Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf lulu-p » 29. jul 2018, 20:13

De sidste gange vi har flyttet har det været med 150+ flyttekasser, klaver og møbler til 170 kvm bolig. Ikke om jeg nogensinde ville spørge familie og venner om de vil hjælpe med at flytte sådan en omgang for mig. Det er en opgave for et flyttefirma.

Da vi var yngre og kunne have vores ting i 20 kasser og møbler i en lille varevogn..så hjalp venner og familie..og vi hjalp dem med flytninger i samme størrelsesorden.

Men alle vores venner og bekendte på vores alder betaler sig fra flytning ( og jo..vi er jyder..og nej vi er ikke rige). Jeg kommer til at hjælpe mine børn når de som unge flytter med små læs, og ældre familiemedlemmer som ikke kan overskue tingene selv.
8
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf POCKETKITTEN » 1. aug 2018, 17:03

Okay, det gør ham ikke til en nar, men jeg må konstatere, at jeg på ni år ikke har formået at ændre hans irriterende tilgang til madlavning: Han smager simpelthen ikke maden til. Han kommer bare ukritisk den mængde ingredienser i, der står i en opskrift og gør intet andet, før han serverer. Jeg hader det lidt, når vi har gæster. :genert: Det kunne ikke falde ham ind at krydre noget ekstra, selv hvis han synes, smagen er undervældende, hvis det ikke står i opskriften.

Nogle gange kommer jeg i forkøbet og smager hans mad, inden det rammer bordet, og konstaterer måske, at det mangler krydderi, olie, balsamico eller hvad ved jeg. Så kommer han bare lidt i og serverer - uden at smage på det igen. :wacko: Han er heldigvis god til at lave mad, så han er stadig et kæmpe scoop.
Senest rettet af POCKETKITTEN 1. aug 2018, 18:06, rettet i alt 2 gange.
4
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sangius » 1. aug 2018, 17:07

Jeg tænker "nar" om min mand et par gange om ugen for tiden. Og vi står stærkere end nogensinde :D

Måske har det også noget at gøre med at jeg er i 3. trimester, og her er 700 grader varmt, og jeg bare er kronisk utilfreds med min tilstedeværelse og omgivelser.
Senest rettet af Sangius 1. aug 2018, 17:13, rettet i alt 1 gang.
5
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Santa » 1. aug 2018, 17:11

Han var en nar hele dagen i går.
Fordi det var varmt.



Han tog det utrolig pænt, men grinte dog liiidt for meget, når jeg skældte ham ud for det.
5
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14699

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 1. aug 2018, 20:15

Jeg havde lavet mad til min kæreste og jeg, mens jeg prøvede at ordne hotel for min mor over telefonen, efter hun havde lavet et dumt stunt af dimensioner i forbindelse med et besøg herovre.

Han spurgte ikke om han skulle hjælpe med maden eller sagde tak for at der blev lavet mad til ham. Efter vi havde spist ringede hans ven fra USA - han har pt. et 3 måneders visa for at finde ud af om det fungerer med hans amerikanske kæreste.
Jeg spurgte min kæreste om han ville hjælpe med at gøre rent. "I'm on the phone!"

eeeeeeh, det er IKKE en undskyldning. Jeg snakker i telefon ofte mens jeg laver mad. For det er sådan det passer bedst ind. Men det er svært for ham. Eugh..

Man kan vidst godt mærke at vi begge har haft en prøvende dag.
1
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Hunkat » 2. aug 2018, 06:19

Da han gik i seng i nat drejede han ventilatoren i soveværelset fra at pege på os begge to til kun at pege på ham. Så jeg har sovet herredårligt i nat + han bare ligger og feder den mens jeg er på arbejde. Han er ikke populær lige nu.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Ladysparrow » 2. aug 2018, 06:24

Hunkat skrev:Da han gik i seng i nat drejede han ventilatoren i soveværelset fra at pege på os begge to til kun at pege på ham. Så jeg har sovet herredårligt i nat + han bare ligger og feder den mens jeg er på arbejde. Han er ikke populær lige nu.


Øv, vi har 2 kørende i soveværelset - kunne det være en løsning? :kram: Håber du sover bedre i nat.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Hunkat » 2. aug 2018, 06:32

Ladysparrow skrev:
Hunkat skrev:Da han gik i seng i nat drejede han ventilatoren i soveværelset fra at pege på os begge to til kun at pege på ham. Så jeg har sovet herredårligt i nat + han bare ligger og feder den mens jeg er på arbejde. Han er ikke populær lige nu.


Øv, vi har 2 kørende i soveværelset - kunne det være en løsning? :kram: Håber du sover bedre i nat.


Den anden vi har larmer desværre ret meget og jeg er følsom overfor støj (en er rigeligt) så det bliver nok op ad bakke. Men han kan jo bare lade være den hat! :lol:
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Ladysparrow » 2. aug 2018, 06:42

Hunkat skrev:
Ladysparrow skrev:
Hunkat skrev:Da han gik i seng i nat drejede han ventilatoren i soveværelset fra at pege på os begge to til kun at pege på ham. Så jeg har sovet herredårligt i nat + han bare ligger og feder den mens jeg er på arbejde. Han er ikke populær lige nu.


Øv, vi har 2 kørende i soveværelset - kunne det være en løsning? :kram: Håber du sover bedre i nat.


Den anden vi har larmer desværre ret meget og jeg er følsom overfor støj (en er rigeligt) så det bliver nok op ad bakke. Men han kan jo bare lade være den hat! :lol:


Ja så er det jo lidt op ad bakke... :kram: :P
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ina » 3. aug 2018, 12:34

Han har set Infinity War uden mig.

Nej, det er ikke en joke eller for sjov eller noget, jeg synes virkelig han er nar. Vi ser de der Marvel film sammen, vi har begge ventet og ventet til det var muligt at se den sammen og jeg har afvist en tur i (baby)bio for at se den, fordi jeg ville se den med ham. Vi har snakket mange gange om at vi skulle se den sammen så snart vi kunne komme til det (jeg har indtil for nyligt ammet vores yngste datter, så biograftur har ikke været muligt), været inde og undersøge hvornår den kom ud osv.

I dag har han så set den, mens jeg havde alle tre børn med på besøg hos mine forældre. Idiot.
29
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3059
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5512

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pølsemix » 3. aug 2018, 13:21

ina skrev:Han har set Infinity War uden mig.

Nej, det er ikke en joke eller for sjov eller noget, jeg synes virkelig han er nar. Vi ser de der Marvel film sammen, vi har begge ventet og ventet til det var muligt at se den sammen og jeg har afvist en tur i (baby)bio for at se den, fordi jeg ville se den med ham. Vi har snakket mange gange om at vi skulle se den sammen så snart vi kunne komme til det (jeg har indtil for nyligt ammet vores yngste datter, så biograftur har ikke været muligt), været inde og undersøge hvornår den kom ud osv.

I dag har han så set den, mens jeg havde alle tre børn med på besøg hos mine forældre. Idiot.

Den kan man sagtens se to gange!
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ina » 3. aug 2018, 13:47

Pølsemix skrev:
ina skrev:Han har set Infinity War uden mig.

Nej, det er ikke en joke eller for sjov eller noget, jeg synes virkelig han er nar. Vi ser de der Marvel film sammen, vi har begge ventet og ventet til det var muligt at se den sammen og jeg har afvist en tur i (baby)bio for at se den, fordi jeg ville se den med ham. Vi har snakket mange gange om at vi skulle se den sammen så snart vi kunne komme til det (jeg har indtil for nyligt ammet vores yngste datter, så biograftur har ikke været muligt), været inde og undersøge hvornår den kom ud osv.

I dag har han så set den, mens jeg havde alle tre børn med på besøg hos mine forældre. Idiot.

Den kan man sagtens se to gange!


Det siger han også. Jeg synes bare stadig det er ret dumt af ham.
11
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Yetie » 3. aug 2018, 20:42

ina skrev:Han har set Infinity War uden mig.

Nej, det er ikke en joke eller for sjov eller noget, jeg synes virkelig han er nar. Vi ser de der Marvel film sammen, vi har begge ventet og ventet til det var muligt at se den sammen og jeg har afvist en tur i (baby)bio for at se den, fordi jeg ville se den med ham. Vi har snakket mange gange om at vi skulle se den sammen så snart vi kunne komme til det (jeg har indtil for nyligt ammet vores yngste datter, så biograftur har ikke været muligt), været inde og undersøge hvornår den kom ud osv.

I dag har han så set den, mens jeg havde alle tre børn med på besøg hos mine forældre. Idiot.


I hear you! Min mand så Avengers uden mig i går. :evil:
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ina » 3. aug 2018, 20:49

Yetie skrev:
ina skrev:Han har set Infinity War uden mig.

Nej, det er ikke en joke eller for sjov eller noget, jeg synes virkelig han er nar. Vi ser de der Marvel film sammen, vi har begge ventet og ventet til det var muligt at se den sammen og jeg har afvist en tur i (baby)bio for at se den, fordi jeg ville se den med ham. Vi har snakket mange gange om at vi skulle se den sammen så snart vi kunne komme til det (jeg har indtil for nyligt ammet vores yngste datter, så biograftur har ikke været muligt), været inde og undersøge hvornår den kom ud osv.

I dag har han så set den, mens jeg havde alle tre børn med på besøg hos mine forældre. Idiot.


I hear you! Min mand så Avengers uden mig i går. :evil:


Dumme mænd! :sur:
0
Mirabella
Indlæg: 254
Tilmeldt: 2. nov 2016, 20:30
Kort karma: 18
Likede indlæg: 183

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mirabella » 5. aug 2018, 05:28

Da han svigtede mig imens jeg lå på hospitalet, hvilket ledte frem til at jeg nu er gået fra ham
0

Tilbage til "Forhold og sex"