Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 5. dec 2017, 17:17

Daine skrev:
LadyFox skrev:
Mi55y skrev:
LadyFox skrev:
Mi55y skrev:
LadyFox skrev:
Så hvis han indragede dig, og alligevel endte med at tage 3 dage til hans barndomsby i julen så ville det være okay?


Hvis han havde inddraget mig, så ville vi jo have en snak om det, bevæggrundene osv. Den snak ved jeg jo ikke, hvad der ville komme ud af, så det kan jeg jo ikke svare på. Men jeg ville da håbe, at hvis jeg fortalte ham, at det ville betyde meget for mig at have noget tid sammen med ham i løbet af julen, så ville han gerne køre de 40 min. et par gange ekstra. Hvis han til gengæld sagde, at han tager 3 dage udenbys til jul, fordi han ikke gider mig, så nej, så ville det ikke være i orden.


Men så handler det jo heller ikke kun om inddragelse, men meget om at imødekomme dig. Som jeg forstår det i hvert fald.
For det er jo ikke nok at inddrage dig, hvis ikke han enten sover hjemme eller tager med til julefrokost hos din familie.

Jeg kan virkelig godt forstå du synes det er ærgerligt. Jeg synes bare der er meget langt til at de er nar-agtigt. Eller.. Hvis han altid lavede den slags prioriteringer så jo, men det går jeg ikke ud fra at han gør siden du er kærester med ham. Men altså, at man engang i mellem gør hvad man har lyst til, uden at lave alle mulige kompromisser det synes jeg er rimeligt nok, selvom det selvfølgelig kan være træls for den anden.

Ja, ligeså vel som jeg så ville imødekomme ham, hvis han meldte ud at han gerne ville ditten og datten af den og den grund. Det er vel pointen med at inddrage andre - ellers ville det jo bare være information og ikke inddragelse.


Man kan da godt indrage andre i en beslutning, uden at ende med at imødekomme dem?
Du ville jo heller ikke imødekomme ham hvis han meldte ud han gerne ville være i sin hjemby 3 dage hen over julen, fordi det synes du ikke er rimeligt, heller ikke selvom han havde argumenter.

Altså, det er jo nemt nok at være den imødekommende når man ikke er den der skal bruge 80-120 minutter på transport d. 25 december for at gøre hvad den anden tilfreds.

Et kompromis kunne jo også være at sidste år prioriterede han som du gerne ville det, i år gør han som han vil, og så næste år står den på sove hjemme og familiejulefrokost. Det synes jeg lyder som den løsning med det mindste offer.

Men pointen er vel, at Mi55y ikke fik mulighed for at gå på kompromis med noget? Eftersom hun ikke blev spurgt. Jeg kan sagtens forstå hendes skuffelse over ikke at blive inddraget i beslutningen, jeg arbejder selv rigtig meget før jul og mellem jul og nytår, så hvis min kæreste ikke spurgte hvordan vi skulle holde jul - også selvom han havde lyst til at holde juledagene hos sin familie og med sine venner uden mig - ville jeg sa også blive pisseskuffet over ikke at blive kommunikeret med. De dage betyder noget for mig.


Men som jeg forstår det er Mi55y jo sur og skuffet uanset kommunikationen er der eller ej, medmindre kæresten er villig til enten at sove hjemme eller tage til julefrokost, uanset hvad han så ellers mener, eller har lyst til.
Altså, hvis han gerne vil være i sin barndomsby de dage så har gan jo tabt uanset om han havde kommunikeret det ud på en anden måde. Fordi inddragelse for Mi55y er = i mødekommelse.
Jeg forstår godt Mi55y er skuffet når nu det betyder noget for hende og hun havde regnet med kæresten havde det på samme måde- men omvendt har hun jo heller ikke selv inddraget kæresten i julen, siden hun bare gik udfra at de skulle ses i juledagene og til julefrokost uden at have aftalt noget med kæresten omkring det.
0
...
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Daine » 5. dec 2017, 19:05

LadyFox skrev:
Daine skrev:
LadyFox skrev:
Mi55y skrev:
LadyFox skrev:
Mi55y skrev:
LadyFox skrev:
Så hvis han indragede dig, og alligevel endte med at tage 3 dage til hans barndomsby i julen så ville det være okay?


Hvis han havde inddraget mig, så ville vi jo have en snak om det, bevæggrundene osv. Den snak ved jeg jo ikke, hvad der ville komme ud af, så det kan jeg jo ikke svare på. Men jeg ville da håbe, at hvis jeg fortalte ham, at det ville betyde meget for mig at have noget tid sammen med ham i løbet af julen, så ville han gerne køre de 40 min. et par gange ekstra. Hvis han til gengæld sagde, at han tager 3 dage udenbys til jul, fordi han ikke gider mig, så nej, så ville det ikke være i orden.


Men så handler det jo heller ikke kun om inddragelse, men meget om at imødekomme dig. Som jeg forstår det i hvert fald.
For det er jo ikke nok at inddrage dig, hvis ikke han enten sover hjemme eller tager med til julefrokost hos din familie.

Jeg kan virkelig godt forstå du synes det er ærgerligt. Jeg synes bare der er meget langt til at de er nar-agtigt. Eller.. Hvis han altid lavede den slags prioriteringer så jo, men det går jeg ikke ud fra at han gør siden du er kærester med ham. Men altså, at man engang i mellem gør hvad man har lyst til, uden at lave alle mulige kompromisser det synes jeg er rimeligt nok, selvom det selvfølgelig kan være træls for den anden.

Ja, ligeså vel som jeg så ville imødekomme ham, hvis han meldte ud at han gerne ville ditten og datten af den og den grund. Det er vel pointen med at inddrage andre - ellers ville det jo bare være information og ikke inddragelse.


Man kan da godt indrage andre i en beslutning, uden at ende med at imødekomme dem?
Du ville jo heller ikke imødekomme ham hvis han meldte ud han gerne ville være i sin hjemby 3 dage hen over julen, fordi det synes du ikke er rimeligt, heller ikke selvom han havde argumenter.

Altså, det er jo nemt nok at være den imødekommende når man ikke er den der skal bruge 80-120 minutter på transport d. 25 december for at gøre hvad den anden tilfreds.

Et kompromis kunne jo også være at sidste år prioriterede han som du gerne ville det, i år gør han som han vil, og så næste år står den på sove hjemme og familiejulefrokost. Det synes jeg lyder som den løsning med det mindste offer.

Men pointen er vel, at Mi55y ikke fik mulighed for at gå på kompromis med noget? Eftersom hun ikke blev spurgt. Jeg kan sagtens forstå hendes skuffelse over ikke at blive inddraget i beslutningen, jeg arbejder selv rigtig meget før jul og mellem jul og nytår, så hvis min kæreste ikke spurgte hvordan vi skulle holde jul - også selvom han havde lyst til at holde juledagene hos sin familie og med sine venner uden mig - ville jeg sa også blive pisseskuffet over ikke at blive kommunikeret med. De dage betyder noget for mig.


Men som jeg forstår det er Mi55y jo sur og skuffet uanset kommunikationen er der eller ej, medmindre kæresten er villig til enten at sove hjemme eller tage til julefrokost, uanset hvad han så ellers mener, eller har lyst til.
Altså, hvis han gerne vil være i sin barndomsby de dage så har gan jo tabt uanset om han havde kommunikeret det ud på en anden måde. Fordi inddragelse for Mi55y er = i mødekommelse.
Jeg forstår godt Mi55y er skuffet når nu det betyder noget for hende og hun havde regnet med kæresten havde det på samme måde- men omvendt har hun jo heller ikke selv inddraget kæresten i julen, siden hun bare gik udfra at de skulle ses i juledagene og til julefrokost uden at have aftalt noget med kæresten omkring det.

Så er det muligt jeg ikke ved hvordan man er kærester, men! Jeg ville som udgangspunkt gå ud fra, at den mand jeg boede sammen med og havde et seriøst forhold til, ville være sammen med mig både i weekender, ferier og ved højtider. Hvis vi IKKE skulle være sammen på disse tidspunkter ville det så være noget vi snakkede om. Sammen. For selvfølgelig er man jo ikke sammen 24/7/365, det er der vist heller ingen der vil.
Og julen er for mange/de fleste en speciel højtid, så at tage en beslutning om ikke at være sammen med sin partner i juledagene, UDEN at indvolvere partneren, ville jeg da også blive skuffet over. Mi55y bliver bebrejdret at hun som udgangspunkt forventer at være sammen med manden hun deler hjem med, men det er åbenbart okay at han tager en anden beslutning hen over hovedet på hende? Det forstår jeg ikke.
22
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 5. dec 2017, 19:54

Daine skrev:Så er det muligt jeg ikke ved hvordan man er kærester, men! Jeg ville som udgangspunkt gå ud fra, at den mand jeg boede sammen med og havde et seriøst forhold til, ville være sammen med mig både i weekender, ferier og ved højtider. Hvis vi IKKE skulle være sammen på disse tidspunkter ville det så være noget vi snakkede om. Sammen. For selvfølgelig er man jo ikke sammen 24/7/365, det er der vist heller ingen der vil.
Og julen er for mange/de fleste en speciel højtid, så at tage en beslutning om ikke at være sammen med sin partner i juledagene, UDEN at indvolvere partneren, ville jeg da også blive skuffet over. Mi55y bliver bebrejdret at hun som udgangspunkt forventer at være sammen med manden hun deler hjem med, men det er åbenbart okay at han tager en anden beslutning hen over hovedet på hende? Det forstår jeg ikke.


Der er jo lige så mange måder at være kærester på, som der er kærestepar. :) Og derfor giver det også mening for mig at der er masser af forhold hvor det fungere som du og Mi55y mener, og det er jo også fint. Man er jo bare ikke nødvendigvis en røv med ører hvis man har det anderledes. Det må man jo blive enige om i det enkelte forhold.
Jeg synes jo at kæresten har involveret Mi55y når han fortæller han har tænkt sig at være i sin hjemby - han har bare truffet beslutningen selv.
Jeg synes jo så at når Mi55y hele tiden har haft en forventning om at være sammen med kæresten uden at snakke om det med ham har hun jo også truffet en beslutning uden at involverer ham i den, jeg tænker hvis det er så vigtigt for en, så snakker man vel om det på forhånd? Ellers er det jo svært, netop fordi at folk er forskellige.
Det er jo fint at forvente noget af hinanden, men mam bliver jo nødt til at kommunikere ud hvilke forventninger man har.
6
...
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Wunder8 » 5. dec 2017, 20:15

Mi55y, har du nogensinde sagt til din kæreste, hvor meget det betyder for dig, at han er med til den julefrokost? Altså sådan direkte?
0
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf BlueBunny » 5. dec 2017, 20:42

Lige før!
Han havde pillet ved computeren så den var gået i fejl. Kalder på den 16årige. De fedter rundt. Ringer til knægten på 21. JEG må ikke nærme mig. Jeg har jo ikke forstand.
Jeg bliver sur. Får lov. Løser (selvfølgelig!) problemet!!
Nå!
19
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 5. dec 2017, 21:00

[quote="Wunder8"]Mi55y, har du nogensinde sagt til din kæreste, hvor meget det betyder for dig, at han er med til den julefrokost? Altså sådan direkte?[/quote]

Det er ikke julefrokosten det kommer an på, den byttede jeg såmænd gerne for anden form for samvær, jeg vil bare gerne se ham.

Men vi har talt om det nu, og han tager med til julefrokost en 3 timer. Han havde ikke lige tænkt over, at jeg ikke havde fri mellem jul og nytår. Begge hans forældre er lærere, og han har altid selv haft tvunget fri, så han er ikke vant til kun at operere med to juledage, som jeg og min familie, der altid har arbejdet mellem jul og nytår.
16
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Daine » 5. dec 2017, 21:19

LadyFox skrev:
Daine skrev:Så er det muligt jeg ikke ved hvordan man er kærester, men! Jeg ville som udgangspunkt gå ud fra, at den mand jeg boede sammen med og havde et seriøst forhold til, ville være sammen med mig både i weekender, ferier og ved højtider. Hvis vi IKKE skulle være sammen på disse tidspunkter ville det så være noget vi snakkede om. Sammen. For selvfølgelig er man jo ikke sammen 24/7/365, det er der vist heller ingen der vil.
Og julen er for mange/de fleste en speciel højtid, så at tage en beslutning om ikke at være sammen med sin partner i juledagene, UDEN at indvolvere partneren, ville jeg da også blive skuffet over. Mi55y bliver bebrejdret at hun som udgangspunkt forventer at være sammen med manden hun deler hjem med, men det er åbenbart okay at han tager en anden beslutning hen over hovedet på hende? Det forstår jeg ikke.


Der er jo lige så mange måder at være kærester på, som der er kærestepar. :) Og derfor giver det også mening for mig at der er masser af forhold hvor det fungere som du og Mi55y mener, og det er jo også fint. Man er jo bare ikke nødvendigvis en røv med ører hvis man har det anderledes. Det må man jo blive enige om i det enkelte forhold.
Jeg synes jo at kæresten har involveret Mi55y når han fortæller han har tænkt sig at være i sin hjemby - han har bare truffet beslutningen selv.
Jeg synes jo så at når Mi55y hele tiden har haft en forventning om at være sammen med kæresten uden at snakke om det med ham har hun jo også truffet en beslutning uden at involverer ham i den, jeg tænker hvis det er så vigtigt for en, så snakker man vel om det på forhånd? Ellers er det jo svært, netop fordi at folk er forskellige.
Det er jo fint at forvente noget af hinanden, men mam bliver jo nødt til at kommunikere ud hvilke forventninger man har.

Men det er jo det han ikke gør og ikke har givet Mi55y mulighed for, iogmed han bare har givet besked om, at han ikke er hjemme. Var han nu kommet hjem og havde sagt "Kan vi lige snakke om julen, jeg er blevet inviteret til x arrangement og regner med at blive der i juledagene. Hvad siger du til det? Kan vi finde ud af noget?" SÅ havde de kunne snakke om det og det er da muligt at det ikke havde ændret noget i forhold til nu, men forskellen er at de har snakket om det. Nu har hun jo bare fået at vide, at det er det han gerne vil og har sagt ja til ... uden at interessere sig for, hvad hun synes. Det synes jeg ikke er okay i et forhold, uanset hvem der havde gjort det. Specielt ikke i julen, der, som nævnt, ofte er en familieting.

Men jeg håber da, at de to (det føles lidt underligt at tale om to mennesker jeg ikke kender, på den måde :genert: ) tager en snak om det og finder ud af det.
Edit: og det har de så gjort :)
7
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 5. dec 2017, 21:47

Daine skrev:
LadyFox skrev:
Daine skrev:Så er det muligt jeg ikke ved hvordan man er kærester, men! Jeg ville som udgangspunkt gå ud fra, at den mand jeg boede sammen med og havde et seriøst forhold til, ville være sammen med mig både i weekender, ferier og ved højtider. Hvis vi IKKE skulle være sammen på disse tidspunkter ville det så være noget vi snakkede om. Sammen. For selvfølgelig er man jo ikke sammen 24/7/365, det er der vist heller ingen der vil.
Og julen er for mange/de fleste en speciel højtid, så at tage en beslutning om ikke at være sammen med sin partner i juledagene, UDEN at indvolvere partneren, ville jeg da også blive skuffet over. Mi55y bliver bebrejdret at hun som udgangspunkt forventer at være sammen med manden hun deler hjem med, men det er åbenbart okay at han tager en anden beslutning hen over hovedet på hende? Det forstår jeg ikke.


Der er jo lige så mange måder at være kærester på, som der er kærestepar. :) Og derfor giver det også mening for mig at der er masser af forhold hvor det fungere som du og Mi55y mener, og det er jo også fint. Man er jo bare ikke nødvendigvis en røv med ører hvis man har det anderledes. Det må man jo blive enige om i det enkelte forhold.
Jeg synes jo at kæresten har involveret Mi55y når han fortæller han har tænkt sig at være i sin hjemby - han har bare truffet beslutningen selv.
Jeg synes jo så at når Mi55y hele tiden har haft en forventning om at være sammen med kæresten uden at snakke om det med ham har hun jo også truffet en beslutning uden at involverer ham i den, jeg tænker hvis det er så vigtigt for en, så snakker man vel om det på forhånd? Ellers er det jo svært, netop fordi at folk er forskellige.
Det er jo fint at forvente noget af hinanden, men mam bliver jo nødt til at kommunikere ud hvilke forventninger man har.

Men det er jo det han ikke gør og ikke har givet Mi55y mulighed for, iogmed han bare har givet besked om, at han ikke er hjemme. Var han nu kommet hjem og havde sagt "Kan vi lige snakke om julen, jeg er blevet inviteret til x arrangement og regner med at blive der i juledagene. Hvad siger du til det? Kan vi finde ud af noget?" SÅ havde de kunne snakke om det og det er da muligt at det ikke havde ændret noget i forhold til nu, men forskellen er at de har snakket om det. Nu har hun jo bare fået at vide, at det er det han gerne vil og har sagt ja til ... uden at interessere sig for, hvad hun synes. Det synes jeg ikke er okay i et forhold, uanset hvem der havde gjort det. Specielt ikke i julen, der, som nævnt, ofte er en familieting.

Men jeg håber da, at de to (det føles lidt underligt at tale om to mennesker jeg ikke kender, på den måde :genert: ) tager en snak om det og finder ud af det.
Edit: og det har de så gjort :)


Det er der jo ikke rigtig nogen af dem det har gjort. Forskellen er bare for mig at se at det er Mi55y det betyder super meget for. Mi55y har jo hele tiden vidst der var en julefrokost hun smadder gerne ville have ham med til, eller i hvert fald gerne ville bruge bare en af dagene med ham, det kunne hun jo bare have sagt fra start.
Jeg synes ikke rigtig nogen af dem har ret, eller tager fejl i den her. Dog mener jeg bare når man er i et relativt nyt forhold er det vildt vigtigt at være klar i spyttet hvis man har nogle forventninger - ellers risikerer man at blive skuffet. Jeg ser de første år som en tid hvor man netop finder ud af alle de der forskellige måder at gøre ting på, og finder en fælles vej, men en del af den process er jo netop at man ender med at gå skævt af hindanden en gang i mellem - og så må man selvfølgelig godt blive skuffet, men værre er det jo ikke det er jo der man finder en vej for fremtiden.

Mi55y, godt i fandt ud af det trods alt.:)
1
...
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf lulu-p » 29. dec 2017, 13:30

Når vi er sammen med andre får han nogengange sagt nogle ting, som er ubehagelige for mig. Det er forskelligt hvad det er. Nogle gange er det personlige ting som ikke kommer ikke andre ved. Andre gange er det ting som får mig til at føle mig "ikke-ligeværdig" eller ligegyldig.

Jeg beder ham altid (bagefter) om at lade være og ikke gøre det igen. Det lover han, men det sker igen og igen. Og jeg bliver i tvivl om han basalt set bare er ligeglad eller gør det fordi han ved det generer mig. I går blev det for meget og jeg blev så vred som jeg ikke kan huske jeg er blevet før :gisp: . Hans synes jeg er en hystade..og det er nok problemet. Han tager det ikke alvorligt.

Total nar.
2
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf bluetof1 » 29. dec 2017, 13:50

lulu-p skrev:Når vi er sammen med andre får han nogengange sagt nogle ting, som er ubehagelige for mig. Det er forskelligt hvad det er. Nogle gange er det personlige ting som ikke kommer ikke andre ved. Andre gange er det ting som får mig til at føle mig "ikke-ligeværdig" eller ligegyldig.

Jeg beder ham altid (bagefter) om at lade være og ikke gøre det igen. Det lover han, men det sker igen og igen. Og jeg bliver i tvivl om han basalt set bare er ligeglad eller gør det fordi han ved det generer mig. I går blev det for meget og jeg blev så vred som jeg ikke kan huske jeg er blevet før :gisp: . Hans synes jeg er en hystade..og det er nok problemet. Han tager det ikke alvorligt.

Total nar.


Måske skal du påtale det i situationen? Så det bliver udstillet at han opfører sig på en måde, der er ubehagelig for dig.
Min eksmand gjorde det også fra tid til anden (og gør det stadig og nu er det helt sikkert for at ramme mig, hvilket jeg må indrømme lykkes alt for godt selvom jeg ikke lader mig mærke med det når han ser det) og det er nedværdigende og ubehageligt.
Jeg påtalte det aldrig i situationen og bagefter tog han det ikke alvorligt eller prøvede at dreje det så det så ud som om det var mig, der tog fejl og at han i virkeligheden slet ikke havde sagt det vi begge to vidste han havde sagt. Det gjorde mig lige firkantet hver gang og hver gang betød det at han afskrev alt hvad jeg sagde og følte i den forbindelse som hysteri og som noget, han ikke behøvede at tage alvorligt.
7
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sophies-mor » 29. dec 2017, 14:18

Her forleden.
Barnets Ipad er i stykker, så jeg skriver til ham. Hun kan endda selv lægge cirka halvdelen
Får en sur besked tilbage:
Skal nok være flink og smile, mens jeg leger udbetalingskontor. Igen.

Klaphat!
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Lykke » 29. dec 2017, 16:22

Dikus skrev:
Smiling_Goat skrev:
Dikus skrev:Da han ikke skrev tillykke på min facebook!

Og nej... "Jamen det gjorde jeg da heller aldrig på eksens" er IKKE en undskyldning. Jeg er da fløjtende :sur:


Jeg er ikke engang i forhold med min kæreste på Facebook :D - og han har aldrig skrevet tillykke til mig derinde (eller noget andet) på min væg

Behov er forskellige og alt det. Jeg synes bare, det er sjovt HVOR forskellige, de kan være



Jep :p Han er en nar, sådan ikke at se mit behov :cool:

Det vilde er, jeg har haft tre veninder, der har spurgt til, om vi stadig er kærester, fordi han ikke havde skrevet... Det genererede mit ikke-insisterende behov for en facebook-hilsen.

:lol:


Wow hvor forskelligt fb bliver brugt. Jeg ville synes det var direkte underligt at min mand ønskede mig tillykke på fb.
18
Brugeravatar
musel
Indlæg: 168
Tilmeldt: 10. jan 2016, 19:43
Kort karma: 37
Likede indlæg: 352

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf musel » 29. dec 2017, 17:56

Sophies-mor skrev:Her forleden.
Barnets Ipad er i stykker, så jeg skriver til ham. Hun kan endda selv lægge cirka halvdelen
Får en sur besked tilbage:
Skal nok være flink og smile, mens jeg leger udbetalingskontor. Igen.

Klaphat!

Er det mig der husker helt forkert, at du gerne ville gå fra ham? Og i så fald - hvorfor har du ikke gjort det endnu? Du skal selvfølgelig kun svare hvis du har lyst :)
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Slettet bruger » 29. dec 2017, 17:58

Dikus skrev:Det vilde er, jeg har haft tre veninder, der har spurgt til, om vi stadig er kærester, fordi han ikke havde skrevet... Det genererede mit ikke-insisterende behov for en facebook-hilsen.

:lol:


Hvem pokker sidder og holder øje med hvem der lykønsker andre på deres Facebook? Tænk hvis vi kunne tøjle den energi og bruge den på noget nyttigt.
25
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 667
Likede indlæg: 21049

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf catnip » 29. dec 2017, 18:19

Lykke skrev:
Dikus skrev:
Smiling_Goat skrev:
Dikus skrev:Da han ikke skrev tillykke på min facebook!

Og nej... "Jamen det gjorde jeg da heller aldrig på eksens" er IKKE en undskyldning. Jeg er da fløjtende :sur:


Jeg er ikke engang i forhold med min kæreste på Facebook :D - og han har aldrig skrevet tillykke til mig derinde (eller noget andet) på min væg

Behov er forskellige og alt det. Jeg synes bare, det er sjovt HVOR forskellige, de kan være



Jep :p Han er en nar, sådan ikke at se mit behov :cool:

Det vilde er, jeg har haft tre veninder, der har spurgt til, om vi stadig er kærester, fordi han ikke havde skrevet... Det genererede mit ikke-insisterende behov for en facebook-hilsen.

:lol:


Wow hvor forskelligt fb bliver brugt. Jeg ville synes det var direkte underligt at min mand ønskede mig tillykke på fb.


Ja. Her ville der først blive ballade hvis ikke han ønskede mig til lykke IRL.

...men vi er selvfølgelig heller ikke gift (eller i forhold) på Facebook...faktisk er han vist stadig single og bor i Finland :D
1
- Nevertheless she persisted -

Tilbage til "Forhold og sex"