Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Novella » 1. jun 2017, 04:04

Han møder tidligt på nogle vagter, og det lykkes ham usvigeligt sikkert at tabe et eller andet på gulvet, så jeg vågner. I dag var det kl 5.15, og jeg har ingen mulighed for at nå at falde i søvn igen. Grrr....
0
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf sansera » 1. jun 2017, 07:51

Sustentaculum skrev:
Sustentaculum skrev:I øjeblikket.. Vi har en 6 årig der rigtig gerne vil aktiveres, og en på 8 uger. Han læser til eksamen, og har selvfølgelig ikke fået læst i løbet af semesteret, det betyder at han nu, 2 uger før, kamplæser til sin egen store frustration, og ikke mindst min.

Det indbefatter at han hele tiden sidder med næsen i bogen, OG sin telefon i hånden (hvis nu han keder sig, kan han spille et åndsvagt mobilspil). Hvis jeg taler til ham, får jeg et opgivende suk, og et "Hvad NU!!" blik. Derfor forsøger jeg ikke at tale til ham, eller at larme for meget. Han sender det store barn ind i soveværelset for at se film, og bliver drøn irriteret på mig og lillebror når vi "larmer" aka. han ammes/vi går rundt i lejligheden/han smågræder.

Jeg har, for at hjælpe ham, tilbudt at tage begge unger og tage ned til min far i Roskilde lørdag så han kan læse i fred, og nu vil han gud-dødme ud og drikke bajere lørdag aften. Da jeg sagde at det synes jeg var træls og at jeg godt kunne bruge lidt aflastning om aftenen, efter at have haft begge unger alene både torsdag, fredag og lørdag, blev han skide sur over at "han ikke må tage ud".

Han opfører sig som en egoistisk nar. øv.


Update : Vi endte med at aftale at kan kunne tage afsted hvis han kom hjem kl 1, og ikke var fuldere end at han kunne kører os til hans nevøs fødselsdag i morgen formiddag. Flash forward. Han er ikke hjemme kl 1. Jeg ringer bekymret til ham kl 2, og får fat i ham. Han aner ikke hvor han er henne, og kan ikke sætte en sætning sammen. Jeg får en kammerat til at sætte ham ind i en taxa, og han er hjemme nu, kl halv 4, og han ikke forstå hvad han har gjort forkert.

Jeg er så ked af det. Store fede idiot. :whine:


:kram: Han er en spasser-nar og alt andet end en fuldstændig indrømmelse af det faktum og en hel masse gøren det godt igen er uacceptabelt :kram:
4
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf lillebjoern » 1. jun 2017, 08:02

Han larmer så meget om morgenen, at jeg vågner næsten hver gang - og han tager altså afsted en time før jeg skal op. Jeg går selv på listetæer hvis han ligger og sover...
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Lykke » 3. jun 2017, 15:54

Smiling_Goat skrev:
Smiling_Goat skrev:Han kom 1,5 timer senere end normalt hjem fra job, flegnede over aftensmaden ikke stod på bordet (wtf,) lavede den surt selv, spiste den surt selv og nu er han gået surt i seng selv... Eh.. Velkommen hjem skat. Har du haft en god dag?

:nerve:


Men han har inviteret mig ud at spise i aften, så han har vist selv tænkt, det måske ikke var helt fair trods alt :D


Fandt du så ud af hvad det handlede om?
0
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MissHindenburg » 29. jun 2017, 21:29

Jeg har haft første dag på nyt arbejde +langt møde.
Han står for aftensmad da jeg er sent hjemme, utroligt som det lyder så ligner køkkenet en slagmark, selvom han blot skulle varme en suppe og stege noget bacon.

Efter at have spist, har jeg en del ting jeg skal ordne, vaske tøj, pakke gave ind til hans nevøs fødselsdag i morgen mm. - Kæresten ser tv.

Han kommer op oven på hvor jeg, langt om længe er på vej i bad, jeg beder ham, i et sødt tonefald om han ikke nok vil rydde op i køkkenet. Han vridser i det sureste toneleje ever: Ja jeg går jo altså også på arbejde! Og tramper nedenunder.

Åhhhhhhhh hvor havde jeg dog lyst til at være 100% spydig lige der - men gik i bad istedet. :rulle:
2
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Aquadorable » 30. jun 2017, 17:53

Lige nu.

Jeg har været afsted siden klokken 06.30 i morges og er først lige landet hjemme. Da jeg ringer til ham for under en time siden, er han på bar med en ven, og jeg tænker derfor, at jeg tager mad på vejen. Da jeg så kommer hjem, er han i gang med at stege bøffer (?!), og da jeg så siger, at jeg altså HAR spist, er han totalt uforstående. Han mener, at det burde være helt klart, at han lavede mad til os.

Wtf?
0
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Æble » 1. jul 2017, 07:30

Aquadorable skrev:Lige nu.

Jeg har været afsted siden klokken 06.30 i morges og er først lige landet hjemme. Da jeg ringer til ham for under en time siden, er han på bar med en ven, og jeg tænker derfor, at jeg tager mad på vejen. Da jeg så kommer hjem, er han i gang med at stege bøffer (?!), og da jeg så siger, at jeg altså HAR spist, er han totalt uforstående. Han mener, at det burde være helt klart, at han lavede mad til os.

Wtf?


Fuck for en nar! Han står simpelthen og steger bøffer til dig uden du vidste det! Jeg var skredet lige på stedet :lol:
17
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Aquadorable » 1. jul 2017, 07:41

Æble skrev:
Aquadorable skrev:Lige nu.

Jeg har været afsted siden klokken 06.30 i morges og er først lige landet hjemme. Da jeg ringer til ham for under en time siden, er han på bar med en ven, og jeg tænker derfor, at jeg tager mad på vejen. Da jeg så kommer hjem, er han i gang med at stege bøffer (?!), og da jeg så siger, at jeg altså HAR spist, er han totalt uforstående. Han mener, at det burde være helt klart, at han lavede mad til os.

Wtf?


Fuck for en nar! Han står simpelthen og steger bøffer til dig uden du vidste det! Jeg var skredet lige på stedet :lol:


Ja, ikke? :D
Ej, hvis det ikke fremgik tydeligt, så blev jeg træt af, at HAN blev sur over, at jeg havde spist, inden jeg kom hjem :cool:
3
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sustentaculum » 1. jul 2017, 20:19

Min kæreste brillierede i dag. Han tilbyder tit at købe ting til mig, og har også omkring 10 x så meget som jeg har stående på opsparingen, men på trods af det har jeg aldrig taget imod, fordi jeg har svært ved at modtage dyre gaver uden anledning og lignende... I dag udspillede sig så følgende:

Vi tuller rundt i storcenteret i et forsøg på at få Lillebror til at sove, og jeg kommer forbi en butik med 50% på designer tasker. Jeg har talt længe om at jeg gerne vil have en ny, da min gamle, arvede Mulberry er godt slidt. Han siger han gerne vil købe en til mig. Jeg tøver som sædvanlig, men fortsætter med at kigge, og falder til sidst for en, og spørger om han er sikker på at han vil forære mig den. Han siger ja.

Herefter forlader vi så butikken, fordi de ikke lige har den model jeg søger. Vi går herefter i magasin, og der står præcis den jeg leder efter, oven i købet til en lavere pris. Jeg er ubeslutsom, og diskuterer for og imod i noget tid, og min kæreste siger: "tag den, den er flot, og du finder den ikke billigere. I morgen er den sikkert væk". Jeg er enig, og går til kassen, da det så er betalingstid siger han :"Klare du den selv?"
Jeg svarer "Øhhh..." og betaler selv.

Jeg synes det var så tarveligt. Hvis han tilbyder at købe den til mig, og jeg siger ja, så skal han da også gøre det. Det er da noget fis at give en gave, og så lade mig selv betale for den. Jeg blev så ked af det, og hele taskeriet blev ødelagt for mig.

Han kunne heldigvis godt se at jeg blev ked af det, og spurgte om jeg følte mig presset til at købe den.. Jeg har stadig ikke helt fattet hvad det gik ud på, men sagde at jeg havde forstået det som om han ville give mig en taske i gave. Herefter overførte han pengene til mig. Men altså. Det er jo bare ikke det samme?

Jeg er dog stadig glad for min nye taske. men overvejer ret meget at overføre pengene tilbage. Jeg gider ikke have en gave, han ikke gider købe til mig. Men jeg ved ikke om det er for barnligt :blush: En ting er sikkert, jeg tager ikke i mod noget igen. :(
20
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sangius » 1. jul 2017, 20:23

Susten - men det giver jo heller ingen mening? Han sagde jo, at han gerne ville købe en taske til dig... :/

Jeg forstår dig godt. Jeg ville også havde haft det vildt mærkeligt med det forløb.
6
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sophies-mor » 1. jul 2017, 20:29

I dag.
I telefonen.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sustentaculum » 1. jul 2017, 20:37

JessicaD skrev:
Ej, det er da også helt vildt mærkeligt? Havde han fortrudt eller hvad? Jeg ville nok ikke kunne lade være med at spørge mere ind til, hvorfor han spurgte, om jeg selv klarede den, når han havde tilbudt at købe den til mig? Hvis man skal se det fra den mest positive side, så har han måske bare tænkt, at han ville overføre til dig bagefter og ikke set det som et problem, at du selv købte den først. Og fra den negativeste side, kunne det virke som om, han nød, at sætte dig i en underlegen situation. :/


Jeg spurgte her til aften om jeg havde misforstået eller hvad, og han svarede at han troede han havde sagt at han ville købe mig et par sko, vi kiggede på i magasin, da jeg så sagde at han allerede havde tilbudt at købe tasken i første butik sagde han at han ikke mente jeg havde taget i mod tilbuddet.. Jeg tror måske han var blevet i tvivl om jeg ville købe den selv, eller have at han købte den, og så bare lod mig om at tage teten.

Nu har jeg overført pengene retur. Gider egentlig ikke at han skal krediteret for at have købt mig en fin gave, når det ikke var det der skete. Så hellere købe noget pænt til mig selv. Den var trods alt stadig ret billig :slem:
7
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sustentaculum » 2. jul 2017, 08:04

JessicaD skrev:Altså hvis du generelt har strittet meget imod, når han har forsøgt at købe noget, så kan jeg da godt forstå, at han har holdt sig tilbage, hvis du igen har virket meget usikker/strittet lidt imod, når han spurgte igen mht. den taske. Næste gang må du nok være lidt mere tydelig i din tilbagemelding, for det lader jo til, at han faktisk virkelig gerne vil købe noget til dig! Det skal du da bare være glad for! :)


Du har helt ret, jeg var bare overbevist om at han klart og tydeligt havde spurgt om han ville købe den til mig. Men da jeg talte med ham var det jo tydeligt at han ikke synes jeg havde været lige så klar.

Nu er det endt med at jeg slet ikke er glad for den taske, og egentlig bare føler mig dum og nasser-agtig hvergang jeg kigger på den. Jeg er så irriterende følsom når det handler om pengesager, jeg kan slet ikke ha' det.

Øv.
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ina » 2. jul 2017, 08:27

Nu.

Han skulle ud og spille kort et sted i går og så blev det til at de ville overnatte i hans forældres sommerhus. De tog afsted i går omkring middagstid. Fint med mig, så skulle han bare være hjemme senest kl 10 i dag, så jeg kunne hvile mig inden jeg skal på arbejde (vi har to børn der stadig vågner indimellem om natten, jeg er gravid og arbejdet er gå- og bærearbejde, hvilket ikke er godt for min (gravide) krop). Det indvilligede han i, og han tog afsted.

I dag skriver jeg omkring kl 8, at jeg håber de er oppe og klar til at pakke sammen og snart komme hjemad. Jeg ved godt at han kom sent i seng, men vi havde den her aftale jo.

Han skriver lidt efter at han er oppe, der er blevet ryddet op og han skal have vækket ham han skal køre med.

Kl 10 er han ikke hjemme endnu, men jeg bliver selvfølgelig ikke sur eller noget over at han muligvis kommer 5 min for sent.

Kl 10.11 skriver han at tiden er løbet fra ham og at han er hjemme om 25 min. :cuss:

Det er typisk ham ikke at overholde tider vi aftaler, hvilket også var grunden til at jeg skrev i morges. Så enten har han selv fucket op eller også har en af hans venner trukket tiden og han har ikke skyndet på dem.

Og jeg ved at 25 min i hans verden nok nærmere er 40 min. Så nu får jeg minimalt med afslapning/lur inden jeg skal afsted.

Han fik en sviner på SMS (ja, så strid er jeg så) og han kan få endnu en, når han kommer hjem. Store idiot!
2
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pjeps » 2. jul 2017, 09:46

Lige nu, han ligger bare og sover, og jeg er pisse misundelig. En nyresten forhindrer mig at sove ret meget ad gangen. Men det er jo egentlig ikke hans skyld, men han kunne da godt vågne lidt og være lidt solidarisk :D
0
:ninja:

Tilbage til "Forhold og sex"