Er han ved at trække sig væk?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Er han ved at trække sig væk?

Indlægaf Ieatmars » 4. jan 2019, 22:54

Jeg håber nogle kloge mænd kan hjælpe mig! :(

Jeg er usikker omkring ham her jeg har mødt. Han er en dejlig fyr. Men han SMS'er ikke særligt meget, som han plejet at gøre og det gør mig usikker.

Han er en smule ældre end jeg selv, og han er typen der altid svarer. Har aldrig været usikker med ham for jeg vidste godt han var faldet pladask for mig... i 6 måneder har vi datet og jeg er lige PT begyndt at investere mine følelser i ham. Jeg har aldrig været den der tog intiativ hele tiden til at ringe eller skrive, det plejet han! Han får mig faktisk til at være rimelig rolig og hele tiden har det gået godt med vores kommunikation. Så det irriterer mig, at manglende sms’er skal være et problem nu. Og især allerede nu når vi er så langt inde i dating. Jeg er selv enormt træt af at være så opsat på, at sms’er er vigtige. For det er de jo faktisk overhovedet ikke. Men det sidder bare fast i mig fra mine teenageår, at de er en form for bekræftelse for mig.

Det startet lige efter nytår, hvor han hverken skrev godt nytår eller noget som helst. Han svaret ikke på min godt nytår sms i 2 dage! Han skrev så endelig og sagde at han havde haft travlt på arbejde og at min besked forsvandt blandt nytårs beskederne osv.

Hvad sker der? Er han ved at trække sig nu?

Han har heller ikke svaret på min sms fra igår. Dog er han online kan jeg se :mellow:
Senest rettet af Ieatmars 4. jan 2019, 22:56, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Re: Er han ved at trække sig væk?

Indlægaf Ieatmars » 4. jan 2019, 23:40

Det gjorde jeg også for et par dage siden, så svaret han at han havde travlt på arbejde + min besked forsvandt i mængden. Og at han vil ringe senere om aften (det gjorde han så ikke)

Men så skrev jeg igår om han havde en god dag (stadig intet svar) og han var online det meste af tiden + her i weekenden har han fri...

6 måneders dating + har været hjem hos ham.. og han har inviteret mig på mange dates, så jeg forstår ikke hvad der sker nu?

Jeg tænker jeg ikke vil skrive til ham, indtil han gøre det.. gider ikke spamme ham med flere beskeder..
0
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Re: Er han ved at trække sig væk?

Indlægaf Ieatmars » 4. jan 2019, 23:44

Det føles bare ubehageligt. Og kan mærke at det påvirker mig ekstremt, når han ikke svarer som han plejer.

Jeg føler også det var dumt af mig at skrive til ham og spørg ind til hvorfor han ikke svarer så ofte.. jeg skulle måske have spillet ligeglad og bare vente til han kontakter mig selv. :(
0
Brugeravatar
SonataA
Indlæg: 519
Tilmeldt: 1. sep 2015, 05:20
Kort karma: 52
Likede indlæg: 823

Re: Er han ved at trække sig væk?

Indlægaf SonataA » 5. jan 2019, 05:52

Drop de sms’er. De er skidd gode til beskeder som; køber du en liter mælk med hjem. Men de duer altså ikke til parforholdsproblemer.

Ring til ham, inviter ham ud, snak med ham imens i gpr en tur.
7
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3905

Re: Er han ved at trække sig væk?

Indlægaf Anlewi » 5. jan 2019, 06:47

Umiddelbart kunne det godt lyde som om han er ved at trække sig, men du kan vist kun finde ud af det ved at Invitere ham på sn gåtur eller andet hvor i kan tale sammen
1
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Er han ved at trække sig væk?

Indlægaf Fru Sunshine » 5. jan 2019, 08:40

Han er nok blevet træt af altid at skulle tage initiativ.
8
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8936
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25598

Re: Er han ved at trække sig væk?

Indlægaf Madam Pomfrey » 5. jan 2019, 09:22

Ieatmars skrev: i 6 måneder har vi datet og jeg er lige PT begyndt at investere mine følelser i ham. Jeg har aldrig været den der tog intiativ hele tiden til at ringe eller skrive, det plejet han!


Sorry, men jeg forstår sgu godt hvis han trækker sig på det her grundlag.
Kommunikation og dates er primært på hans initiativ
Du er efter et halvt år begyndt at investere dine følelser i ham, han har investeret sine fra start - du skriver selv han faldt pladask for dig.
I har stadig en etikette der hedder dates, efter 6 måneder ville jeg i den grad ha forventet det hed kærester.

Jeg havde ihvertfald mistet interessen på det grundlag du beskriver, og var rykket videre. For mig er dating noget gensidigt, hvor begge tager initiativ og ansvar for relationen. Han får jo meget lidt igen, ifht hvad han gør ud af at gøre kur til dig, og jeg forstår godt hvis han tænker/oplever du ikke er specielt interesseret i at jeres relation skal udvikle sig, og derfor måske har givet op, eller bare ikke har mere at give af.
21
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Er han ved at trække sig væk?

Indlægaf Kaffe » 5. jan 2019, 10:29

Hvordan er jeres forhold?
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Re: Er han ved at trække sig væk?

Indlægaf Ieatmars » 6. jan 2019, 14:47

Jeg tog snakken med ham igår, han ringet og undskyldte at han var væk i et par dage - det havde intet med mig at gøre, men for meget arbejde og stress gjorde at han simpelthen ikke lagde mærke til at han ikke fik svaret mig.

Vi snakker rigtig godt sammen nu efter den episode, jeg troede virkelig jeg var blevet ghostet af af ham :gruble:
0
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Re: Er han ved at trække sig væk?

Indlægaf Ieatmars » 6. jan 2019, 14:48

Og så skrev vi rigtig meget sammen efterfølgende :)
0
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3905

Re: Er han ved at trække sig væk?

Indlægaf Anlewi » 6. jan 2019, 15:30

Det var dejligt med en happy ending
Men fremadrettet skal du måske tænke på hvordan du kan tage initiativ, for jeres fælles bedste
9
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Re: Er han ved at trække sig væk?

Indlægaf Ieatmars » 6. jan 2019, 19:14

Anlewi skrev:Det var dejligt med en happy ending
Men fremadrettet skal du måske tænke på hvordan du kan tage initiativ, for jeres fælles bedste


Jeg tager slf intiativ men 20% mig og 80% ham. Ja jeg er ved at lære at gøre det lidt oftere nu så det bliver 50/50 :)
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Er han ved at trække sig væk?

Indlægaf LadyFox » 7. jan 2019, 06:14

Madam Pomfrey skrev:
Ieatmars skrev: i 6 måneder har vi datet og jeg er lige PT begyndt at investere mine følelser i ham. Jeg har aldrig været den der tog intiativ hele tiden til at ringe eller skrive, det plejet han!


Sorry, men jeg forstår sgu godt hvis han trækker sig på det her grundlag.
Kommunikation og dates er primært på hans initiativ
Du er efter et halvt år begyndt at investere dine følelser i ham, han har investeret sine fra start - du skriver selv han faldt pladask for dig.
I har stadig en etikette der hedder dates, efter 6 måneder ville jeg i den grad ha forventet det hed kærester.

Jeg havde ihvertfald mistet interessen på det grundlag du beskriver, og var rykket videre. For mig er dating noget gensidigt, hvor begge tager initiativ og ansvar for relationen. Han får jo meget lidt igen, ifht hvad han gør ud af at gøre kur til dig, og jeg forstår godt hvis han tænker/oplever du ikke er specielt interesseret i at jeres relation skal udvikle sig, og derfor måske har givet op, eller bare ikke har mere at give af.

Men uanset om man er træt af at være den der tager initiativ, eller at man ikke synes at den anden investerer nok i det, så er det da ikke en undskyldning for bare at give op UDEN en forklaring?
1
...
Skriverjomfruen
Indlæg: 47
Tilmeldt: 5. nov 2017, 18:19
Kort karma: 4
Likede indlæg: 85

Re: Er han ved at trække sig væk?

Indlægaf Skriverjomfruen » 7. jan 2019, 08:10

LadyFox skrev:
Madam Pomfrey skrev:
Ieatmars skrev: i 6 måneder har vi datet og jeg er lige PT begyndt at investere mine følelser i ham. Jeg har aldrig været den der tog intiativ hele tiden til at ringe eller skrive, det plejet han!


Sorry, men jeg forstår sgu godt hvis han trækker sig på det her grundlag.
Kommunikation og dates er primært på hans initiativ
Du er efter et halvt år begyndt at investere dine følelser i ham, han har investeret sine fra start - du skriver selv han faldt pladask for dig.
I har stadig en etikette der hedder dates, efter 6 måneder ville jeg i den grad ha forventet det hed kærester.

Jeg havde ihvertfald mistet interessen på det grundlag du beskriver, og var rykket videre. For mig er dating noget gensidigt, hvor begge tager initiativ og ansvar for relationen. Han får jo meget lidt igen, ifht hvad han gør ud af at gøre kur til dig, og jeg forstår godt hvis han tænker/oplever du ikke er specielt interesseret i at jeres relation skal udvikle sig, og derfor måske har givet op, eller bare ikke har mere at give af.

Men uanset om man er træt af at være den der tager initiativ, eller at man ikke synes at den anden investerer nok i det, så er det da ikke en undskyldning for bare at give op UDEN en forklaring?


Måske ville han se, om TS vil ham nok til selv at tage initiativ.
1

Tilbage til "Forhold og sex"