Mobil eller Sex?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Sex eller mobil?

Vil helst undvære mobil og dyrke sex
73
51%
Vil helst undvære sex og have mobilen
58
41%
Ved ikke / kan ikke bestemme mig
11
8%
 
Afgivne stemmer: 142
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 485
Likede indlæg: 10662

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf BlueBunny » 14. dec 2018, 15:39

Jeg er gift og kan ikke forestille mig at vi pga at tilvalg af mobiltelefoni skulle undvære sex. Så hellere undvære mobilen.
2
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15291
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Delfin » 14. dec 2018, 15:55

sex er ret opreklameret for en single, så jeg napper mobilen. Den behøver dog ikke være smart, sådan en har jeg alligevel først fået inden for de sidste par mdr.
0
14 11 14
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Studsgaard » 14. dec 2018, 16:07

Eftersom jeg altid har min mobil i nærheden, så har jeg valgt den.
Det vil bestemt ikke være let at undvære sex i et år. Tror jeg maks har undværet sex i tre uger i træk (og det har været efter fødslerne) i de tyve år jeg har været sammen med min mand. Men det bliver alligevel nød til at være sexennjeg vælger fra fordi, jeg har mobilen altid i nærheden så man kan få fat i mig hvis der sker børnene noget eller hvis en af drengen får et flip og har brug for mig til at tale dem til ro.
Det at jeg altid kan kontaktes, er en af årsagerne til at drengene er så velfungerende i deres almindelig skole, netop fordi hvis det brænder på så kan jeg guide dem via telefonen. Den hjælp vil jeg ikke kunne fratage mine børn.
1
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf girl_beat » 14. dec 2018, 16:08

FletpArkett skrev:Klart mobilen. Synes egentlig også det er ret befriende, når vi er på ferie og vi ligesom detoxer fra de sociale medier og mobilen. Jeg er da ligeså addicted til min mobil som de fleste andre, men jeg savner engang imellem tider uden mobil. Det GAV bare et andet nærvær.

Hep! :klap:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Muspel » 14. dec 2018, 16:09

Altså. Var der en attraktiv mand, der gad røre ved mig lige så mange timer om dagen, som jeg bruger min telefon- så skulle han i den grad være hjerteligt velkommen, og jeg ville med glæde smide telefonen i havnen :)

Meeen. Nu er det også snart 9 måneder siden nogen kyssede mig sidst. Det mærkes.
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. dec 2018, 16:11

Lurende Peber skrev:Hvis jeg kan vælge, vil jeg helst undvære mobil.
Har tablet og kan kontaktes på e-mail. Samt fastnet på job.
Men det vil da være bøvlet....... :gruble:


Måske brevduen kan få en renæssance :D
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf zembra1986 » 14. dec 2018, 16:54

Smiling_Goat skrev:Jeg synes også, det er vildt, så mange ville vælge mobilen.

Så vigtig synes jeg slet ikke den er. Jojo, man kan da nemmere komme i kontakt med hinanden, og Google er rar..Men.. Sex!
Jeg forstår slet ikke, hvordan man kan være i tvivl :P

Jeg ville nok bare få en fastnettelefon og en gps til at ligge i tasken. Resten kan jeg sagtens undvære.
Man finder vel løsninger, hvis man ikke har en mobiltelefon? Ej, jeg synes, det er vildt, at mobilen er begyndt at fylde så meget.

Jeg må bruge min telefon anderledes end en del andre bruger deres :gruble:

(disclaimer: jeg siger ikke, min måde er bedre eller der er noget galt i at være glad for sin telefon. Jeg er bare overrasket. Sådan helt oprigtigt overrasket.)


For mange af os singler er sex bare ikke særlig vigtigt og noget vi godt kan gå lang tid uden (ikke alle selvfølgelig)
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. dec 2018, 16:59

Smiling_Goat skrev:Jeg ville nok bare få en fastnettelefon og en gps til at ligge i tasken. Resten kan jeg sagtens undvære.
Man finder vel løsninger, hvis man ikke har en mobiltelefon? Ej, jeg synes, det er vildt, at mobilen er begyndt at fylde så meget.
)


Vi levede jo fint uden for 25+ år siden....
Men det ville jo istedet kræve at man havde fastnet telefon hjemme f.x. for at man kunne komme i kontant med andre, og de kunne komme i kontakt med en.
Det er da rart at man kan få fat på hinanden her og nu, - og som forældre er jeg da rigtig glad for at mine børn (og deres skole) har mulighed for så nemt at komme i kontakt med os, men dét løste man jo også før i tiden.

Ellers så er smartphonen jo bare kommet til at erstatte mange andre ting vi har brugt i vores hverdag tidligere, gjort mange ting nemmere, fordi vi har det tilgængeligt lige nede i lommen, og så bliver det jo en intregreret del af ens hverdag.

men hvis mine unger var sikret at kunne få fat på mig på anden vis, så havde jeg ikke noget problem med at fravælge mobil og tilvælge massere af (lækker) sex :slem:
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Selma156
Indlæg: 2344
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6809

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Selma156 » 14. dec 2018, 17:05

Jeg er lige pt i den omvendte situation. Har godt nok haft sex med to det sidste års tid, men meget kortvarigt. Ville da ønske, jeg havde en fast partner. Jeg øver mig i øvrigt på at detoxe på telefonen i forvejen. Har haft slettet Instagram i over tre månder nu, jo jo :D

Men altså. Kunne jeg vælge, så var god sex klart over mobilens status.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Annione » 14. dec 2018, 17:14

Jeg vil helst undvære mobilen. Men det kræver også mere sex, end jeg får nu!
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Wizzze » 14. dec 2018, 17:42

0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15291
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Delfin » 14. dec 2018, 17:44

Smiling_Goat skrev:Jeg synes også, det er vildt, så mange ville vælge mobilen.

Så vigtig synes jeg slet ikke den er. Jojo, man kan da nemmere komme i kontakt med hinanden, og Google er rar.. Men.. Sex!
Jeg forstår slet ikke, hvordan man kan være i tvivl :P

Jeg ville nok bare få en fastnettelefon og en gps til at ligge i tasken. Resten kan jeg sagtens undvære.
Man finder vel løsninger, hvis man ikke har en mobiltelefon? Ej, jeg synes, det er vildt, at mobilen er begyndt at fylde så meget.

Jeg må bruge min telefon anderledes end en del andre bruger deres :gruble:

(disclaimer: jeg siger ikke, min måde er bedre eller der er noget galt i at være glad for sin telefon. Jeg er bare overrasket. Sådan helt oprigtigt overrasket.)


Jeg troede en telefon var en telefon, men hvis man må have er fastnet, stiller tingene sig nok lidt anderledes. Der er ikke telefonbokse nok tilbage til, at man kan klare sig hundrede procent uden telefon.
0
14 11 14
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Wizzze » 14. dec 2018, 17:50

Hvis man har en mobiltelefon, så kan man jo have telefonsex, eller tæller det som sex og er omfattet af 6mdr. reglen? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27073

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf ajnaM » 14. dec 2018, 18:06

Smiling_Goat skrev:Jeg synes også, det er vildt, så mange ville vælge mobilen.

Så vigtig synes jeg slet ikke den er. Jojo, man kan da nemmere komme i kontakt med hinanden, og Google er rar.. Men.. Sex!
Jeg forstår slet ikke, hvordan man kan være i tvivl :P

Jeg ville nok bare få en fastnettelefon og en gps til at ligge i tasken. Resten kan jeg sagtens undvære.
Man finder vel løsninger, hvis man ikke har en mobiltelefon? Ej, jeg synes, det er vildt, at mobilen er begyndt at fylde så meget.

Jeg må bruge min telefon anderledes end en del andre bruger deres :gruble:

(disclaimer: jeg siger ikke, min måde er bedre eller der er noget galt i at være glad for sin telefon. Jeg er bare overrasket. Sådan helt oprigtigt overrasket.)


Jeg bruger måske min mobiltelefon 6 timer om dagen. Først og fremmest til arbejde, hvor jeg er dybt afhængig af at have en tændt telefon fra kl. 6 til kl. 23, men også når jeg taler med venner og familie, når jeg løber, når jeg køber ind online, når jeg tjekker min bankkonto eller e-boks, når jeg bruger dankort-app eller mobilepay, når jeg hører musik... og sådan kan jeg fortsætte.

Sex har jeg måske en gang om ugen, hvis bølgerne går højt. Og ikke i 6 timer. :genert:
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Mobil eller Sex?

Indlægaf Straniera » 14. dec 2018, 18:12

Mobilen kan jo nemt erstattes af både tablet, fastnettelefon og pc.

Sex er knap så nemt at erstatte. I hvert fald ikke den der mind blowing sex, man har med sin partner, som både fungerer som stress release og tændingsvæske i et forhold.

Sex med tilfældige kan være godt, men også ret ligegyldigt, og solosex er for mig ikke-eksisterende og kedeligt, så jwg vil helst ikke undvære sex med min kæreste.
1

Tilbage til "Forhold og sex"