Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ExCoastal » 12. nov 2018, 05:56

Det her er en gammel historie, men den er sådan lidt meget sjovt :D

Da min mexikanske ex (og ja hendes baggrund har en stor betydning), og jeg tog ud til Livermore til hendes mors 70 års fødselsdag. Der var et stort mexikansk orkester på scenen, der blev spillet traditionelt musik, og jeg bad hende om en dans, og hun sagde nej! Hvorefter en af hendes fætre bad om en dans, og hun sagde ja!

Jeg gik udenfor et øjeblik, det var for mig virkeligt skuffende og jeg blev ret fornærmet. Så gik jeg tilbage til vores bord, og lagde mærke til at mændene stod i kø, for at danse med fødselaren. Så jeg gik derop, fik et stort knus af en af hendes fætre (vi er gode venner), og så blev det min tur til at danse med fødselaren. Det blev nærmest en vals, men det var vildt sjovt, fordi ud af øjenkrogen kunne jeg se min eks sidde ved vores bord og stirre på os. Så var dansen forbi, jeg fik et stort kys på kinden fra fødselaren og et high five fra fætteren.

Jeg gik ned til vores bord, gav hendes bedste veninde min hånd til en dans, hvilket hun accepterede med det samme.

Vi har grinet (og danset) meget efter den oplevelse :D
2
london
Indlæg: 245
Tilmeldt: 23. nov 2016, 11:41
Kort karma: 15
Likede indlæg: 484

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf london » 13. nov 2018, 04:47

Vi har sat den kommende weekend af til flytning, nu kommer han og siger, at han har sagt ja til at tage på arbejde på søndag. Han skal møde kl. 12 og kan være der til kl. 20, der er 30 minutters transport hver vej - super så skal han da ikke sove længe i den weekend :cuss:
Han begyndte på nyt arbejde i sidste uge, så jeg kan jo godt forstå, at han gerne vil vise sig fra sin bedste side, men jeg gider ikke stå alene med at komme på plads i huset, når det er vores fælles hjem.
2
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf POCKETKITTEN » 16. nov 2018, 18:10

Han prøver at tale mig fra at købe et stort spejl, jeg gerne vil give mig selv i fødselsdagsgave, men han gør det ikke på den der måde, hvor han tydeligt siger nej, eller at han ikke ønsker det i vores fælles hjem. Han dropper bare mange stikpiller om, at det er mange penge, og at vi ikke har sparet en krone op til vores måske-bryllup, som måske finder sted om otte måneder og stiller sig passivt og glor på sin telefon og siger, at han har sagt sin mening, når jeg beder ham sige klart nej eller klart okay.

Jeg kan ikke få det hjem uden hjælp fra ham, fordi det er så stort, så jeg kan ikke bare købe det.

Og nu står han og æder bland selv-slik og surfer på sin telefon i stedet for at lave aftensmad. Lyden af raslende pose og smasken driver mig totalt til vanvid lige nu.
3
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf POCKETKITTEN » 16. nov 2018, 18:17

Nå, nu begyndte han at lave mad. Hvis det her er sådan en ønskebrønd, så regner jeg med, at mit spejl kommer ind ad døren om lidt.
14
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf achillaxedprune » 16. nov 2018, 18:36

Min mand irriterer mig voldsomt i øjeblikket... Han er bare altid hundrede år om ALTING og kommer aldrig til tiden. Jeg er simpelthen nød til ikke at regne med, at han kommer hjem i hverdagen til den tid, jeg tror, vi har aftalt, da jeg altid ender med at blive skuffet. Også selvom jeg udtrykkeligt beder ham om at komme tidligere hjem.

Og så er det mig, der holder hus. Jeg køber ind, laver mad, vasker tøj, ligger tøj på plads, rydder op, sætter i opvaskeren og generelt får husholdningen til at køre. Jeg bliver så træt af at skulle bede ham om at gøre selv de mest elementære ting, som han burde gøre helt af sig selv! Aaaaaaaaarrrrrrgggggghhhhhh!!
...og han køber aldrig fucking blomster, selvom han VED det betyder noget for mig, og gør mig glad. Jeg har flere gange gennem de sidste mange år spurgt, sagt, at han burde komme hjem med blomster. Det tager ingen tid og gør mig virkelig glad. Men han gør det ikke... sådan en lille nem billig ting gider han ikke, mens jeg hele tiden gør fucking alting for ham. Det er sgu så uligevægtigt dette forhold en gang i mellem.

Jeg bliver IDIOT af ham! :cuss:

Især fordi han sagtens kan, når det bare er noget for hans egen skyld... han er simpelthen så pisse egocentreret en gang i mellem. Sådan har han altid været. Ikke om jeg altid fatter, jeg gider ham. :sarkasme:


.,..og så er jeg overrasket hvor irriteret jeg faktisk er, og hvor langt og surt dette indlæg endte med at blive. :ninja:
23
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Danseprinsesse » 16. nov 2018, 19:48

Min kæreste har også altid været ret egoistisk og lidt af en drama queen. Tidligere er det på en eller anden måde blevet neutraliseret af, at han var så opmærksom med kærlighed, opmærksomhed og søde overraskelser.
Men lige for tiden - eller gennem en lang periode faktisk - er det nærmest kun egoisten jeg ser.

Vi er nået dertil, at jeg nu har “bedt ham” gå i parterapi sammen med mig. Og “bedt om” betyder i denne sammenhæng, at jeg har inderligt bedt om det i et par år, hvor han ikke har været interesseret i det - det blev han først, da alternativet var, at vores forhold stoppede nu.

Jeg står op kl. 5.30 hver dag, kører tidligt på job, så jeg kan få fri og hente vores søn kl. 15.30. Når vi er hjemme, går jeg som det første i gang med at ordne køkken, vaske tøj, støvsuge, etc. og derefter lave mad - han kommer ofte, når maden står på bordet, hvis han ikke først kommer endnu senere pga. møder rundt i landet, eller overnatter ude.
Bagefter går tiden med oprydning, bad af barn, mere vasketøj, osv.
9 ud af 10 gange putter jeg barnet, der ofte ikke sover før 20.30.
På det tidspunkt har han altid - som i altid - ting til firmaet, som han har brug for hjælp til. Så det laver jeg, indtil jeg går i seng - på gode dage er det kl. 22.00.
I weekenden er han ofte væk en af dagene pga. arbejde + der er altid arbejde der venter, som vi skal lave sammen/jeg skal lave.
Det er yderst sjældent, at jeg gør noget helt for mig selv, al min tid går med at arbejde eller servicere andre. Højdepunkterne på min dag er min søn og den ene kop kaffe, jeg drikker, når jeg er mødt på arbejde. Sad, but true.

Jeg er efterhånden fuldstændig tyndslidt og udmattet - og har længe givet udtryk for det.
Han har haft egen virksomhed i 3 år nu, og jeg har været helt indstillet på, at det ville være hårdt, og at jeg også skulle være involveret. Men nu er det nok, vores liv hænger ikke sammen på den måde - jeg føler faktisk ikke, at jeg har et liv.
Så jeg er begyndt at sige klart fra på mange områder - parterapi er et af dem.
Uanset hvor meget man har hovedet oppe i sin egen røv, og det har han fandme, så er det bare ikke muligt at overse, at jeg er presset og har været det alt for længe.

Og nu kommer vi så til toppen af narkagen:
Min veninde har et feriehus i Spanien. Hun har spurgt mig og en fælles veninde, om vi ikke vil med på forlænget weekend derned til maj.
Det fortæller jeg min kæreste, og det normale, kærlige og omsorgsfulde menneske ville reagere med noget i retning af “det lyder dejligt, det fortjener du, det skal du selvfølgelig, håber I får en skøn tur”.
Han siger vrantent “nå, det lyder dyrt”.

Egoistisk OG nærig; så bliver det næsten ikke mere ucharmerende.

Jeg gad ikke engang tage snakken, det røg bare på den mentale liste til parterapi-emner.
33
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf sansera » 16. nov 2018, 20:00

POCKETKITTEN skrev:Nå, nu begyndte han at lave mad. Hvis det her er sådan en ønskebrønd, så regner jeg med, at mit spejl kommer ind ad døren om lidt.


Du er sikker på, at han ikke har købt det til dig ikke? Min mand har opført sig sådan et par gange og det var fordi jeg var ved at købe noget han allerede havde køb til mig som gave.
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf POCKETKITTEN » 16. nov 2018, 20:02

sansera skrev:
POCKETKITTEN skrev:Nå, nu begyndte han at lave mad. Hvis det her er sådan en ønskebrønd, så regner jeg med, at mit spejl kommer ind ad døren om lidt.


Du er sikker på, at han ikke har købt det til dig ikke? Min mand har opført sig sådan et par gange og det var fordi jeg var ved at købe noget han allerede havde køb til mig som gave.


Jo, jeg havde fødselsdag i går, så det er ikke det.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf sansera » 16. nov 2018, 20:03

POCKETKITTEN skrev:
sansera skrev:
POCKETKITTEN skrev:Nå, nu begyndte han at lave mad. Hvis det her er sådan en ønskebrønd, så regner jeg med, at mit spejl kommer ind ad døren om lidt.


Du er sikker på, at han ikke har købt det til dig ikke? Min mand har opført sig sådan et par gange og det var fordi jeg var ved at købe noget han allerede havde køb til mig som gave.


Jo, jeg havde fødselsdag i går, så det er ikke det.


Ok. Så er han bare dåååm :ae:
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 17. nov 2018, 07:06

POCKETKITTEN skrev:Nå, nu begyndte han at lave mad. Hvis det her er sådan en ønskebrønd, så regner jeg med, at mit spejl kommer ind ad døren om lidt.


Måske er det fordi han planlægger at give dig det i julegave at han prøver at tale dig fra at købe det?

Esit: nå, jeg kunne jo lige læse et par indlæg længere ned. Så er han bare en numse!
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Guilded_Lily » 17. nov 2018, 10:29

Min mand er skideirriterende i dag. Jeg er virkelig træt efter en uge med alt for meget arbejde og diverse ting, jeg skulle rende til med børn. Han har ligget syg de seneste to dage, men er okay i dag. Han har så besluttet at hente sin bror herned, så han kan kigge efter børnene, mens vi skal i biffen kl. 14.30.

HAN har så lovet børnene at bage muffins til hygge med onkelen. Men han fik det ikke gjort i går, så nu, hvor han pludselig skulle slå græs, er det mig, der skal gøre det. I stedet for at gå om til hoveddøren og selv hente sin tykke jakke, har han lige stået i bryggerset og brølet af mig, for den kunne jeg sgu da godt lige tage at hente. "Sørg lige for at vaske gulvet også". Jo tak, du vil også have, jeg bager muffins, mens jeg samtidig også lige skal i bad, ikke?

Sure idiot! Jeg bliver totalt G_L 5 år, når folk kommanderer med mig. Jeg gider det ikke!
8
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Danseprinsesse » 17. nov 2018, 20:10

Tak for jeres søde beskeder og tanker.

Det er først de seneste måneder, jeg har været klar til at åbne op om det overfor min familie og mine venner. Og det har været en befrielse at stoppe med at lade som om.
Lige nu føles som sådan et limbo, hvor jeg via parterapeuten må finde ud af, om jeg skal videre alene, eller om vi kan finde hinanden igen. Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at tro på os, men jeg har helt klart brug for at give terapi et ærligt forsøg, særligt for vores søns skyld.
Så jeg er ret afklaret og fortrøstningsfuld - nu får vi noget hjælp til at komme godt videre, uanset om det skal være sammen eller hver for sig.
20
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ina » 25. nov 2018, 09:47

Han var til herreaften i går og tilbød at lægge ud for fadølsanlæg. Han havde dog ikke selv flere “lommepenge” tilbage på kontoen, så han brugte de sidste penge fra vores madkonto. De andre deltagere skulle betale tilbage, men det har de selvfølgelig ikke gjort, så nu kan jeg ikke handle til næste uge. :sur:
7
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Hunkat » 25. nov 2018, 09:49

ina skrev:Han var til herreaften i går og tilbød at lægge ud for fadølsanlæg. Han havde dog ikke selv flere “lommepenge” tilbage på kontoen, så han brugte de sidste penge fra vores madkonto. De andre deltagere skulle betale tilbage, men det har de selvfølgelig ikke gjort, så nu kan jeg ikke handle til næste uge. :sur:


Fuck jeg var blevet sur! Budget og madkonto er hellige med mindre man reelt står med pengene i hånden eller i en nødssituation. At bruge madpenge på øl til gutterne...
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ina » 25. nov 2018, 09:51

Hunkat skrev:
ina skrev:Han var til herreaften i går og tilbød at lægge ud for fadølsanlæg. Han havde dog ikke selv flere “lommepenge” tilbage på kontoen, så han brugte de sidste penge fra vores madkonto. De andre deltagere skulle betale tilbage, men det har de selvfølgelig ikke gjort, så nu kan jeg ikke handle til næste uge. :sur:


Fuck jeg var blevet sur! Budget og madkonto er hellige med mindre man reelt står med pengene i hånden eller i en nødssituation. At bruge madpenge på øl til gutterne...


Jeg er også pænt sur! Han havde bedt dem om at overføre med det samme, men det havde de selvfølgelig ikke gjort. Skide træls!
0

Tilbage til "Forhold og sex"