Kondom ved oralsex?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
SurSødSovs
Kort karma: 273
Likede indlæg: 3423

Re: Kondom ved oralsex?

Indlægaf SurSødSovs » 14. aug 2019, 09:07

Bare vi er enige om, at din definition af aldrig var helt i skoven. Så er du velkommen til at diskutere alt muligt andet. Herunder, at du har svært ved at forstå noget, andre skriver. Det er jo en debat.
1
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 139
Likede indlæg: 2719

Indlægaf JessicaD » 14. aug 2019, 10:08

Hvis manden er ca. 45 år og har haft sex og knaldet to om året i snit, så giver det jo faktisk 90 stk i alt, hvilket er tæt på sandheden :D
1
Brugeravatar
Dawwty
Kort karma: 8
Likede indlæg: 185

Indlægaf Dawwty » 14. aug 2019, 10:08

SurSødSovs skrev:Bare vi er enige om, at din definition af aldrig var helt i skoven. Så er du velkommen til at diskutere alt muligt andet. Herunder, at du har svært ved at forstå noget, andre skriver. Det er jo en debat.

Jeg er uenig i at aldrig ikke også omfattet hele fortiden, men det er lidt en uinteressant debat i forhold til risikoen.

At man kan sige aldrig haft, ændre ikke betydning i aldrig, det understreger blot fortid.
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 818
Likede indlæg: 12081

Indlægaf Zombie » 14. aug 2019, 13:46

Dawwty skrev:
Artem skrev:
Zombie skrev:
Artem skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Artem skrev:Jeg tager chancen. Som mand er risikoen jo nærmest ikke eksisterende for at der bliver smittet fra munden til min pik. Når vil taler om HIV, Klamydia, og gonore.
Herpes er vil reelt noget af det eneste der kan smitte den vej, men det kan det jo også bare ved et kys.

Nope

Kan man få en kønssygdom, når man kun har dyrket oralsex?
Mange kønssygdomme smitter også ved oralsex. Her er de hyppigste: Gonoré, klamydia, syfilis og herpes. Selvom man er smittet i halsen, er det ikke sikkert, at der opstår symptomer.

https://www.bispebjerghospital.dk/afdel ... r/FAQ.aspx

https://www.bt.dk/sex-og-parforhold/dis ... ed-oralsex

Hvis du læser mere op på det vil du finde ud af at det kun smitter en vej. Fra pik til mund og ikke omvendt.

Så du er relativt ligeglad med dine partneres sundhed?

Spørgsmålet går på om man bruger kondom ved oralsex, eller tager chancen?
Ud over når vi taler om at slikke fisse som jeg normalt ikke gør med nye partnere. Så er oralsex for mig kun at få slikket pik af mænd og kvinder, og da der nærmest ikke er nogle kønssygdomme der kan smitte fra munden til pikken. Synes jeg faktisk ikke at jeg tager en chance når risikoen for at blive smittet med noget er mindre end for at vinde 300 mio i eurojackpot.

Så du slikker ikke hmm så er spørgsmålet hvor god en sex partner du er.

Hov. Man kan godt være en god sexpartner og have andre grænser end normen. Kvinder og mænd kan også sige nej tak til at give et blowjob på mænd, fx, uden de skal klandres for ar være dårlige sexpartnere generelt.
4
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Dawwty
Kort karma: 8
Likede indlæg: 185

Indlægaf Dawwty » 14. aug 2019, 14:18

Zombie skrev:
Dawwty skrev:
Artem skrev:
Zombie skrev:
Artem skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Artem skrev:Jeg tager chancen. Som mand er risikoen jo nærmest ikke eksisterende for at der bliver smittet fra munden til min pik. Når vil taler om HIV, Klamydia, og gonore.
Herpes er vil reelt noget af det eneste der kan smitte den vej, men det kan det jo også bare ved et kys.

Nope

Kan man få en kønssygdom, når man kun har dyrket oralsex?
Mange kønssygdomme smitter også ved oralsex. Her er de hyppigste: Gonoré, klamydia, syfilis og herpes. Selvom man er smittet i halsen, er det ikke sikkert, at der opstår symptomer.

https://www.bispebjerghospital.dk/afdel ... r/FAQ.aspx

https://www.bt.dk/sex-og-parforhold/dis ... ed-oralsex

Hvis du læser mere op på det vil du finde ud af at det kun smitter en vej. Fra pik til mund og ikke omvendt.

Så du er relativt ligeglad med dine partneres sundhed?

Spørgsmålet går på om man bruger kondom ved oralsex, eller tager chancen?
Ud over når vi taler om at slikke fisse som jeg normalt ikke gør med nye partnere. Så er oralsex for mig kun at få slikket pik af mænd og kvinder, og da der nærmest ikke er nogle kønssygdomme der kan smitte fra munden til pikken. Synes jeg faktisk ikke at jeg tager en chance når risikoen for at blive smittet med noget er mindre end for at vinde 300 mio i eurojackpot.

Så du slikker ikke hmm så er spørgsmålet hvor god en sex partner du er.

Hov. Man kan godt være en god sexpartner og have andre grænser end normen. Kvinder og mænd kan også sige nej tak til at give et blowjob på mænd, fx, uden de skal klandres for ar være dårlige sexpartnere generelt.

Du har ret, jeg trækker det tilbage. Jeg taler kun om min egen preferance og kan selvfølgelig ikke tale for andre.
4

Tilbage til "Forhold og sex"