Dating før og nu

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
MOGA
Indlæg: 4031
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Dating før og nu

Indlægaf MOGA » 30. dec 2018, 19:29

Artem skrev:
MOGA skrev:Hvis det er sådan, du har det, skal du måske bevidst gå uden om dem, som ikke i en eller anden grad er tiltrukket af miljøet?

Men hvad er det for et miljø vi taler om?
For synes jo ikke at jeg passer ind i BDSM miljøet. Ja eller LGBT miljøet for den sags skyld.
Men selv hvis jeg gjorde så findes den type miljø ikke i min del af landet.
Ønsker nu heller ikke at gøre min seksualitet til en så stor del af mit liv som det er mit indtryk at mange af dem gør, og netop bruger deres weekender i det miljø osv...


Det virker altså som om du spænder ben for dig selv.
Du er/vil ikke være en del af et særligt miljø, samtidig kan du ikke lægge bånd på dig selv i forhold til hvor meget du deler om dit sexliv til nye bekendtskaber.

Altså udelukker du dem, der synes du er for avanceret, og du udelukker måske også BDSM og LGBT miljøerne, fordi du ikke selv synes, du passer ind. Det er selvfølgelig fair nok, men i sidste ende udelukker du nok en del i et geografisk område, hvor der ikke er så mange at tage af.
3
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16081
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29898

Re: Dating før og nu

Indlægaf TinaW » 30. dec 2018, 19:33

Artem skrev:
MOGA skrev:Hvis det er sådan, du har det, skal du måske bevidst gå uden om dem, som ikke i en eller anden grad er tiltrukket af miljøet?

Men hvad er det for et miljø vi taler om?
For synes jo ikke at jeg passer ind i BDSM miljøet. Ja eller LGBT miljøet for den sags skyld.
Men selv hvis jeg gjorde så findes den type miljø ikke i min del af landet.
Ønsker nu heller ikke at gøre min seksualitet til en så stor del af mit liv som det er mit indtryk at mange af dem gør, og netop bruger deres weekender i det miljø osv...


Men ville du ikke komme til at kede dig rent sexuelt, i et forhold hvor din partner ikke havde de samme lyster?
Hvis min partners sexuelle præferencer afveg meget fra mine, ville jeg nok frygte at han opsøgte nogen at udleve dem med.
Men selvfølgelig, hvis man er enig om, at det er ok, så er det jo ikke et problem.
Jeg er nok bare så mainstream “kedelig” både hvad angår sex og det at dele min mand med en anden/andre.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Dating før og nu

Indlægaf Planten » 30. dec 2018, 19:52

Artem skrev:
Planten skrev:Og det er jo ganske fint at kalde en skovl for en skovl - men du siger jo selv, at du gerne vil tiltrække en kvinde - der er hintet :) hint til at du er til kinky sager, hvis du vil have kinky kvinder på krogen.

Og! Mht. Auroras råd om Mr. Gray. Sæt ikke billeder på fra den film. Det har hver femte, selvbeskrevne kinky mand heroppe. Så hellere gøre som andre mænd gør - sæt billeder på af legetøjet. Jeg tænder decideret af på at mænd tror, at kinky kvinder er til Mr. Gray kategorien.

:8: Hvad mener du? :lol:

Plugs, gaffer tape, strips whatever man kan lide at bruge.
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Dating før og nu

Indlægaf Lurende Peber » 30. dec 2018, 22:13

Planten skrev:
Artem skrev:
Planten skrev:Og det er jo ganske fint at kalde en skovl for en skovl - men du siger jo selv, at du gerne vil tiltrække en kvinde - der er hintet :) hint til at du er til kinky sager, hvis du vil have kinky kvinder på krogen.

Og! Mht. Auroras råd om Mr. Gray. Sæt ikke billeder på fra den film. Det har hver femte, selvbeskrevne kinky mand heroppe. Så hellere gøre som andre mænd gør - sæt billeder på af legetøjet. Jeg tænder decideret af på at mænd tror, at kinky kvinder er til Mr. Gray kategorien.

:8: Hvad mener du? :lol:

Plugs, gaffer tape, strips whatever man kan lide at bruge.

Det, vil jeg da umiddelbart tro, falder i samme kategori som at nævne sine præferencer. Og åbenbart diskvalificere sig selv overfor i hvert fald mange kvinder (ud fra svarene her i tråden)
:gruble:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Dating før og nu

Indlægaf Planten » 30. dec 2018, 22:18

Lurende Peber skrev:
Planten skrev:
Artem skrev:
Planten skrev:Og det er jo ganske fint at kalde en skovl for en skovl - men du siger jo selv, at du gerne vil tiltrække en kvinde - der er hintet :) hint til at du er til kinky sager, hvis du vil have kinky kvinder på krogen.

Og! Mht. Auroras råd om Mr. Gray. Sæt ikke billeder på fra den film. Det har hver femte, selvbeskrevne kinky mand heroppe. Så hellere gøre som andre mænd gør - sæt billeder på af legetøjet. Jeg tænder decideret af på at mænd tror, at kinky kvinder er til Mr. Gray kategorien.

:8: Hvad mener du? :lol:

Plugs, gaffer tape, strips whatever man kan lide at bruge.

Det, vil jeg da umiddelbart tro, falder i samme kategori som at nævne sine præferencer. Og åbenbart diskvalificere sig selv overfor i hvert fald mange kvinder (ud fra svarene her i tråden)
:gruble:

Mit svar var udelukkende i tråd med at nævne 50 shades. Igen - alt handler om præferencer (ikke bare indenfor sex) :D

Men heroppe i Nordjylland, synes jeg, man skal være heldig, for at de overhovedet skriver en tekst :lol:

Og sådan helt til trådens emne - så ville jeg ønske, der kom mange flere mænd på markedet, der ikke var så vant til tinder-dating. For hvor ville det være skønt med flere mænd, der gik op i at lære en kvinde at kende, fremfor at skabe sig som teenagere og bolle rundt :)
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Dating før og nu

Indlægaf Artem » 30. dec 2018, 22:19

Planten skrev:
Artem skrev:
Planten skrev:Og det er jo ganske fint at kalde en skovl for en skovl - men du siger jo selv, at du gerne vil tiltrække en kvinde - der er hintet :) hint til at du er til kinky sager, hvis du vil have kinky kvinder på krogen.

Og! Mht. Auroras råd om Mr. Gray. Sæt ikke billeder på fra den film. Det har hver femte, selvbeskrevne kinky mand heroppe. Så hellere gøre som andre mænd gør - sæt billeder på af legetøjet. Jeg tænder decideret af på at mænd tror, at kinky kvinder er til Mr. Gray kategorien.

:8: Hvad mener du? :lol:

Plugs, gaffer tape, strips whatever man kan lide at bruge.

Aha du mener et dickpic :lol:
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Dating før og nu

Indlægaf Planten » 30. dec 2018, 22:22

Artem skrev:Aha du mener et dickpic :lol:

Ja, det er jo så op til dig at vurdere, om det ville være en god idé - altså hvis du leder efter en kæreste :)
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Dating før og nu

Indlægaf Artem » 30. dec 2018, 22:23

MOGA skrev:Det virker altså som om du spænder ben for dig selv.
Du er/vil ikke være en del af et særligt miljø, samtidig kan du ikke lægge bånd på dig selv i forhold til hvor meget du deler om dit sexliv til nye bekendtskaber.

Altså udelukker du dem, der synes du er for avanceret, og du udelukker måske også BDSM og LGBT miljøerne, fordi du ikke selv synes, du passer ind. Det er selvfølgelig fair nok, men i sidste ende udelukker du nok en del i et geografisk område, hvor der ikke er så mange at tage af.

Det kan man godt sige, men det er vi mange der gør, og som vil netop er grunden til at der bliver flere og flere singler. Da vi ikke er villige til at ændre vores liv for at få en kæreste.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Dating før og nu

Indlægaf Planten » 30. dec 2018, 22:26

Artem skrev:
MOGA skrev:Det virker altså som om du spænder ben for dig selv.
Du er/vil ikke være en del af et særligt miljø, samtidig kan du ikke lægge bånd på dig selv i forhold til hvor meget du deler om dit sexliv til nye bekendtskaber.

Altså udelukker du dem, der synes du er for avanceret, og du udelukker måske også BDSM og LGBT miljøerne, fordi du ikke selv synes, du passer ind. Det er selvfølgelig fair nok, men i sidste ende udelukker du nok en del i et geografisk område, hvor der ikke er så mange at tage af.

Det kan man godt sige, men det er vi mange der gør, og som vil netop er grunden til at der bliver flere og flere singler. Da vi ikke er villige til at ændre vores liv for at få en kæreste.

Jeg er altså ikke single, fordi jeg ikke vil ændre på mit liv. Jeg tror, vi bliver flere og flere singler, fordi vi som gruppe altid tror, der lurer noget bedre bag næste swipe. Men det er vist en helt anden tråd :)
Senest rettet af Planten 30. dec 2018, 22:26, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Dating før og nu

Indlægaf Artem » 30. dec 2018, 22:26

Planten skrev:
Artem skrev:Aha du mener et dickpic :lol:

Ja, det er jo så op til dig at vurdere, om det ville være en god idé - altså hvis du leder efter en kæreste :)

Nu skrev du legetøjet, og jeg har skrevet at jeg ikke er til bondage, lak og læder.
Altså ejer da lidt sexlegetøj, da jeg er en eksperimenterede type. Men siger mig ikke det store, og foretrækker klart sex uden.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Dating før og nu

Indlægaf Planten » 30. dec 2018, 22:28

Artem skrev:
Planten skrev:
Artem skrev:Aha du mener et dickpic :lol:

Ja, det er jo så op til dig at vurdere, om det ville være en god idé - altså hvis du leder efter en kæreste :)

Nu skrev du legetøjet, og jeg har skrevet at jeg ikke er til bondage, lak og læder.
Altså ejer da lidt sexlegetøj, da jeg er en eksperimenterede type. Men siger mig ikke det store, og foretrækker klart sex uden.

Jep jep - jeg var med :)
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Dating før og nu

Indlægaf Artem » 30. dec 2018, 22:28

Planten skrev:Jeg er altså ikke single, fordi jeg ikke vil ændre på mit liv. Jeg tror, vi bliver flere og flere singler, fordi vi som gruppe altid tror, der lurer noget bedre bag næste swipe. Men det er vist en helt anden tråd :)

Ja det er også et problem mange har. Men nu ikke mit.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Dating før og nu

Indlægaf Planten » 30. dec 2018, 22:30

Artem skrev:
Planten skrev:Jeg er altså ikke single, fordi jeg ikke vil ændre på mit liv. Jeg tror, vi bliver flere og flere singler, fordi vi som gruppe altid tror, der lurer noget bedre bag næste swipe. Men det er vist en helt anden tråd :)

Ja det er også et problem mange har. Men nu ikke mit.

Og det er også helt fint :) Men tråden handler jo ikke om, hvorfor lige præcis én person, ikke har en kæreste, men om at dating er blevet seksualiseret.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Dating før og nu

Indlægaf Artem » 30. dec 2018, 22:30

TinaW skrev:Men ville du ikke komme til at kede dig rent sexuelt, i et forhold hvor din partner ikke havde de samme lyster?
Hvis min partners sexuelle præferencer afveg meget fra mine, ville jeg nok frygte at han opsøgte nogen at udleve dem med.
Men selvfølgelig, hvis man er enig om, at det er ok, så er det jo ikke et problem.
Jeg er nok bare så mainstream “kedelig” både hvad angår sex og det at dele min mand med en anden/andre.

Svært at sige, men tror ikke det vil være et problem, så længe hun har et stort nok sexdrive.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
MOGA
Indlæg: 4031
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Dating før og nu

Indlægaf MOGA » 30. dec 2018, 23:00

Artem skrev:
MOGA skrev:Det virker altså som om du spænder ben for dig selv.
Du er/vil ikke være en del af et særligt miljø, samtidig kan du ikke lægge bånd på dig selv i forhold til hvor meget du deler om dit sexliv til nye bekendtskaber.

Altså udelukker du dem, der synes du er for avanceret, og du udelukker måske også BDSM og LGBT miljøerne, fordi du ikke selv synes, du passer ind. Det er selvfølgelig fair nok, men i sidste ende udelukker du nok en del i et geografisk område, hvor der ikke er så mange at tage af.

Det kan man godt sige, men det er vi mange der gør, og som vil netop er grunden til at der bliver flere og flere singler. Da vi ikke er villige til at ændre vores liv for at få en kæreste.


Jeg synes altså der er forskel på fx at beslutte, at man ikke vil bo sammen, flytte til en ny landsdel eller lignende kontra ikke at ville beslutte sig for ikke at fortælle alle detaljer om tidligere sexliv.
1

Tilbage til "Forhold og sex"