Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 15. okt 2018, 15:31

achillaxedprune skrev:
Men det er jo affald. Hullede sokker skal jo i skraldespanden... Med mindre man har tænkt sig at reparere dem, men jeg troede egentlig ikke rigtigt så mange lappede sokker længere. Eller går folk i hullede sokker? ... For mig er hullede sokker som sagt affald. Det vil være det samme som at blive sur over man smed rester ud fra tallerkenen, en død potteplante eller lignende. Forstår ikke et princip om at beholde skrald. :gruble:

Af meget bitter erfaring ved jeg at min kæreste I N G E N fornemmelse har for hvad der er affald og hvad der ikke er.
Han ved at selv den mindste sølvpapirskugle skal han IKKE røre uden at spørge mig. Efter vi har fået den aftale i stand har jeg reddet både arvesmykker og vigtige papirer fra at ryge ud, fordi ting åbenbart ligner affald, hvis det ikke er hans eget.
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9376

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sorenspige » 15. okt 2018, 17:17

Bøtte skrev:Jeg er syg, har halsbetændelse og er faktisk ret skidt. Han er skredet i værkstedet uden barnet (den store er i det mindste ikke hjemme, så der er kun en af dem hjemme) og jeg kan overhovedet ikke holde til at være ‘den, der er den’.


Æv, det kan han ikke være bekendt. Det er hårdt at være syg, når man samtidig skal være nogens mor.

Rigtig god bedring :kys:.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9823
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Spjaerten » 15. okt 2018, 17:46

Egentlig ikke noget nar agtigt. Men blev stadig lige lidt :/

Blev simpelthen bekymret for ham fordi ham er så presset og ikke gav lyd i næsten 1 døgn. Han er selfli ok og det handlede ikke om jeg skulle ses/høres eller noget.
Ville bare gerne ha hørt han var ok.
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9013
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple Haze » 16. okt 2018, 05:22

Det er ikke hans skyld, men kæft hvor har han bare snorket i nat!
Måtte rykke ind på sofa ved 4 tiden, og er helt kvæstet nu :cuss:
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 16. okt 2018, 19:51

Hvis jeg spiser eller drikke det sidste af noget kunne jeg godt lige have sagt det eller spurgt om han ville have noget. Det samme gælder selvfølgelig ikke når han har drukket det sidste mælk eller spist det sidste brød så jeg ikke har fået morgenmad, eller spist det sidste pålæg så jeg måtte spise brød med smør. Det er nemlig kun når jeg tager det sidste af noget at jeg skal bede om lov eller orientere ham?!
15
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4348
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10660

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf BlueBunny » 16. okt 2018, 20:19

Nu har jeg lige scrollet mig igennem et par sider om sokker. Altså sokker!? Min mand ville slet ikke opdage hvis jeg smed dem ud. Nok fordi vi har en kæmpe bunke blandede strømper, for på mærkværdigvis så er der altid kun een af hver. Engang imellem så hælder jeg hele bunken op og parrer dem. Ellers er dagens dont at søge og finde. Jeg har flere gange købt kun sorte (og hvide). Alligevel er de ligesom forskellige. Og mystisk mange stribede.

Vi er så par-agtige at vi bruger samme strømper ha ha
Strømper er for os begge uendelig ligegyldige.
De skal bare være behagelige og egnede (varme, til skoen el til sport).
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12653
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Guilded_Lily » 16. okt 2018, 22:55

Han snorker! Og jeg kan ikke rigtig tillade mig at brokke mig, det er trods alt ikke mig, der skal op på arbejde i morgen.

Til gengæld kan jeg høre en myg i soveværelset, og den stikker ikke mig. Ha. Karma!
2
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 17. okt 2018, 20:15

JumboJette skrev:Nåh, nu skal vi videre til de nar-agtige indlæg. Ikke? :genert:

Mange senere indlæg her hører nærmere til i par-tråden.

-----------

Min mand er en nar, fordi han har spist min Kaj-kage (hans egen havde han jo ædt). "Men du var jo ikke hjemme?!" Narj, men jeg sendte den mange kærlige tanke, mens jeg sad og stenede på Jobcentret og GLÆDEDE mig til at sætte tænderne i den. Alene det, at jeg har været på Jobcenteret, burde have fredet min kage. :sur:



Det er bare slet ikke i orden :rulle:

Håber han køber dig TO nye.
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12653
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Guilded_Lily » 17. okt 2018, 22:47

Guilded_Lily skrev:Han snorker! Og jeg kan ikke rigtig tillade mig at brokke mig, det er trods alt ikke mig, der skal op på arbejde i morgen.

Til gengæld kan jeg høre en myg i soveværelset, og den stikker ikke mig. Ha. Karma!


Så er vi i snorkeland igen... Skub og skinnebenslos virker ikke :gab:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 17. okt 2018, 22:48

Guilded_Lily skrev:
Guilded_Lily skrev:Han snorker! Og jeg kan ikke rigtig tillade mig at brokke mig, det er trods alt ikke mig, der skal op på arbejde i morgen.

Til gengæld kan jeg høre en myg i soveværelset, og den stikker ikke mig. Ha. Karma!


Så er vi i snorkeland igen... Skub og skinnebenslos virker ikke :gab:

Separate soveværelser. Jeg siger det bare. Sådan en hel nats søvn, ikke? Det er simpelthen utrolig hvor stor pris man kan sætte på det.
Må jeg evt foreslå, hvis det lyder for trist at sove hver for sig at man feks vælger at mandag nat, der sover vi hver for sig, så bliver ugen meget nemmere at komme igennem med en fuld nats søvn.
Jeg håber at du falder i søvn og får sovet :kram:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Hewlett » 18. okt 2018, 02:03

Kommer hjem kl. lort om natten fra arbejde (metroen var forsinket, ikke hans skyld), går i bad for åben dør så jeg ligger i sengen og kan høre det hele, lader lyset i gangen være tændt uden at lukke døren ind til soveværelset, så lyset bliver kastet herind og vælger at rende rundt i sine slippers der har sådan nogle mini-sugekopper der gør dem skridsikre, men som til gengæld også gør at de larmer af h******* til på mit malede trægulv.

Nu ligger han og sover sødt og jeg skal op om 17 minutter og på arbejde på en dejlig 9 timers vagt...........
5
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18165

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 18. okt 2018, 05:11

Hewlett skrev:Kommer hjem kl. lort om natten fra arbejde (metroen var forsinket, ikke hans skyld), går i bad for åben dør så jeg ligger i sengen og kan høre det hele, lader lyset i gangen være tændt uden at lukke døren ind til soveværelset, så lyset bliver kastet herind og vælger at rende rundt i sine slippers der har sådan nogle mini-sugekopper der gør dem skridsikre, men som til gengæld også gør at de larmer af h******* til på mit malede trægulv.

Nu ligger han og sover sødt og jeg skal op om 17 minutter og på arbejde på en dejlig 9 timers vagt...........


Årh det er så irriterende sådan noget! Min kæreste er lige sådan. Ikke af ond vilje, han tænker bare ikke så langt. F.eks. gik han forleden i gang med at støvsuge, mens jeg tog en lur på sofaen. Og der var to sæt døre imellem os, som han kunne have lukket. :rulle:
7
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Persnikedy » 18. okt 2018, 05:13

Guilded_Lily skrev:
Guilded_Lily skrev:Han snorker! Og jeg kan ikke rigtig tillade mig at brokke mig, det er trods alt ikke mig, der skal op på arbejde i morgen.

Til gengæld kan jeg høre en myg i soveværelset, og den stikker ikke mig. Ha. Karma!


Så er vi i snorkeland igen... Skub og skinnebenslos virker ikke :gab:


Jeg læste af en eller anden grund det som skibberlabskovs :tie:
Men måske det er et tegn, næste gang så kast beskøjter og skibberlabskovs efter ham :lol:
14
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12653
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Guilded_Lily » 18. okt 2018, 06:24

kidkomb skrev:
Guilded_Lily skrev:
Guilded_Lily skrev:Han snorker! Og jeg kan ikke rigtig tillade mig at brokke mig, det er trods alt ikke mig, der skal op på arbejde i morgen.

Til gengæld kan jeg høre en myg i soveværelset, og den stikker ikke mig. Ha. Karma!


Så er vi i snorkeland igen... Skub og skinnebenslos virker ikke :gab:

Separate soveværelser. Jeg siger det bare. Sådan en hel nats søvn, ikke? Det er simpelthen utrolig hvor stor pris man kan sætte på det.
Må jeg evt foreslå, hvis det lyder for trist at sove hver for sig at man feks vælger at mandag nat, der sover vi hver for sig, så bliver ugen meget nemmere at komme igennem med en fuld nats søvn.
Jeg håber at du falder i søvn og får sovet :kram:


Jeg har desværre ikke mulighed for at få et ekstra soveværelse, før sønnen flytter hjemmefra om tidligst 8 år. Til hverdag går det, da vi går i seng nogenlunde samtidig, og jeg oftest når at falde i søvn før ham. Men i denne uge har jeg ferie, det har han ikke, og så vinder mit indre B-menneske. Jeg får noget medicin, der virker let sederende, så jeg faldt i søvn og har været helt væk resten af natten :)
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf lillebjoern » 18. okt 2018, 06:36

Mi55y skrev:
Hewlett skrev:Kommer hjem kl. lort om natten fra arbejde (metroen var forsinket, ikke hans skyld), går i bad for åben dør så jeg ligger i sengen og kan høre det hele, lader lyset i gangen være tændt uden at lukke døren ind til soveværelset, så lyset bliver kastet herind og vælger at rende rundt i sine slippers der har sådan nogle mini-sugekopper der gør dem skridsikre, men som til gengæld også gør at de larmer af h******* til på mit malede trægulv.

Nu ligger han og sover sødt og jeg skal op om 17 minutter og på arbejde på en dejlig 9 timers vagt...........


Årh det er så irriterende sådan noget! Min kæreste er lige sådan. Ikke af ond vilje, han tænker bare ikke så langt. F.eks. gik han forleden i gang med at støvsuge, mens jeg tog en lur på sofaen. Og der var to sæt døre imellem os, som han kunne have lukket. :rulle:


Det gør min også :sarkasme: Han står op halvanden time før mig i hverdagene, og selvom det er synd for ham, så behøver han ikke smække med skabe og skuffer eller (noget af det værste jeg ved :-D ) røre i kaffekoppen med en ske i ca. 27553 minutter. Sådan rigtig køre skeen op imod kanten og bunden, som om han skulle røre en brøddej sammen. Men jeg synes det er så synd for ham at han skal op så tidligt, at jeg tilgiver ham :blush:
5
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Forhold og sex"