Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11193
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23098

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mani » 10. mar 2016, 07:55

Han kommenterede, at vasketøjskurven med sportstøj var ved at være fuld - og at han skulle bruge noget i weekenden.

Fejl:
A) Han kommenterede - det tømmer ikke kurven :nej:
B) Det var kurven med uldvask - som han havde smidt sit stinkende våde løbetøj oven i :ticks:
C) Han er skredet til udlandet på en temmelig træls arbejdstur - så han har ikke helt brug for et møgfald fra mig oven i det - men altså - ARGH :cuss:
7
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sustentaculum » 10. mar 2016, 15:20

Mi55y skrev:
Sustentaculum skrev:Nar er måske så meget sagt.. men..

Han brokker sig over at han ikke har flere rene strømper, hvor efter han resolut sætter vasketøjskurven ud ved siden af vaskemaskinen. Efterfulgt af at han... da da daaaam... sætter sig ind i sofaen!

Mon han tror at strømperne på magisk vis diffunderer ind i vaskemaskinen? Jeg ved det ikke. Men nu er det 2. gang den her uge jeg har observeret det. :gruble:


Har han fødselsdag snart? Køb ham nye strømper... Det har han alligevel brug for, hvis han kan løbe tør for dem 2 gange på en uge. Altså en vask her holder da mig med rene strømper en 14 dages tid!?


Altså, første gang han stillede vasketøjskurven ved siden af vaskemaskinen blev vasketøjskurven egentlig bare flyttet retur da jeg var træt af at vade ind i den. Det blev strømperne jo ikke rene af :D
10
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Vixen » 10. mar 2016, 21:50

Wolf & I skrev:Hver gang vi laver mad sammen - han retter altid på mig og mener han bør fortælle mig alt ligefra hvilken kogeplade jeg skal bruge til at jeg skal stege bacon først i stedet for kylling.
Jeg kan ikke lave mad - jeg gider ikke lave mad. Når det så lige kommer over mig så mener han at han at han lige skal rette på mig :rulle:


Argh, det gjorde min kæreste også hele tiden i starten! Han foreslog altid, at vi lavede mad sammen. Fair nok. Så skal jeg skære agurker. "Ej, det er bedre hvis du snitter dem skrå. Sådan her." Eller "hov, brug den her kniv, den er større og bedre." Seriøst, stop! Jeg er ikke retarderet, og hvis agurkerne/forårsløgene/gulerødderne kun kan have én acceptabel facon, så kan du sgu selv stå for dit kulinariske eventyr.
4
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 10. mar 2016, 22:03

Her til aften efter aftensmaden.
Jeg har lavet mad og manden samt en af sønnerne rydder af bordet m.m
Da de kommer i stuen spørger jeg om de har ordnet det hele?
Ja ja det har de da.
Da jeg så kommer id i køkkenet står der to gryder og glor samt der ligger to redskaber ved siden af komfuret :cuss: så har de sku da ikke ordnet det hele!
0
HappyHippo
Indlæg: 2527
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4376

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf HappyHippo » 10. mar 2016, 22:17

adagio skrev:
HappyHippo skrev:Ja, det er vist den eneste karakter der forblev den samme med samme betydning.


Men der bliver givet væsentligt flere 10- og 12-taller i dag end der blev givet 10-, 11- og 13-taller før reformen. Meningen er at de nye karakterer skal kunne oversættes internationalt, det kunne de gamle ikke, og det betyder at 10% af de studerende skal have 12, og 25% skal have 10. Så hvis man får 10, skal det betyde at man er blandt de 35% bedste.

Kilde: http://uvm.dk/Uddannelser/Paa-tvaers-af ... ns-skalaen


Men når man synkroniserer den gamle skala med den nye, er karakteren 10 identisk. Om der bliver givet flere eller færre skal jeg ikke gøre mig klog på.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple Haze » 13. mar 2016, 12:39

Han gad ikke dyrke sex i morges :nej:
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
SofieP
Indlæg: 124
Tilmeldt: 11. jan 2016, 12:12
Kort karma: 14
Likede indlæg: 159

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf SofieP » 13. mar 2016, 13:01

Lige nu her.. :cuss:
Jeg sidder og skriver speciale og skal aflevere 1/4. Jeg brokker mig lidt over en gammel artikel, der qua sin alder er noget bøvlet at læse, men den er desværre ret central for det kapitel, jeg er i gang med. Hvorefter manden meget hårdnakket mener at det ikke kan passe, at det er den artikel, jeg skal bruge, for på det tidspunkt skrev man altså bøger i stedet for artikler om centrale begreber.. Han er så meget inde i sin forklaring, at han hel og aldeles overhører min forklaring på hvorfor der ikke findes om bog om netop dét begreb. I stedet overfalder han pc'en og begynder at lede efter bogen, for sådan en MÅ der være, og den artikel jeg sidder med, kan i hvert fald ikke være det! Godt så fuckface.. Du fandt en ekstra artikel, som jeg nu kan hygge mig med (for manden SKAL jo åbenbart have ret), men intet bogkapitel, og for at det ikke skal være løgn, har jeg nu konkluderet at den nye artikel ikke var relevant... :tie: :cuss:
Men han ville jo bare hjælpe, og det var jo selvfølgelig mig, der ikke ville lytte. Han overtog jo slet ingenting, og var jo slet ikke belærende eller insisterende! :nej: :naughty:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 13. mar 2016, 18:18

Igen noget angående maden.

Det kød jeg havde taget op var slet ikke tøet op, så vi improvisere noget aftensmad, manden foreslår noget nudler med kylling i en karrysovs.
Fint, vi får hurtigt handlet noget billigt kylling, og han går igang og jeg vil høre om ikke jeg kan hjælpe med noget, men det er der bestemt ikke, han vil gerne lave det selv.
Fint jeg går ind og laver lektier med en af ungerne, da det er ordnet, går jeg ud i køkkenet til manden.
Sovsen ligner slet ikke karrysovs, og han er vildt irriteret over der ikke var ret meget karry, samt der var heller ikke mere mel, så han kunne lave en opbagt sovs - nej flot så! Det er sku ham selv der har tømt melposen tidligere idag, da jeg ikke var hjemme, så måske det var smart han selv havde huske det da vi handlede.
Det ender med jeg overtager maden da han lige skal på toilet, men ikke kommer retur. Så han laver en gang mystisk noget og jeg må stå og forsøge at rede det. :cuss:

Heldigvis havde han dog så meget fornuft at han sagde det faktisk var blevet godt.
3
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4971

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Anne Droid » 13. mar 2016, 18:45

Vi har ikke ret mange aleneweekender, børnefri eller uden andre planer. Vi bor ca 50 km fra hinanden.
Derfor kigger vi nogen gange i kalenderen for at finde sådan en weekend. Hvis vi er heldige, kan vi finde to på et halvt år.

Den her weekend var en af dem. VAR! For han havde da lige lovet naboen at hjælpe med noget restaurering.

Næste gang vi har en friweekend er til september. ..
5
Klimatosse
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2889
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8196

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Himmelblå » 15. mar 2016, 07:22

I går aftes/nat da han skulle til kandidatforsvar og senere fest. Som sædvanlig aftaler vi, at han lige skal give en update eller to så jeg har en idé om hvornår han kommer hjem. Og som sædvanlig vælger han ikke at skrive til mig :cuss: Så det medførte: 1. Jeg kunne ikke falde i søvn da jeg ikke anede om han var ok og 2. da han så kom hjem kl. lort larmer han som altid, så jeg vågner.
Så det har været en fantastisk nat når man nu skal til prøve her tirsdag formiddag....

Jeg bliver så frustreret over at han ikke bare kan sende en fucking sms i løbet af aftenen. Jeg prøver på ingen måde at kontrollere eller holde øje med ham og det ved han godt. Jeg vil bare gerne have livstegn så jeg ved han er ok og at han giver en udmelding om kommer-hjem-tidspunktet :boo:
2
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3416
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf billiebean » 19. mar 2016, 19:23

Han slettede alle mine billeder på min telefon i går! Og de kan ikke genskabes. Et "uheld" som han er ked af. Jeg har bare lyst til at kværke ham og hans latterlige fikse ideer!
6
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 20. mar 2016, 15:22

Dikus skrev:Konstant!

Han har haft en gift mand boende en uges tid. Så levede de jo som ungarle. Det er klart. Men den gifte mand havde da ikke hevet kvinder med hjem endnu. Hvis han gjorde, ville han dog ikke sige det til mandens hustru...

Og JA. Jeg ved godt, han allerede er ved at dø af grin, før jeg får reageret :cool:

Men åbenbart var det ok, hvis det bare ikke var fuldbyrdet samleje :rulle:

Galdt det også os, spørger jeg?
Jo... Det måtte han vel godt, svarer han...

Mig: Super, så når du er i Danmark, må jeg gerne gøre det vi gjorde i går aftes med andre mænd? (Serviceinfo: Har mens, så ingen samleje...)

så var spillereglerne pludselig anderledes...

Fjols.


Er det ment som en joke eller? Jeg ville være voldsomt bekymret over den indstilling...
3
aka Forbies

:gammel:
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Firebird » 20. mar 2016, 17:47

Nåeh. Måske er han ikke så meget "kommunikativt bøvlehoved" alligevel. :fløjt:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Firebird » 20. mar 2016, 17:56

Dikus skrev:
Firebird skrev:Nåeh. Måske er han ikke så meget "kommunikativt bøvlehoved" alligevel. :fløjt:


JO! Når vi rammer noget med følelser :cool:


Jaeh. :) Set ud fra din side. Han er også lidt af en drillepind ikke? :D
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3750
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8167

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Anilara » 20. mar 2016, 20:40

Jeg er lidt træt af, at jeg i går har fundet ud af, at den Oslo-tur jeg har foræret min kæreste, nu er udløbet.. Penge ud af vinduet. Den første gave jeg gav ham, er spildt. Jeg synes altså det var hans ansvar, og blev pænt irriteret over, at han blev ved med at sige "Ej hvor træls at VI ikke tænkte over det".
Og så toppede han den med i dag at sige, at han inden for de sidste to måneder har røget et par smøger til fester (han har ellers været totalt røgfri i over tre år). Det gjorde mig af en eller anden grund helt ulykkelig (i et par timer). Øv. Både øv over at han har røget, øv over min lidt for kraftige reaktion og øv over at jeg fremover vil tænke på dét, når han er ude at få øl. Det er for dumt.
0

Tilbage til "Forhold og sex"