Til mænd: hvad synes i om en uerfaren kvinde?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Ieatkitkat
Indlæg: 12
Tilmeldt: 19. aug 2017, 22:35
Kort karma: 0
Likede indlæg: 4

Til mænd: hvad synes i om en uerfaren kvinde?

Indlægaf Ieatkitkat » 24. jan 2019, 14:46

Det her indlæg er til mænd, for jeg undrer mig over hvad i synes om en kvinde som ikke har så meget erfaring hvad angår sex?

Jeg har f.eks. Ikke haft en kæreste før, og jeg har nu datet en mand i 3 måneder som jeg er ret glad for og vi begge kan lide hinanden. Sagen er den at han har været med 3-4 kvinder før mig. Dvs: han har mange gange prøvet at være sammen med nogle.

Jeg har endnu ikke fortalt ham at han er den første, på grund af jeg skammer mig lidt, taget i betragtning af jeg er 25 år.

Han aner heller ikke noget da jeg virker ret "fræk" når vi fx er sammen eller sexter med hinanden. Jeg tror jeg er bange for han vil synes det er underligt at en tiltrækkende ung kvinde som mig stadig ikke har gjort det med nogle.

Det skal også lige siges at jeg har ventet på den rette, men jeg frygter lidt at ham jeg ser vil måske ikke have en god oplevelse, når vi så endelig skal til at gøre det..

Hvordan skal jeg gribe det an? Er det noget som i mænd vil synes er mærkeligt? Ville det være en no go? Turn off? Eller vil i give det en chance?

Jeg prøver bare at håbe på at forstå hvad han vil tænke og i må gerne komme med gode råd til hvad jeg kan sige eller gøre for at gøre det nemmere for os begge / mig :blush:

Ps. Han er 30 år
0
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 848
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1884

Re: Til mænd: hvad synes i om en uerfaren kvinde?

Indlægaf Precaseptica » 24. jan 2019, 14:50

Det skal du ikke bruge mænds perspektiv på. Det skal du snakke med ham om.

Jeg kan dårligt forestille mig, at det bliver et problem, og du har langt mere ud af at fortælle ham om det tidligere i forløbet end at holde det hemmeligt. Så ved han også, at han skal tage lidt forbehold og udvise forståelse.

Personligt ville jeg helt klart foretrække at få det at vide af pigen så snart der opstod en sexuel kemi.
21
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Til mænd: hvad synes i om en uerfaren kvinde?

Indlægaf Pax Romana » 24. jan 2019, 14:52

Du skal bare være dig selv og ikke se det som noget problem. Hvis han er en rigtig mand, betyder det ikke en skid.
8
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Til mænd: hvad synes i om en uerfaren kvinde?

Indlægaf Liou » 24. jan 2019, 15:23

Alle skal jo starte et sted, og hvis ingen er villig til at give dig erfaringen, hvordan skulle du så nogensinde få den?

Jeg tror ikke, at det ville være et issue for de fleste mænd... heck nogle mænd tænder jo på den slags.

Jeg synes det er forfærdelig at vi skal skamme os sådan over den slags ting, bare fordi vi ikke var ude ligeså tidligt. Men jeg tror mange gange også, at mange af de her negative tanker man kan have om det som voksenjomfru, stammer fra os selv og ikke omverdenen. Misforstå mig ikke, der er helt sikkert mennesker, der ville se ned på dig af den grund, men de mennesker er idioter og repræsenterer på ingen måde flertallet. Jeg havde sex første gang som 31 årig. Hvad jeg opdagede var, at meget af den her negativitet og bekymring jeg havde omkring det, faktisk primært kom fra mig selv. Jeg synes du skal ligge kortene på bordet og bare være ærlig over for ham. Jeg tror ikke bare han løber skrigende væk.
6
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Til mænd: hvad synes i om en uerfaren kvinde?

Indlægaf musling » 24. jan 2019, 15:24

Jeg er af den opfattelse, at mange mænd ser det som en ære (måske ligefrem som noget frækt) at deres pige er urørt og uerfaren og at mange mænd 'vokser' af at skulle oplære en pige.
Jeg tror du gør det værre for dig selv ved at gå og gemme på det. Få overbevist dig selv og få det sagt og hvis han er noget for dig, tager han det pænt! :) Go for it! :)
3
Jadajada
Indlæg: 721
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2321

Re: Til mænd: hvad synes i om en uerfaren kvinde?

Indlægaf Jadajada » 24. jan 2019, 16:13

Det ville være et rungende "tak, men nej tak" herfra.

Dels ville jeg aldrig gide date nogen i 3 måneder uden at vi havde sex. Jeg vil ikke vente så længe og risikere at finde ud af at vi ikke er kompatible.
Dels foretrækker jeg at en kvinde jeg har en sexuel relation til har trådt sine barnesko med nogle andre og har noget erfaring med sig. Med erfaring, både med alder og forskellige partnere, følger efter min erfaring også øget frigjorthed og simpelthen bedre sex.
Dels ville vores sexuelle drive være off ville jeg være bange for.
Dels ville jeg føle mig ført voldsomt bag lyset hvis jeg datede en kvinde med en alder hvor man normalt har sexuel erfaring og hun ikke som minimum havde fortalt mig om det. Det alene ville være en øjeblikkelig showstopper for mig. Jeg bliver aldrig kæreste med nogen der ikke føler de kan tale med mig om så helt basale ting (basale i min verden). Ikke sådan at jomfruelighed ville være problemet i sig selv, men manglende lyst og nysgerrighed til at udforske den del af livet ville være det. Så er jeg tilbage ved de 3 måneder.
Beæret over at være den første: afgjort nej.
Senest rettet af Jadajada 24. jan 2019, 16:52, rettet i alt 1 gang.
1
Ieatkitkat
Indlæg: 12
Tilmeldt: 19. aug 2017, 22:35
Kort karma: 0
Likede indlæg: 4

Re: Til mænd: hvad synes i om en uerfaren kvinde?

Indlægaf Ieatkitkat » 24. jan 2019, 16:48

Jadajada skrev:Det ville være et rungende "tak, men nej tak" herfra.

Dels ville jeg aldrig gide date nogen i 3 måneder uden at vi havde sex. Jeg vil ikke vente så længe og risikere at finde ud af at vi ikke er kompatible.
Dels foretrækker jeg at en kvinde jeg har en sexuel relation til har trådt sine barnesko med nogle andre og har noget erfaring med sig. Med erfaring, både med alder og forskellige partnere, følger efter min erfaring også øget frigjorthed og simpelthen bedre sex.
Dels ville vores sexuelle drive være off ville jeg være bange for.
Dels ville jeg føle mig ført voldsomt bag lyset hvis jeg datede en kvinde med en alder hvor man normalt har sexuel erfaring og hun ikke som minimum havde fortalt mig om det. Det alene ville være en øjeblikkelig showstopper for mig. Jeg bliver aldrig kæreste med nogen der ikke føler de kan tale med mig om så helt basale ting (basale i min verden). Ikke sådan at jomfruelighed ville være problemet i sig selv, men manglende lyst og nysgerrighed til at udforske den del af livet ville være det. Så er jeg tilbage ved de 3 måneder.
Beræret over at være den første: afgjort nej.


Vi har et long distance relationship, så derfor ses vi ikke så ofte, vi besøger ret tit hinanden (når vi kan). Grunden til der er gået 3 måneder uden vi har været seksuelle sammen er fordi at det har været svært at finde tid fra begge sider af.

Jeg bliver nu lidt nervøs når du skriver det på den måde, og føler jeg måske har ført ham bag lyset. Hvilket jeg håber jeg ikke har for det er sku svært at fortælle det til ham når vi kun har set hinanden 6 gange i de 3 måneder.

Det har ikke været nemt, for mig ihvertfald. Hvilket jo også er derfor jeg skriver herinde, så jeg kan få råd/hjælp til hvordan jeg håndtere situationen.
0
Ieatkitkat
Indlæg: 12
Tilmeldt: 19. aug 2017, 22:35
Kort karma: 0
Likede indlæg: 4

Re: Til mænd: hvad synes i om en uerfaren kvinde?

Indlægaf Ieatkitkat » 24. jan 2019, 16:49

Dog skal det lige siges at vi skriver rigtig meget sammen og han ringer en gang imellem for at snakke osv. Så selv når vi ikke er sammen formoder vi alligevel at sende billeder, snakke, skrive og videochatte med hinanden:)
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5419
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13981

Re: Til mænd: hvad synes i om en uerfaren kvinde?

Indlægaf RavenClaw » 24. jan 2019, 18:42

Jeg tvivler på, at du skal være nervøs for det. Hvis han ikke tager det pænt, så er han alligevel ikke typen, som du skal have sex med. Ligesom at du ikke skal have sex med ham, før at DU er klar og føler dig helt tryg ved ham og situationen. Er han typen, der direkte vil betegne det som en dealbreaker, så bare ud til højre med ham. For uanset om du havde 10 års erfaring, så er din seksualitet stadig en del af dig - og endda en del som det er meget relevant, at han accepterer og respekterer.

Udover det, så synes jeg bare, at du skal fortælle ham det. Ikke som en indskudt sætning i en tilfældig samtale, men som en: "Jeg er begyndt at blive glad for dig, og jeg synes, at vi har rigtig god kemi, og derfor vil jeg også gerne gøre dig opmærksom på, at jeg ikke er seksuelt erfaren". Tag en hel samtale med ham, hvor I snakker om det. Det vil gøre dig tryggere, og han vil have god mulighed for at spørge ind til dine grænser mv. Og samtidig kan I også få forventningsafstemt, hvor horisonten ligger.
11
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Til mænd: hvad synes i om en uerfaren kvinde?

Indlægaf Tilly » 29. jan 2019, 23:19

Mistermor skrev:TS låner du tilfældigvis en andens bruger, eller fører du også debatten bag lyset. :D

Dit første indlæg er fra 2017, og da var du 20 og lige kommet ud af et voldeligt forhold, som havde varet 2 år.

Jeg tror måske der er tale om at TS har utallige dobbeltprofiler, og så kan det nok godt blive svært at holde styr på alle de forskellige profilers historier...
6
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Til mænd: hvad synes i om en uerfaren kvinde?

Indlægaf Jedi » 29. jan 2019, 23:37

Ieatkitkat skrev:
Jadajada skrev:Det ville være et rungende "tak, men nej tak" herfra.

Dels ville jeg aldrig gide date nogen i 3 måneder uden at vi havde sex. Jeg vil ikke vente så længe og risikere at finde ud af at vi ikke er kompatible.
Dels foretrækker jeg at en kvinde jeg har en sexuel relation til har trådt sine barnesko med nogle andre og har noget erfaring med sig. Med erfaring, både med alder og forskellige partnere, følger efter min erfaring også øget frigjorthed og simpelthen bedre sex.
Dels ville vores sexuelle drive være off ville jeg være bange for.
Dels ville jeg føle mig ført voldsomt bag lyset hvis jeg datede en kvinde med en alder hvor man normalt har sexuel erfaring og hun ikke som minimum havde fortalt mig om det. Det alene ville være en øjeblikkelig showstopper for mig. Jeg bliver aldrig kæreste med nogen der ikke føler de kan tale med mig om så helt basale ting (basale i min verden). Ikke sådan at jomfruelighed ville være problemet i sig selv, men manglende lyst og nysgerrighed til at udforske den del af livet ville være det. Så er jeg tilbage ved de 3 måneder.
Beræret over at være den første: afgjort nej.


Vi har et long distance relationship, så derfor ses vi ikke så ofte, vi besøger ret tit hinanden (når vi kan). Grunden til der er gået 3 måneder uden vi har været seksuelle sammen er fordi at det har været svært at finde tid fra begge sider af.

Jeg bliver nu lidt nervøs når du skriver det på den måde, og føler jeg måske har ført ham bag lyset. Hvilket jeg håber jeg ikke har for det er sku svært at fortælle det til ham når vi kun har set hinanden 6 gange i de 3 måneder.

Det har ikke været nemt, for mig ihvertfald. Hvilket jo også er derfor jeg skriver herinde, så jeg kan få råd/hjælp til hvordan jeg håndtere situationen.


Jeg er kvinde, så jeg ved ikke, om min mening tæller: hvis jeg havde dyrket sexting med en i flere måneder, ville jeg blive meget forbavset, hvis det viste sig vedkommende ingen sexuel erfaring havde. Altså, jeg ville se det som at personen havde forsøgt at fremstille sig som havende erfaring uden grundlag, og jeg ville opfatte dette som falskhed. Så den del ville jeg nok rulle lige så stille tilbage.
0
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Til mænd: hvad synes i om en uerfaren kvinde?

Indlægaf Kaffe » 30. jan 2019, 17:46

Hvorfor sidde og digte den ene historie efter den anden?
1
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Til mænd: hvad synes i om en uerfaren kvinde?

Indlægaf Kaffe » 30. jan 2019, 18:05

Og nu også i singletråden med to andre profiler de seneste par dage.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: Til mænd: hvad synes i om en uerfaren kvinde?

Indlægaf Thomas31 » 2. feb 2019, 23:29

Fuldstændig ligegyldigt. Tidligere prostitueret eller nonne, det definerer ikke ret meget.
0

Tilbage til "Forhold og sex"