Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Karkluden » 21. maj 2016, 17:54

Mangoness skrev:
Karkluden skrev:
Smiling_Goat skrev:
Karkluden skrev:
Skumfidusen skrev:
gro71 skrev:Jeg har overhovedet aldrig tænkt over det der med mit/dit håndklæde, før jeg mødte ham, jeg bor sammen med nu. Han går nemlig MEGET op i det. Jeg er ret ligeglad, men det går ham temmelig meget på, hvis der er en anden, der har benyttet hans håndklæde, så nu har vi simpelthen hver sin håndklædekrog.


Jeg går heller ikke specielt højt op i det, men vi bruger gerne forskellige farver. Det ville dog ikke genere mig hvis hun brugte mit. Når man tænker på de måder vi berører hinanden på og hvad jeg rutinemæssigt udsætter hende for, så kan jeg ikke komme og være sart.

Sådan har jeg det også lidt.
Men vi er også klamme nok til, at er vi på ferie/weekend, og har den ene glemt en tandbørste, så deler vi lige tandbørste en enkelt aften indtil vi kan få købt en næste dag-agtigt. Min mor kastede op, da jeg sagde det. Sådan helt seriøst.


Hun kastede helt seriøst op? Over at I delte tandbørste, eller havde hun samtidig maveinfluenza?

Min mor er sart. Hun kan også kaste op ved at tænke på en lort.


Hvordan har hun nogensinde klaret at skifte bleer? Eller var det kun din fars opgave? :gruble: :forvirret:

Min far valgte os fra, før jeg blev født, så nej, det har hun klaret. Angiveligt kastede hun ofte op i mens :) Hun er hardcore til så meget andet, men lort, bræk og tandhygiejne er hun meget sart med. Hun KAN dog godt lade være med at kaste op, men hvis hun har en "sensitiv dag", så skal der ikke mere til end tanken om lort eller en slem prut til.
Det er heldigvis ikke noget, jeg har arvet :lol:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Novella » 22. maj 2016, 09:11

Karkluden skrev:
Skumfidusen skrev:
gro71 skrev:Jeg har overhovedet aldrig tænkt over det der med mit/dit håndklæde, før jeg mødte ham, jeg bor sammen med nu. Han går nemlig MEGET op i det. Jeg er ret ligeglad, men det går ham temmelig meget på, hvis der er en anden, der har benyttet hans håndklæde, så nu har vi simpelthen hver sin håndklædekrog.


Jeg går heller ikke specielt højt op i det, men vi bruger gerne forskellige farver. Det ville dog ikke genere mig hvis hun brugte mit. Når man tænker på de måder vi berører hinanden på og hvad jeg rutinemæssigt udsætter hende for, så kan jeg ikke komme og være sart.

Sådan har jeg det også lidt.
Men vi er også klamme nok til, at er vi på ferie/weekend, og har den ene glemt en tandbørste, så deler vi lige tandbørste en enkelt aften indtil vi kan få købt en næste dag-agtigt. Min mor kastede op, da jeg sagde det. Sådan helt seriøst.

Nu er det ellers ikke fordi kys er specielt meget mere hygiejniske :D Eller sex for den sags skyld. Det er faktisk ret uhygiejnisk.
6
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ManicNinja » 22. maj 2016, 10:32

Ballademager skrev:^^ Det er nok meget heldigt i betragtning af dit valg af job :lol:


Tænkte jeg også! :D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6157
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16076

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Urtekussen » 24. maj 2016, 19:11

Når han bliver sur, fordi jeg stiller mig kritisk (eller sætter spørgsmålstegn ved) til noget hans familie gør .

Han plejer ellers ikke selv at holde sig tilbage over for andre, men hans familie er hellig.

Gud forbyde at jeg kommer til at sige, at jeg synes det er urealistisk at forvente at vi smider alt for at rejse til Tyrkiet og fejre hans søsters 30-års fødselsdag.

Jeg har i stedet opgraderet min ønskeliste til kun at indeholde ting tilsvarende 4xtyrkietbilletter (og jeg skal i øvrigt SLET ikke rejse derned, med al den terror der er for tiden)
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 25. maj 2016, 08:42

Alt er ved det gamle her...

Min mor har fødselsdag i dag og har inviteret på middag 17:30 for en uge siden, hvor jeg oplyste, at min kæreste ikke kunne komme, fordi jeg vidste, at han havde en aftale med sin far. Han skrev så i fredags, at han godt kunne alligevel, fordi han havde ordnet det med sin far. Men så har han alligevel lavet en aftale med en gammel kammerat, som lige er vendt hjem til DK. Han vil først være hjemme kl. 19, så vi havde aftalt, at han kunne kigge forbi min mor derefter. Nu har han så pludselig planlagt, at han skal forbi sin mor også, så nu er han først hjemme ved 20-21-tiden. OK, så svigermor kan åbenbart rende ham i røven...

Derudover havde vi en aftale om at ses torsdag, når han var færdig med sport, fordi det var den eneste dag i ugen, vi kunne ses. Så sidder han glad og fortæller i søndags, at der skal han mødes med brætspilsklubben. Nå, men nu havde vi jo så også onsdag alligevel - som jo så bare er blevet nedgraderet til et par timer før sengetid. Så hans kæreste kan åbenbart også rende ham i røven...

Jeg er SÅ træt af hans manglende evne til at holde styr på sine aftaler medmindre jeg direkte beder ham skrive det ind i sin kalender. Det gør mig ked af det, at han ikke husker vores aftaler, og at han ikke selv bider mærke i, når han pludselig har planlagt en hel uge, uden at der er plads til mig. Og nu bliver jeg jo nødt til at bruge den lille mængde tid vi har i dag til at tage det op...
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 25. maj 2016, 08:59

Mi55y skrev:Alt er ved det gamle her...

Min mor har fødselsdag i dag og har inviteret på middag 17:30 for en uge siden, hvor jeg oplyste, at min kæreste ikke kunne komme, fordi jeg vidste, at han havde en aftale med sin far. Han skrev så i fredags, at han godt kunne alligevel, fordi han havde ordnet det med sin far. Men så har han alligevel lavet en aftale med en gammel kammerat, som lige er vendt hjem til DK. Han vil først være hjemme kl. 19, så vi havde aftalt, at han kunne kigge forbi min mor derefter. Nu har han så pludselig planlagt, at han skal forbi sin mor også, så nu er han først hjemme ved 20-21-tiden. OK, så svigermor kan åbenbart rende ham i røven...



Der havde jeg nok sagt allerede ved kammeraten: "Det kan du jo ikke, du har en aftale med min mor" og hvis han insisterede på at ses med kammeraten, så fik han SELV lov til at stå skoleret for min mor og forklare, hvorfor han ikke kom alligevel og hvorfor han mente, at han kunne brænde hende af for noget sjovere.
9
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6643
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18791

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Æble » 25. maj 2016, 09:11

Han er så skide nærtagende for tiden.

Fx var vores datter pjevset i morges og jeg sagde til ham at jeg troede der var en sammenhæng med at hun kom for sent i seng igår. Så siger han:" Årh det er så anstrengende at du angriber mig hele tiden" :forvirret: Han henviser til at jeg igår sagde til ham at jeg ikke syntes det var ok at først lade datteren vælge mellem to desserter og Da hun havde spist den første fik hun den anden (hun havde ikke spist sin aftensmad)

Dumme sure skid.
1
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 25. maj 2016, 09:19

Zombie skrev:Der havde jeg nok sagt allerede ved kammeraten: "Det kan du jo ikke, du har en aftale med min mor" og hvis han insisterede på at ses med kammeraten, så fik han SELV lov til at stå skoleret for min mor og forklare, hvorfor han ikke kom alligevel og hvorfor han mente, at han kunne brænde hende af for noget sjovere.


Jeg havde (heldigvis) ikke nået at melde ham til hos min mor, så hun aner ikke, at han har lavet andre planer i stedet for... Overvejer lidt at sende ham en besked omkring det, så jeg får luft for det og ikke behøver at skumle over det hele dagen. Så er det sagt, og så behøver vi ikke nødvendigvis tage det op i aften, hvor vi har så lidt tid sammen.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 25. maj 2016, 09:41

Mi55y skrev:
Zombie skrev:Der havde jeg nok sagt allerede ved kammeraten: "Det kan du jo ikke, du har en aftale med min mor" og hvis han insisterede på at ses med kammeraten, så fik han SELV lov til at stå skoleret for min mor og forklare, hvorfor han ikke kom alligevel og hvorfor han mente, at han kunne brænde hende af for noget sjovere.


Jeg havde (heldigvis) ikke nået at melde ham til hos min mor, så hun aner ikke, at han har lavet andre planer i stedet for... Overvejer lidt at sende ham en besked omkring det, så jeg får luft for det og ikke behøver at skumle over det hele dagen. Så er det sagt, og så behøver vi ikke nødvendigvis tage det op i aften, hvor vi har så lidt tid sammen.


Når det rent faktisk fylder så meget hos dig, ville jeg i dit sted have respekt nok for mig selv, til rent faktisk at tage det op på en ordentlig måde - IRL.
5
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 25. maj 2016, 09:44

Zombie skrev:
Mi55y skrev:
Zombie skrev:Der havde jeg nok sagt allerede ved kammeraten: "Det kan du jo ikke, du har en aftale med min mor" og hvis han insisterede på at ses med kammeraten, så fik han SELV lov til at stå skoleret for min mor og forklare, hvorfor han ikke kom alligevel og hvorfor han mente, at han kunne brænde hende af for noget sjovere.


Jeg havde (heldigvis) ikke nået at melde ham til hos min mor, så hun aner ikke, at han har lavet andre planer i stedet for... Overvejer lidt at sende ham en besked omkring det, så jeg får luft for det og ikke behøver at skumle over det hele dagen. Så er det sagt, og så behøver vi ikke nødvendigvis tage det op i aften, hvor vi har så lidt tid sammen.


Når det rent faktisk fylder så meget hos dig, ville jeg i dit sted have respekt nok for mig selv, til rent faktisk at tage det op på en ordentlig måde - IRL.


Det fylder som et irritationsmoment, men langt hen ad vejen er jeg godt klar over, at det bunder i hans dårlige hukommelse angående aftaler. Så jeg er ikke sådan stjernetosset, men jeg ville bare ønske, at han kunne være opmærksom på det og arbejde lidt for, at det ikke sker så tit...
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 25. maj 2016, 16:43

Smiling_Goat skrev:
Mi55y skrev:Alt er ved det gamle her...

Min mor har fødselsdag i dag og har inviteret på middag 17:30 for en uge siden, hvor jeg oplyste, at min kæreste ikke kunne komme, fordi jeg vidste, at han havde en aftale med sin far. Han skrev så i fredags, at han godt kunne alligevel, fordi han havde ordnet det med sin far. Men så har han alligevel lavet en aftale med en gammel kammerat, som lige er vendt hjem til DK. Han vil først være hjemme kl. 19, så vi havde aftalt, at han kunne kigge forbi min mor derefter. Nu har han så pludselig planlagt, at han skal forbi sin mor også, så nu er han først hjemme ved 20-21-tiden. OK, så svigermor kan åbenbart rende ham i røven...

Derudover havde vi en aftale om at ses torsdag, når han var færdig med sport, fordi det var den eneste dag i ugen, vi kunne ses. Så sidder han glad og fortæller i søndags, at der skal han mødes med brætspilsklubben. Nå, men nu havde vi jo så også onsdag alligevel - som jo så bare er blevet nedgraderet til et par timer før sengetid. Så hans kæreste kan åbenbart også rende ham i røven...

Jeg er SÅ træt af hans manglende evne til at holde styr på sine aftaler medmindre jeg direkte beder ham skrive det ind i sin kalender. Det gør mig ked af det, at han ikke husker vores aftaler, og at han ikke selv bider mærke i, når han pludselig har planlagt en hel uge, uden at der er plads til mig. Og nu bliver jeg jo nødt til at bruge den lille mængde tid vi har i dag til at tage det op...


Har du sagt det til ham præcis sådan dér? "Det gør mig ked af det, at han ikke husker vores aftaler, og at han ikke selv bider mærke i, når han pludselig har planlagt en hel uge, uden at der er plads til mig" mener jeg.

Hvis du var min kæreste, ville jeg få så meget mere respekt og forståelse for din udmelding om, at det er irriterende, at jeg glemmer vores aftaler, hvis du fulgte op med den lille information. Én ting er, at du er træt af det og bliver lidt sur, noget helt andet er, at du rent faktisk bliver ked af det og føler dig fravalgt. Det ville jeg have det rigtig dårligt med.


Jeg har sagt det til ham en gang før, hvor han så foreslog at vi lavede aftaler i god tid. Det hjælper jo så bare ikke så meget, når han så laver andre aftaler i stedet, fordi han glemmer at skrive mig ind i sin kalender.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MilleMercy » 25. maj 2016, 17:36

Mi55y skrev:
Smiling_Goat skrev:
Mi55y skrev:Alt er ved det gamle her...

Min mor har fødselsdag i dag og har inviteret på middag 17:30 for en uge siden, hvor jeg oplyste, at min kæreste ikke kunne komme, fordi jeg vidste, at han havde en aftale med sin far. Han skrev så i fredags, at han godt kunne alligevel, fordi han havde ordnet det med sin far. Men så har han alligevel lavet en aftale med en gammel kammerat, som lige er vendt hjem til DK. Han vil først være hjemme kl. 19, så vi havde aftalt, at han kunne kigge forbi min mor derefter. Nu har han så pludselig planlagt, at han skal forbi sin mor også, så nu er han først hjemme ved 20-21-tiden. OK, så svigermor kan åbenbart rende ham i røven...

Derudover havde vi en aftale om at ses torsdag, når han var færdig med sport, fordi det var den eneste dag i ugen, vi kunne ses. Så sidder han glad og fortæller i søndags, at der skal han mødes med brætspilsklubben. Nå, men nu havde vi jo så også onsdag alligevel - som jo så bare er blevet nedgraderet til et par timer før sengetid. Så hans kæreste kan åbenbart også rende ham i røven...

Jeg er SÅ træt af hans manglende evne til at holde styr på sine aftaler medmindre jeg direkte beder ham skrive det ind i sin kalender. Det gør mig ked af det, at han ikke husker vores aftaler, og at han ikke selv bider mærke i, når han pludselig har planlagt en hel uge, uden at der er plads til mig. Og nu bliver jeg jo nødt til at bruge den lille mængde tid vi har i dag til at tage det op...


Har du sagt det til ham præcis sådan dér? "Det gør mig ked af det, at han ikke husker vores aftaler, og at han ikke selv bider mærke i, når han pludselig har planlagt en hel uge, uden at der er plads til mig" mener jeg.

Hvis du var min kæreste, ville jeg få så meget mere respekt og forståelse for din udmelding om, at det er irriterende, at jeg glemmer vores aftaler, hvis du fulgte op med den lille information. Én ting er, at du er træt af det og bliver lidt sur, noget helt andet er, at du rent faktisk bliver ked af det og føler dig fravalgt. Det ville jeg have det rigtig dårligt med.


Jeg har sagt det til ham en gang før, hvor han så foreslog at vi lavede aftaler i god tid. Det hjælper jo så bare ikke så meget, når han så laver andre aftaler i stedet, fordi han glemmer at skrive mig ind i sin kalender.


I de tilfælde, hvor han får dobbeltbooket sig, vælger han da ikke at holde fast i den først indgåede aftale?
2
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 25. maj 2016, 17:41

For nogle uger siden fik vores datter en lang sommerkjole af sin mormor, desværre kom den i hjulet på løbehjulet og fik nogle huller. Mormor kunne heldgivis fikse det, men barnet var noget ulykkelig over det. Mormor bestilte så en kjole magen til i en anden farve, som kom med posten i dag. Barnet fik den på og gik ud og viste min mand den. Og så lader han hende f..... køre på løbehjul i den nye kjole også. Og det ender selvfølgelig med at der kommer hul i den nye også :rulle:

Ej men for fanden altså. Godt mormor er særdeles symaskinekyndig. Suk.
2
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 26. maj 2016, 05:39

MilleMercy skrev:I de tilfælde, hvor han får dobbeltbooket sig, vælger han da ikke at holde fast i den først indgåede aftale?


De par gange, det er sket, der har vi alligevel haft mulighed for at se hinanden op til, og så gør det jo ikke så meget. Så er det mere princippet i, at han laver en aftale oveni, når han selv har bedt mig booke sig ind i god tid.
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 26. maj 2016, 05:53

Mi55y skrev:Alt er ved det gamle her...

Min mor har fødselsdag i dag og har inviteret på middag 17:30 for en uge siden, hvor jeg oplyste, at min kæreste ikke kunne komme, fordi jeg vidste, at han havde en aftale med sin far. Han skrev så i fredags, at han godt kunne alligevel, fordi han havde ordnet det med sin far. Men så har han alligevel lavet en aftale med en gammel kammerat, som lige er vendt hjem til DK. Han vil først være hjemme kl. 19, så vi havde aftalt, at han kunne kigge forbi min mor derefter. Nu har han så pludselig planlagt, at han skal forbi sin mor også, så nu er han først hjemme ved 20-21-tiden. OK, så svigermor kan åbenbart rende ham i røven...

Derudover havde vi en aftale om at ses torsdag, når han var færdig med sport, fordi det var den eneste dag i ugen, vi kunne ses. Så sidder han glad og fortæller i søndags, at der skal han mødes med brætspilsklubben. Nå, men nu havde vi jo så også onsdag alligevel - som jo så bare er blevet nedgraderet til et par timer før sengetid. Så hans kæreste kan åbenbart også rende ham i røven...

Jeg er SÅ træt af hans manglende evne til at holde styr på sine aftaler medmindre jeg direkte beder ham skrive det ind i sin kalender. Det gør mig ked af det, at han ikke husker vores aftaler, og at han ikke selv bider mærke i, når han pludselig har planlagt en hel uge, uden at der er plads til mig. Og nu bliver jeg jo nødt til at bruge den lille mængde tid vi har i dag til at tage det op...


Så viser det sig jo, at der er tale om misforståelser. Aftalen med kammeraten var en gammel aftale, som han havde glemt - så er alt jo fint, men det fik han lige besked på at udpensle en anden gang, så jeg ikke bare får beskeden: Jeg skal mødes med en kammerat, kan ikke komme alligevel. Derudover viser det sig også, at hans aftale i aften først er i næste uge - så heller ikke der var der noget reelt problem.

Men altså, det fik jo sat nogle tanker i gang, så vi fik snakket om det i går og fik behovsafstemt lidt. Han kan godt nøjes med at se mig en gang om ugen i hans travle perioder, hvor han så til gengæld kan give mig kvalitetstid. Jeg vil gerne se ham mere, men kan til gengæld godt nøjes med et par timer, eller at vi bare sover sammen. Jeg forklarede ham, at mit behov fint opfyldes, selvom der ikke er tale om en helaftensforestilling, hvor vi laver mad sammen, ser film, snakker og kigger hinanden dybt i øjnene. Og kan egentlig godt forstå, hvis han har følt sig presset nogle gange, når han har følt, at det var det, han skulle sætte tid af til flere gange om ugen. Og han gav udtryk for, at han ikke følte sig god nok, når jeg blev ked af det, når han selv føler, at han gør, hvad han kan for at sætte tid af til mig.

Til gengæld fik vi ikke rigtig nogen løsning på det der med, at det er mig, der må sørge for, at vi ser hinanden, når han har travlt. Han medgav, at hvis jeg ikke gjorde det, så ville der nok fra tid til anden forekomme længere perioder, hvor vi ikke så hinanden. Så det er nok bare noget, jeg må leve med...
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Forhold og sex"