Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3251
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12378

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Joe » 24. sep 2015, 14:49

Spjaerten skrev:Nu må i simpelthen holde.
Jeg svarede at jeg ikke ville ha fundet mig i det.
Fordi jeg ville føle mig behandlet uden respekt.

Den lidet flatterende del og ikke catch i min verden går på, at snooze så længe jeg ikke kunne sove i +1 time.
Larm, karten rundt efter tøj. Og den ucharmerende del det med toilet besøg.

Jeg fortolker ingen steder. Jeg konstaterer.


Så konstaterer jeg så bare, at hvis det beskrevne virkelig er nok til at du ville skride, så vil jeg gætte på, du er single.

PS. En gang imellem - faktisk oftest hver dag - skider jeg også. Det håber jeg egentlig også du gør. Boede jeg i en lydt lejlighed, ville det så efter dine standarder betyde at jeg var ucharmerende.
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 24. sep 2015, 14:58

kidkomb skrev:Dét var godt nok mange hundeøjne :lol: :lol:

Temmelig mange, og jeg kan sgutte få lov at slette dem :sur:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25529

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Madam Pomfrey » 24. sep 2015, 15:04

Bøtte skrev:
Han mener også at mine dvd'er er dårlige, og forpester han sublime samling (der primært består af julefilm og dårlige action film, og en enkelt med fyrværkeri - wtf?), og det gør de på ingen måde, tværtimod trækker de op ;)
Men mine er havnet i skuffen, mens hans står i en reol :sur:


men man skal jo også gemme guldet i skufferne, der hvor børn. indbrudstyve m.fl ikke bare kommer til dem, og kan nuppe/stjæle/ødelægge dem :dance:
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Karkluden » 24. sep 2015, 15:08

Jahon skrev:
Spjaerten skrev:Nu må i simpelthen holde.
Jeg svarede at jeg ikke ville ha fundet mig i det.
Fordi jeg ville føle mig behandlet uden respekt.

Den lidet flatterende del og ikke catch i min verden går på, at snooze så længe jeg ikke kunne sove i +1 time.
Larm, karten rundt efter tøj. Og den ucharmerende del det med toilet besøg.

Jeg fortolker ingen steder. Jeg konstaterer.


Så konstaterer jeg så bare, at hvis det beskrevne virkelig er nok til at du ville skride, så vil jeg gætte på, du er single.

PS. En gang imellem - faktisk oftest hver dag - skider jeg også. Det håber jeg egentlig også du gør. Boede jeg i en lydt lejlighed, ville det så efter dine standarder betyde at jeg var ucharmerende.

Enig. Et forhold har bare både megacharmerende og megaucharmerende sider.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14718
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19065

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Flora » 24. sep 2015, 17:37

Jahon skrev:Så konstaterer jeg så bare, at hvis det beskrevne virkelig er nok til at du ville skride, så vil jeg gætte på, du er single.

PS. En gang imellem - faktisk oftest hver dag - skider jeg også. Det håber jeg egentlig også du gør. Boede jeg i en lydt lejlighed, ville det så efter dine standarder betyde at jeg var ucharmerende.


Mit badeværelse ligger midt i lejligheden og ALT hvad der foregår derude kan høres i hele lejligheden. Det har sin charme at have gæster :lol:

Nå, men lad nu @spjerten være, ik. Jeg er sikker på h*n ikke mente det så slemt som I tolker det :)


(Og nu lister jeg ud af tråden igen, for jeg har ingen kæreste :genert:)
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

MODERATOR

Indlægaf Fru Sunshine » 24. sep 2015, 18:04

Kan I ikke være søde, at lade tråden komme tilbage på sporet?
6
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf englishchannel » 24. sep 2015, 18:49

Jeg havde et virkelig livagtigt mareridt, hvor min kæreste først knaldede med en fra hans studie i min fars soveværelse, mens jeg sad nedenunder og kunne høre det hele, og derefter kom de ned hånd i hånd, og min kæreste tog en kapsel frem fra lommen. Han sagde, at han havde fundet den ovenpå i huset og beskyldte nu mig for at tage methamfetamin.

Jeg vågnede så og var rigtig ked af det på den der måde som man kan være over et mareridt, og fortæller så ham om det. Og hans eneste (!) reaktion er følgende (og dette er et ordret citat): "Methamfetamin er altså ikke i kapselform." Og så fortsatte han med at spille playstation.

Way to trøste din triste kæreste :sarkasme:
9
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24994
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Wizzze » 24. sep 2015, 18:55

englishchannel skrev:Jeg havde et virkelig livagtigt mareridt, hvor min kæreste først knaldede med en fra hans studie i min fars soveværelse, mens jeg sad nedenunder og kunne høre det hele, og derefter kom de ned hånd i hånd, og min kæreste tog en kapsel frem fra lommen. Han sagde, at han havde fundet den ovenpå i huset og beskyldte nu mig for at tage methamfetamin.

Jeg vågnede så og var rigtig ked af det på den der måde som man kan være over et mareridt, og fortæller så ham om det. Og hans eneste (!) reaktion er følgende (og dette er et ordret citat): "Methamfetamin er altså ikke i kapselform." Og så fortsatte han med at spille playstation.

Way to trøste din triste kæreste :sarkasme:


Var et kort øjeblik bange for, at du kaldte kæresten en nar, for noget han havde "gjort" i en drøm :lol:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 24. sep 2015, 18:55

Fru Sunshine skrev:@Bøtte, hjalp det så slet ikke at lave store, uskyldige hundeøjne?


Overhovedet ikke :rulle:
0
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf englishchannel » 24. sep 2015, 18:58

Wizzze skrev:
englishchannel skrev:Jeg havde et virkelig livagtigt mareridt, hvor min kæreste først knaldede med en fra hans studie i min fars soveværelse, mens jeg sad nedenunder og kunne høre det hele, og derefter kom de ned hånd i hånd, og min kæreste tog en kapsel frem fra lommen. Han sagde, at han havde fundet den ovenpå i huset og beskyldte nu mig for at tage methamfetamin.

Jeg vågnede så og var rigtig ked af det på den der måde som man kan være over et mareridt, og fortæller så ham om det. Og hans eneste (!) reaktion er følgende (og dette er et ordret citat): "Methamfetamin er altså ikke i kapselform." Og så fortsatte han med at spille playstation.

Way to trøste din triste kæreste :sarkasme:


Var et kort øjeblik bange for, at du kaldte kæresten en nar, for noget han havde "gjort" i en drøm :lol:


Nej, trods alt ikke. Han opfører altid rædsomt i mine drømme af en eller anden grund - jeg tror, at det er fordi han er så flink IRL at kontrasten virker så stor :D
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4793
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MyGirl » 24. sep 2015, 19:50

Han er en træls og gnaven gammel mand til aften, så er hoppet i seng og har efterladt ham med sin iPad i stuen.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 24. sep 2015, 20:05

Bøtte skrev:
Fru Sunshine skrev:@Bøtte, hjalp det så slet ikke at lave store, uskyldige hundeøjne?


Overhovedet ikke :rulle:

Æv.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 24. sep 2015, 20:09

Apropos drømme, så har jeg flere nætter i træk drømt, at min mand ville skilles, fordi jeg ikke kunne acceptere, at en af hans veninder insisterede på at være nøgen, hver gang de var sammen.

Jeg var ret ked af det, da jeg vågnede - og det gjorde det ikke bedre, at han var stået op, så hans side af sengen var tom.
Da jeg så fortalte ham om drømmen, sagde han:"Chancen for at nogen kvinde smider tøjet på den måde er jo lig nul."
Jamen for hulen. Han burde jo have læst mine tanker og sagt noget i retning af, at om der så var 50 kvinder, der smed tøjet i hans selskab, ville han være ligeglad.
HMPF.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 24. sep 2015, 20:17

Hvad sker der for mænd, når deres kærester/koner drømmer dumme ting :stoned:

Jeg har også lige haft en ubehagelig drøm, hvor min mand indrømmede at han havde kysset flere i starten af vores forhold og også knaldet én bestemt. Og efterfølgende ville han skilles, fordi han blev sur over at jeg blev sur .
Da jeg fortalte ham om drømmen, var hans svar "bare rolig, lige netop hende kunne jeg aldrig drømme om at knalde".
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 24. sep 2015, 20:45

Liseletpåtå skrev:
Fru Sunshine skrev:Apropos drømme, så har jeg flere nætter i træk drømt, at min mand ville skilles, fordi jeg ikke kunne acceptere, at en af hans veninder insisterede på at være nøgen, hver gang de var sammen.

Jeg var ret ked af det, da jeg vågnede - og det gjorde det ikke bedre, at han var stået op, så hans side af sengen var tom.
Da jeg så fortalte ham om drømmen, sagde han:"Chancen for at nogen kvinde smider tøjet på den måde er jo lig nul."
Jamen for hulen. Han burde jo have læst mine tanker og sagt noget i retning af, at om der så var 50 kvinder, der smed tøjet i hans selskab, ville han være ligeglad.
HMPF.


Det er også vildt strengt, han ikke kan læse tanker :-D

Det fortalte jeg ham også, og så grinede han bare.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Forhold og sex"