Dating før og nu

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Dating før og nu

Indlægaf HerErJeg » 30. dec 2018, 08:20

Jeg har ikke været ude på markedet de sidste 17 år.
Nu er der så sket det at en kammerat er blevet skilt, og nu begynder han at kigge rundt, så jeg får via hans profil en lille forsmag på hvordan den slags er sat sammen i 2018.
Hold nu op, altså det er et rent kødmarked.
Der er Facebook grupper, der er 100 forskellige typer dating man kan oprette sig under.
Fælles for rigtig mange, og en frustration for min kammerat, er at der er en smålummer eller småpervers stemning over rigtig mange opslag og profiler.
Hvad og hvorfor man melder sig på banen, det er ikke vigtigt længere. Men profiler med det frækkeste undertøj bredt ud på sengen, silhuetter uden tøj osv er nok hvad der kræves i dag for at gøre sig interessant.

I sin tid, mimre minre, skrev jeg halve romaner til højre og venstre. Sådan noget som et billede eller privat email skulle man virkelig gøre sig fortjent til, for slet ikke at snakke om telefonnummer. Næsten ingen kvinder havde billede på profilen, mænd skulle have for overhovedet at komme i betragtning.
Efter lang tids skriveri og ringeri kunne der så sættes en date i kalenderen.

Dengang var nettet så langsomt, at Outlook viste at der var 7 emails, og en grøn linje krøb tværs over skærmen mens de langsomt kom i indbakken. Det var pisse spændende og jeg sad og krydsede fingre i stolen om det nu var noget godt.

Det er som 2 helt forskellige verdener, og så kun med 17 år imellem. Det er lidt vildt.
Nu har jeg så kun kigget lidt rundt fordi min kammerat var logget ind, så hvordan det 100% er, det ved jeg selvfølgelig ikke.

Er der nogen af jer som ikke har fået nogen særlig kontakt, hvis I bare har været jer selv, fremfor at lave et større udstillingsvindue? Er det sådan som det er blevet, og er nødvendigt for at skille sig ud og blive kontaktet.
Ja, jeg spørger bare af ren nysgerrighed.
2
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Dating før og nu

Indlægaf Lys » 30. dec 2018, 08:42

Hæ, det kan være derfor der næsten ikke er nogen, der skriver til mig; man skal kigge langt efter undertøj, nøgne silhuetter og lummer stemning på mine profiler på datingapps :lol:

Men jeg oplever også, at der er en del mænd, der allerede i deres profil beder læseren om at tage stilling til deres seksuelle præferencer. Og selvom det kan være praktisk nok, hvis de adskiller sig lidt fra flertallets, så virker det for mit lidt voldsomt at skulle forholde mig til “Bjarne, 37 år, elsker mad, litteratur, min hund og analsex” (uanset hvordan jeg så har det med sidstnævnte og hvor rar han ser ud).

Den største udfordring i min optik er at bevare troen på menneskeheden (også for en selv), fordi datinggamet - paradoksalt nok - ikke ligefrem får det bedste frem i folk.
6
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Dating før og nu

Indlægaf MOGA » 30. dec 2018, 08:46

Lys skrev:Hæ, det kan være derfor der næsten ikke er nogen, der skriver til mig; man skal kigge langt efter undertøj, nøgne silhuetter og lummer stemning på mine profiler på datingapps :lol:

Men jeg oplever også, at der er en del mænd, der allerede i deres profil beder læseren om at tage stilling til deres seksuelle præferencer. Og selvom det kan være praktisk nok, hvis de adskiller sig lidt fra flertallets, så virker det for mit lidt voldsomt at skulle forholde mig til “Bjarne, 37 år, elsker mad, litteratur, min hund og analsex” (uanset hvordan jeg så har det med sidstnævnte og hvor rar han ser ud).

Den største udfordring i min optik er at bevare troen på menneskeheden (også for en selv), fordi datinggamet - paradoksalt nok - ikke ligefrem får det bedste frem i folk.


Enig - i det hele.

Jeg savner gamle dage!
2
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27065

Re: Dating før og nu

Indlægaf ajnaM » 30. dec 2018, 09:22

Jeg har aldrig forstået internetdating, hverken før eller nu. Jeg går virkelig ind for, at man mødes 'tilfældigt' ude i det virkelige liv, og ikke sidder og leder efter noget specielt bag en skærm. Men måske ville jeg egentlig foretrække de der 'hurtige' apps som Tinder, hvor meningen er, at man skal mødes relativt hurtigt og se, om der er noget eller ej. Det der med at bruge lang tid på at forfatte en profil og så sidde og skrive sammen i lang tid, uden at man har en chance for at se, om den fysiske kemi er til stede, det er helt sikkert ikke mig.

Mit primære problem er, at det bliver sindssygt selviscenesættende. Og det synes jeg er lidt klamt. Men det var det altså også for 15 år siden, hvor man kunne blive stemt ind på 'Beautiful people', hvis man var lækker / havde penge nok.
8
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Dating før og nu

Indlægaf Artem » 30. dec 2018, 09:30

Det er helt klart mit indtryk at det er blevet meget mere overfladisk i dag end for 15 år siden da jeg mest brugte internetdating. For den gang var det rimeligt nemt at komme til at skrive gode lange breve frem og tilbage med kvinderne. I dag kommer man ikke en gang så langt, men bliver bare swipet til venstre forbi ens profilfoto ikke lige tænder hende instant.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Dating før og nu

Indlægaf Artem » 30. dec 2018, 09:37

Lys skrev:Hæ, det kan være derfor der næsten ikke er nogen, der skriver til mig; man skal kigge langt efter undertøj, nøgne silhuetter og lummer stemning på mine profiler på datingapps :lol:

Men jeg oplever også, at der er en del mænd, der allerede i deres profil beder læseren om at tage stilling til deres seksuelle præferencer. Og selvom det kan være praktisk nok, hvis de adskiller sig lidt fra flertallets, så virker det for mit lidt voldsomt at skulle forholde mig til “Bjarne, 37 år, elsker mad, litteratur, min hund og analsex” (uanset hvordan jeg så har det med sidstnævnte og hvor rar han ser ud).

Den største udfordring i min optik er at bevare troen på menneskeheden (også for en selv), fordi datinggamet - paradoksalt nok - ikke ligefrem får det bedste frem i folk.

Jeg skriver intet om sex i mine profiler.
Men er faktisk noget jeg før har diskuteret med andre som kender mig lidt, og som også er til andet end ren vanilla sex.
Med at de mener jeg faktisk burde gøre det. Mit problem er bare at jeg ikke rigtig synes der findes en kort og klar beskrivelse for hvad jeg er til. Var nemt hvis man kunne skrive noget med BDSM Master.
Det tætteste der kommer på vil nok være at skrive noget i retning af. Seksuelt er jeg dominant og kinky
Men det kan jo reelt også være mange ting.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Dating før og nu

Indlægaf Muspel » 30. dec 2018, 09:55

Artem skrev:
Lys skrev:Hæ, det kan være derfor der næsten ikke er nogen, der skriver til mig; man skal kigge langt efter undertøj, nøgne silhuetter og lummer stemning på mine profiler på datingapps :lol:

Men jeg oplever også, at der er en del mænd, der allerede i deres profil beder læseren om at tage stilling til deres seksuelle præferencer. Og selvom det kan være praktisk nok, hvis de adskiller sig lidt fra flertallets, så virker det for mit lidt voldsomt at skulle forholde mig til “Bjarne, 37 år, elsker mad, litteratur, min hund og analsex” (uanset hvordan jeg så har det med sidstnævnte og hvor rar han ser ud).

Den største udfordring i min optik er at bevare troen på menneskeheden (også for en selv), fordi datinggamet - paradoksalt nok - ikke ligefrem får det bedste frem i folk.

Jeg skriver intet om sex i mine profiler.
Men er faktisk noget jeg før har diskuteret med andre som kender mig lidt, og som også er til andet end ren vanilla sex.
Med at de mener jeg faktisk burde gøre det. Mit problem er bare at jeg ikke rigtig synes der findes en kort og klar beskrivelse for hvad jeg er til. Var nemt hvis man kunne skrive noget med BDSM Master.
Det tætteste der kommer på vil nok være at skrive noget i retning af. Seksuelt er jeg dominant og kinky
Men det kan jo reelt også være mange ting.


Skrev du det på fx tinder ville jeg tænke, at du ikke rigtigt var interesseret i et forhold, men kun det seksuelle.

Jeg bryder mig ikke om eksplicit nævnelse af sex i tekster. (Hvis altså jeg gerne vil møde en kæreste) er det ikke noget, man finder ud af undervejs?

Men hvis det er en helt særlig fetish, som man leder efter ligesindede at dele med, så fair nok.

Er der i øvrigt ikke en datingside for bdsm?


Og til trådens emne. Jeg er enig. Det er sku blevet lidt hårdt. Men. Mange mænd skriver nu fx på tinder at de ‘leder efter noget fast’ dem liker jeg (altså selvfølgelig ikke dem alle vel. :panik: )
3
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14699

Re: Dating før og nu

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 30. dec 2018, 10:06

Jeg mødte min kæreste på Plenty of Fish. Der var en kategori hvor man kunne klikke hvad man ledte efter - om det var noget sjov, fast forhold eller at man tog tingene som de kom.

Jeg synes egentlig ikke der var noget perverst over min profil på nogen som helst måde, men jeg formåede alligevel at få beskeder fra fyre der i første besked spurgte om jeg ville være med i deres fetish. Øh nej tak. Og det var sgu lidt lige meget hvordan de ellers så ud eller hvad profilen ellers sagde.

Et par af mine veninder er aktive på dating markedet og de får tilsendt dick pics uden at bede om det eller uden seksuelt indhold på deres profil. Så tror muligvis det bare er en negativ effekt af dating apps og lignende.
1
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Dating før og nu

Indlægaf Lys » 30. dec 2018, 10:09

ajnaM skrev:Jeg har aldrig forstået internetdating, hverken før eller nu. Jeg går virkelig ind for, at man mødes 'tilfældigt' ude i det virkelige liv, og ikke sidder og leder efter noget specielt bag en skærm. Men måske ville jeg egentlig foretrække de der 'hurtige' apps som Tinder, hvor meningen er, at man skal mødes relativt hurtigt og se, om der er noget eller ej. Det der med at bruge lang tid på at forfatte en profil og så sidde og skrive sammen i lang tid, uden at man har en chance for at se, om den fysiske kemi er til stede, det er helt sikkert ikke mig.

Mit primære problem er, at det bliver sindssygt selviscenesættende. Og det synes jeg er lidt klamt. Men det var det altså også for 15 år siden, hvor man kunne blive stemt ind på 'Beautiful people', hvis man var lækker / havde penge nok.


Det er sgu også en smuk tanke, at man “bare” skal mødes “tilfældigt” ude i det virkelige liv. Det vil jeg helt sikkert også helst. Men hvis det ikke lykkes på studiet eller i 20’erne, hvor de fleste nok går mest i byen, så kan det altså godt være svært at realisere. Man møder bare ikke lige så mange nye mennesker “tilfældigt”, er min erfaring, når livet med fuldtidsjob går ind (selvom der selvfølgelig er en mulighed for at møde en kollega). Og jeg ved ikke, om det er mindre selviscenesættende at begynde til roning for at finde en mand...?

Ej, måske tager jeg det for personligt, men det ER altså bare virkelig nemt at sige, når man selv sidder i trygt parforhold og 1,8 barn (det ved jeg ikke, om du gør :))
15
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Dating før og nu

Indlægaf Lys » 30. dec 2018, 10:17

Artem skrev:
Lys skrev:Hæ, det kan være derfor der næsten ikke er nogen, der skriver til mig; man skal kigge langt efter undertøj, nøgne silhuetter og lummer stemning på mine profiler på datingapps :lol:

Men jeg oplever også, at der er en del mænd, der allerede i deres profil beder læseren om at tage stilling til deres seksuelle præferencer. Og selvom det kan være praktisk nok, hvis de adskiller sig lidt fra flertallets, så virker det for mit lidt voldsomt at skulle forholde mig til “Bjarne, 37 år, elsker mad, litteratur, min hund og analsex” (uanset hvordan jeg så har det med sidstnævnte og hvor rar han ser ud).

Den største udfordring i min optik er at bevare troen på menneskeheden (også for en selv), fordi datinggamet - paradoksalt nok - ikke ligefrem får det bedste frem i folk.

Jeg skriver intet om sex i mine profiler.
Men er faktisk noget jeg før har diskuteret med andre som kender mig lidt, og som også er til andet end ren vanilla sex.
Med at de mener jeg faktisk burde gøre det. Mit problem er bare at jeg ikke rigtig synes der findes en kort og klar beskrivelse for hvad jeg er til. Var nemt hvis man kunne skrive noget med BDSM Master.
Det tætteste der kommer på vil nok være at skrive noget i retning af. Seksuelt er jeg dominant og kinky
Men det kan jo reelt også være mange ting.


Jeg kan kun tale for mig selv, og jeg tænder helt af på at få præsenteret en mands seksuelle præferencer som det allerførste (også når de egentlig matcher mine egne). Jeg ville også finde det ret malplaceret at blive spurgt om jeg tændte på et klask i røven af en mand, jeg lige have mødt i en bar - for mig er det lidt det samme.

Men det er jo ikke det samme som at det ikke kan fungere for andre. Og min hovedregel i netdating er, at man skal gøre det der passer til ens egen personlighed, for man kan alligevel ikke skrive en profiltekst, som alle vil synes om - og det er vel egentlig heller ikke pointen.

Hvis det er en dealbreaker for dig på samme måde som ønske om børn/ikke børn er for mange, så kan det måske være fint at skrive det i profilen.
4
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Dating før og nu

Indlægaf LadyFox » 30. dec 2018, 10:38

Artem skrev:
Lys skrev:Hæ, det kan være derfor der næsten ikke er nogen, der skriver til mig; man skal kigge langt efter undertøj, nøgne silhuetter og lummer stemning på mine profiler på datingapps :lol:

Men jeg oplever også, at der er en del mænd, der allerede i deres profil beder læseren om at tage stilling til deres seksuelle præferencer. Og selvom det kan være praktisk nok, hvis de adskiller sig lidt fra flertallets, så virker det for mit lidt voldsomt at skulle forholde mig til “Bjarne, 37 år, elsker mad, litteratur, min hund og analsex” (uanset hvordan jeg så har det med sidstnævnte og hvor rar han ser ud).

Den største udfordring i min optik er at bevare troen på menneskeheden (også for en selv), fordi datinggamet - paradoksalt nok - ikke ligefrem får det bedste frem i folk.

Jeg skriver intet om sex i mine profiler.
Men er faktisk noget jeg før har diskuteret med andre som kender mig lidt, og som også er til andet end ren vanilla sex.
Med at de mener jeg faktisk burde gøre det. Mit problem er bare at jeg ikke rigtig synes der findes en kort og klar beskrivelse for hvad jeg er til. Var nemt hvis man kunne skrive noget med BDSM Master.
Det tætteste der kommer på vil nok være at skrive noget i retning af. Seksuelt er jeg dominant og kinky
Men det kan jo reelt også være mange ting.


Nu ved jeg ikke om du "bare" er dominant og kinky, eller om du er sådan MEGET dominant og kinky, men hvis jeg faldt over en tekst med de ord ville jeg antage at der var tale om det sidste, siden det var noget der nærmest behøvede en advarsel. Jeg er primært til partnere der er dominate seksuelt, men jeg ville swipe forbi fordi det alligevel også kan blive for dominant, og en sådan information så hurtigt ville få mig til at tænke at det var til den temmelig ekstreme side.
5
...
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Dating før og nu

Indlægaf Planten » 30. dec 2018, 11:00

HerErJeg skrev:Jeg har ikke været ude på markedet de sidste 17 år.
Nu er der så sket det at en kammerat er blevet skilt, og nu begynder han at kigge rundt, så jeg får via hans profil en lille forsmag på hvordan den slags er sat sammen i 2018.
Hold nu op, altså det er et rent kødmarked.
Der er Facebook grupper, der er 100 forskellige typer dating man kan oprette sig under.
Fælles for rigtig mange, og en frustration for min kammerat, er at der er en smålummer eller småpervers stemning over rigtig mange opslag og profiler.
Hvad og hvorfor man melder sig på banen, det er ikke vigtigt længere. Men profiler med det frækkeste undertøj bredt ud på sengen, silhuetter uden tøj osv er nok hvad der kræves i dag for at gøre sig interessant.

I sin tid, mimre minre, skrev jeg halve romaner til højre og venstre. Sådan noget som et billede eller privat email skulle man virkelig gøre sig fortjent til, for slet ikke at snakke om telefonnummer. Næsten ingen kvinder havde billede på profilen, mænd skulle have for overhovedet at komme i betragtning.
Efter lang tids skriveri og ringeri kunne der så sættes en date i kalenderen.

Dengang var nettet så langsomt, at Outlook viste at der var 7 emails, og en grøn linje krøb tværs over skærmen mens de langsomt kom i indbakken. Det var pisse spændende og jeg sad og krydsede fingre i stolen om det nu var noget godt.

Det er som 2 helt forskellige verdener, og så kun med 17 år imellem. Det er lidt vildt.
Nu har jeg så kun kigget lidt rundt fordi min kammerat var logget ind, så hvordan det 100% er, det ved jeg selvfølgelig ikke.

Er der nogen af jer som ikke har fået nogen særlig kontakt, hvis I bare har været jer selv, fremfor at lave et større udstillingsvindue? Er det sådan som det er blevet, og er nødvendigt for at skille sig ud og blive kontaktet.
Ja, jeg spørger bare af ren nysgerrighed.

Vi er mange, der savner gamle dage :lol:
Kig en tur i singletråden - der kan du se, hvor skide træls det er at være single. Selvom der nogle gange er flere i forhold, der skriver i tråden end singler :D
2
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Dating før og nu

Indlægaf MOGA » 30. dec 2018, 11:06

Muspel skrev:
Artem skrev:
Lys skrev:Hæ, det kan være derfor der næsten ikke er nogen, der skriver til mig; man skal kigge langt efter undertøj, nøgne silhuetter og lummer stemning på mine profiler på datingapps :lol:

Men jeg oplever også, at der er en del mænd, der allerede i deres profil beder læseren om at tage stilling til deres seksuelle præferencer. Og selvom det kan være praktisk nok, hvis de adskiller sig lidt fra flertallets, så virker det for mit lidt voldsomt at skulle forholde mig til “Bjarne, 37 år, elsker mad, litteratur, min hund og analsex” (uanset hvordan jeg så har det med sidstnævnte og hvor rar han ser ud).

Den største udfordring i min optik er at bevare troen på menneskeheden (også for en selv), fordi datinggamet - paradoksalt nok - ikke ligefrem får det bedste frem i folk.

Jeg skriver intet om sex i mine profiler.
Men er faktisk noget jeg før har diskuteret med andre som kender mig lidt, og som også er til andet end ren vanilla sex.
Med at de mener jeg faktisk burde gøre det. Mit problem er bare at jeg ikke rigtig synes der findes en kort og klar beskrivelse for hvad jeg er til. Var nemt hvis man kunne skrive noget med BDSM Master.
Det tætteste der kommer på vil nok være at skrive noget i retning af. Seksuelt er jeg dominant og kinky
Men det kan jo reelt også være mange ting.


Skrev du det på fx tinder ville jeg tænke, at du ikke rigtigt var interesseret i et forhold, men kun det seksuelle.

Jeg bryder mig ikke om eksplicit nævnelse af sex i tekster. (Hvis altså jeg gerne vil møde en kæreste) er det ikke noget, man finder ud af undervejs?

Men hvis det er en helt særlig fetish, som man leder efter ligesindede at dele med, så fair nok.

Er der i øvrigt ikke en datingside for bdsm?


Og til trådens emne. Jeg er enig. Det er sku blevet lidt hårdt. Men. Mange mænd skriver nu fx på tinder at de ‘leder efter noget fast’ dem liker jeg (altså selvfølgelig ikke dem alle vel. :panik: )


Sådan tænker jeg også.

Det brede flertal forventer vel, at sex i en eller anden form indgår i et forhold, så hvis det bliver særligt udpenslet tolker jeg det som at det specifikt er det, der ledes efter.
2
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16877
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20969

Re: Dating før og nu

Indlægaf Misantropen » 30. dec 2018, 11:35

Jeg prøvede internetdating et par gange første gang for 10-12 år siden, men hverken nu eller dengang har jeg brudt mig om den offensive form dating.

Mit største problem med det er at det er ligegyldige ting der kommer til at fylde og overskygge hvor dejlig personen egentlig er. Det bliver let en bestillingsseddel som når man skal sammensætte en sandwich, men uden man har et ordentligt grundlag for at fravælge bestemte ting hos hver enkel. Jeg bryder mig ikke om at gøre det og jeg bryder mig heller ikke om at blive vurderet på den måde.

Almindelig pli og forståelse for hvordan man kan tillade sig at behandle andre mennesker synes jeg går tabt, når man tror det kun er et billede eller en tekst man fravælger.

Jeg oplever også igen og igen at folk gaber over for meget, for at vække interessen hos så mange som mulig, men i stedet for at virke tiltalande for dem man selv er interesseret i mister man alles interesse fordi tekst og billeder bliver for langt eller ligegyldigt.

Det sammen med at mange overhovedet ikke aner hvad de søger eller kan tilbyde, eller måske rettere deres manglende forståelse af hvad der er rimeligt at forvente begge veje.

Der er alt for mange med urealistiske forventninger og med for lidt situationsfornemmelse til at det ikke er noget bøvl for mig.
Senest rettet af Misantropen 30. dec 2018, 11:41, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Andromeda
Indlæg: 315
Tilmeldt: 8. nov 2017, 21:46
Kort karma: 14
Likede indlæg: 458

Re: Dating før og nu

Indlægaf Andromeda » 30. dec 2018, 11:38

Nu datede jeg ikke der for 17 år siden da jeg kun var lille teenager og meget lidt interesseret i drengene ;p.
Men da jeg var omkring de 17-20 år begyndte interessen rigtig at komme og jeg oprettede selv skjulte dating profiler, fordi det var pinligt hvis man ville prøve at møde en sød fyr igennem datingsider. Så ja, jeg skrev mest bare mere eller mindre lange beskeder med unge mænd, uden at vise billeder. Så jeg vil egentlig tro at den tendens med at der var mere skriveri, færre billeder og det tog lang tid at sætte et møde op, var fordi man generelt skulle føle sig mere sikker og ikke kunne være så åben omkring det for omverdenen.

I dag er online dating langt mere udbredt og accepteret og det jo klart at det så ændrer på hvordan det foregår. Der er nu stort set alle typer, og selv en del der direkte siger de søger sex, da det også er ret accepteret i dag. Jeg får da mere kontakt når jeg flasher mig selv i undertøj end mit ansigt, da sex jo tiltaler de fleste mænd, men hvis man ikke søger et forhold fokuseret på sex så det jo alligevel ikke vejen frem. Men jeg har da fået nok kontakt/respons når jeg bare har haft en simpel tekst og et par vellignende billeder. Det er jo bare stadig et stort marked og der skal noget held til mht timing og nok søges en del igennem inden man finder dem man matcher med.
0

Tilbage til "Forhold og sex"