Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 59
Likede indlæg: 1037

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf billiebean » 1. nov 2017, 07:07

Han var vrissen og konfrontatorisk i morges. Og da jeg påpegede hans attitude efter at have fået nok, så var der i HVERT fald ikke noget - sådan talte han altid!

Nu gider jeg ikke alt det, vi har aftalt, vi skal lave sammen i eftermiddag.
0
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 6
Likede indlæg: 253

Indlægaf Stitch » 1. nov 2017, 08:00

Igår aftes.

Han siger fanme dumme ting nogle gange.
0
Brugeravatar
Lathyrus
Kort karma: 22
Likede indlæg: 576

Indlægaf Lathyrus » 2. nov 2017, 20:41

Lige nu! Jeg kommer hjem fra forældremøde og ska ha pakket nogle ting i bilen til i morgen. Han hjælper mig med det, hvilket er super fint.
Men bagefter da vi ska vaske hænder efter at ha slæbt bla vinterhjul ind i bilen, er der ikk noget håndklæde på knagen ved vasken i bryggerset. Jeg kigger, siger: “Hov håndklædet er væk” og går ud på badeværelset for at tørre hænder. Han går efter og svarer: “Nej, det har der ikk været de sidste par dage, jeg har også undret mig over hvor det var blevet af”

Altså undskyld mig, men var det så ikk en idé at hænge et nyt op??! Altså behøver han vente på at jeg finder et frem?? :sur:
Det er jo ikk sådan at håndklæder (og alt mulig andet) tryller sig selv frem....det gør kun nullermænd...dem tror han tilgengæld tryller sig selv væk hvis man venter længe nok :rulle:
26
JoyNips
Kort karma: 413
Likede indlæg: 6466

Indlægaf JoyNips » 6. nov 2017, 06:49

Han har en evne til at spise hensynsløst. Jeg får altid yoghurt med müsli til morgenmad. I går har jeg så fået spist det sidste yoghurt og vi nåede ikke lige ud at handle. Her til morgen vælger han så at bruge al mælken på sin müsli (ej, han har efterladt 0,5 dl...) OG æde den ene bolle, der lå der. Så jeg kan så få verdens mindste portion müsli med mælk til morgenmad og en skive rugbrød. Og han VED godt, at jeg hader rugbrød til morgenmad. Hvor svært er det lige at tage hensyn til at vi er flere i huset, der skal kunne få mad?!?
Og enhver anden dag ville jeg bare kunne gå ned for at handle, men om mandagen skal jeg til babysvømning, så det kan jeg ikke før kl. 11.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 369
Likede indlæg: 2650

Indlægaf Sophies-mor » 6. nov 2017, 09:39

Her forleden.
Svigerfar havde fødselsdag i sidste uge, så jeg og barnet skulle derind onsdag. Som i forvejen er en presset dag.
Mand ringer hjem og får så fyret noget af i stil med "og hvis nogle kommer med grimme bemærkninger, kunne det jo være, at du skal lade dem passere" ...
Møntet på, at hans søster evt. kunne være der og fyre noget af, for at ramme mig.
Jeg har ladet ALT for meget passere, din konfliktsky papand!
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Yetie
Kort karma: 28
Likede indlæg: 322

Indlægaf Yetie » 16. nov 2017, 06:07

Han er holdt op med at ryge - siger han. Jeg ved at han har røget nogle gange i smug, men jeg har ikke sagt noget, for jeg nyder at huset ikke længere stinker af røg. I går da jeg kom hjem og vi satte os for at spise så jeg, at han havde en cigaret bag øret, som han har haft for vane. Da jeg konfronterer ham flyver han op, påstår at han har fået den af sin far, og skynder sig at smide den op oven på køkkenskabene. Jeg påpeger, at det da ellers ikke lignede en genetiker hjemmerul, som hans far ryger, men han siger, at hans far jo også nogen gange køber almindelige cigaretter. Jeg spurgte så hvor meget han ryger. Han røg ikke, måske en enkelt en gang imellem. Yeah right! Han sover stadig, så jeg ledte efter den cigaret, han smed op på skabet. Det er en kings. Hans far ryger aldrig Kings. Men min mand røg dem.

Og det jeg er allermest arrig over er sgu at han så nemt kan sidde og lyve mig lige op i ansigtet. :evil:

Jeg konfronterer ham i aften. Jeg gider simpelthen ikke det pis! Han ville holde med at ryge fordi vi prøver på at få børn, men hvis han i virkeligheden mente at han bare ville fortsætte bag min ryg, så kan det sgu være ligemeget!

Fuck jeg er skuffet og vred!
11
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 281
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 4718

Indlægaf Mi55y » 5. dec 2017, 12:20

Min kæreste og jeg holder i år jul hver for sig. Hans familie har ingen juletraditioner de andre dage, men i min familie samles vi altid d. 25/12 til julefrokost. Han har i 2-3 år, før vi mødtes, været ude at drikke snaps med to kammerater fra barndommen d. 25/12. Sidste år havde han helt egenhændigt meldt afbud til dette (forsøgte at finde en anden dato, men den ene kammerat nægtede at flytte det) med ordene, at vi efterhånden havde en alder, hvor familien betød mere end kammeraterne i juletiden. Det synes jeg jo var vildt sødt, men jeg foreslog dog, at han jo bare kunne tage derned om aftenen, hvilket han afslog.

Nu har han så lige meldt ud over messenger, helt nonchalant, at han tager til det der snapsehejs d. 25/12. Eftersom det er i hans barndomsby, hvor han også skal holde jul, spørger jeg, om det så betyder, at han slet ikke er hjemme d. 24/12-26/12. Svaret er "Formentlig".

Nå nå, så jeg må så bare leve med ikke at se ham i juledagene. Og eftersom jeg i modsætning til ham skal arbejde på alle hverdage, ja så bliver det ikke til meget kvalitetstid. Sikke en hyggelig første jul i vores nye hus - alene. Nar...
2
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
sansera
Kort karma: 27
Likede indlæg: 643

Indlægaf sansera » 5. dec 2017, 12:23

Mi55y skrev:Min kæreste og jeg holder i år jul hver for sig. Hans familie har ingen juletraditioner de andre dage, men i min familie samles vi altid d. 25/12 til julefrokost. Han har i 2-3 år, før vi mødtes, været ude at drikke snaps med to kammerater fra barndommen d. 25/12. Sidste år havde han helt egenhændigt meldt afbud til dette (forsøgte at finde en anden dato, men den ene kammerat nægtede at flytte det) med ordene, at vi efterhånden havde en alder, hvor familien betød mere end kammeraterne i juletiden. Det synes jeg jo var vildt sødt, men jeg foreslog dog, at han jo bare kunne tage derned om aftenen, hvilket han afslog.

Nu har han så lige meldt ud over messenger, helt nonchalant, at han tager til det der snapsehejs d. 25/12. Eftersom det er i hans barndomsby, hvor han også skal holde jul, spørger jeg, om det så betyder, at han slet ikke er hjemme d. 24/12-26/12. Svaret er "Formentlig".

Nå nå, så jeg må så bare leve med ikke at se ham i juledagene. Og eftersom jeg i modsætning til ham skal arbejde på alle hverdage, ja så bliver det ikke til meget kvalitetstid. Sikke en hyggelig første jul i vores nye hus - alene. Nar...

Jep - det er her ordet spasser-nar er passende :kram:
2
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 5. dec 2017, 12:53

sansera skrev:
Jep - det er her ordet spasser-nar er passende :kram:

Det er sikker bare, som sædvanlig, en tanketorsk fra hans side. Fordi det logistisk set giver mening at blive dernede og han alligevel har fri mellem jul og nytår, så der ville blive masser af andre fridage - hvor jeg så bare lige skal arbejde :rulle:
0

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
avdotja
Kort karma: 139
Likede indlæg: 2449

Indlægaf avdotja » 5. dec 2017, 13:06

Jeg bor heller ikke i samme by som min familie og for mig er det helt naturligt (hvis det er foreneligt med arbejdet) at blive et par dage ekstra henover julen (eller hvad jeg nu er hjemme til) for at tilbringe lidt tid med familie og gamle venner. Sådan tror jeg der er mange som gør det :)
4
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 5. dec 2017, 13:09

avdotja skrev:Jeg bor heller ikke i samme by som min familie og for mig er det helt naturligt (hvis det er foreneligt med arbejdet) at blive et par dage ekstra henover julen (eller hvad jeg nu er hjemme til) for at tilbringe lidt tid med familie og gamle venner. Sådan tror jeg der er mange som gør det :)

Også når der kun er 40 min. kørsel? Var det i den anden ende af landet, så fair nok. Men her er der tale om, at han ikke har nogle planer hele dagen d. 25, hvor der til gengæld - 40 min. væk - er stor og traditionsrig julefrokost i min familie. Og så også det, at han bare beslutter det. Hvad med lige at høre kæresten, som man bor sammen med, om det er ok, at man ikke er hjemme i juledagene.

Edit: Plus at han arbejder i sin hjemby, så han er der hver dag.
4

Smiling_Goat
Kort karma: 630
Likede indlæg: 9764

Indlægaf Smiling_Goat » 5. dec 2017, 13:14

Jeg skal også rejse ifm. Julen.. Jeg har ikke engang vendt det med min kæreste, at jeg bliver hos familien frem til nytåret. Det var ikke faldet mig ind, at han kunne have et problem med det, og så virker det bare så nærliggende, når jeg nu alligevel er hos dem d. 24. at lige få nogle dage ud af det.

Hvor er det altså godt, at jeg læser dit indlæg Mi55y, for det giver mig noget at tænke over. Mht. Din kæreste kan det jo være, at han har været lige så clueless som mig.
0
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 5. dec 2017, 13:16

Smiling_Goat skrev:Jeg skal også rejse ifm. Julen.. Jeg har ikke engang vendt det med min kæreste, at jeg bliver hos familien frem til nytåret. Det var ikke faldet mig ind, at han kunne have et problem med det, og så virker det bare så nærliggende, når jeg nu alligevel er hos dem d. 24. at lige få nogle dage ud af det.

Hvor er det altså godt, at jeg læser dit indlæg Mi55y, for det giver mig noget at tænke over. Mht. Din kæreste kan det jo være, at han har været lige så clueless som mig.

Igen, var der tale om en reel rejse, så ville jeg jo nok gå ud fra, at han blev flere dage - i hvert fald spørge ind til planerne. Men her er der tale om en afstand, som han kører hver dag til og fra arbejde, så jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at han ville blive der i alle juledagene.
2

Smiling_Goat
Kort karma: 630
Likede indlæg: 9764

Indlægaf Smiling_Goat » 5. dec 2017, 13:22

Mi55y skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg skal også rejse ifm. Julen.. Jeg har ikke engang vendt det med min kæreste, at jeg bliver hos familien frem til nytåret. Det var ikke faldet mig ind, at han kunne have et problem med det, og så virker det bare så nærliggende, når jeg nu alligevel er hos dem d. 24. at lige få nogle dage ud af det.

Igen, var der tale om en reel rejse, så ville jeg jo nok gå ud fra, at han blev flere dage - i hvert fald spørge ind til planerne. Men her er der tale om en afstand, som han kører hver dag til og fra arbejde, så jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at han ville blive der i alle juledagene.

Ja, jeg kan godt se tilføjelsen med de 40 minutters kørsel (det stod der ikke, da jeg svarede.)

Jeg kan godt forstå, du er skuffet. Det er ærgerligt, han ikke lige åbnede munden eller tænkte så langt som at tale med dig om det.
0
avdotja
Kort karma: 139
Likede indlæg: 2449

Indlægaf avdotja » 5. dec 2017, 13:22

Mi55y skrev:
avdotja skrev:Jeg bor heller ikke i samme by som min familie og for mig er det helt naturligt (hvis det er foreneligt med arbejdet) at blive et par dage ekstra henover julen (eller hvad jeg nu er hjemme til) for at tilbringe lidt tid med familie og gamle venner. Sådan tror jeg der er mange som gør det :)

Også når der kun er 40 min. kørsel? Var det i den anden ende af landet, så fair nok. Men her er der tale om, at han ikke har nogle planer hele dagen d. 25, hvor der til gengæld - 40 min. væk - er stor og traditionsrig julefrokost i min familie. Og så også det, at han bare beslutter det. Hvad med lige at høre kæresten, som man bor sammen med, om det er ok, at man ikke er hjemme i juledagene.

Edit: Plus at han arbejder i sin hjemby, så han er der hver dag.

Jeg forstår det sådan at I ikke havde aftalt at han tager med til julefrokosten i din familie, da han sagde ja til den anden aftale? Folk indretter sig jo forskellige, men i de forhold jeg har været i - samboende eller ej - har der aldrig været noget odiøst i at takke ja til en venneinvitation uden nødvendigvis at rådføre sig med kæresten. Under alle omstændigheder tilbringer jeg altid selv d. 25/12 med min egen familie (undtaget et enkelt år, hvor jeg faktisk dukkede op til noget juletamtam hos en kærestes familie det første år vi var sammen), selv om vi ikke skal noget officielt. Personligt synes jeg det er rart med lidt afslappet julehygge fremfor at skulle køre frem og tilbage for at nå flere arrangementer på samme dag.

EDIT: For mig er julen en familiehøjtid, mere end det er en kærestehøjtid.
0

Tilbage til "Forhold og sex"