: "hudløst ærlig" = "mester i forstillelse" osv. :lol:
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Knirkemis » 22. okt 2018, 10:17

POCKETKITTEN skrev:Farveblind britisk skuespiller med grønne øjne, 36, søger høj, sød og ret almindelig kvinde.

Ca. 180 cm, nyligt fraskilt, far til to og Oscar-vinder.

Hvem er han?
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Fru Sunshine » 22. okt 2018, 11:03

Knirkemis skrev:
POCKETKITTEN skrev:Farveblind britisk skuespiller med grønne øjne, 36, søger høj, sød og ret almindelig kvinde.

Ca. 180 cm, nyligt fraskilt, far til to og Oscar-vinder.

Hvem er han?

Jeg gætter på Eddie Redmayne :D
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf Misantropen » 22. okt 2018, 11:14

DenSyngendeLussing skrev:Hehe, det er sjovt, så forskellige vi er. Jeg ville for eksempel helt klart give sådan en fyr løbepas, fordi det for mig indikerer, at han ikke selv kunne finde på noget sjovt og derfor bare skrev noget uoriginalt, han havde læst/hørt et eller andet sted. Men ellers er jeg enig i, at der helst skal være noget humor i en profiltekst. :)

Ja, det er det faktisk.

De der lange romaner og beskrivelser er noget af det mest kedelige og upersonlige, synes jeg. Måske fordi det ofte bliver nævnt ude af kontekst og uden noget konkret der fænger mig og giver mig lyst til at spørge ind til det.

"Jeg elsker god mad, hygge og et godt glas vin" er et klassisk eksempel. De færreste er vel til dårlig mad og uhygge, men god mad og hygge er alligevel et vidt begreb.

Det er egentligt ikke fordi jeg oplever der er en bestemt formular til at få det til at lykkes. Det vigtigste for mig er at der er noget der giver mig lyst til at vide mere og det kan lige så godt ske på to som 50 linjer.
2
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf POCKETKITTEN » 22. okt 2018, 11:31

Fru Sunshine skrev:
Knirkemis skrev:
POCKETKITTEN skrev:Farveblind britisk skuespiller med grønne øjne, 36, søger høj, sød og ret almindelig kvinde.

Ca. 180 cm, nyligt fraskilt, far til to og Oscar-vinder.

Hvem er han?

Jeg gætter på Eddie Redmayne :D



:slem:

Han er selvfølgelig ikke fraskilt, men det er han jo lige nødt til at være i sin ideelle profiltekst.
5
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
hyben
Indlæg: 380
Tilmeldt: 23. feb 2016, 12:53
Kort karma: 55
Likede indlæg: 911

Re: Den perfekte profil (til dit match)

Indlægaf hyben » 22. okt 2018, 12:00

Var nødt til at slå op, da jeg ikke vidste hvem Eddie Redmayne var. Ham Eddie Redmayne ligner da Flemming Poulsen. Måske kan du gafle ham?
1

Tilbage til "Forhold og sex"