Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8818

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Skorstenen » 25. nov 2018, 09:53

Guilded_Lily skrev:Min mand er skideirriterende i dag. Jeg er virkelig træt efter en uge med alt for meget arbejde og diverse ting, jeg skulle rende til med børn. Han har ligget syg de seneste to dage, men er okay i dag. Han har så besluttet at hente sin bror herned, så han kan kigge efter børnene, mens vi skal i biffen kl. 14.30.

HAN har så lovet børnene at bage muffins til hygge med onkelen. Men han fik det ikke gjort i går, så nu, hvor han pludselig skulle slå græs, er det mig, der skal gøre det. I stedet for at gå om til hoveddøren og selv hente sin tykke jakke, har han lige stået i bryggerset og brølet af mig, for den kunne jeg sgu da godt lige tage at hente. "Sørg lige for at vaske gulvet også". Jo tak, du vil også have, jeg bager muffins, mens jeg samtidig også lige skal i bad, ikke?

Sure idiot! Jeg bliver totalt G_L 5 år, når folk kommanderer med mig. Jeg gider det ikke!


Selv jeg sidder og bliver sur på din mand :lol:
4
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Guilded_Lily » 25. nov 2018, 10:28

Skorstenen skrev:
Guilded_Lily skrev:Min mand er skideirriterende i dag. Jeg er virkelig træt efter en uge med alt for meget arbejde og diverse ting, jeg skulle rende til med børn. Han har ligget syg de seneste to dage, men er okay i dag. Han har så besluttet at hente sin bror herned, så han kan kigge efter børnene, mens vi skal i biffen kl. 14.30.

HAN har så lovet børnene at bage muffins til hygge med onkelen. Men han fik det ikke gjort i går, så nu, hvor han pludselig skulle slå græs, er det mig, der skal gøre det. I stedet for at gå om til hoveddøren og selv hente sin tykke jakke, har han lige stået i bryggerset og brølet af mig, for den kunne jeg sgu da godt lige tage at hente. "Sørg lige for at vaske gulvet også". Jo tak, du vil også have, jeg bager muffins, mens jeg samtidig også lige skal i bad, ikke?

Sure idiot! Jeg bliver totalt G_L 5 år, når folk kommanderer med mig. Jeg gider det ikke!


Selv jeg sidder og bliver sur på din mand :lol:


Han kunne heldigvis selv gennemskue sin narhed senere på dagen og undskyldte og takkede for hjælpen :)
5
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 25. nov 2018, 18:15

Han mener ikke at vi behøver at bruge alt mit arvede julepynt. Bare fordi min mor er Gertrud Sand...
5
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ExCoastal » 25. nov 2018, 19:40

JoyNips skrev:Han mener ikke at vi behøver at bruge alt mit arvede julepynt. Bare fordi min mor er Gertrud Sand...


Den store kasse med julepynt ligger under sofaen ;)
1
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15170

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zonta » 25. nov 2018, 19:45

Danseprinsesse skrev:Tak for jeres søde beskeder og tanker.

Det er først de seneste måneder, jeg har været klar til at åbne op om det overfor min familie og mine venner. Og det har været en befrielse at stoppe med at lade som om.
Lige nu føles som sådan et limbo, hvor jeg via parterapeuten må finde ud af, om jeg skal videre alene, eller om vi kan finde hinanden igen. Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at tro på os, men jeg har helt klart brug for at give terapi et ærligt forsøg, særligt for vores søns skyld.
Så jeg er ret afklaret og fortrøstningsfuld - nu får vi noget hjælp til at komme godt videre, uanset om det skal være sammen eller hver for sig.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om det egentlig er fordi han ikke er tilfreds med sin virksomhed og at han er stresset, at han opfører sig sådan overfor dig?
F.eks. det med turen til Spanien - måske tør han ikke sige "Jeg er bange for at være alene, for så går jeg ned med flaget" eller noget i den dur - så er det nemmere at bruge penge som grund til ikke at tage afsted? Jeg aner ikke om jeg har ret i mine tanker, men uanset hvad lyder situationen i hvert fald ikke holdbar.
1
J, juli 2018.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Danseprinsesse » 25. nov 2018, 20:28

Zonta skrev:
Danseprinsesse skrev:Tak for jeres søde beskeder og tanker.

Det er først de seneste måneder, jeg har været klar til at åbne op om det overfor min familie og mine venner. Og det har været en befrielse at stoppe med at lade som om.
Lige nu føles som sådan et limbo, hvor jeg via parterapeuten må finde ud af, om jeg skal videre alene, eller om vi kan finde hinanden igen. Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at tro på os, men jeg har helt klart brug for at give terapi et ærligt forsøg, særligt for vores søns skyld.
Så jeg er ret afklaret og fortrøstningsfuld - nu får vi noget hjælp til at komme godt videre, uanset om det skal være sammen eller hver for sig.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om det egentlig er fordi han ikke er tilfreds med sin virksomhed og at han er stresset, at han opfører sig sådan overfor dig?
F.eks. det med turen til Spanien - måske tør han ikke sige "Jeg er bange for at være alene, for så går jeg ned med flaget" eller noget i den dur - så er det nemmere at bruge penge som grund til ikke at tage afsted? Jeg aner ikke om jeg har ret i mine tanker, men uanset hvad lyder situationen i hvert fald ikke holdbar.


Vi er begge pressede og stressede og har været det længe. Så der ligger helt sikkert en milliard andre ting bag.

Jeg har også sidenhen delvist fået en forklaring og en undskyldning på hans reaktion. Det ændrer ikke rigtigt på min opfattelse af ham i situationen. Han ved godt, at jeg føler mig virkelig nedprioriteret i vores forhold. Jeg har flere gange fortalt ham, hvordan det får mig til at føle, når han problematiserer, at jeg har brug for at gøre noget for mig selv.
Jeg har efterhånden fået opbygget en nultolerance over for egoistadfærd, og det er helt klart en af de ting, der skal ændre sig drastisk, hvis vores forhold på nogen måde skal overleve.
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Muspel » 26. nov 2018, 18:15

Marioneta skrev:Jeg er stadig lidt sur på min kæreste, fordi han er en stædig rad. Jeg er også selv stædig, men han slår mig godt nok. Det praktiske blev løst med opgaven, men jeg tager det alligevel med hjem. Vi skal ikke være i gruppe sammen for eftertiden for den mand, som jeg er i studiegruppe med er godt nok noget besværlig at samarbejde med. I det private er han trods alt ikke sådan og det er træls, at jeg ikke så godt kan skille tingene af.


Ahh. Var det din kæreste du ikke kunne blive enig med om opgaven? Ja så var det jo endnu mere kompliceret end jeg troede i tråden.
2
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Muspel » 26. nov 2018, 19:38

Marioneta skrev:Ja, det var nemlig min kæreste. Han kan godt adskille det, men det har jeg svært ved. Han er dog også irriteret over mig, fordi jeg jo ikke ville skrive om det, han ville skrive om, men mit problem er mere, at han ikke mener, at han skal "rette ind", når flertallet er enige om noget. Han har sagt op til flere gange, at han ikke mener flertallet skal bestemme, når vi har været uenige om noget. Jeg er helt med på at der skal være plads til at argumentere sin sag, men hvis man gør det og andre stadig ikke er enige, så må man jo bøje sig for flertallet, men det mener han ikke. I hvert fald ikke, når det er ham, som ikke er blandt flertallet. Gad vide hvad han tænker over det, hvis han var en del af flertallet og en af os andre ikke var. Skulle den sidste så også have sin vilje, fordi flertallet ikke bestemmer? :gruble:

Så tager han ting op fra den tidligere studiegruppe, hvor vi blev sure på hinanden, fordi vi rettede i hinandens tekster. Jeg forstod ikke hans tekst og det blev han sur over og han gik i petitesser med min og det blev jeg irriteret over. Jeg sagde, at der ikke var grund til at tage gamle ting op, for han var lige så dårlig til at blive rettet i som mig. Så tog han noget op fra sidste uge, hvor vi havde en situation, hvor vi var tre som havde lavet en tekst sammen, mens han var syg, og da vi fik feedback til den fra en anden gruppe, var han ikke mødt til tiden, så han missede halvdelen af feedbacken. Vi fik en rigtig god feedback på vores tekst og bagefter ville han lave en masse om. Vi manglende den pædagogiske fyr i gruppen den gang, som ellers kan holde ham lidt tilbage og vi fik diskuteret en del omkring hvad der skulle laves om. Han blev sur på kvinden, fordi hun kom til at afbryde, hvilket han også selv gør, og til sidst endte jeg med at sige, at vi var tre som havde lavet teksten og egentligt var tilfredse med den, plus der var en gruppe på tre, som have læst den og givet god feedback på den, så jeg syntes ikke der var grund til at lave så meget om i den, når det kun var ham, som ønskede alle de ændringer. Igen kom beskeden; det er ikke flertallet som bestemmer :panik:

Jeg ved godt, at jeg kan være stædig, men mht opgaveemnet var det et spørgsmål om at jeg ikke forstod hvad de ville med opgaven. Mht. at han har rettet i mine tekster tidligere i den gamle gruppe, er jeg blevet irriteret, fordi det er småting. En af gangene rettede han kun fordi jeg havde rettet i hans tekst. En af de andre i gruppen sagde direkte til ham; "der er ikke noget galt med den her tekst, du retter kun i den, fordi du er sur, fordi hun ønskede ændringer i din" (som var fordi jeg ikke forstod hvad han skrev) og så stoppede han også.

En fra hans første gruppe fortalte i dag, hvordan han var blevet sur på hende i praktikken, fordi hun havde gentaget noget af hans undervisning for eleverne i den undervisning hun havde gangen efter, fordi de ikke havde forstået det. Så var han blevet sur på hende over at de ikke havde forstået hvad han havde undervist i. Min veninde fra samme studiegruppe med ham fortalte også om hvordan han holdt på en problemformulering, selvom de var tre som var enige om noget andet.

Omend han jo ikke har været nem at være kæreste med, så har han jo slet ikke været sådan her. Jeg er ved at komme til det punkt, hvor jeg tænker at han slet ikke kan samarbejde medmindre alt går efter hans hoved og samtidig så er han også en person med en anderledes tilgang til ting, så ofte mener han andet end flertallet. Det kan jo være nyskabende og interessant med en anderledes vinkel, men ikke når det kommer med konstante kampe, når det så ikke helt rammer hvad flertallet ønsker.



Jeg tror du skal være mere end almindelig glad for, at I ikke skal skrive opgaven sammen.
7
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 210
Likede indlæg: 6138

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Contrast » 26. nov 2018, 23:39

Marioneta skrev:
JessicaD skrev:Det er 100% naragtig opførsel, både fordi han dermed er en dårlig kæreste og en dårlig studiemakker/kollega samtidig, så den rammer dobbelt så hårdt på dig. Han lyder godt nok gevaldigt tung at danse med og som en, der har meget svært ved at se tingene fra andres synsvinkler og være empatisk. Det er ikke ligefrem noget man ønsker hos hverken en kollega, kæreste eller ven.


Nej, og lige nu synes jeg det er lidt svært at abstrahere fra. Da vi var uenige i gruppen og gik hvert til sit, sad vi til matematik et par timer senere og han begynder at prikke kærligt til mig, at nu skal jeg tænke på julegave og alt i mens er jeg stadig sur på ham over det og han snakker til mig som om intet er sket. Vi skal i hvert fald ikke være i gruppe sammen efter nytår.


Jeg krummer tæer over det dér. Det er godt nok mangel på situationsfornemmelse :wacko:
0
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Urtekussen » 27. nov 2018, 05:14

Jeg ved ikke helt.
Jeg arbejder sammen med min kæreste.
Vi prøver begge ret tydeligt at adskille kærestedelen fra vores arbejde.
Altså, at vi godt kan være uenige på arbejdet, uden at det skal tages "med hjem".

Det er selvfølgelig ikke altid nemt, men jeg synes man skylder hinanden at kunne skelne, når man arbejder sammen.
5
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17184
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41761

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LaMariposa » 27. nov 2018, 17:18

Lige nu... Eller han er ikke en nar, han er i Jylland, og det er det jo intet galt i, men jeg savner ham mega meget.
Senest rettet af LaMariposa 27. nov 2018, 17:25, rettet i alt 1 gang.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 27. nov 2018, 17:22

Marioneta skrev:Jeg har fået snakket med min kæreste omkring hvad der skete i sidste uge og jeg har det lidt bedre med det. Han har åbenbart ikke fattet, at jeg egentligt ønskede et kompromis, som indeholdt de to emner, som vi allerede havde valgt. Han troede jeg ville have det 3. emne med i stedet for hans ønskede emne og jeg bare ville have min vilje. Jeg forstår ikke hvorfor han ikke har forstået det, men vi har åbenbart misforstået hinanden på flere niveauer. Derudover har han været hurtigt til at opgive et kompromis og det anerkendte han også, at det måske var lige hurtigt nok.

Jeg føler mig ikke nær så såret, nu hvor jeg ved, at vi har misforstået hinanden.

Det er dog vildt som vi kan have problemer med at kommunikere, men til min kærestes forsvar kan jeg fortælle, at min ekskæreste også følte, at jeg var svær at kommunikere med, så det er ikke kun min kæreste, som er tung at danse med. Jeg er heller ikke hel nem.

Jeg tror generelt, at det kan være svært at arbejde sammen, når man har så forskellig en tilgang til det, som I lader til at have.
Jeg ville ikke bryde mig om at skulle lave gruppearbejde med min mand, netop fordi vi er så forskellige.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40717

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Akehurst2 » 27. nov 2018, 20:00

Maanii skrev:
Marioneta skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg tror generelt, at det kan være svært at arbejde sammen, når man har så forskellig en tilgang til det, som I lader til at have.
Jeg ville ikke bryde mig om at skulle lave gruppearbejde med min mand, netop fordi vi er så forskellige.


Ja, jeg tror også, at det er bedst at lade være. I forvejen har vi vores udfordringer i vores forhold, fordi vi er så forskellige og så når gruppearbejdet og dermed flere konflikter lægges oveni, så bliver det for meget.

Vi har dog mere tid sammen, når vi er i gruppe sammen og på det punkt kan jeg godt lide det, men når konflikten rammer, så rammer det bare mig for hårdt. Han kan derimod godt adskille det fra hinanden. Han var irriteret på mig i øjeblikket, men bagefter er han helt okay med mig igen.


Jeg har et af de mest harmoniske forhold i verden, og jeg er ret overbevist om at vi ville slå hinanden ihjel hvis vi skulle lave gruppearbejde sammen.
Generelt bliver vi uvenner det sekund vi prøver så meget som at samle et IKEA møbel sammen, så det lader vi egentlig bare være med, og fordeler opgaver ud imellem os i stedet.


Min mand og jeg var også meget enige om, at da jeg skulle lære at stå på ski, der skulle det være med en skilærer og IKKE med ham. Øj, hvor har jeg set mange par stå på pisterne og hvæse af hinanden :tie:

Der er bare nogen ting, man ikke skal gøre sammen som par.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 27. nov 2018, 20:24

Akehurst2 skrev:
Maanii skrev:
Marioneta skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg tror generelt, at det kan være svært at arbejde sammen, når man har så forskellig en tilgang til det, som I lader til at have.
Jeg ville ikke bryde mig om at skulle lave gruppearbejde med min mand, netop fordi vi er så forskellige.


Ja, jeg tror også, at det er bedst at lade være. I forvejen har vi vores udfordringer i vores forhold, fordi vi er så forskellige og så når gruppearbejdet og dermed flere konflikter lægges oveni, så bliver det for meget.

Vi har dog mere tid sammen, når vi er i gruppe sammen og på det punkt kan jeg godt lide det, men når konflikten rammer, så rammer det bare mig for hårdt. Han kan derimod godt adskille det fra hinanden. Han var irriteret på mig i øjeblikket, men bagefter er han helt okay med mig igen.


Jeg har et af de mest harmoniske forhold i verden, og jeg er ret overbevist om at vi ville slå hinanden ihjel hvis vi skulle lave gruppearbejde sammen.
Generelt bliver vi uvenner det sekund vi prøver så meget som at samle et IKEA møbel sammen, så det lader vi egentlig bare være med, og fordeler opgaver ud imellem os i stedet.


Min mand og jeg var også meget enige om, at da jeg skulle lære at stå på ski, der skulle det være med en skilærer og IKKE med ham. Øj, hvor har jeg set mange par stå på pisterne og hvæse af hinanden :tie:

Der er bare nogen ting, man ikke skal gøre sammen som par.

Apropos ski: første, eneste og sidste gang, jeg havde sådan et par slalomsataner på fødderne, var det min mand, der skulle lære mig det.
Han blev sur, fordi jeg bare stod og tudede på toppen af børnebakken. Han var jo så tålmodig, og jeg skulle jo bare tage mig sammen. Jeg var rædselsslagen og syntes bare, at han var rigtig led, når han insisterede på, at jeg bare skulle køre ned, når jeg kun havde prøvet at bremse for foden af bakken tre gange.
Jeg skal aldrig nogensinde prøve igen.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 27. nov 2018, 20:32

Oh god, det minder mig om da min mand for sjov skulle “lære mig at spille golf” hjemme hos hans forældre i deres have. Da vi havde været i gang i ca 2,5 minut smed jeg bogstaveligt talt køllen i ringen og gik i seng. Nøj han var en mavesur lærer og det var overhovedet ikke sjovt. Det gider jeg ikke en anden gang!
4
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Forhold og sex"