Spassernar part II

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Re: Spassernar part II

Indlægaf Ieatmars » 28. nov 2018, 20:23

Hvad havde du ellers regnet med at jeg skal gøre? Skal jeg give ham et klap på skulderen for det han har gjort?? Han har været en idiot over for hende.

Med al respekt vibbesen, så synes jeg du er unfair. Og har du et problem med det jeg skriver, så kan du sende mig en PB og så kan vi tage den derfra. Men jeg synes ærlig talt du blusser det jeg skriver op og gøre det større end det overhovedet er.
3
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Spassernar part II

Indlægaf vibbsen » 28. nov 2018, 22:44

Ieatmars skrev:Hvad havde du ellers regnet med at jeg skal gøre? Skal jeg give ham et klap på skulderen for det han har gjort?? Han har været en idiot over for hende.

Med al respekt vibbesen, så synes jeg du er unfair. Og har du et problem med det jeg skriver, så kan du sende mig en PB og så kan vi tage den derfra. Men jeg synes ærlig talt du blusser det jeg skriver op og gøre det større end det overhovedet er.


Jeg synes måske du skulle have overvejet om dit bidrag kunne bruges til noget konstruktivt. Om GB der hvor hun er nu, kan bruge en sviner af hendes ex.- Fra en fremmed -til noget som helst. Din snak om klap på skuldren er noget sludder. Alternativet til en sviner i dette tilfælde er at man tier stille..

Hvad angår PB, så har jeg gjort helt klart hvad jeg mener om dit indlæg. Det behøver vist ikke yderligere uddybning.
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Re: Spassernar part II

Indlægaf Ieatmars » 29. nov 2018, 10:26

GB har da ikke et problem med det jeg skriver. Hvorfor tager hun det så ikke op med mig? Det er mærkeligt at du går i forsvarsposition over for hende. Og for hvad? Jeg har kun sagt noget negativt om hendes X, som har været en kæmpe nar over for hende.

Der er en grund til debatten er et offentligt sted.. her skriver fremmede ligesom til hinanden og det er ikke alle der kender hinanden. Hvis jeg har såret hende så må hun selv skrive til mig og så finder vi en løsning sammen.

Jeg er ikke den eneste herinde der har svinet ham til. Men det er tydeligt at du har et problem med mig?
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Spassernar part II

Indlægaf Krølle » 29. nov 2018, 10:30

Kunne I tage den et andet sted, tak?

Det betyder vitterligt; et andet sted. Uanset om det er en kommentar til mig, hinanden eller en helt fjerde. Kort og PB’er er der. Brug dem.
9
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40584

Re: Spassernar part II

Indlægaf Akehurst2 » 29. nov 2018, 10:37

Tilslutter mig at tråden ikke skal løbe af sporet med ukvemsord.

Jeg har prøvet det med at en kæreste gik fra mig meget pludseligt midt i en sammenflytning, og derefter var SÅ kold. Det gjorde så ondt og jeg var så ked af det og ikke mindst uforstående. Kan huske hvordan jeg stod der med sms'er sendt få dage før og afkrævede ham svar på om han da slet ikke havde ment det.

Og ja, han var (også...) en spassernar, der viste sig at have fundet en anden, og det forklarede jo meget godt, hvorfor han var så afklaret, for han havde jo været ude af det forhold et godt stykke tid før mig, viste det sig. Men derfor vil jeg nu alligevel ikke tro, at hele vores forhold var skuespil. Det er virkelig de færreste, der spiller skuespil på den måde, og at en person håndterer et brud elendigt eller er kold efterfølgende betyder ikke, at følelserne aldrig var der. I den modsatte situation kunne man sikkert også være den, der virker kold og urimelig, fordi man er et andet sted, når man er den, der forlader end når man er den, der bliver forladt.

Men det føles frygteligt at opleve at ens nærmeste og fortrolige, som man stolede på, pludselig vender på en tallerken. Så mange krammere til dig, TS :kys:
4
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Spassernar part II

Indlægaf Skorstenen » 29. nov 2018, 12:15

Akehurst2 skrev:Tilslutter mig at tråden ikke skal løbe af sporet med ukvemsord.

Jeg har prøvet det med at en kæreste gik fra mig meget pludseligt midt i en sammenflytning, og derefter var SÅ kold. Det gjorde så ondt og jeg var så ked af det og ikke mindst uforstående. Kan huske hvordan jeg stod der med sms'er sendt få dage før og afkrævede ham svar på om han da slet ikke havde ment det.

Og ja, han var (også...) en spassernar, der viste sig at have fundet en anden, og det forklarede jo meget godt, hvorfor han var så afklaret, for han havde jo været ude af det forhold et godt stykke tid før mig, viste det sig. Men derfor vil jeg nu alligevel ikke tro, at hele vores forhold var skuespil. Det er virkelig de færreste, der spiller skuespil på den måde, og at en person håndterer et brud elendigt eller er kold efterfølgende betyder ikke, at følelserne aldrig var der. I den modsatte situation kunne man sikkert også være den, der virker kold og urimelig, fordi man er et andet sted, når man er den, der forlader end når man er den, der bliver forladt.

Men det føles frygteligt at opleve at ens nærmeste og fortrolige, som man stolede på, pludselig vender på en tallerken. Så mange krammere til dig, TS :kys:


Lige det jeg har fremhævet, har jeg tænkt hele tiden om spassernaren. Jeg har aldrig troet på den med psykiske issues. Men jeg turde ikke rigtigt skrive det :genert:
0
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Spassernar part II

Indlægaf Grissebassen » 29. nov 2018, 14:37

Skorstenen skrev:
Akehurst2 skrev:Tilslutter mig at tråden ikke skal løbe af sporet med ukvemsord.

Jeg har prøvet det med at en kæreste gik fra mig meget pludseligt midt i en sammenflytning, og derefter var SÅ kold. Det gjorde så ondt og jeg var så ked af det og ikke mindst uforstående. Kan huske hvordan jeg stod der med sms'er sendt få dage før og afkrævede ham svar på om han da slet ikke havde ment det.

Og ja, han var (også...) en spassernar, der viste sig at have fundet en anden, og det forklarede jo meget godt, hvorfor han var så afklaret, for han havde jo været ude af det forhold et godt stykke tid før mig, viste det sig. Men derfor vil jeg nu alligevel ikke tro, at hele vores forhold var skuespil. Det er virkelig de færreste, der spiller skuespil på den måde, og at en person håndterer et brud elendigt eller er kold efterfølgende betyder ikke, at følelserne aldrig var der. I den modsatte situation kunne man sikkert også være den, der virker kold og urimelig, fordi man er et andet sted, når man er den, der forlader end når man er den, der bliver forladt.

Men det føles frygteligt at opleve at ens nærmeste og fortrolige, som man stolede på, pludselig vender på en tallerken. Så mange krammere til dig, TS :kys:


Lige det jeg har fremhævet, har jeg tænkt hele tiden om spassernaren. Jeg har aldrig troet på den med psykiske issues. Men jeg turde ikke rigtigt skrive det :genert:

Han har nu været i behandling for nogle lettere psykiske lidelser, så den er god nok.
0
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Spassernar part II

Indlægaf Tanten » 29. nov 2018, 17:19

Grissebassen skrev:Nå, men jeg mødtes kort med ham for et par dage siden for at aflevere nogle ting til hinanden, der var dukket op hjemme hos os hver især i mellemtiden. Vi talte sammen et kvarters tid. Han er apatisk på et niveau, der ærlig talt skræmmer mig fra vid og sans.
Han fortalte om, hvor meget bedre han har det uden mig og gav udtryk for, at han hele tiden havde vidst at han ikke ville være sammen med mig på længere sigt. Han viste på ingen måde interesse for, at han har såret og svigtet mig. Der var ingen ytringer, der hentydede noget om, at han var ked af at det var endt sådan, og han mente ikke selv, han havde gjort noget forkert.

Det hænger slet ikke sammen med den anstændige, ærlige og kærlige mand jeg var kærester med.


Der er desværre nogen, der har brug for at nedgøre deres tidligere partner og devaluere hele forholdet for at gøre det lettere for sig selv at give slip. Ikke et særlig modent træk.
12

Tilbage til "Forhold og sex"