Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Wizzze » 18. okt 2018, 06:41

Nar er måske overdrevet, men den smukke dame glemte at sætte mælken i køleskabet i går, efter der skulle noget i the´en. Så nu er den lige til at smide ud, og jeg har måttet spise rugbrød med ost til morgen, i stedet for Havrefras :whine:
1
Do as I say! :whip:
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4387

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Hewlett » 18. okt 2018, 07:55

lillebjoern skrev:
Mi55y skrev:
Hewlett skrev:Kommer hjem kl. lort om natten fra arbejde (metroen var forsinket, ikke hans skyld), går i bad for åben dør så jeg ligger i sengen og kan høre det hele, lader lyset i gangen være tændt uden at lukke døren ind til soveværelset, så lyset bliver kastet herind og vælger at rende rundt i sine slippers der har sådan nogle mini-sugekopper der gør dem skridsikre, men som til gengæld også gør at de larmer af h******* til på mit malede trægulv.

Nu ligger han og sover sødt og jeg skal op om 17 minutter og på arbejde på en dejlig 9 timers vagt...........


Årh det er så irriterende sådan noget! Min kæreste er lige sådan. Ikke af ond vilje, han tænker bare ikke så langt. F.eks. gik han forleden i gang med at støvsuge, mens jeg tog en lur på sofaen. Og der var to sæt døre imellem os, som han kunne have lukket. :rulle:


Det gør min også :sarkasme: Han står op halvanden time før mig i hverdagene, og selvom det er synd for ham, så behøver han ikke smække med skabe og skuffer eller (noget af det værste jeg ved :-D ) røre i kaffekoppen med en ske i ca. 27553 minutter. Sådan rigtig køre skeen op imod kanten og bunden, som om han skulle røre en brøddej sammen. Men jeg synes det er så synd for ham at han skal op så tidligt, at jeg tilgiver ham :blush:


Jeg har lige så ondt af jer som jeg havde af mig selv i morges :P

Nej, han gør det med garanti ikke med vilje for han ved godt at det er lidt stramt for mig når han er på arbejde til sent og jeg så skal møde på arbejde kl. 05. Meeeeeen.... Har efterhånden nævnt det med de skide sugekop-slippers en del gange og det er bare som om den ikke rigtig siver ind.

Og så synes jeg altid at jeg er yderst betænksom når det er min tur til at liste rundt i lejligheden. Jeg lukker altid døren til soveværelset som noget af det første og tænker meget over støjniveauet på de ting jeg foretager mig.

I morges? Knap så meget :devil:
6
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Honningprut » 20. okt 2018, 18:28

Guilded_Lily skrev:
Guilded_Lily skrev:Han snorker! Og jeg kan ikke rigtig tillade mig at brokke mig, det er trods alt ikke mig, der skal op på arbejde i morgen.

Til gengæld kan jeg høre en myg i soveværelset, og den stikker ikke mig. Ha. Karma!


Så er vi i snorkeland igen... Skub og skinnebenslos virker ikke :gab:


Jeg sover på sofaen, når vi er i snorkeland her. Det har jeg det helt okay med. Det genere vores begges nattesøvn, hvis jeg ligger vågen grundet hans snorken, og det genere ham, når jeg skubber og laver hoste lyde for at få ham til at stoppe :D
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Guilded_Lily » 20. okt 2018, 18:30

Honningprut skrev:
Guilded_Lily skrev:
Guilded_Lily skrev:Han snorker! Og jeg kan ikke rigtig tillade mig at brokke mig, det er trods alt ikke mig, der skal op på arbejde i morgen.

Til gengæld kan jeg høre en myg i soveværelset, og den stikker ikke mig. Ha. Karma!


Så er vi i snorkeland igen... Skub og skinnebenslos virker ikke :gab:


Jeg sover på sofaen, når vi er i snorkeland her. Det har jeg det helt okay med. Det genere vores begges nattesøvn, hvis jeg ligger vågen grundet hans snorken, og det genere ham, når jeg skubber og laver hoste lyde for at få ham til at stoppe :D


Jeg har også sovet på sofaen mange gange. Det får jeg bare ondt i ryggen af :sarkasme:
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Spjaerten » 20. okt 2018, 18:34

Ørepropper en løsning for jer?
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Guilded_Lily » 20. okt 2018, 18:47

Spjaerten skrev:Ørepropper en løsning for jer?


Det har hjulpet mig, når jeg skulle falde i søvn. Dog falder de ud, fordi jeg har så smalle øregange (jeg kan ikke engang holde på in-ear høretelefoner).

Nu er ferien så ret snart slut, så det med at gå i seng senere end manden er slut indtil juleferien...
0
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Honningprut » 20. okt 2018, 18:54

Guilded_Lily skrev:
Honningprut skrev:
Guilded_Lily skrev:
Guilded_Lily skrev:Han snorker! Og jeg kan ikke rigtig tillade mig at brokke mig, det er trods alt ikke mig, der skal op på arbejde i morgen.

Til gengæld kan jeg høre en myg i soveværelset, og den stikker ikke mig. Ha. Karma!


Så er vi i snorkeland igen... Skub og skinnebenslos virker ikke :gab:


Jeg sover på sofaen, når vi er i snorkeland her. Det har jeg det helt okay med. Det genere vores begges nattesøvn, hvis jeg ligger vågen grundet hans snorken, og det genere ham, når jeg skubber og laver hoste lyde for at få ham til at stoppe :D


Jeg har også sovet på sofaen mange gange. Det får jeg bare ondt i ryggen af :sarkasme:


Inden vi fik sådan en sofa som kan slås ud, havde vi en gæsteseng fra jysk. :) Det kunne gå engang imellem, vi skiftedes til at sove på den. Så ingen af os fik ondt i ryggen i længere tid af gangen.
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17185
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41765

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LaMariposa » 20. okt 2018, 20:50

Guilded_Lily skrev:
Spjaerten skrev:Ørepropper en løsning for jer?


Det har hjulpet mig, når jeg skulle falde i søvn. Dog falder de ud, fordi jeg har så smalle øregange (jeg kan ikke engang holde på in-ear høretelefoner).

Nu er ferien så ret snart slut, så det med at gå i seng senere end manden er slut indtil juleferien...


Jeg har samme problem med smalle øregange, og jeg endte med at få lavet sovepropper hos Audionova. Det fungerer vildt godt, fordi de er støbt efter øret.
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 210
Likede indlæg: 6139

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Contrast » 20. okt 2018, 20:52

LaMariposa skrev:
Guilded_Lily skrev:
Spjaerten skrev:Ørepropper en løsning for jer?


Det har hjulpet mig, når jeg skulle falde i søvn. Dog falder de ud, fordi jeg har så smalle øregange (jeg kan ikke engang holde på in-ear høretelefoner).

Nu er ferien så ret snart slut, så det med at gå i seng senere end manden er slut indtil juleferien...


Jeg har samme problem med smalle øregange, og jeg endte med at få lavet sovepropper hos Audionova. Det fungerer vildt godt, fordi de er støbt efter øret.


Jeg kan tilslutte mig det her :) Anede ikke, at jeg havde smalle øregange, før jeg fik lavet et aftryk ved Audionova. Andre ørepropper faldt nemlig også ud hele tiden, og er glad for, at jeg har nogle gode nu.
1
Inge Færch Schott
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17185
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41765

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LaMariposa » 20. okt 2018, 20:57

Contrast skrev:
LaMariposa skrev:
Guilded_Lily skrev:
Spjaerten skrev:Ørepropper en løsning for jer?


Det har hjulpet mig, når jeg skulle falde i søvn. Dog falder de ud, fordi jeg har så smalle øregange (jeg kan ikke engang holde på in-ear høretelefoner).

Nu er ferien så ret snart slut, så det med at gå i seng senere end manden er slut indtil juleferien...


Jeg har samme problem med smalle øregange, og jeg endte med at få lavet sovepropper hos Audionova. Det fungerer vildt godt, fordi de er støbt efter øret.


Jeg kan tilslutte mig det her :) Anede ikke, at jeg havde smalle øregange, før jeg fik lavet et aftryk ved Audionova. Andre ørepropper faldt nemlig også ud hele tiden, og er glad for, at jeg har nogle gode nu.


Lige præcis. Ørepropper gik fra at være en kilde til frustration til rent faktisk at være brugbare (hvilket var fantastisk, fordi jeg boede i en meget larmende opgang).
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf vibbsen » 21. okt 2018, 14:53

LaMariposa skrev:
Guilded_Lily skrev:
Spjaerten skrev:Ørepropper en løsning for jer?


Det har hjulpet mig, når jeg skulle falde i søvn. Dog falder de ud, fordi jeg har så smalle øregange (jeg kan ikke engang holde på in-ear høretelefoner).

Nu er ferien så ret snart slut, så det med at gå i seng senere end manden er slut indtil juleferien...


Jeg har samme problem med smalle øregange, og jeg endte med at få lavet sovepropper hos Audionova. Det fungerer vildt godt, fordi de er støbt efter øret.


Må jeg have lov at spørge hvad du gav for dine sovepropper ? Vi har nemlig ret store snorke-issues her i huset. Hr.vibbsen snorker så jeg vågner og puffer derpå til ham. Så vågner han. Og kan ikke falde i søvn fordi jeg snorker...
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17185
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41765

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LaMariposa » 21. okt 2018, 15:53

vibbsen skrev:
LaMariposa skrev:
Guilded_Lily skrev:
Spjaerten skrev:Ørepropper en løsning for jer?


Det har hjulpet mig, når jeg skulle falde i søvn. Dog falder de ud, fordi jeg har så smalle øregange (jeg kan ikke engang holde på in-ear høretelefoner).

Nu er ferien så ret snart slut, så det med at gå i seng senere end manden er slut indtil juleferien...


Jeg har samme problem med smalle øregange, og jeg endte med at få lavet sovepropper hos Audionova. Det fungerer vildt godt, fordi de er støbt efter øret.


Må jeg have lov at spørge hvad du gav for dine sovepropper ? Vi har nemlig ret store snorke-issues her i huset. Hr.vibbsen snorker så jeg vågner og puffer derpå til ham. Så vågner han. Og kan ikke falde i søvn fordi jeg snorker...


700 kr, men de har været hver en krone værd :)
3
:lun: Be brave
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16227
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1406
Likede indlæg: 30205

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 22. okt 2018, 16:31

Nu har jeg ellers lige rost ham for, generelt at være ret sød og så formåede han da lige at være en kæmpe spassernar.
Jeg havde tidligt fri da hesten skulle have fysioterapeut og han har været på kursus hele dagen.
Egentligt var det hans tur til at lave mad, men tænkte jeg ville gøre det, så han slap. Han kommer så ind af døren og går igennem køkkenet (hvor jeg står og er i gang med maden) tager sin computer og skal et eller andet med den, uden så meget som et hej eller tak fordi du er i gang med maden. Idiot! Jamen han ville bare lige huske at sætte en regning til betaling....
2
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf billiebean » 25. okt 2018, 18:32

Han er en nar lige nu. Godt vi lige skal noget hver for sig i weekenden. I mit næste liv gifter jeg mig med en mand, der har bare en smule følelsesmæssig intelligens!
0
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Lykke » 25. okt 2018, 19:21

Marioneta skrev:
billiebean skrev:I mit næste liv gifter jeg mig med en mand, der har bare en smule følelsesmæssig intelligens!


Men findes den mand, hvor den følelsesmæssige intelligens er i top? Jeg bliver også nogle gange frustreret over min kæreste, for hvorfor fatter han ikke sådan nogle simple ting, men modsat så gør jeg også nogle ting, hvor jeg pludseligt kan påvirke ham uden at vide det. Man kan nok ikke undgå det, fordi vi ikke er tankelæsere.


Altså ja, hvorfor skulle han ikke findes?
Er din egen følelsesmæssige intelligens i top? Så tænker jeg også en mand kan.
3

Tilbage til "Forhold og sex"