Kvinder og analsex

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Straniera » 17. apr 2019, 16:32

D.itsen skrev:
Straniera skrev:Jeg har aldrig gidet analsex. Faktisk vil jeg ikke engang have sex i doggy style, da jeg synes, det føles nedværdigende. Så sippet er jeg :)

Hvad er det, der gør du finder det nedværdigende? Jeg er bare nysgerrig


Det er bare så animalistisk, og så gør det intet godt for mig. Det er ubehageligt og well, ret kedeligt, at best.

Jeg er mest til romantisk sex med øjenkontakt, hvor jeg føler mig elsket og ikke bare som et objekt. Hvis fyren kunkan se min bagdel og ryg, så føler jeg mig faktisk ret meget som en ting.

Jeg har mødt en del mænd, som gerne ville dyrke analsex, og jeg hsr sagt det samme til dem alle: "Find en genstand på størrelse med din pik, og lad mig stikke den op i røven på dig først, så er jeg game". Sjovt nok har de alle nægtet, hvilket er lidt tankevækkende.
3
D.itsen
Indlæg: 3330
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8998

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf D.itsen » 17. apr 2019, 16:52

Straniera skrev:
D.itsen skrev:
Straniera skrev:Jeg har aldrig gidet analsex. Faktisk vil jeg ikke engang have sex i doggy style, da jeg synes, det føles nedværdigende. Så sippet er jeg :)

Hvad er det, der gør du finder det nedværdigende? Jeg er bare nysgerrig


Det er bare så animalistisk, og så gør det intet godt for mig. Det er ubehageligt og well, ret kedeligt, at best.

Jeg er mest til romantisk sex med øjenkontakt, hvor jeg føler mig elsket og ikke bare som et objekt. Hvis fyren kunkan se min bagdel og ryg, så føler jeg mig faktisk ret meget som en ting.

Jeg har mødt en del mænd, som gerne ville dyrke analsex, og jeg hsr sagt det samme til dem alle: "Find en genstand på størrelse med din pik, og lad mig stikke den op i røven på dig først, så er jeg game". Sjovt nok har de alle nægtet, hvilket er lidt tankevækkende.

Tak for svar.
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Fru Sunshine » 17. apr 2019, 16:53

Nej tak!
Det føles som en omvendt forstoppelse.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9669

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Tanten » 17. apr 2019, 19:31

Som et lejlighedsvist krydderi på sexlivet har jeg det helt fint med analsex. Jeg har ikke nogle hang-ups på det i forhold til hygiejne eller kønsroller.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8735
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Artem » 17. apr 2019, 19:41

Er overrasket over at nogle kvinder ligefrem finder det nedværdigende... :gruble:
Jeg er helt med på at man ikke tænder på, eller har prøvet det og synes det er ubehageligt og derfor ikke har lyst til det igen, osv...

Som mand foretrækker jeg at en kvinde er åben og eksperimenterende seksuelt, og altså også er åben for analsex, selv om det ikke noget der siger mig så meget. Af samme grund er det noget jeg nærmest ikke har dyrket, da jeg endnu ikke har mødt en kvinde som gik meget op i det.
Vil faktisk hellere selv have en noget i røven som feks en finger under et blowjob, end jeg selv er interesseret i at kneppe en røv.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Zombie » 17. apr 2019, 20:16

Artem skrev:Er overrasket over at nogle kvinder ligefrem finder det nedværdigende... :gruble:
Jeg er helt med på at man ikke tænder på, eller har prøvet det og synes det er ubehageligt og derfor ikke har lyst til det igen, osv...

Som mand foretrækker jeg at en kvinde er åben og eksperimenterende seksuelt, og altså også er åben for analsex, selv om det ikke noget der siger mig så meget. Af samme grund er det noget jeg nærmest ikke har dyrket, da jeg endnu ikke har mødt en kvinde som gik meget op i det.
Vil faktisk hellere selv have en noget i røven som feks en finger under et blowjob, end jeg selv er interesseret i at kneppe en røv.


Jeg synes da, jeg er ret åben og eksperimenterende. Jeg synes, det er spændende hvad kroppen kan og hvordan det ændrer sig, og hvad man lige er inspireret af for tiden osv.

Jeg tror, alle har grænser det sted. At man ikke vil analsex udelukker jo ikke, at man vil gå rigtig langt på andre områder. Jeg tror, det er lidt "farligt" at kategorisere det på den måde, for det er jo så individuelt.
6
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8735
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Artem » 17. apr 2019, 21:24

Zombie skrev:
Artem skrev:Er overrasket over at nogle kvinder ligefrem finder det nedværdigende... :gruble:
Jeg er helt med på at man ikke tænder på, eller har prøvet det og synes det er ubehageligt og derfor ikke har lyst til det igen, osv...

Som mand foretrækker jeg at en kvinde er åben og eksperimenterende seksuelt, og altså også er åben for analsex, selv om det ikke noget der siger mig så meget. Af samme grund er det noget jeg nærmest ikke har dyrket, da jeg endnu ikke har mødt en kvinde som gik meget op i det.
Vil faktisk hellere selv have en noget i røven som feks en finger under et blowjob, end jeg selv er interesseret i at kneppe en røv.


Jeg synes da, jeg er ret åben og eksperimenterende. Jeg synes, det er spændende hvad kroppen kan og hvordan det ændrer sig, og hvad man lige er inspireret af for tiden osv.

Jeg tror, alle har grænser det sted. At man ikke vil analsex udelukker jo ikke, at man vil gå rigtig langt på andre områder. Jeg tror, det er lidt "farligt" at kategorisere det på den måde, for det er jo så individuelt.

Nu var det ikke specielt henvendt til dig, men mere det med at nogle ligefrem kan finde doggystyle nedværdigende, om det så er i fissen eller røven.

Analsex er virkelig ikke vigtig for mig, for så ville jeg nok have kneppet mere end en i røven. Der er mange andre ting der betyder mere for mig.
Og ja alle har da grænser det har jeg også selv. Eller som mand er problemet nærmere at der bare er en del ting jeg ikke tænder på, og derfor ikke kan få jern på. Så enten vil det slet ikke kunne lade sig gøre på grund af manglende jern, eller også vil det bare være "kedeligt" for mig da jeg ikke selv tænder på det.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Purple Haze » 18. apr 2019, 07:51

Har prøvet det.
Et par gange med min gode vilje, hvor det ikke rigtig gjorde noget for mig, andet end jeg fik “nu skal jeg på toilettet” fornemmelser.

Og et par gange hvor manden da liiige....
Det fik jeg sjovt nok heller ikke noget ud af.


Eller dvs jeg fik hæmorider efter sidste gang jeg prøvede det (en af de gange med god vilje).
Så det er ikke lige mig, hvis manden var helt vild med det, og jeg ikke endte med hæmorider eller andre kedelige følger så kunne jeg da godt gå med til det for hans skyld.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19616

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Animi » 18. apr 2019, 07:52

Jeg har ofte tænkt, at det kunne være sjovt at prøve - men alle mænd jeg har været sammen med har overhovedet ikke haft lyst til det
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9665
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29283

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Sangius » 18. apr 2019, 07:54

Purple Haze skrev:Har prøvet det.
Et par gange med min gode vilje, hvor det ikke rigtig gjorde noget for mig, andet end jeg fik “nu skal jeg på toilettet” fornemmelser.

Og et par gange hvor manden da liiige....
Det fik jeg sjovt nok heller ikke noget ud af.


Eller dvs jeg fik hæmorider efter sidste gang jeg prøvede det (en af de gange med god vilje).
Så det er ikke lige mig, hvis manden var helt vild med det, og jeg ikke endte med hæmorider eller andre kedelige følger så kunne jeg da godt gå med til det for hans skyld.


Analsex forårsager ikke hæmorider, hvis det er hvad du mener med indlægget... :)
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Purple Haze » 18. apr 2019, 07:56

Sangius skrev:
Purple Haze skrev:Har prøvet det.
Et par gange med min gode vilje, hvor det ikke rigtig gjorde noget for mig, andet end jeg fik “nu skal jeg på toilettet” fornemmelser.

Og et par gange hvor manden da liiige....
Det fik jeg sjovt nok heller ikke noget ud af.


Eller dvs jeg fik hæmorider efter sidste gang jeg prøvede det (en af de gange med god vilje).
Så det er ikke lige mig, hvis manden var helt vild med det, og jeg ikke endte med hæmorider eller andre kedelige følger så kunne jeg da godt gå med til det for hans skyld.


Analsex forårsager ikke hæmorider, hvis det er hvad du mener med indlægget... :)


Så var det nok et tilfælde at jeg fik det efter anal sex.
Så konklusionen må være at hvis man har tendens til hæmorider, så gør analsex ikke noget godt for dem.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Prosperity74 » 18. apr 2019, 08:17

Jeg har prøvet det nogle gange. Jeg har også haft nogle trælse oplevelser med det, hvor en date uden at spørge bare pressede den ind analt, det var et totalt turn off for mig. Jeg får ikke noget ud af anal sex, jeg kan ikke slappe ordentligt af og bagefter har jeg bare følelsen af at jeg skal på toilet
0
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Freya » 18. apr 2019, 08:35

Straniera skrev:
D.itsen skrev:
Straniera skrev:Jeg har aldrig gidet analsex. Faktisk vil jeg ikke engang have sex i doggy style, da jeg synes, det føles nedværdigende. Så sippet er jeg :)

Hvad er det, der gør du finder det nedværdigende? Jeg er bare nysgerrig


Det er bare så animalistisk, og så gør det intet godt for mig. Det er ubehageligt og well, ret kedeligt, at best.

Jeg er mest til romantisk sex med øjenkontakt, hvor jeg føler mig elsket og ikke bare som et objekt. Hvis fyren kunkan se min bagdel og ryg, så føler jeg mig faktisk ret meget som en ting.

Jeg har mødt en del mænd, som gerne ville dyrke analsex, og jeg hsr sagt det samme til dem alle: "Find en genstand på størrelse med din pik, og lad mig stikke den op i røven på dig først, så er jeg game". Sjovt nok har de alle nægtet, hvilket er lidt tankevækkende.


Man kan jo så godt have analsex, uden at det er doggystyle, men intimt og med øjenkontakt som ved “almindelig” sex.
3
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf LaScrooge » 18. apr 2019, 11:32

Freya skrev:
Straniera skrev:
D.itsen skrev:
Straniera skrev:Jeg har aldrig gidet analsex. Faktisk vil jeg ikke engang have sex i doggy style, da jeg synes, det føles nedværdigende. Så sippet er jeg :)

Hvad er det, der gør du finder det nedværdigende? Jeg er bare nysgerrig


Det er bare så animalistisk, og så gør det intet godt for mig. Det er ubehageligt og well, ret kedeligt, at best.

Jeg er mest til romantisk sex med øjenkontakt, hvor jeg føler mig elsket og ikke bare som et objekt. Hvis fyren kunkan se min bagdel og ryg, så føler jeg mig faktisk ret meget som en ting.

Jeg har mødt en del mænd, som gerne ville dyrke analsex, og jeg hsr sagt det samme til dem alle: "Find en genstand på størrelse med din pik, og lad mig stikke den op i røven på dig først, så er jeg game". Sjovt nok har de alle nægtet, hvilket er lidt tankevækkende.


Man kan jo så godt have analsex, uden at det er doggystyle, men intimt og med øjenkontakt som ved “almindelig” sex.


Man kan også ride en mand under anal og ligge i ske. Hvis man tænker, at det bare er hård knep med en røv der ikke rigtig er knyttet til et menneske, kan jeg godt forstå at det får et ydmygende skær (især hvis man ikke er til at blive brugt, hvilket nogle jo er), men det er ikke og har aldrig været min oplevelse med analsex.
3
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Kvinder og analsex

Indlægaf Misantropen » 18. apr 2019, 17:49

Rosa Espinosa skrev:Sjovt, jeg tænkte mere at der var en som var i gang med at skrive en artikel.

Jeg tænkte på dem der "reklamerede" for et specielt lagen for noget tid siden.

Det var vist et særlig hygiejnisk et hvis jeg husker rigtigt. Måske ønsker de at udvide kendskabet eller forretningen igen :santa2:
0

Tilbage til "Forhold og sex"