kærestesorger

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
man51
Indlæg: 5
Tilmeldt: 5. mar 2019, 14:21
Kort karma: 0

kærestesorger

Indlægaf man51 » 5. mar 2019, 16:54

Hej jeg er en mand på 51 der har store kærestesorger så prøver at forklare
Jeg er fra Langeland flyttede op til Jylland for snart 3 år siden pga kæresten
Jeg rev alting op flyttede fra venner og familie på daværende tidspunkt vidste jeg ikke hun var så
jalousi .jeg kunne ikke tage ud og handle selv for tænk om jeg snakkede med andre kvinder
Kunne ikke se tv hvor der var kvinder i for så ville jeg bare i seng med dem trode hun ,kunne
Ikke være i rærheden af andre kvinder for hun trode jeg ville i seng med dem,jeg kunne heller
Ikke besøge venner og familie og var vi hos hendes forældre sagde hun jeg kom fortæt på hendes mor
Så og kunne ikke tage ud og fiske for tænk om der var andre kvinder i nærheden kunne kun gå på arbejde
Også hjem og vente på hun kom hjem følte mig meget alene det blev sådan at når vi skændes og jeg blev gal så pakkede jeg noget tøj og kørte et par dage til Langeland det var det eneste sted jeg kunne køre hen for kender ikke nogen her,jeg måtte slette alle mine venner på facebook dem som var singler for ellers trode hun noget.jeg har gjort nogle dumme ting løjet over for hende taget ud og fiske og snakket med venner når hun arbejdede længe og det fandt hun ud af jeg begyndte også at drikke øl hver dag så jeg fik
Lidt ro men det tålte hun heller ikke for hun har haft en dårlig barndom med en far der var alkoholiker så det forstår jeg nu at hun har det sådan hun har et meget dårligt selvvære jeg har sagt næsten hver dag at jeg elskede hende og det gør jeg stadigvæk ,jeg flyttede for mig selv d 1 oktober 2018 men kun 2 km væk
Trode det ville hjælpe jeg skrev hver dag til hende at jeg elskede hende og savnede hende men ikke noget svar tilbage kun et par gange da jeg var flyttet for mig selv drak jeg meget mere for savnede hende og var og er ked af det hele tiden jeg har gået til psykolog og aa møder de sidste par måneder søgte hjælp for syntes jeg var begyndt at drikke for meget.der ting jeg ikke rigtig forstår jeg har stadig mange af mine ting hos hende og hun har ting her hos mig men hun reagere ikke på noget og hun har ikke slettet nogle ting på facebook som billeder og tekster vi har sendt til hinanden feks at vi elsker hinanden og sådan nogle ting
Hun har heller ikke slettet min moster og onkel som hun stadigvæk har kontakt med.jeg er ikke feljfri og har indrømmet mine fejl men hun har åbenbart ikke nogen .jeg har fundet ud af nu hvad hun går med men hun vil ikke have hjælp.jeg forstår hende nu men hun forstår ikke mig vil så gerne hjælpe hende for savner og elsker hende rigtig meget er frustreret og ked af det hver dag det har jeg været lige siden.har skrevet til hende at jeg forstår hende og vil hjælpe hende men ikke noget svar tilbage .jeg venter og venter hver dag på en besked fra hende.jeg er meget ulykkelig håber der er nogen der har et par råd til mig hvad jeg kan gøre på forhånd tak
0
man51
Indlæg: 5
Tilmeldt: 5. mar 2019, 14:21
Kort karma: 0

Re: kærestesorger

Indlægaf man51 » 5. mar 2019, 17:16

tak saga men ikke så nemt når jeg elsker hende så meget der mange ting der spiller ind
0
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: kærestesorger

Indlægaf Honningprut » 5. mar 2019, 17:41

Jeg ved at kærestesorger ikke er sjove.

Hvis du fortsætter dine AA-møder, vil du opdage at der er meget hjælp at hente i fællesskabet. Jeg ved ikke om du er bekendt med den Blå bog, det er den de læser fra ved mødestart fx "Sådan virker det". Prøv at læs kapitellet til problemdrikkeren, måske kan du kende nogle tegn fra dig selv der. Der sidder sikkert også nogen til møderne der har prøvet det samme som du. Nogle gange er det bare rart at vide at man ikke er den eneste.

At være sammen med en kvinde der er så jaloux, som det lyder til din ekskæreste har været her, er ikke sundt for noget mennesker, og i længden tror jeg ikke på at noget menneske kan klare det psykisk. Du beskriver allerede nu, hvordan du følte dig ensom. Er hun virkelig skænderier, drikkeri og ensomhed værd? Det er det spørgsmål du skal spørge dig selv om.
1
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
man51
Indlæg: 5
Tilmeldt: 5. mar 2019, 14:21
Kort karma: 0

Re: kærestesorger

Indlægaf man51 » 5. mar 2019, 17:53

mange tak for svar honningprut og dmitra det vil jeg prøve
0
Brugeravatar
LanaDelRey
Indlæg: 117
Tilmeldt: 30. jan 2019, 18:00
Kort karma: 7
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 134

Re: kærestesorger

Indlægaf LanaDelRey » 5. mar 2019, 17:59

Det virker som et usundt forhold at være i og jeg fornemmer lidt at du har mistet dig selv mens du har været sammen med hende i al den tid. Hun virker også ret manipulerende, det hele lugter lidt og jeg synes ærlig talt det er bedst du slutter forholdet med hende. Find en kvinde der værdsætter dig og som gøre livet nemmere og ikke sværere end det allerede er...
0
I was born to be the other woman. I belonged to no one, who belonged to everyone, who had nothing, who wanted everything.
man51
Indlæg: 5
Tilmeldt: 5. mar 2019, 14:21
Kort karma: 0

Re: kærestesorger

Indlægaf man51 » 6. mar 2019, 14:28

hun har masser af mine ting mit pas uddannelse papire og masser af mine ting og jeg har nogle af hendes ting så der de ting vi har købt sammen hvorfor skal hun have dem alle så der det hun står som ejer på en bil hun kører rundt i som jeg har betalt 100.000 af men hun svarer jo ikke på noget hun melde mig jo til politiet fordi jeg skrev til hende hver dag har aligevel skrevet et par gange til hende at jeg ville have mine ting men hun svare ikke og politiet vil ikke hjælpe de siger det er mit problem men jeg må jo ikke kontakte hende
0
Brugeravatar
vandmelon
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. apr 2018, 21:21
Kort karma: 16
Likede indlæg: 149

Re: kærestesorger

Indlægaf vandmelon » 6. mar 2019, 19:47

Ja, kontakt en advokat, eller en anden myndighed der kan gå ind i sagen. Få dine ting så hurtigt som muligt, aflever hendes, få bilen tilbage, flyt tilbage til langeland, få trøst hos venner og familie og tag fat på alkoholproblemet allerede nu, jo længere du venter jo værre bliver det. Du fortjener ikke at have sådan et liv, og det du har er ikke kærlighed til hende, det er afhængighed af noget du og jeg ikke ved hvad er. Vi ved bare, at den ikke er god for dig, så jeg håber virkelig at du tager fat på alle venner og bekendte nu, og siger hjælp, jeg vil ud af det her. Skriv en sms NU, så de kan komme med ideer til, hvordan man helt lavpraktisk kommer ud af det. Håber alt det bedste for dig :)
0
✂ ✂ ✂ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
man51
Indlæg: 5
Tilmeldt: 5. mar 2019, 14:21
Kort karma: 0

Re: kærestesorger

Indlægaf man51 » 6. mar 2019, 19:48

nej ikke tilhold de ringede kun og sagde jeg ikke måtte kontakte hende og ja måske en advokat men det koster en masse penge
0
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: kærestesorger

Indlægaf sansera » 6. mar 2019, 20:32

Jeg ville stopper enhver kontakt med hende. Med mindre du har ting af meget stor affektionsværdi, så afskriv resten som dyre lærepenge.
Jeg er med på, at du mener at du føler kærlighed for hende. Ok. Men hun vil ikke dig. Hun vil iøvrigt ikke et liv, som du trives i. Elsk hende alt det du vil og må, men gør det stille og på afstand.

Der kommer intet godt ud af at insistere på en kontakt, som hun ikke ønsker. Få evt. den moster som hun kender til at hente dine ting (efter aftale) Men du skal lade hende helt være. Hvis hun vil dig, så skal hun nok lade dig det vide. Lige nu er besked ret tydeligt, at hun ikke vil dig. Hvis du elsker hende så respektere du også det.
4
Neverkont
Indlæg: 1893
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 101
Likede indlæg: 2944

Re: kærestesorger

Indlægaf Neverkont » 7. mar 2019, 09:11

man51 skrev:.jeg har fundet ud af nu hvad hun går med men hun vil ikke have hjælp.


Det kan være en hård lektie at lære, men du kan ikke hjælpe et menneske, der ikke vil hjælpes. Desværre.

Du kan vælge, at stoppe nu, eller du kan fortsætte og nå frem til konklusionen på et senere tidspunkt.
3
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: kærestesorger

Indlægaf Purple Haze » 19. mar 2019, 16:32

man51 skrev:hun har masser af mine ting mit pas uddannelse papire og masser af mine ting og jeg har nogle af hendes ting så der de ting vi har købt sammen hvorfor skal hun have dem alle så der det hun står som ejer på en bil hun kører rundt i som jeg har betalt 100.000 af men hun svarer jo ikke på noget hun melde mig jo til politiet fordi jeg skrev til hende hver dag har aligevel skrevet et par gange til hende at jeg ville have mine ting men hun svare ikke og politiet vil ikke hjælpe de siger det er mit problem men jeg må jo ikke kontakte hende



Du de af hendes ting du måtte have og kører over til hende og aflevere dem personligt, og spørger sidste gang om du må få de ting hun har af dine. Hvis du ikke må det informere du hende om at du anser det for tabt og siger kun kan kassere det. Så melder du dit pas stjålet og bestiller et nyt, samt af nyt af andre papirer du kan få erstattet. Resten er tabt.

De 100.000 er rigtig sure penge at miste, men du har foræret hende dem, så de er også tabt.

Så finder du ud af at komme tilbage til din familie og venner, som sikkert gerne vil hjælpe dig hvis du spørger. Og så starter du forfra.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
missmy
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. mar 2019, 19:52
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: kærestesorger

Indlægaf missmy » 28. mar 2019, 19:56

Virker til i er lige dysfunktionelle begge to. For mig at se virker det til at du vil bruge enhver lejlighed, undskyldning mv. for at få kontakt med hende. Respekter at du har fået et tilhold fra politiet imod at kontakte hende og kom videre med dit liv.

Gør noget ved dit alkohol problem. Lad være med at fokusere på hendes gøren og laden.
1

Tilbage til "Forhold og sex"