Dating før og nu

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16243
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1409
Likede indlæg: 30223

Re: Dating før og nu

Indlægaf TinaW » 30. dec 2018, 11:41

Lys skrev:
ajnaM skrev:Jeg har aldrig forstået internetdating, hverken før eller nu. Jeg går virkelig ind for, at man mødes 'tilfældigt' ude i det virkelige liv, og ikke sidder og leder efter noget specielt bag en skærm. Men måske ville jeg egentlig foretrække de der 'hurtige' apps som Tinder, hvor meningen er, at man skal mødes relativt hurtigt og se, om der er noget eller ej. Det der med at bruge lang tid på at forfatte en profil og så sidde og skrive sammen i lang tid, uden at man har en chance for at se, om den fysiske kemi er til stede, det er helt sikkert ikke mig.

Mit primære problem er, at det bliver sindssygt selviscenesættende. Og det synes jeg er lidt klamt. Men det var det altså også for 15 år siden, hvor man kunne blive stemt ind på 'Beautiful people', hvis man var lækker / havde penge nok.


Det er sgu også en smuk tanke, at man “bare” skal mødes “tilfældigt” ude i det virkelige liv. Det vil jeg helt sikkert også helst. Men hvis det ikke lykkes på studiet eller i 20’erne, hvor de fleste nok går mest i byen, så kan det altså godt være svært at realisere. Man møder bare ikke lige så mange nye mennesker “tilfældigt”, er min erfaring, når livet med fuldtidsjob går ind (selvom der selvfølgelig er en mulighed for at møde en kollega). Og jeg ved ikke, om det er mindre selviscenesættende at begynde til roning for at finde en mand...?

Ej, måske tager jeg det for personligt, men det ER altså bare virkelig nemt at sige, når man selv sidder i trygt parforhold og 1,8 barn (det ved jeg ikke, om du gør :))



Indtil jeg forlod min søns far, havde jeg også mødt samtlige dates, flirts og kærester tilfældigt ude i denne her såkaldte virkelige verden.
Men der sad jeg så, 40 år gammel, i en ny landsdel og uden noget nævneværdigt netværk.
Jeg var alene mor til en knap 5 årig og på min arbejdsplads var der ingen umiddelbare emner. Hvornår skulle jeg finde tid til at møde denne her evt. nye kæreste?
Så det blev internettet og bortset fra et par halvpervese typer, så synes jeg egentligt ikke det var en dårlig oplevelse.
Jeg var så også så heldig, at ham der nu er min mand, var min anden date og den tredje jeg sådan rigtigt havde skrevet med.
Man blev matchet med et procenttal, efter at have udfyldt et ret udførligt skema og man kunne se, hvor ens matches afveg mest fra ens egne svar og hvor de passede bedst.
Min mand og jeg havde vist 76 % tilfælles og det passer nok meget godt med virkeligheden.
Vi havde aldrig mødtes uden netdating.
4
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21093

Re: Dating før og nu

Indlægaf Misantropen » 30. dec 2018, 11:54

Artem skrev:Jeg skriver intet om sex i mine profiler.
Men er faktisk noget jeg før har diskuteret med andre som kender mig lidt, og som også er til andet end ren vanilla sex.
Med at de mener jeg faktisk burde gøre det. Mit problem er bare at jeg ikke rigtig synes der findes en kort og klar beskrivelse for hvad jeg er til. Var nemt hvis man kunne skrive noget med BDSM Master.
Det tætteste der kommer på vil nok være at skrive noget i retning af. Seksuelt er jeg dominant og kinky
Men det kan jo reelt også være mange ting.

Hvis det skrives på en sofistikeret måde, fx ved brug af internt sprogbrug eller andre kendetegn indenfor den fetich(eks. at man beskriver sig som gavmild, har et bestemt motiv tatoveret etc.) vil jeg ikke finde det tiltrækkende, tværtimod, medmindre det var et sted som Scor eller lignende hvor det kan være mere relevant at nævne hvad man er til som det første.

Jeg vil opfatte det som at vedkommende var useriøs og uerfaren i forhold til både at date og sin fetich.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8735
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Dating før og nu

Indlægaf Artem » 30. dec 2018, 12:07

Muspel skrev:Skrev du det på fx tinder ville jeg tænke, at du ikke rigtigt var interesseret i et forhold, men kun det seksuelle.

Jeg bryder mig ikke om eksplicit nævnelse af sex i tekster. (Hvis altså jeg gerne vil møde en kæreste) er det ikke noget, man finder ud af undervejs?

Men hvis det er en helt særlig fetish, som man leder efter ligesindede at dele med, så fair nok.

Er der i øvrigt ikke en datingside for bdsm?


Og til trådens emne. Jeg er enig. Det er sku blevet lidt hårdt. Men. Mange mænd skriver nu fx på tinder at de ‘leder efter noget fast’ dem liker jeg (altså selvfølgelig ikke dem alle vel. :panik: )

Ved godt at de fleste kvinder har det sådan, som nok også er en af grundende til at jeg netop ikke skriver noget om sex, og hvis jeg endelig skulle gør det, ville det kommer til at fylde alt for meget, som jeg ikke ønsker.

Synes ikke at der er nogle gode datingsider inden for det område. Der er en lille dansk en som hedder. sortdating.dk
Der er også et par store internationale, men helt generelt synes jeg bare ikke de er gode og der er for få fra mit område.
På mange måder synes jeg heller ikke selv at jeg passer ind der.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8735
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Dating før og nu

Indlægaf Artem » 30. dec 2018, 12:15

LadyFox skrev:Nu ved jeg ikke om du "bare" er dominant og kinky, eller om du er sådan MEGET dominant og kinky, men hvis jeg faldt over en tekst med de ord ville jeg antage at der var tale om det sidste, siden det var noget der nærmest behøvede en advarsel. Jeg er primært til partnere der er dominate seksuelt, men jeg ville swipe forbi fordi det alligevel også kan blive for dominant, og en sådan information så hurtigt ville få mig til at tænke at det var til den temmelig ekstreme side.

Jeg er nærmere lidt dominant og meget kinky.
Som jeg skrev før synes jeg ikke helt at jeg passer ind i BDSM universet, da jeg hverken tænder på at få eller påføre smerte. Bondage, lak og læder siger mig heller ikke rigtigt noget.
Jeg er vil mest af alt bare til hård og kinky sex, med en vis grad af brug og ydmygelse af min partner til min nydelse. (Lader til at være en dårlig kombi af lyster som der ikke er ret mange som matcher på.)
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Dating før og nu

Indlægaf LadyFox » 30. dec 2018, 12:24

Artem skrev:
LadyFox skrev:Nu ved jeg ikke om du "bare" er dominant og kinky, eller om du er sådan MEGET dominant og kinky, men hvis jeg faldt over en tekst med de ord ville jeg antage at der var tale om det sidste, siden det var noget der nærmest behøvede en advarsel. Jeg er primært til partnere der er dominate seksuelt, men jeg ville swipe forbi fordi det alligevel også kan blive for dominant, og en sådan information så hurtigt ville få mig til at tænke at det var til den temmelig ekstreme side.

Jeg er nærmere lidt dominant og meget kinky.
Som jeg skrev før synes jeg ikke helt at jeg passer ind i BDSM universet, da jeg hverken tænder på at få eller påføre smerte. Bondage, lak og læder siger mig heller ikke rigtigt noget.
Jeg er vil mest af alt bare til hård og kinky sex, med en vis grad af brug og ydmygelse af min partner til min nydelse. (Lader til at være en dårlig kombi af lyster som der ikke er ret mange som matcher på.)


Jeg tænker det klart er noget der skal snakkes om inden det udføres. Og det selvfølgelig vil udelukke nogle kvinder, men jeg tænker ikke at det er ude på et plan hvor der ikke stadig er en del der gerne vil være med.
Jeg kan godt se fidusen i at få det ud med det samme så man udelukker dem der ikke er til det, og derfor slipper for at bruge tid på noget der alligevel aldrig ville spille, jeg tror bare det vil være rigtig svært at få kommunikeret ud så det hverken fortolkes på hvad der dækker over og hvor det ikke kommer til at virke sådan lidt for meget, og virker til at du bare søger hård sex. Jeg synes faktisk sådan noget er svært, for det virker ikke til at der rigtig er nogle optimale løsninger.
2
...
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8735
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Dating før og nu

Indlægaf Artem » 30. dec 2018, 12:32

Misantropen skrev:Hvis det skrives på en sofistikeret måde, fx ved brug af internt sprogbrug eller andre kendetegn indenfor den fetich(eks. at man beskriver sig som gavmild, har et bestemt motiv tatoveret etc.) vil jeg ikke finde det tiltrækkende, tværtimod, medmindre det var et sted som Scor eller lignende hvor det kan være mere relevant at nævne hvad man er til som det første.

Jeg vil opfatte det som at vedkommende var useriøs og uerfaren i forhold til både at date og sin fetich.

Synes det sidste du skriver her er interessant. Nu er jeg i en BDSM gruppe på FB og i starten der synes jeg godt nok de brugte alt for mange fremmede begreber jeg slet ikke vidste hvad var, som feks top og bund.
Jeg er faktisk lidt træt af at bare fordi man har nogle seksuelle præferencer med ting med tænder på osv, at så skal det nærmest gøres til en helt videnskab, med "skjulte" symboler i billeder osv.

For mig er det faktisk heller ikke så vigtigt om en kvinde matcher mig helt seksuelt. Men på trods af jeg har det sådan, så viser det sig ofte at blive et problem i virkeligheden, når hun føler jeg presset til sex når jeg har meget mere lyst, og jeg modsat føler mig afvist.
Eller har også nogle gange prøvet med en ny bekendtskab, og efter vi altså har haft sex, hvor vi så kommer til at tale om erfaringer og fantasier. Hvor jeg så skræmmer dem væk med de ting jeg har prøvet og tænder på. Også selv om jeg fortæller at det ikke behøver at være en del af vores sexliv.

Nogle gange kan jeg godt tænke om man burde lyve om det? Men det synes jeg jo heller ikke at det er holdbart.
Kan da som sådan godt forstå de kvinder, at de vil være bekymret for at indgå i et forhold med mig, når de ved at jeg har en masse lyster de ikke kan indfri. Hvor de så er bange for at det vil give problemer på sigt.

Så selv om jeg som sådan ikke synes det er så vigtigt at finde en som matcher mig 100% seksuelt. Så ender det med at blive et problem trods alt.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Anoushka
Indlæg: 5
Tilmeldt: 29. dec 2018, 14:37
Kort karma: 0
Likede indlæg: 2

Re: Dating før og nu

Indlægaf Anoushka » 30. dec 2018, 12:59

Jeg mødte min mand på dating.dk. Så det kan nu sagtens lade sig gøre at finde kærligheden mellem alle nitterne :)
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8735
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Dating før og nu

Indlægaf Artem » 30. dec 2018, 13:06

LadyFox skrev:Jeg tænker det klart er noget der skal snakkes om inden det udføres. Og det selvfølgelig vil udelukke nogle kvinder, men jeg tænker ikke at det er ude på et plan hvor der ikke stadig er en del der gerne vil være med.
Jeg kan godt se fidusen i at få det ud med det samme så man udelukker dem der ikke er til det, og derfor slipper for at bruge tid på noget der alligevel aldrig ville spille, jeg tror bare det vil være rigtig svært at få kommunikeret ud så det hverken fortolkes på hvad der dækker over og hvor det ikke kommer til at virke sådan lidt for meget, og virker til at du bare søger hård sex. Jeg synes faktisk sådan noget er svært, for det virker ikke til at der rigtig er nogle optimale løsninger.

Jeg er det som hedder heteroflexible (bedre ord end bi-seksuel, for en hetro mand som mig der ikke tænder på andre mænd, men godt kan have sex med en anden mand)
Af den grund huserer jeg også nogle gange på bøsseforum osv. Livet ville være så meget nemmere hvis jeg tændte på andre mænd, eller at man kunne tale lige så frit om ens sexlyster som mænd gør på de forum. Hvor det jo er meget specifikt med hvad man søger og der findes aktive og passive mænd.
En lidt sjov detalje på sådan nogle bøsse forum, er at der faktisk er flere passive end aktive mænd. Altså at de fleste mænd der helst bare vil sutte pik på en anden mand og få den i røven. De aktive er der nærmest mangel på.
Jeg hører så selv til de aktiv, og der er masser af mænd der gerne vil bruges og misbruges af en som mig som om de var en tøs. Der er bare et problem, og det er at selv om det virker frækt i fantasien, kan jeg bare ikke tænde på en stor, grov og behåret mand i virkeligheden.

Sidehistorie, men min pointe er at hetro mænd og specielt kvinder kunne lære meget af de bøsser om at tale frit om med hvad man tænder på, og lige så meget ikke.
Senest rettet af Artem 30. dec 2018, 13:17, rettet i alt 1 gang.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20487
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43981

Re: Dating før og nu

Indlægaf paint » 30. dec 2018, 13:10

Mon ikke det bare er sådan, at datingmarkedet afspejler den generelle tendens i samfundet? Og nej! Med dét lægger jeg ikke op til en lang kedelig halv-sociologisk vinkel på tingene. Men vi er blevet mere individualistiske. Vi er blevet mere selvcentreret. Vi lever i højere og højere grad, som om hele universet kredser om lige netop os selv.
"Jeg vil ha' (opremsning af hvad man vil have). Eller jeg har jeg behov for (laaang liste med behov). Dernæst kommer en lige så lang liste med, hvordan den kommende partner skal se ud/være/opføre sig/spise etc. for at kunne opfylde ens behov og ønsker.

Lyder det ikke mere som 'a puppet on a string', mange søger? Eller en skræddersyet behovsopfylder, hvor alt skal være klappet af på forhånd?

Jeg læste en artikel for nylig, hvor vedkommende engang (vist i '90'erne) havde set en kontaktannonce i avisen Information. Der stod helt enkelt:

"Fræk filihankat, søger fræk filihunkat til at filifjumse med". Den var kun i én gang, så måske har den virket ;)

ps. Min indsigt i datingmarkedet, er nok præget af, at jeg lever i et fast forhold og har gjort det i årevis - og derfor ikke har behov for noget dating marked.
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Dating før og nu

Indlægaf A 7 » 30. dec 2018, 13:15

Jeg er heteromand, og har intet behov for at nævne mine sexlyster i min profil, og kommer heller aldrig ind på emnet, når vi skriver. Sex er sjovt at udføre med en partner, man tænder på, men underligt at tale om, med en person, man endnu ikke har mødt.
6
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Dating før og nu

Indlægaf DetSorteCirkus » 30. dec 2018, 13:19

paint skrev:Mon ikke det bare er sådan, at datingmarkedet afspejler den generelle tendens i samfundet? Og nej! Med dét lægger jeg ikke op til en lang kedelig halv-sociologisk vinkel på tingene. Men vi er blevet mere individualistiske. Vi er blevet mere selvcentreret. Vi lever i højere og højere grad, som om hele universet kredser om lige netop os selv.
"Jeg vil ha' (opremsning af hvad man vil have). Eller jeg har jeg behov for (laaang liste med behov). Dernæst kommer en lige så lang liste med, hvordan den kommende partner skal se ud/være/opføre sig/spise etc. for at kunne opfylde ens behov og ønsker.

Lyder det ikke mere som 'a puppet on a string', mange søger? Eller en skræddersyet behovsopfylder, hvor alt skal være klappet af på forhånd?

Jeg læste en artikel for nylig, hvor vedkommende engang (vist i '90'erne) havde set en kontaktannonce i avisen Information. Der stod helt enkelt:

"Fræk filihankat, søger fræk filihunkat til at filifjumse med". Den var kun i én gang, så måske har den virket ;)

ps. Min indsigt i datingmarkedet, er nok præget af, at jeg lever i et fast forhold og har gjort det i årevis - og derfor ikke har behov for noget dating marked.


Men det interessante er vel så, at mange af dem, der bruger det datingmarked, som du og andre beskriver i tråden, tilsyneladende heller ikke selv bryder sig om udviklingen. Det er ikke ment bebrejdende. Jeg finder det bare interessant som kulturelt fænomen.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Dating før og nu

Indlægaf LadyFox » 30. dec 2018, 13:22

Artem skrev:
LadyFox skrev:Jeg tænker det klart er noget der skal snakkes om inden det udføres. Og det selvfølgelig vil udelukke nogle kvinder, men jeg tænker ikke at det er ude på et plan hvor der ikke stadig er en del der gerne vil være med.
Jeg kan godt se fidusen i at få det ud med det samme så man udelukker dem der ikke er til det, og derfor slipper for at bruge tid på noget der alligevel aldrig ville spille, jeg tror bare det vil være rigtig svært at få kommunikeret ud så det hverken fortolkes på hvad der dækker over og hvor det ikke kommer til at virke sådan lidt for meget, og virker til at du bare søger hård sex. Jeg synes faktisk sådan noget er svært, for det virker ikke til at der rigtig er nogle optimale løsninger.

Jeg er det som hedder heteroflexible (bedre ord end bi-seksuel, for en hetro mand som mig der ikke tænder på andre mænd, men godt kan have sex med en anden mand)
Af den grund huserer jeg også nogle gange på bøsseforum osv. Livet ville være så meget nemmere hvis jeg tændte på andre mænd, eller at man kunne tale lige så frit om ens sexlyster som mænd gør på de forum. Hvor det jo er meget specifikt med hvad man søger og der findes aktive og passive mænd.
En lidt sjov detalje detalje på sådan nogle bøsse forum, er at der faktisk er flere passive end aktive mænd. Altså at de fleste mænd der helst bare vil sutte pik på en anden mand og få den i røven. De aktive er der nærmest mangel på.
Jeg hører så selv til de aktiv, og der er masser af mænd der gerne vil bruges og misbruges af en som mig som om de var en tøs. Der er bare et problem, og det er at selv om det virker frækt i fantasien, kan jeg bare ikke tænde på en stor, grov og behåret mand i virkeligheden.

Sidehistorie, men min pointe er at hetro mænd og specielt kvinder kunne lære meget af de bøsser om at tale frit om med hvad man tænder på, og lige så meget ikke.


Du skal endelig ikke svare hvis det er personligt, men jeg forstår ikke helt det der med ikke at tænde på andre mænd, men godt kunne have sex med dem, hvad er så formålet?

Men jeg tror gerne på det er mere acceptabelt at være åben om den slags, hurtigere, blandt mænd.
Hvis jeg tænker efter har jeg det også lettere ved ikke at tolke så meget og ligge så meget subjektivt i det hvis jeg så den slags beskrivelse på en dating side med fetisher, men der tænker jeg også det er normen, og man netop har valgt sådan en side frem for Tinder fordi at de seksuelle præferencer fylder mere end hos den almindelige net-dater. Jeg tænder selv på lidt ekstremere ting end normen, men hos mig er det ikke noget jeg behøver og en partner behøver at ville gå med til, og derfor ville jeg også vælge en dating side så som Tinder da udvalget er større og der er andre personlige præferencer der er vigtigere. Var mine ekstreme lyster en større del af mit behov i en partner ville jeg aldrig vælge er sted som Tinder, jeg tror der ville være aaalt for langt mellem snapsene.
0
...
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20487
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43981

Re: Dating før og nu

Indlægaf paint » 30. dec 2018, 13:24

DetSorteCirkus skrev:
paint skrev:Mon ikke det bare er sådan, at datingmarkedet afspejler den generelle tendens i samfundet? Og nej! Med dét lægger jeg ikke op til en lang kedelig halv-sociologisk vinkel på tingene. Men vi er blevet mere individualistiske. Vi er blevet mere selvcentreret. Vi lever i højere og højere grad, som om hele universet kredser om lige netop os selv.
"Jeg vil ha' (opremsning af hvad man vil have). Eller jeg har jeg behov for (laaang liste med behov). Dernæst kommer en lige så lang liste med, hvordan den kommende partner skal se ud/være/opføre sig/spise etc. for at kunne opfylde ens behov og ønsker.

Lyder det ikke mere som 'a puppet on a string', mange søger? Eller en skræddersyet behovsopfylder, hvor alt skal være klappet af på forhånd?

Jeg læste en artikel for nylig, hvor vedkommende engang (vist i '90'erne) havde set en kontaktannonce i avisen Information. Der stod helt enkelt:

"Fræk filihankat, søger fræk filihunkat til at filifjumse med". Den var kun i én gang, så måske har den virket ;)

ps. Min indsigt i datingmarkedet, er nok præget af, at jeg lever i et fast forhold og har gjort det i årevis - og derfor ikke har behov for noget dating marked.


Men det interessante er vel så, at mange af dem, der bruger det datingmarked, som du og andre beskriver i tråden, tilsyneladende heller ikke selv bryder sig om udviklingen. Det er ikke ment bebrejdende. Jeg finder det bare interessant som kulturelt fænomen.


Det gør jeg også - derfor bidrog jeg med mine forkromede meninger ;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Dating før og nu

Indlægaf DetSorteCirkus » 30. dec 2018, 13:25

Artem skrev:Jeg er det som hedder heteroflexible (bedre ord end bi-seksuel, for en hetro mand som mig der ikke tænder på andre mænd, men godt kan have sex med en anden mand)
Af den grund huserer jeg også nogle gange på bøsseforum osv. Livet ville være så meget nemmere hvis jeg tændte på andre mænd, eller at man kunne tale lige så frit om ens sexlyster som mænd gør på de forum. Hvor det jo er meget specifikt med hvad man søger og der findes aktive og passive mænd.
En lidt sjov detalje på sådan nogle bøsse forum, er at der faktisk er flere passive end aktive mænd. Altså at de fleste mænd der helst bare vil sutte pik på en anden mand og få den i røven. De aktive er der nærmest mangel på.
Jeg hører så selv til de aktiv, og der er masser af mænd der gerne vil bruges og misbruges af en som mig som om de var en tøs. Der er bare et problem, og det er at selv om det virker frækt i fantasien, kan jeg bare ikke tænde på en stor, grov og behåret mand i virkeligheden.

Sidehistorie, men min pointe er at hetro mænd og specielt kvinder kunne lære meget af de bøsser om at tale frit om med hvad man tænder på, og lige så meget ikke.


Jeg ville bare lige komplimentere din åbenhed.
Det er interessant at læse om dine erfaringer og tanker.
6
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Dating før og nu

Indlægaf A 7 » 30. dec 2018, 13:28

DetSorteCirkus skrev:Men det interessante er vel så, at mange af dem, der bruger det datingmarked, som du og andre beskriver i tråden, tilsyneladende heller ikke selv bryder sig om udviklingen. Det er ikke ment bebrejdende. Jeg finder det bare interessant som kulturelt fænomen.


Mon ikke der alle dage har været nogen, der har fundet det kikset at tage på Damhuskroen/skrive kontaktannoncer i aviserne/tage på singleferier/whatever anden handling for at støve nogle potentielle partnere op - uagtet at de selv gjorde det?
0

Tilbage til "Forhold og sex"