DenBruneMunk skrev:
1. du skrev under et andet indlæg som omhandlede denne person , hvor anden person skrev xxxxx, så er det oftest at næste indlæg er svar på tidligere indlæg/citat, så var det så ikke sådan.
WTF? Det du taler om gælder - i bedste fald - hvis man smider et ^ ind i indlægget. Men det gjorde jeg ikke. Jeg skrev et selvstændigt indlæg, der ikke havde nogen sammenhæng med andre indlæg. Heller ikke selvom det tilfældigvis postes efter et andet indlæg - ligesom alle andre steder på debatten. Så spar du dig bare det pis. Hvis jeg virkelig ønsker at citere andre, så ved jeg nok hvor citatknappen sidder.
Du forvekslede mig med Planten, det er tydeligt for enhver, du vil bare ikke stå ved det.
DenBruneMunk skrev: Oplagt var det dog, og derfor var dit argument ikke særligt godt, at du så igen mener noget andet, er et godt eksempel på synspunkter, og derfor er din tanke på at indblande ordensmagten ikke særlig godt, for jeg tvivler på mænd føler skam over den konfrontation men jo, du giver da udtryk for det, så du ville nok, det er fair nok
Den indvending er ufattelig tumpet - af to årsager.
For det første skriver jeg om den reaktion, jeg vil gøre ved dickpics fra en hvilken som helst mand - altså et par millioner mennesker alene i Danmark, eller et par milliarder, når vi regner udlandet med. Du taler om at den reaktion undtagelsesvist ikke vil virke, hvis personen i forvejen "elskede at rende på nudistcamp", OG at min reaktion derfor ikke vil virke. Mænd der elsker at rende på nudistlejre, udgør højst et par tusinde i Danmark. Desuden bryder man sig ikke nødvendigvis om at få politiet indblandet, bare fordi man er nudist. Selv hvis du havde ret, vil en undtagelse som omfatter måske et par promille af målgruppen, ikke være uden virkning på resten af målgruppen.
For det andet blander du nudisme og ekshibitionisme. Nudisme er en livsstil. Den involverer ikke at man pådutter andre sin nøgenhed, men at man selv selv i nøgenhed. Pådutter man andre sin nøgenhed, bliver det til ekshibitionisme, og det er både en psykiatrisk diagnose og en overtrædelse af straffeloven. Derfor vil det igen have vægt, at indblande politiet.
Her: Du tabte en af disse perfide smileyer i dit indlæg. Den kan du lige få tilbage.

Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.