Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf avdotja » 8. sep 2016, 20:01

Annione skrev:Han gik i seng for en halv time siden, pissetræt. Da jeg kommer ind for at sige godnat ligger han under dynen, og er klar til at sove.... UDEN sengetøj på, fordi jeg har glemt at lægge rent på, da jeg vaskede det andet. Helt ærligt, så sig dog til, og gå i gang med at lægge lagen på! Spade.

Nøj den var ikke gået her - resten af indlæggene i den her tråd blegner jo fuldstændig i sammenligning :sur:
2
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Aquadorable » 9. sep 2016, 17:46

Han har efterladt mig hjemme i fire dage, mens han leger turist i Dublin. Håber fandeme for ham, at han har meget chokolade med hjem.

Især fordi jeg skal på reportageopgave i morgen, lørdag. Grrr.
0
K - 12.06.18 :love:
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf avdotja » 9. sep 2016, 18:48

Smiling_Goat skrev:
avdotja skrev:
Annione skrev:Han gik i seng for en halv time siden, pissetræt. Da jeg kommer ind for at sige godnat ligger han under dynen, og er klar til at sove.... UDEN sengetøj på, fordi jeg har glemt at lægge rent på, da jeg vaskede det andet. Helt ærligt, så sig dog til, og gå i gang med at lægge lagen på! Spade.

Nøj den var ikke gået her - resten af indlæggene i den her tråd blegner jo fuldstændig i sammenligning :sur:


Men hvis kæresten nu ikke ser sengetøj osv. som lige så vigtigt som mange andre, og han var meget træt, har han måske ikke troet, det ville være et kæmpe problem?

Jeg ville heller aldrig sove med en dyne uden betræk, men hvis han er mere ligeglad med sengetøj, er det vel ikke utænkeligt, at han i et meget træt øjeblik vælger at undvære? Jeg kan godt forstå, man kan blive træt af det, hvis man står for vask af hans dyne osv. Ellers er det vel bare ham selv, det går ud over i virkeligheden?

Jeg er måske også bare i et ekstra overbærende humør lige nu pga. sol og weekend, det vil jeg ikke afvise :P

Det var nu ironisk ment :)

Når det er sagt, så er det en af de ting som jeg ville finde virkelig træls på en "idiot-spasser-ikke-fyringsgrund-men-bestemt-heller-ikke-sødt-og-sjovt"-måde. På den ene side ER det en lille ting og ikke noget der på nogen måde er hverken ledt eller ondskabsfuldt over for mig, bare en uskyldig lille forglemmelse som ikke gør nogen til hverken et dårligere menneske eller en dårligere partner. På den anden side giver det kraftige "det er da virkelig ikke min opgave, så det lukker jeg lige let og elegant øjnene for indtil husmoderen kommer og ordner det for mig"-associationer.
3
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf sortkaffe » 11. sep 2016, 18:42

"jeg ringer til dig når jeg kommer hjem"
7 timer efter sms jeg ham, om han stadig er ude..
SÅ ringer han .. nej han havde bare ikke noget at fortælle...
1
Brugeravatar
Mooserinde
Indlæg: 84
Tilmeldt: 4. okt 2015, 12:13
Kort karma: 21
Likede indlæg: 239

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mooserinde » 12. sep 2016, 22:02

Ballademager skrev:Han har sådan en vane med at tysse på mig med et irriteret "shhhhhhhh!" som om, at jeg var et treårigt barn. Kan.ikke.have.det! :puke:


Min kæreste siger sådan en "psjjjt" lyd istedet for shhh. Psjjjt er sådan en lyd man siger, når man vil skræmme en kat ud af haven eller sådan noget. Det er pisse irriterende.
2
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Lisva » 15. sep 2016, 19:32

Her seks måneder efter fødslen af min søn mangler jeg stadig at smide 10 kilo for at ramme min før-graviditetsvægt. Det fortæller jeg min kæreste, der svarer: "Nå, så skal du tabe 20 kilo". :sur: :sur: :sur:
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Badesandalen » 15. sep 2016, 19:40

Lisva skrev:Her seks måneder efter fødslen af min søn mangler jeg stadig at smide 10 kilo for at ramme min før-graviditetsvægt. Det fortæller jeg min kæreste, der svarer: "Nå, så skal du tabe 20 kilo". :sur: :sur: :sur:


Not cool. :ae:
0
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Lulu » 15. sep 2016, 19:43

Lisva skrev:Her seks måneder efter fødslen af min søn mangler jeg stadig at smide 10 kilo for at ramme min før-graviditetsvægt. Det fortæller jeg min kæreste, der svarer: "Nå, så skal du tabe 20 kilo". :sur: :sur: :sur:


Living on the edge!
2
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Lisva » 15. sep 2016, 19:44

Badesandalen skrev:
Lisva skrev:Her seks måneder efter fødslen af min søn mangler jeg stadig at smide 10 kilo for at ramme min før-graviditetsvægt. Det fortæller jeg min kæreste, der svarer: "Nå, så skal du tabe 20 kilo". :sur: :sur: :sur:


Not cool. :ae:


Det var vist ment lidt i sjov, men mænd skal altså bare fatte, at man ikke joker med en kvindes vægt. :tie: :)
1
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Novella » 15. sep 2016, 21:17

Lisva skrev:
Badesandalen skrev:
Lisva skrev:Her seks måneder efter fødslen af min søn mangler jeg stadig at smide 10 kilo for at ramme min før-graviditetsvægt. Det fortæller jeg min kæreste, der svarer: "Nå, så skal du tabe 20 kilo". :sur: :sur: :sur:


Not cool. :ae:


Det var vist ment lidt i sjov, men mænd skal altså bare fatte, at man ikke joker med en kvindes vægt. :tie: :)

Er du sindssyg, jeg var blevet ked af den. Dybt ulykkelig. Jeg havde så nok ikke lidt i stilhed, men gjort det meget meget meget klart for manden, hvor meget han havde såret mig.

Mine ungers far kommenterede min markante vægtøgning, da jeg var i 17. uge med vores første. Jeg havde taget halvandet kg på. Man kan roligt sige, at han ikke værdsatte min gravide krop med de her voldfede flæskede deller, som de halvandet kg måtte havde udviklet. Jeg kom mig faktisk aldrig over det, når jeg mærker efter.
7
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 16. sep 2016, 04:27

Men hvordan kan det, at opsnappe et nummer i byen og sende en besked være værre end at finde folk på Facebook, lure deres profiler om muligt og så sende besked?
Sidstnævnte er da noget mere stalkeragtigt end førstnævnte.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 16. sep 2016, 05:58

Ballademager skrev:
Fru Sunshine skrev:Men hvordan kan det, at opsnappe et nummer i byen og sende en besked være værre end at finde folk på Facebook, lure deres profiler om muligt og så sende besked?
Sidstnævnte er da noget mere stalkeragtigt end førstnævnte.


Forkert tråd? :kys:


Ups. :blush:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 17. sep 2016, 14:20

Nå men den her er god nok.
Jeg tabte isterninger ud over bordet, og da jeg ville feje dem sammen, smuttede min hånd, så noget af isen røg på gulvet. Og her var det så, at min mand erklærede, at jeg er ligesom en bulldozer.
Tak skal du da godt nok have.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 20. sep 2016, 15:29

Han meddeler, at han lige har noget arbejde, han skal have gjort færdigt herhjemme, så han vil gerne lige lades i fred på kontoret. Samtidig sidder jeg med lidt af en krise pga strandet mor alene i Spanien med lavt batteri på mobil. Jeg formaster mig så til at snakke til ham, hvorefter han spørger, om han skal lukke døren for at jeg bedre kan styre ikke at forstyrre ham. :naughty:

Oveni hatten er jeg i gang med tidlig aftensmad til os, fordi han skal afsted til bestyrelsesmøde.

Det var så fucking lidt!

Nej, I am not a happy camper!
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sorenspige » 26. sep 2016, 20:34

Da han hentydede til, at jeg ikke behøver så meget søvn, når jeg bare går hjemme i løbet af dagen. Med en lille pige på 2,5 måned, som synes, at en lang lur varer 45 minutter.

Især fordi jeg den foregående nat har fået max 5,5 times søvn - afbrudt adskillige gange.
5

Tilbage til "Forhold og sex"