Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf Stitch » 8. jan 2019, 13:47

Jeg tænker godt nok, at du overdramatiserer. Han har taget fejl af en dato, han mundtligt er blevet oplyst om. Det kan man da hurtigt huske forkert eller tage fejl af. I fandt ud af det i tide, så ingen skade er sket.
Hvorfor er det så frygteligt?
10
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf MOGA » 8. jan 2019, 19:42

Med hvilket transportmiddel tager det to timer at komme fra Roskilde til København?? Det kan næsten kun være på cykel...
4
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21830

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf Purple Haze » 9. jan 2019, 06:01

MOGA skrev:Med hvilket transportmiddel tager det to timer at komme fra Roskilde til København?? Det kan næsten kun være på cykel...


Om natten med få afgange og dårlige forbindelser?
Det offentlige.
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf LadyFox » 9. jan 2019, 06:22

Purple Haze skrev:
MOGA skrev:Med hvilket transportmiddel tager det to timer at komme fra Roskilde til København?? Det kan næsten kun være på cykel...


Om natten med få afgange og dårlige forbindelser?
Det offentlige.

Og så er det ikke sikkert at TS BOR lige på Hovedbanegården. Jeg har flere gange brugt halvanden time på at komme fra Vesterbro til Nordvest i nattetimerne. :nerve:
0
...
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21830

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf Purple Haze » 9. jan 2019, 07:13

LadyFox skrev:
Purple Haze skrev:
MOGA skrev:Med hvilket transportmiddel tager det to timer at komme fra Roskilde til København?? Det kan næsten kun være på cykel...


Om natten med få afgange og dårlige forbindelser?
Det offentlige.

Og så er det ikke sikkert at TS BOR lige på Hovedbanegården. Jeg har flere gange brugt halvanden time på at komme fra Vesterbro til Nordvest i nattetimerne. :nerve:


Det jo det.
En halv time til at komme til stationen,
En halv time i tog
Og så en times tid med tog og busser og gåben for at nå hjem er ikke urealistisk.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3042
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5787

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf Tux » 9. jan 2019, 08:26

Sladjah skrev:Jeg fik taget snakken med ham igår. Jeg mente at det var dumt at spilde 1100 kr for én nats ophold på hotel, og også fordi jeg hellere vil være hjemme i min lejlighed. Så synes jeg det giver mere mening at bruge 2 timer på at tage hjem til min lejlighed. Så får vi også en hyggelig tur ud af det + vi kan overnatte en anden gang på hotel og endda i to dage.. spa ophold agtigt.

Vi blev begge enige, so far so good!

Men det der så såret mig var at han så over telefonen begyndte at spørg ind til hvilken dato festen blev holdt, for han troede jeg snakket om en anden dato. Så sagde jeg til ham det er D. X kl 18.00.

Så hører jeg han siger; "ah fuck, jeg troede det var D. Y kl 18.00" (altså en helt anden dag) hvor jeg så er helt chokeret over han havde glemt / overset hvilken dato det var jeg snakket om.

Så begyndte jeg at skære det i pap og fortælle ham at festen bliver holdt lige præcis X dato og at det starter kl 18.00, heldigvis så sagde han at han vil prøve at tage tidlig fri fra arbejde den dag.

Men hold da op hvor det alligevel såret mig. Jeg ved godt han har travlt og har en masse ting at se til, men hvordan kan man glemme eller huske en dato forkert... :forvirret:

Hvis du bliver såret over så noget, så kan du lige så godt slå op med ham med det samme - så vil han og alle andre skuffe dig konstant.
5
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf Sladjah » 11. jan 2019, 23:30

Det hele endte med at tage en helt anden drejning. Han kom til festen, hvilket var rart :) men han valgte så at hive mig til siden, hvor han fortalte mig at han rigtig gerne vil sove i hotel og at det kunne være hyggeligt, men det nok er bedst vi venter, da han har arbejde i morgen tidlig.. og hvis han skal hjem til Århus så tager det lang tid for ham + det stresser ham at han skal arbejde.

I starten tænkte jeg at jeg er blevet afvist, og at han måske ikke vil mig 100%

Men så foreslog han at hvis vi kunne vente indtil der er gået 2 uger, så ville han booke et weekend ophold til os.

Jeg nikket bare ja, og smilte sødt.

Gennem hele festen holdte han min hånd, kysset mig på kinden, munden og sagde alle de søde ting, hvilket fik mig til at tænke at manden nok bare er træt, og han har arbejde... så det kan intet have noget med mig at gøre.

Da festen var slut og han så fulgte mig hjem, så foreslog jeg om han ikke kunne sove i min lejlighed nu vi alligevel er her? Det valgte han også at afvise, han sagde at han følte det var ærgerligt hvis han skulle tage afsked med mig tidligt om morgen og så endnu mere nederen hvis han skal på arbejde.

Det endte med et kys og kram, farvel og godnat:)

Jeg forstår ikke, hvad problemet er hvis han skal stå tidligt op og tage toget ~ men fair nok.. han vil måske bare hellere gå All In 100% end halvhjertet, hellere være sammen en hel weekend end hvor det bare er en hurtig nat sammen, eller hvad?
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16077
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29895

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf TinaW » 12. jan 2019, 00:09

Jeg er forvirret.
Var festen her til aften? Altså fredag aften?
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf Misantropen » 12. jan 2019, 01:00

Det har da været en kort fest hvis den startede kl. 18 og du med 1-2 timers transport allerede var hjemme før kl 00.30.

Hvor overnatter han, når han fulgte dig hjem fra Roskilde til København, men ikke vil overnatte hos dig?

Tolket ud fra det du skriver ville jeg ikke føle han var 100% engageret. Det kan skyldes forskellige ting. At I ikke er på bølgelængde, du opfatter jeres relation anderledes end ham, du er et booty call, du forventer for meget af ham osv. Det ville ikke fungere for mig med den manglende kommunikation og alle de misforståelser. Det lyder så drænende for jer begge.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf LadyFox » 12. jan 2019, 07:48

Falstria skrev:
LadyFox skrev:
Purple Haze skrev:
MOGA skrev:Med hvilket transportmiddel tager det to timer at komme fra Roskilde til København?? Det kan næsten kun være på cykel...


Om natten med få afgange og dårlige forbindelser?
Det offentlige.

Og så er det ikke sikkert at TS BOR lige på Hovedbanegården. Jeg har flere gange brugt halvanden time på at komme fra Vesterbro til Nordvest i nattetimerne. :nerve:


Man kan jo gå den strækning på den tid...

Ja, det kan man sagtens :)
0
...
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf Sladjah » 12. jan 2019, 08:59

Misantropen skrev:Det har da været en kort fest hvis den startede kl. 18 og du med 1-2 timers transport allerede var hjemme før kl 00.30.

Hvor overnatter han, når han fulgte dig hjem fra Roskilde til København, men ikke vil overnatte hos dig?

Tolket ud fra det du skriver ville jeg ikke føle han var 100% engageret. Det kan skyldes forskellige ting. At I ikke er på bølgelængde, du opfatter jeres relation anderledes end ham, du er et booty call, du forventer for meget af ham osv. Det ville ikke fungere for mig med den manglende kommunikation og alle de misforståelser. Det lyder så drænende for jer begge.



Vi var sammen siden kl 16.00, og vi tog hjem kl 00.00 hos mig, (han fulgte mig hjem) og så sagde han at han kom for det meste til København for at se mig, og at jeg var højdepunktet for i aften selvom det var en kort tid sammen.

Han tog toget hjem igen efter han fulgte mig hjem pga han ska arbejde og ordne ting tidligt om morgenen.

Jeg tror ikke han ser mig som en Booty Call, og vi er ret enige i hvor vi står henne.. vi dater + vi ved godt at vi begge også vil have det bliver seriøst i fremtiden.

Jeg synes ikke at der har været miskommunikation? Jeg ved ikke hvorfor du skriver det, mangel på kommunikation er det mindste vi har. Måske har han bare mange ting han skal ordne og hvis han så skulle sove i Kbh og tage toget tidligt om morgen så ville det nok være træls?
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21830

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf Purple Haze » 12. jan 2019, 09:28

Misantropen skrev:Tolket ud fra det du skriver ville jeg ikke føle han var 100% engageret. Det kan skyldes forskellige ting. At I ikke er på bølgelængde, du opfatter jeres relation anderledes end ham, du er et booty call, du forventer for meget af ham osv. Det ville ikke fungere for mig med den manglende kommunikation og alle de misforståelser. Det lyder så drænende for jer begge.


Hvis hun var et booty call så er det sært han ikke ville sove i hendes lejlighed.
Så kunne det jo ha været at han rent faktisk fik noget booty.

TS går ud fra han var i bil?

Edit. Har lige set han var med toget, det giver jo ingen mening.
Så han er taget fra Roskilde til Kbh. og så tilbage forbi Roskilde og mod Århus?
Så i stedet for en tur på 3+ timer med tog, så tager han en omvej så det kommer til at tage 5+ timer?
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf Sladjah » 12. jan 2019, 09:46

Nej han tog toget fra Kbh til Århus:) ~ festen var bare i Roskilde, og han kom også til København i starten.

Så:

Århus > Kbh

Vi mødtes fik noget at spise kl 16.00

Kbh > Roskilde

Festen blev holdt og vi havde det hyggeligt

Roskilde > Kbh

Han fulgte mig hjem, og så tog han toget til Århus

Kbh > Århus

Giver det mening nu?
0
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf Sladjah » 12. jan 2019, 09:49

det er netop det jeg ikke forstår. Hvorfor ikke overnatte hos mig, og så tage hjem i tog, tidligt om morgen?

Jeg har spurgt ham, og han bliver ved med at sige, det pga arbejde, og han føler sig stresset hvis han skal tage afsked med mig så tidligt om morgen så vi kan jo lige så godt vente og så booke et ophold, om et par uger og have en weekend for os selv..
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvem betaler? Manden eller Kvinden eller 50/50?

Indlægaf Lykke » 12. jan 2019, 09:52

Sladjah skrev:det er netop det jeg ikke forstår. Hvorfor ikke overnatte hos mig, og så tage hjem i tog, tidligt om morgen?

Jeg har spurgt ham, og han bliver ved med at sige, det pga arbejde, og han føler sig stresset hvis han skal tage afsked med mig så tidligt om morgen så vi kan jo lige så godt vente og så booke et ophold, om et par uger og have en weekend for os selv..


Så hvad er det du ikke forstår?
0

Tilbage til "Forhold og sex"