Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Ado » 13. dec 2018, 14:43

catnip skrev:Min mand er typen der er overbevist om, at han har fundet den hellige gral når det kommer til at fylde en opvaskemaskine. Og andre evner naturligvis ikke denne svære kunst.

Nuvel, jeg lader ham blive i troen og lader som udgangspunkt ham nusse om de beskidte tallerkener. Win-win. Men når han så ind imellem har travlt, og lader opvasken stå stablet op i vasken natten over, formaster jeg mig af og til, på blasfemisk vis, at fylde opvaskeren.

Igår var hans umiddelbare kommentar, afledt af mine, åbenbart, begrænsede evne udi fyldning af opvasker: What?!? It looks like a racoon, a muppet racoon with fat fuzzy fingers, did this!

Sjuft! Jeg har fandme ikke fede fingre. Nåh! :sur:

Hold kæft, han er sjov. :lol: :lol: :lol:
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 13. dec 2018, 15:25

avdotja skrev:
Fru Sunshine skrev:Han har ædt begge de kinder-chokolader, der var i min adventsroulettekalender.

Sig til hvis du skal have hjælp til noget, feks med at finde en link til skilsmissepapirerne på borger.dk :ae: :-D

:lol:
Jeg tror, at min reaktion var straf nok i første omgang. Han gør det aldrig mere.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf limitededition » 15. dec 2018, 07:03

Han var til julefrokost i går aftes, og vi har altid en aftale om lige at sende en SMS når man er sikkert hjemme (Han sover på hotel i den by de er til julefrokost) . Vågner op her til morgen uden nogen beskeder fra ham. :(
Heldigvis er han vågen og er kommet godt hjem til hotellet i nat, men han ved at jeg bliver urolig når jeg ikke hører noget, når han er i byen.
Alle de mænd der falder i havnen fordi de skal tisse osv., hjælper ikke på det.
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 15. dec 2018, 08:36

limitededition skrev:Han var til julefrokost i går aftes, og vi har altid en aftale om lige at sende en SMS når man er sikkert hjemme (Han sover på hotel i den by de er til julefrokost) . Vågner op her til morgen uden nogen beskeder fra ham. :(
Heldigvis er han vågen og er kommet godt hjem til hotellet i nat, men han ved at jeg bliver urolig når jeg ikke hører noget, når han er i byen.
Alle de mænd der falder i havnen fordi de skal tisse osv., hjælper ikke på det.


Min kæreste er også slem til at glemme det der, og jeg hader det!
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Slettet bruger » 15. dec 2018, 08:49

Mi55y skrev:
limitededition skrev:Han var til julefrokost i går aftes, og vi har altid en aftale om lige at sende en SMS når man er sikkert hjemme (Han sover på hotel i den by de er til julefrokost) . Vågner op her til morgen uden nogen beskeder fra ham. :(
Heldigvis er han vågen og er kommet godt hjem til hotellet i nat, men han ved at jeg bliver urolig når jeg ikke hører noget, når han er i byen.
Alle de mænd der falder i havnen fordi de skal tisse osv., hjælper ikke på det.


Min kæreste er også slem til at glemme det der, og jeg hader det!


Jeg synes løsningen på den slags udfordringer er at aflyse aftalen. Skriv når du er fremme, skriv når du er hjemme, skriv hvis du bliver forsinket, skriv, skriv, skriv. Det leder uundgåeligt til bekymring.

Nu er der en anden tråd om at undvære mobilen, og med det her kunne jeg godt tænke mig at undvære den, jeg gider ikke rigtigt de krav den stiller til rapportering om min færden, det var bedre dengang intet nyt var godt nyt.

Alternativt findes der apps så man hele tiden kan følge den andens GPS-spor, så kan man se når han er hjemme/på hotellet.
9
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4932
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7924

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Nicolait » 15. dec 2018, 09:02

Maanii skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Vi har Amazon Echo og stemmestyrede Sonos højttalere herhjemme, blandt andet ude på badeværelset, så vi kan høre musik i badet. Min kæreste synes desværre også, det er ustyrligt morsomt at sætte dumt musik på inde fra stuen, når jeg er ude for at bummelumme.

Så kan man ellers sidde der og pludselig få lov til at høre The Christmas Poo Song fra South Park, bedst som man er ved at presse. :sur:


Min mand har engang som provokation, under et skænderi hvor jeg var gået ind i soveværelset for at være sur på ham, slukket lyset derinde med vores Phillips Hue pære fra en app i stuen.

Der er uendeligt nar potentiale i ny teknologi.


Ikea lancerer appstyrede gardiner i februar 2019. Så kan man gå all-in på at være et dick-head. :-D
2
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf limitededition » 15. dec 2018, 09:06

abcd skrev:
Mi55y skrev:
limitededition skrev:Han var til julefrokost i går aftes, og vi har altid en aftale om lige at sende en SMS når man er sikkert hjemme (Han sover på hotel i den by de er til julefrokost) . Vågner op her til morgen uden nogen beskeder fra ham. :(
Heldigvis er han vågen og er kommet godt hjem til hotellet i nat, men han ved at jeg bliver urolig når jeg ikke hører noget, når han er i byen.
Alle de mænd der falder i havnen fordi de skal tisse osv., hjælper ikke på det.


Min kæreste er også slem til at glemme det der, og jeg hader det!


Jeg synes løsningen på den slags udfordringer er at aflyse aftalen. Skriv når du er fremme, skriv når du er hjemme, skriv hvis du bliver forsinket, skriv, skriv, skriv. Det leder uundgåeligt til bekymring.

Nu er der en anden tråd om at undvære mobilen, og med det her kunne jeg godt tænke mig at undvære den, jeg gider ikke rigtigt de krav den stiller til rapportering om min færden, det var bedre dengang intet nyt var godt nyt.

Alternativt findes der apps så man hele tiden kan følge den andens GPS-spor, så kan man se når han er hjemme/på hotellet.


Nu tror jeg du læser noget ind i mit indlæg, som jeg ikke skrev. Vi har en gensidig aftale, og han ville være ked af hvis jeg havde glemt det, fordi han bliver bekymret for om jeg er okay. Ligesom jeg bliver for ham. Jeg har ikke krævet noget af ham, som han ikke vil. Han glemte det bare. Han har undskyldt, så vi er ikke sure på hinanden eller noget som helst, men det er altså ikke noget jeg har tvunget ham til.
13
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf AgentPixie » 15. dec 2018, 09:09

Vi har også en gensidig aftale om, at hvis man er ude at føjte eller køre langt, så skriver man lige at man er kommet godt frem/ikke er faldet i havnen.
Det handler ikke om kontrol, men at vi bekymrer os om hinanden.
10
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Slettet bruger » 15. dec 2018, 09:33

AgentPixie skrev:Vi har også en gensidig aftale om, at hvis man er ude at føjte eller køre langt, så skriver man lige at man er kommet godt frem/ikke er faldet i havnen.
Det handler ikke om kontrol, men at vi bekymrer os om hinanden.


Man bekymrede sig også om hinanden før mobiltelefonen, man måtte bare leve med at når partneren var ude, så fandt han/hun nok ud af at holde sig i live. Jeg tror det var sundere.
15
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41858

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LaMariposa » 15. dec 2018, 09:46

Vi deler location på Google, deler altid flynummer etc., når vi rejser hver for sig osv. Alligevel kan jeg godt finde på at sende en besked med "lige landet", "lige kommet hjem" osv. Så svarer min mand, at det ved han da godt :-D Kan også godt finde på at ringe for at høre, hvor han er henne, hvis vi skal mødes eller noget. Så siger han "stalk mig dog!".

Jeg er en dårlig stalker :lol:
7
:lun: Be brave
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Slettet bruger » 15. dec 2018, 10:42

abcd skrev:Man bekymrede sig også om hinanden før mobiltelefonen, man måtte bare leve med at når partneren var ude, så fandt han/hun nok ud af at holde sig i live. Jeg tror det var sundere.


Jeg har vist stødt nogen, vendingen med at det var sundere kan måske opfattes hårdere end den var ment.

Jeg mener bare at de her bekræftelses-smser giver for mange muligheder for bekymring som vi ikke havde før, og det tror jeg ikke gør vores liv bedre. Når den udebliver er hjernen i konflikt. Den rationelle del ved godt at han nok bare har drukket lidt for meget og er drattet om da han landede på hotellet. Så man kan ikke handle på den - man kan ikke f.eks. ringe til Politiet, det ville være latterligt. Men det er umuligt at styre følelsesdelen, den opfinder alligevel alle mulige skrækmuligheder, og så får man bekymringen som man formentlig kunne have været foruden hvis man ikke ventede på Sms'en.
24
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf AgentPixie » 15. dec 2018, 10:44

abcd skrev:
AgentPixie skrev:Vi har også en gensidig aftale om, at hvis man er ude at føjte eller køre langt, så skriver man lige at man er kommet godt frem/ikke er faldet i havnen.
Det handler ikke om kontrol, men at vi bekymrer os om hinanden.


Man bekymrede sig også om hinanden før mobiltelefonen, man måtte bare leve med at når partneren var ude, så fandt han/hun nok ud af at holde sig i live. Jeg tror det var sundere.

Det er du også velkommen til at tro.
Jeg synes så, at nu man har muligheden, kan man lige så godt benytte sig af den.
Kan ikke se det usunde i at jeg skriver “er kommet godt frem” og så lægger telefonen væk.
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8821

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Skorstenen » 15. dec 2018, 11:08

abcd skrev:
abcd skrev:Man bekymrede sig også om hinanden før mobiltelefonen, man måtte bare leve med at når partneren var ude, så fandt han/hun nok ud af at holde sig i live. Jeg tror det var sundere.


Jeg har vist stødt nogen, vendingen med at det var sundere kan måske opfattes hårdere end den var ment.

Jeg mener bare at de her bekræftelses-smser giver for mange muligheder for bekymring som vi ikke havde før, og det tror jeg ikke gør vores liv bedre. Når den udebliver er hjernen i konflikt. Den rationelle del ved godt at han nok bare har drukket lidt for meget og er drattet om da han landede på hotellet. Så man kan ikke handle på den - man kan ikke f.eks. ringe til Politiet, det ville være latterligt. Men det er umuligt at styre følelsesdelen, den opfinder alligevel alle mulige skrækmuligheder, og så får man bekymringen som man formentlig kunne have været foruden hvis man ikke ventede på Sms'en.


Jeg forstår dig godt. Det er samme princip som når man konstant skal gå og være sur over at manden ikke kan overholde et tidspunkt, jamen så lad være at aftale et tidspunkt. Hvis aftalen ikke eksisterer, kan den jo ikke brydes, og dermed er frustrationen væk.
5
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Guilded_Lily » 15. dec 2018, 11:20

Min mand havde en aftale her til formiddag. Fint med mig. Jeg skulle alligevel sidde og nyde min morgen med M&M i radioen. Men han har så også bestemt, at vi skal på familietur til Tyskland, hvilket altid ender med at tage 4-5 timer, og det gider jeg ikke. Normalt kan han godt køre selv, evt. sammen med et eller begge børn, men denne gang vil han altså have, vi alle tager af sted. Nuvel, det overlever jeg.

Men at han så - inden han går ud ad døren - lige skal hundse med børnene omkring oprydning af deres værelser, hvilket altid skaber konflikter. Så jeg har været i dårligt humør fra morgenstunden. Øv. Og mens jeg skrev dette, ringede han lige, at nu var han på vej hjem for at hente os. Ja ja, mester - jeg har lige været i bad. Tag dog en chill pill - jeg har lige taget min.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 15. dec 2018, 12:47

Han er gået i bad og har låst døren. Vi får gæster om 45 min og jeg har IKKE været i bad endnu :panik:
2

Tilbage til "Forhold og sex"