Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4380

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Q-beben » 29. nov 2016, 07:58

Jeg spurgte ham i morges, om han kunne lokkes til at deltage i en reception. Receptionen varer et par timer, og alle andre deltagere kommer som par. Som svar fik jeg et laaaangt indlæg om, at han ville tænke over det, men at jeg skulle tænke mig godt om, når jeg spurgte ham ad, for han vil kun med til de vigtigste ting. Og alle mine arrangementer kunne jo ligesom ikke være super vigtige for mig.

Nu er det jo ikke sådan, at jeg spørger ham ret tit. Hvor var han dog irriterende...

Jeg har slet ikke lyst til at have ham med til den reception :(
7
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Anne Droid » 30. nov 2016, 08:35

I morges i badet. Vi stod under bruseren og ud af det blå, mente han at et nyt brusehoved ville være alletiders geniale julegave til mig. Nej, bare nej. Det har vi virkelig ikke kendt hinanden længe nok til. Og det kommer vi heller ikke til, altså vi er ikke ved at gå fra hinanden, men brusehoved i julegave. Brusehoved! For helvede da.
11
Klimatosse
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3079
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Charly » 30. nov 2016, 08:49

Anne Droid skrev:I morges i badet. Vi stod under bruseren og ud af det blå, mente han at et nyt brusehoved ville være alletiders geniale julegave til mig. Nej, bare nej. Det har vi virkelig ikke kendt hinanden længe nok til. Og det kommer vi heller ikke til, altså vi er ikke ved at gå fra hinanden, men brusehoved i julegave. Brusehoved! For helvede da.

Det er tæt på skilsmissegrund :8:
6
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 30. nov 2016, 09:00

Anne Droid skrev:I morges i badet. Vi stod under bruseren og ud af det blå, mente han at et nyt brusehoved ville være alletiders geniale julegave til mig. Nej, bare nej. Det har vi virkelig ikke kendt hinanden længe nok til. Og det kommer vi heller ikke til, altså vi er ikke ved at gå fra hinanden, men brusehoved i julegave. Brusehoved! For helvede da.


Min kæreste får en køkkenrulleholder... Men det fordi han mindst en gang om dagen brokker sig over, at vi kun har en, så køkkenrullen skal flyttes frem og tilbage mellem køkken og stue - så han har fortjent det.
5
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Anne Droid » 30. nov 2016, 09:14

Mi55y skrev:
Anne Droid skrev:I morges i badet. Vi stod under bruseren og ud af det blå, mente han at et nyt brusehoved ville være alletiders geniale julegave til mig. Nej, bare nej. Det har vi virkelig ikke kendt hinanden længe nok til. Og det kommer vi heller ikke til, altså vi er ikke ved at gå fra hinanden, men brusehoved i julegave. Brusehoved! For helvede da.


Min kæreste får en køkkenrulleholder... Men det fordi han mindst en gang om dagen brokker sig over, at vi kun har en, så køkkenrullen skal flyttes frem og tilbage mellem køkken og stue - så han har fortjent det.


Det er da også kun fair at han får den så :D Jeg er bare ikke utilfreds med min bruser. Havde jeg brokket mig over den, ville jeg synes det var en betænksom gave.

Jeg ville faktisk synes det ville være helt vildt lækkert hvis han fandt noget der ikke står på min ønskeseddel, men som han vidste jeg gerne ville have. Men når hans bedste indfald er et brusehoved jeg under ingen omstændigheder ønsker mig, så er det fint han holder sig til ønskesedlen.
5
Klimatosse
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Vinaia » 30. nov 2016, 20:31

Min seneste eks blev ved med at insistere på at ville give mig et decilitermål i fødselsdags-/julegave. Jeg HAR et decilitermål! "Jamen, sådan et rigtigt et", siger han så. Det ER et rigtigt et. Der kan være en deciliter i det! Hvor meget mere rigtigt kan det blive?!

Og forøvrigt: JEG VIL IKKE HAVE ET DECILITERMÅL! FAT DET NU!!! :cuss:

Jeg fik en raclette i julegave af ham et år. Jaaaa, god ide, for jeg laver aldrig mad! Nå ja, jeg fik også en gryde.

Han var den værste gavegiver nogensinde! :boo:
9
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. dec 2016, 06:55

Vinaia skrev:Min seneste eks blev ved med at insistere på at ville give mig et decilitermål i fødselsdags-/julegave. Jeg HAR et decilitermål! "Jamen, sådan et rigtigt et", siger han så. Det ER et rigtigt et. Der kan være en deciliter i det! Hvor meget mere rigtigt kan det blive?!


Jamen hvad havde han dog gang i? :8:
For maaange år siden, i mine unge dage da jeg var ryger, oplevede jeg noget der minder om. Her gik snakken bare på et askebæger. Jamen du skal da ha et RIGTIGT askebæger til jul! Øh hvad? Nej? Jeg har 10.000 rigtige askebægre. wtf?
Han mente så at et RIGTIGT askebæger havde en helt særlig udformning, og så kunne det lukke sig sammen for oven så det ligesom indkapslede asken. Nå.
Samme kæreste kom også stolt hjem med en gave han havde tænkt meget over. En håndsæbe med pumpe. Fordi han havde jo lagt mærke til den sæbe jeg havde med låg der skulle skrues af hver gang.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Anne Droid » 1. dec 2016, 07:10

Vi skal da snart have en tråd om kiksede gaver. Jeg husker tråden(e) fra det andet sted som ret underholdende.
6
Klimatosse
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Vinaia » 1. dec 2016, 07:30

Anne Droid skrev:Vi skal da snart have en tråd om kiksede gaver. Jeg husker tråden(e) fra det andet sted som ret underholdende.

Ja - eller bare "mindeværdige" gaver. Så man også kan skrive om de gaver, der har betydet noget helt specielt for en. Sådan nogle har jeg også - dog ikke fra førnævnte ekskæreste. :wacko:
0
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2840
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3480

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Torn » 1. dec 2016, 07:53

Der har været mange store omvæltninger i mit liv på seneste - og nu står jeg, før tid, over for en ny. Jeg er udmattet og orker det egentligt ikke, selvom jeg selv har valgt det og selvom det nok er det bedste for mig i den situation, jeg nu en gang står i. Jeg snakker med min kæreste om det, og han er så praktisk og løsningsorienteret, at jeg brækker mig over det. Jeg har ikke brug for en halvdårlig løsning, jeg har brug for at han fortæller mig, at det er synd for mig. Medlidenhed, ikke løsninger.

Han gør det af det bedste hjerte og han vil så gerne hjælpe mig. Og alligevel provokerer det mig, at han efter alle de år stadig ikke kan læse, hvad det er jeg har brug for. Selv når jeg tydeligt fortæller, hvad jeg har brug for, fatter han det ikke.

Vi havde en god snak om det i går og han kan egentligt godt se, hvad jeg mener. Han har bare svært ved at give mig det, jeg har brug for. Det ligger ham så fjernt, at jeg bare vil tale om mine følelser for at tale om dem. Han ville i samme situation have brug for at vende løsninger, hvorfor han forsøger at gøre det samme med mig.

Altså. Jeg synes han er en nar, men jeg kan nok ikke helt retfærdiggøre det. Må jeg godt sige det alligevel? Ja? Nar.
9
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Ladysparrow » 1. dec 2016, 08:49

Anne Droid skrev:Vi skal da snart have en tråd om kiksede gaver. Jeg husker tråden(e) fra det andet sted som ret underholdende.


Hmmm - ja tror jeg topper den... ;) Så bliver den tråd startet - så burde vi have en afstemning ;)
1
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Novella » 1. dec 2016, 21:00

Torn skrev:Der har været mange store omvæltninger i mit liv på seneste - og nu står jeg, før tid, over for en ny. Jeg er udmattet og orker det egentligt ikke, selvom jeg selv har valgt det og selvom det nok er det bedste for mig i den situation, jeg nu en gang står i. Jeg snakker med min kæreste om det, og han er så praktisk og løsningsorienteret, at jeg brækker mig over det. Jeg har ikke brug for en halvdårlig løsning, jeg har brug for at han fortæller mig, at det er synd for mig. Medlidenhed, ikke løsninger.

Han gør det af det bedste hjerte og han vil så gerne hjælpe mig. Og alligevel provokerer det mig, at han efter alle de år stadig ikke kan læse, hvad det er jeg har brug for. Selv når jeg tydeligt fortæller, hvad jeg har brug for, fatter han det ikke.

Vi havde en god snak om det i går og han kan egentligt godt se, hvad jeg mener. Han har bare svært ved at give mig det, jeg har brug for. Det ligger ham så fjernt, at jeg bare vil tale om mine følelser for at tale om dem. Han ville i samme situation have brug for at vende løsninger, hvorfor han forsøger at gøre det samme med mig.

Altså. Jeg synes han er en nar, men jeg kan nok ikke helt retfærdiggøre det. Må jeg godt sige det alligevel? Ja? Nar.

Det GØR mænd :D Det er hans Mr Fix It-kasket. Læs Mats og Venus/John Gray.
2
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4380

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Q-beben » 2. dec 2016, 08:01

Novella skrev:
Torn skrev:Der har været mange store omvæltninger i mit liv på seneste - og nu står jeg, før tid, over for en ny. Jeg er udmattet og orker det egentligt ikke, selvom jeg selv har valgt det og selvom det nok er det bedste for mig i den situation, jeg nu en gang står i. Jeg snakker med min kæreste om det, og han er så praktisk og løsningsorienteret, at jeg brækker mig over det. Jeg har ikke brug for en halvdårlig løsning, jeg har brug for at han fortæller mig, at det er synd for mig. Medlidenhed, ikke løsninger.

Han gør det af det bedste hjerte og han vil så gerne hjælpe mig. Og alligevel provokerer det mig, at han efter alle de år stadig ikke kan læse, hvad det er jeg har brug for. Selv når jeg tydeligt fortæller, hvad jeg har brug for, fatter han det ikke.

Vi havde en god snak om det i går og han kan egentligt godt se, hvad jeg mener. Han har bare svært ved at give mig det, jeg har brug for. Det ligger ham så fjernt, at jeg bare vil tale om mine følelser for at tale om dem. Han ville i samme situation have brug for at vende løsninger, hvorfor han forsøger at gøre det samme med mig.

Altså. Jeg synes han er en nar, men jeg kan nok ikke helt retfærdiggøre det. Må jeg godt sige det alligevel? Ja? Nar.

Det GØR mænd :D Det er hans Mr Fix It-kasket. Læs Mats og Venus/John Gray.


Enig, sådan er de fleste mænd... :) I hvert tilfælde dem, jeg har mødt :)

De har ikke selv det samme behov for at snakke og bare tage imod - de vil bare gerne fixe problemerne og så videre... :) Nogle gange er det også en god egenskab, men andre gange ville det være skønt bare at kunne blive hørt, set og mærket - og ikke fixet :)
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Slettet bruger » 2. dec 2016, 11:54

Torn skrev:Der har været mange store omvæltninger i mit liv på seneste - og nu står jeg, før tid, over for en ny. Jeg er udmattet og orker det egentligt ikke, selvom jeg selv har valgt det og selvom det nok er det bedste for mig i den situation, jeg nu en gang står i. Jeg snakker med min kæreste om det, og han er så praktisk og løsningsorienteret, at jeg brækker mig over det. Jeg har ikke brug for en halvdårlig løsning, jeg har brug for at han fortæller mig, at det er synd for mig. Medlidenhed, ikke løsninger.

Han gør det af det bedste hjerte og han vil så gerne hjælpe mig. Og alligevel provokerer det mig, at han efter alle de år stadig ikke kan læse, hvad det er jeg har brug for. Selv når jeg tydeligt fortæller, hvad jeg har brug for, fatter han det ikke.

Vi havde en god snak om det i går og han kan egentligt godt se, hvad jeg mener. Han har bare svært ved at give mig det, jeg har brug for. Det ligger ham så fjernt, at jeg bare vil tale om mine følelser for at tale om dem. Han ville i samme situation have brug for at vende løsninger, hvorfor han forsøger at gøre det samme med mig.

Altså. Jeg synes han er en nar, men jeg kan nok ikke helt retfærdiggøre det. Må jeg godt sige det alligevel? Ja? Nar.


Det gør min kone også - altså fortæller om ting som jeg åbenbart ikke skal forholde mig til. Jeg har efterhånden lært det - tror jeg - men jeg bliver meget usikker over det, jeg ved aldrig hvad jeg skal sige eller gøre når jeg ikke må foreslå løsninger. Så jeg siger et eller andet med "det kan jeg godt forstå er træls/hårdt/irriterende", "de er også nogle fjolser" osv., men jeg håber altid på det bare snart er overstået, jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv imens det står på.
6
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Æble » 2. dec 2016, 13:46

Min mand var super dum igår. Jeg ringede til ham kl 17 for at høre hvornår han var hjemme fordi jeg ville ud og spise istedet for at lave mad. Han siger at han er på vej og ringer tilbage om lidt inden jeg når at sige hvad mon plan er. Har to sultne unger og den ene skal til en fritidsakyivitet kl 19 så det var lidt vigtigt om vi kunne nå det. Nå han har så ikke ringet efter et kvarter og jeg ringer til ham. Der er optaget. Han plejer at være hjemme på ca 25 min så tænker at vi bare venter de ti minutter og så tager ud og spise. 30 minutter senere er han ikke hjemme og der er stadig optaget. Mine unger er ved at gå sukkerkolde og jeg ved ikke om jeg skal lave nogey mad eller vente. Endelig kommer han hjem 1 time og 15 efter mens han fortsætter med at pladre i telefon de næste ti minutter. Så lægger han på og siger Hej og hvornår skal vi spise?

Muligvis, kun muligvis, har det lidt betydning at jeg er gravid og gået sukkerkold men jeg glemmer bare skråt på ham. Han blev helt forskrækket. Jeg var så gal. Han gav dog en fin undskyldning men jeg har været gal hele natten og i dag med. Dumme ego tankeløse spade at lade en gravid sidde og vente uden aftensmad med to sultne unger.
6

Tilbage til "Forhold og sex"