Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2242

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf lulu-p » 27. jun 2018, 20:00

Til aften.

Jeg har haft et par dumme dage på arbejde og trængte til at snakke om det og få lidt omsorg, og troede egentlig han var indstillet på at snakke efter aftensmaden.

Men efter aftensmaden satte han sig hen for at se fodbold, og jeg stod alene med 3 børn og oprydning. Da jeg endelig var færdig fandt han sin mobil frem og begyndte at spille et spil som han stort set ikke kan løsrives fra.

Og her kunne jeg selvfølgelig have påpeget overfor ham.."at jeg troede vi havde en aftale...". Men jeg var så vred og skuffet at det var ligegyldigt. Og omsorg kan uanset ikke gives på kommando, så lejligheden var helt forpasset.

Men det gør mig ked af det. Han er generelt ikke særlig god til at være omsorgsfuld og det har jeg altid vidst. Men nogen gange kunne jeg virkelig godt ønske det anderledes. Især de få gange jeg for alvor har behov for det, så er han så ligeglad eller glemmer måske bare.
5
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ExCoastal » 10. jul 2018, 21:28

Det er mig, der er en nar!

I de 5 år vi har været gift, har jeg altid været forberedt på fødselsdage, mors dag og vores bryllupsdag. Aftenen før har jeg købt blomster og et kort, og efter min kone er gået i seng, har jeg så hentet det hele fra bilen, så det hele var klar til hun stod op.

I mandags glemte jeg det fuldstændigt! Det var først sent på aftenen, at jeg kom i tanke om, at tirsdag var vores bryllupsdag. Så min kone var tavs hele dagen, ingen SMS eller noget, som vi plejer. Hun tøede først op igen, da jeg kom hjem fra arbejde. Med blomster, naturligvis :D
4
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9555
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26704

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Santa » 10. jul 2018, 23:42

Lige nu. Han er kommet halvfuld hjem, og er bare en idiot!
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9555
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26704

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Santa » 11. jul 2018, 06:08

Santa skrev:Lige nu. Han er kommet halvfuld hjem, og er bare en idiot!

Men efter lidt tavshed fra min side (gider ikke tale med ham, når han er sådan), så gik det op for ham, at han opførte sig skidt, og så sagde han undskyld.
2
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 26. jul 2018, 17:09

Lidt naragtig: han har lige sagt at jeg da “godt kunne have spurgt inden jeg satte en tøjvask over”.

Æhrm, nej. Det skal jeg faktisk ikke spørge om lov til. Hvilket han sgu da heller ikke selv gør når han sætter en vask over.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4634
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 676
Likede indlæg: 21201

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf catnip » 26. jul 2018, 17:21

JoyNips skrev:Lidt naragtig: han har lige sagt at jeg da “godt kunne have spurgt inden jeg satte en tøjvask over”.

Æhrm, nej. Det skal jeg faktisk ikke spørge om lov til. Hvilket han sgu da heller ikke selv gør når han sætter en vask over.


Men...hvorfor skulle du spørge først :forvirret:
0
- Nevertheless she persisted -
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 26. jul 2018, 17:25

catnip skrev:
JoyNips skrev:Lidt naragtig: han har lige sagt at jeg da “godt kunne have spurgt inden jeg satte en tøjvask over”.

Æhrm, nej. Det skal jeg faktisk ikke spørge om lov til. Hvilket han sgu da heller ikke selv gør når han sætter en vask over.


Men...hvorfor skulle du spørge først :forvirret:


Fordi han gerne ville have sat en vask over.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf bluetof1 » 26. jul 2018, 18:37

Lige nu er han en kæmpenar. Han laver mad og serverer det og er sød og omsorgsfuld og sad ved ungerne til de sov så jeg kunne lide i fred.
Eneste grund til at det gør ham til en nar er, at jeg sidder med migrænanfald nr 2 siden kl. 17 og derfor hader jeg hele verden, ham inkl.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2947
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 277
Likede indlæg: 8315

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Himmelblå » 27. jul 2018, 07:43

Jeg slettede mit oprindelige indlæg, fordi jeg ikke følte det var retfærdigt overfor kærestemand. Men kan mærke, at jeg faktisk er virkelig irriteret på ham lige nu.

Vi skal flytte i morgen tidlig. Og hvor min familie og omgangskreds står klar til at hjælpe i nogle timer, ved selv at rykke aftaler, kan han ikke mønstre noget hjælp. Og det der pisser mig af, er hans tilgang til det. For når jeg prøver at skaffe hjælp og beder ham om det samme, kommer svaret, at hvor meget hjælp har vi lige brug for. Det er bare en voldsomt arrogant og naragtigt tilgang til det, når det ikke er ens egen familie og omgangskreds der står klar.

Indtil videre har min omgangskreds meldt fra grundet rejser og nattevagter. Hans omgangskreds: jeg skal til frisøren eller jeg skal lave aftensmad.

Wtf!!

Og det var også min familie og omgangskreds der stod klar, da vi skulle sætte lejligheden i stand.

Jeg kan bare mærke, at min lyst til hans familie kan ligge på et meget lille sted her det næste stykke tid.
3
Vir prudens non contra ventum mingit
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Akehurst2 » 27. jul 2018, 16:05

Nøj, hvor gad jeg ikke blive kaldt en nar, fordi min familie ikke ville hjælpe med at flytte.

Jeg hjælper ikke nogen som helst med at flytte, og det kan man mene om, hvad man vil, men skulle det fx få min svigerinde til at mene, at min bror var en nar, så?
11
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2947
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 277
Likede indlæg: 8315

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Himmelblå » 27. jul 2018, 20:00

Det er også fint at have det sådan, hvis man samtidig ikke forventer at få hjælp den modsatte vej. Det er dog ikke tilfældet her.

Heldigvis ser det ud som om prioriteringerne alligevel har ændret sig :)
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf AgentPixie » 28. jul 2018, 07:04

Jeg kender ikke nogen, der nogensinde har hyret et flyttefirma?
I vores omgangskreds hjælper vi hinanden, men sådan er folk jo så forskellige.
14
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 28. jul 2018, 08:16

Jeg er ikke voksen så. Det er min mand heller ikke. Eller vores familier og omgangskreds.

Den eneste, jeg kender til, der måtte betale sig fra en flytning, var min eks, da jeg smed ham ud. Ham nægtede jeg at røre en finger for, fordi han var et røvhul og nok det mest barnlige menneske, jeg nogensinde har kendt.

Ellers hjælper vi hinanden både familie og venner, som vi bedst kan. Vi trives så fint med ikke at være voksne. :-D
7
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sangius » 28. jul 2018, 08:23

Vi har da også fået hjælp til at flytte. Det er sgudda røvdyrt med sådan et flyttefirma - og som regel bliver det en hyggelig dag, når man serverer kolde øl og pizza og sådan.
9
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 28. jul 2018, 08:33

Vi kan sagtens mønstre hjælp, men betaler os fra det, fordi vi ikke vil smadre os selv på det.
0
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Forhold og sex"