Dickpics vs pussypics

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Artem
Kort karma: 219
Likede indlæg: 1549

Re: Dickpics vs pussypics

Indlægaf Artem » 4. nov 2018, 09:18

Planten skrev:Jeg vil nødig generalisere ud fra en person. Men lige ham her, var ustyrlig glad for din pik og var som skrevet eksibitionist. Men det tror/ved jeg ikke gælder alle. For mig kan de billeder være en del af leg.

Hehe ok så du har trods alt ikke fået i hundredvis til at have et ordentlig sammenlignings grundlag ;)
0
Fra bybo til thybo
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 828
Likede indlæg: 4901

Indlægaf Planten » 4. nov 2018, 09:23

Artem skrev:
Planten skrev:Jeg vil nødig generalisere ud fra en person. Men lige ham her, var ustyrlig glad for din pik og var som skrevet eksibitionist. Men det tror/ved jeg ikke gælder alle. For mig kan de billeder være en del af leg.

Hehe ok så du har trods alt ikke fået i hundredvis til at have et ordentlig sammenlignings grundlag ;)

I hundredevis af dickpics? Eller i hundredevis af dickpics fra mænd, der erklæret bruger nudiststrande for at vise sig frem?
0
Brugeravatar
Artem
Likede indlæg: 1549

Indlægaf Artem » 4. nov 2018, 09:35

Planten skrev:I hundredevis af dickpics? Eller i hundredevis af dickpics fra mænd, der erklæret bruger nudiststrande for at vise sig frem?

Nu talte jeg generelt om dickpics og ikke lige den specifikke fyr.

Som mand har jeg jo ingen ide om hvad andre mænd sidder og sender af den slags, da jeg jo ikke selv ser det, og ville mest af alt bare vide om de mænd har noget at være stolte af med de dickpics de sender?
0
Fra bybo til thybo
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 11
Likede indlæg: 802

Indlægaf DenBruneMunk » 4. nov 2018, 09:39

Confucius skrev:
DenBruneMunk skrev:
Confucius skrev:Hvis jeg var en kvinde, og modtog uønskede billeder af grimsdele, så ville jeg nok reagere med at anmelde dem til politiet, og fortælle at jeg har mistanke om at personen har delt nøgenbilleder uden tilladelse. Når politiet først kontakter ham, stopper han måske med den slags fremover. Det bliver sgu nok en tand for akavet for ham, hvis han skal til at forklare politiet, at det såmænd er hans diller på billedet, og at han derfor har tilladelse.

Det argument falder da helt til jorden, hvis manden elsker at rende på nudistcamp, og han elsker at vise den frem,

Og dit argument falder helt til jorden, hvis det er usandsynligt at den person som sender dickpics tilfældigvis også skulle være en af de meget få mennesker, der elsker at rende rundt på nudistlejre - hvilket det er.

DenBruneMunk skrev:Som tidligere skrevet i citatet...

Hvad snakker du om? Det indlæg du citerer fra mig, var noget jeg skrev uden at citere andre, men et selvstændigt indlæg!

1. du skrev under et andet indlæg som omhandlede denne person , hvor anden person skrev xxxxx, så er det oftest at næste indlæg er svar på tidligere indlæg/citat, så var det så ikke sådan. Oplagt var det dog, og derfor var dit argument ikke særligt godt, at du så igen mener noget andet, er et godt eksempel på synspunkter, og derfor er din tanke på at indblande ordensmagten ikke særlig godt, for jeg tvivler på mænd føler skam over den konfrontation men jo, du giver da udtryk for det, så du ville nok, det er fair nok ;)
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 828
Likede indlæg: 4901

Indlægaf Planten » 4. nov 2018, 09:51

Artem skrev:
Planten skrev:I hundredevis af dickpics? Eller i hundredevis af dickpics fra mænd, der erklæret bruger nudiststrande for at vise sig frem?

Nu talte jeg generelt om dickpics og ikke lige den specifikke fyr.

Som mand har jeg jo ingen ide om hvad andre mænd sidder og sender af den slags, da jeg jo ikke selv ser det, og ville mest af alt bare vide om de mænd har noget at være stolte af med de dickpics de sender?

Jeg tror da bestemt der er et stolthedselement i det. Men næppe er blotterelement ved alle.
0
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 83
Likede indlæg: 2023

Indlægaf Misantropen » 4. nov 2018, 10:40

Confucius skrev:Det kan jo være at de lider af den vildfarelse, at de har en stor hævner, fordi de ikke har set andre nøgne mænd, siden der var fællesomklædning efter idræt i folkeren.
Eller måske har de photoshoppet eller udnyttet enhver teknik med zoom, skygger, osv., som kendes af professionelle fotografer.

Der findes jo også uploader almindelige profilbilleder af ansigter, som er så forældede eller manipulerede, at man ikke kan genkende dem - selvom de burde kunne forudsige at det må give bagslag, når de rent faktisk møder nogen.

Det lyder frygtelig tragikomisk når det bliver sat op på den måde :lol: :lol: :lol:

Det virker noget nemmere bare at kreere en forestilling her: http://dickcode.net
2
Draw me like one of your french squirrels
Billede
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 266
Likede indlæg: 4646

Indlægaf Mangoness » 4. nov 2018, 11:40

Misantropen skrev:
Det virker noget nemmere bare at kreere en forestilling her: http://dickcode.net

Der er også en for kvinder:

http://vaginacode.creativerobot.co/
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 83
Likede indlæg: 2023

Indlægaf Misantropen » 4. nov 2018, 11:47

Mangoness skrev:
Misantropen skrev:

Smart. Nu får jeg helt lyst til at sende sådan et på en forespørgsel om en billede fra en liderkarl :lol:
1
Draw me like one of your french squirrels
Billede
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 397
Likede indlæg: 3452

Indlægaf Pityt » 4. nov 2018, 12:43

Misantropen skrev:
Mangoness skrev:
Misantropen skrev:

Smart. Nu får jeg helt lyst til at sende sådan et på en forespørgsel om en billede fra en liderkarl :lol:

Det bliver nok ikke godt modtaget,- så skal liderkarlen jo selv tænke og bruge sin fantasi i stedet for at få et billede at wanke til :naughty:
:lol:
3
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Confucius
Likede indlæg: 4081

Indlægaf Confucius » 4. nov 2018, 14:50

DenBruneMunk skrev:
1. du skrev under et andet indlæg som omhandlede denne person , hvor anden person skrev xxxxx, så er det oftest at næste indlæg er svar på tidligere indlæg/citat, så var det så ikke sådan.

WTF? Det du taler om gælder - i bedste fald - hvis man smider et ^ ind i indlægget. Men det gjorde jeg ikke. Jeg skrev et selvstændigt indlæg, der ikke havde nogen sammenhæng med andre indlæg. Heller ikke selvom det tilfældigvis postes efter et andet indlæg - ligesom alle andre steder på debatten. Så spar du dig bare det pis. Hvis jeg virkelig ønsker at citere andre, så ved jeg nok hvor citatknappen sidder.

Du forvekslede mig med Planten, det er tydeligt for enhver, du vil bare ikke stå ved det.

DenBruneMunk skrev: Oplagt var det dog, og derfor var dit argument ikke særligt godt, at du så igen mener noget andet, er et godt eksempel på synspunkter, og derfor er din tanke på at indblande ordensmagten ikke særlig godt, for jeg tvivler på mænd føler skam over den konfrontation men jo, du giver da udtryk for det, så du ville nok, det er fair nok ;)

Den indvending er ufattelig tumpet - af to årsager.

For det første skriver jeg om den reaktion, jeg vil gøre ved dickpics fra en hvilken som helst mand - altså et par millioner mennesker alene i Danmark, eller et par milliarder, når vi regner udlandet med. Du taler om at den reaktion undtagelsesvist ikke vil virke, hvis personen i forvejen "elskede at rende på nudistcamp", OG at min reaktion derfor ikke vil virke. Mænd der elsker at rende på nudistlejre, udgør højst et par tusinde i Danmark. Desuden bryder man sig ikke nødvendigvis om at få politiet indblandet, bare fordi man er nudist. Selv hvis du havde ret, vil en undtagelse som omfatter måske et par promille af målgruppen, ikke være uden virkning på resten af målgruppen.

For det andet blander du nudisme og ekshibitionisme. Nudisme er en livsstil. Den involverer ikke at man pådutter andre sin nøgenhed, men at man selv selv i nøgenhed. Pådutter man andre sin nøgenhed, bliver det til ekshibitionisme, og det er både en psykiatrisk diagnose og en overtrædelse af straffeloven. Derfor vil det igen have vægt, at indblande politiet.

Her: Du tabte en af disse perfide smileyer i dit indlæg. Den kan du lige få tilbage. ;)
Senest rettet af Confucius 4. nov 2018, 16:44, rettet i alt 1 gang.
1
Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.
ajnaM
Kort karma: 306
Likede indlæg: 6490

Indlægaf ajnaM » 4. nov 2018, 15:42

Jeg har aldrig forstået behovet for at sende billeder af kønsdele. Eller behovet for at se dem for den sags skyld. Og jeg synes, det er lige så krænkende, hvis en kvinde upfordret sender et billede af sit underliv til en mand, som hvis en mand sender det til en kvinde.

Det sagt, tror jeg, færre kvinder vil sende pussypics. Det kvindelige køn er langt mere tabuiseret end det mandlige, og for kvinder vil det typisk føles mere grænseoverskridende - og den slags grænseoverskridende adfærd er i sig selv tabu for kvinder. For mænd er det lidt noget andet, fordi kønnet er mindre tabubelagt, både eget og andres.
2
Kaffe
Kort karma: 98
Likede indlæg: 1151

Indlægaf Kaffe » 4. nov 2018, 15:47

Det er lidt sjovt det der med, at mænd sender dickpics uopfordret, når alt tyder på, at kvinder ikke bryder sig om det. Gad vide hvilke tanker, der ligger forud for at sende sådan eet.

Findes det overhovedet, at kvinder uopfordret sender pussypics? Altså uden forudgående kontakt eller flirt af seksuel karakter.

Der kan godt laves et billede af kvindens køn, som er sensuelt fremfor vulgært og eksplicit. Nogle kan lide at dele det med partner, andre ikke.
0
Brugeravatar
A 7
Kort karma: 22
Likede indlæg: 307

Indlægaf A 7 » 4. nov 2018, 15:51

Jeg er mand, og synes, det ville være meget sært og vise manglende situationsfornemmelse at få sendt et pussypick. Præcis ligesom at sende et dickpick.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 11
Likede indlæg: 802

Indlægaf DenBruneMunk » 4. nov 2018, 15:54

Confucius skrev:Den indvending er ufattelig tumpet - af to årsager.

Tumpet er du fortsætter og nu kan du ikke længere stå ved din udtrykte holdning, man må håbe politiet ikke dukker op hjemme hos dig og viser dig billeder af din dickpics, og mistænker dig for det, så har du jo forklaret du mener du skræmmes, det er da synd.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1325
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 22359

Indlægaf LadyFox » 4. nov 2018, 16:21

Precaseptica skrev:Altså den del hvor det er uopfordret er jo et kapitel for sig selv. Men hvorfor er det direkte klamt, vulgært eller forkert? Det er jo en del af hvem man er. Jeg er da i sandhed lykkelig for, at jeg faktisk synes min pik ser godt ud. Nogen gange pæn nok til at jeg også sender et billede af den til hvem jeg nu har den form for relation til.

Det er da ærgerligt at skamme sig over sig selv på den måde. Og egentlig også ærgerligt at fordømme andre for at være fri for den slags.

Jeg kan ikke lade være med at tænke, at det er en form for slutshaming, hvis man har et problem med, at det er to voksne mennesker der gør det og tilmed synes, at det er sjovt.

At man måske selv gerne vil fritages er dog en anden sag.

Jeg synes ikke voksne mennesker der begge er indforstået med det er klamme eller vulgære fordi de sender hinanden billeder. Altså, hvis de hygger sig med det så er alt jo som det skal være.

Jeg kunne dog godt finde på at skrive at jeg synes det er små-klamt og små-vulgært at modtage den slags, også fra en kæreste, men det handler det om MIG. Jeg er sådan set ligeglad med hvad andre gør.
Og det er heller ikke fordi jeg har haft et anstrengt forhold til mine tidligere sexparneres tissemænd, det handler om at på trods af jeg sagtens kan synes at andre ser godt ud uden tøj på, så har jeg et behov for at vælge nøgenhed til, det er ikke noget jeg gider hele tiden. Jeg synes ikke at billede af en tissemand er charmerende mens jeg sidder og spiser, leger med venindernes børn, ser TV med min mor, sidder i bussen osv.
Altså, en kæreste er heller ikke fritstillet til at gå nudist på alle tider af døgnet når jeg er til stede. Jeg kan ikke med det.

At et dickpic overhovedet ikke gør noget for mig et så en anden side af sagen, så sender man alligevel et til.mig er det udelukkende for sin egen skyld, og det ville jeg egentlig også finde en smule fesent.

Men altså, hver sine fornøjelser. Jeg synes dog godt at der kan være en tendens til at nogle mænd tror at så snart relationen er intim så er nøgenbilleder automatisk en del af pakken.
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"

Tilbage til "Forhold og sex"