Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24984
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Wizzze » 20. feb 2017, 08:12

Annione skrev:...lørdag morgen, kl. 6:45 vækkede han mig med så vild snorken, at jeg troede det var en hidsig telefon, på mega vibrator, der ringede. I ved, den der hidsige rysten, hvis telefonen ligger på et glasbord. Jeg HAVDE ørepropper i. Blev så skidesur, at jeg ikke kunne falde i søvn igen :sur: Og jeg skulle ikke en skid.

Til gengæld fik jeg så strøget sengetøj, vasket 2 maskinfulde, skurret hele toilettet, gjort køkken rent og drukket kaffe inden kl. 11, som ellers var det tidspunkt jeg havde planlagt at stå op :engel:


Så det du siger er, at hvis man bare snorker højt nok, så vågner man til rengjort lejlighed .... interessant :gruble: :devil:
21
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1595
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5653

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf DenBlødeJyde » 20. feb 2017, 08:29

Vi er stadig "ny-kærester" så er stadig ved at finde hinanden... Jeg er ikke en pige med den største selvtillid, og jeg synes tit jeg har scoret opad. Jeg synes min kæreste er tæske-lækker!

Men når vi ser TV, så sidder han ofte og kommenterer på, at en eller anden kvinde er lækker.. "Årh Mette Blomsterberg - hun er lækker", "Natascha Krone - hun er bare lækker" og hvis der kommer en eller anden reklame.. "Hun er godt nok lækker".. Og det er hver eneste freaking gang vi er sammen næsten!

Jeg gider virkelig ikke høre på det. Det er sådan noget han kan snakke med sine kammerater om. Jeg ved godt, at han er sammen med mig fordi han synes jeg er smuk og fantastisk. Men det prikker nu stadig til mig og min selvtillid..
7
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Annione » 20. feb 2017, 08:37

Wizzze skrev:
Annione skrev:...lørdag morgen, kl. 6:45 vækkede han mig med så vild snorken, at jeg troede det var en hidsig telefon, på mega vibrator, der ringede. I ved, den der hidsige rysten, hvis telefonen ligger på et glasbord. Jeg HAVDE ørepropper i. Blev så skidesur, at jeg ikke kunne falde i søvn igen :sur: Og jeg skulle ikke en skid.

Til gengæld fik jeg så strøget sengetøj, vasket 2 maskinfulde, skurret hele toilettet, gjort køkken rent og drukket kaffe inden kl. 11, som ellers var det tidspunkt jeg havde planlagt at stå op :engel:


Så det du siger er, at hvis man bare snorker højt nok, så vågner man til rengjort lejlighed .... interessant :gruble: :devil:


Undskyld på forhånd til frk. Cykelstyrt :genert:
2
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Annione » 20. feb 2017, 08:40

DenBlødeJyde skrev:Vi er stadig "ny-kærester" så er stadig ved at finde hinanden... Jeg er ikke en pige med den største selvtillid, og jeg synes tit jeg har scoret opad. Jeg synes min kæreste er tæske-lækker!

Men når vi ser TV, så sidder han ofte og kommenterer på, at en eller anden kvinde er lækker.. "Årh Mette Blomsterberg - hun er lækker", "Natascha Krone - hun er bare lækker" og hvis der kommer en eller anden reklame.. "Hun er godt nok lækker".. Og det er hver eneste freaking gang vi er sammen næsten!

Jeg gider virkelig ikke høre på det. Det er sådan noget han kan snakke med sine kammerater om. Jeg ved godt, at han er sammen med mig fordi han synes jeg er smuk og fantastisk. Men det prikker nu stadig til mig og min selvtillid..


Prøv:

a) at sige det til ham.

b) at kommentere på hvor lækker og hot div. skuespillere og sportsstjerner er.

Husk desuden, at han ikke er blevet blind, bare fordi han har fundet dig. Lige som du heller ikke er blevet blind, og derfor stadig synes at Robbie Williams/Brad Pitt/Johnny Depp er the shit.
4
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Luffegås » 20. feb 2017, 08:42

DenBlødeJyde skrev:Vi er stadig "ny-kærester" så er stadig ved at finde hinanden... Jeg er ikke en pige med den største selvtillid, og jeg synes tit jeg har scoret opad. Jeg synes min kæreste er tæske-lækker!

Men når vi ser TV, så sidder han ofte og kommenterer på, at en eller anden kvinde er lækker.. "Årh Mette Blomsterberg - hun er lækker", "Natascha Krone - hun er bare lækker" og hvis der kommer en eller anden reklame.. "Hun er godt nok lækker".. Og det er hver eneste freaking gang vi er sammen næsten!

Jeg gider virkelig ikke høre på det. Det er sådan noget han kan snakke med sine kammerater om. Jeg ved godt, at han er sammen med mig fordi han synes jeg er smuk og fantastisk. Men det prikker nu stadig til mig og min selvtillid..

Jeg er ude med den store "lad mig lige blande mig med min ligegyldige mening" i dag, men selvfølgelig må han gerne synes den og den er lækker, han skal bare ikke sige det højt. Sig du ikke behøver kende alle hans tanker ;). Min eks fortalte mig også engang at kvinden med den mest perfekte krop var hende der fra Mythbusters.. Bum, så var det program ødelagt for mig. En anden ting er, kæreste eller ej, man behøver ikke have en mening om alle man kigger på, det er okay at se et program uden at føle sig tiltrukket af nogen.. Ligeså vel som det er okay at lukke luft ud herinde, uden at nogen skal kommentere på det :P fortsat god dag, husk, I skal have filet hjørnerne af, så hellere få sagt hvad du mener, end at sidde inde med det. Og hvis han vil fortsætte sådan er det jo et valg han tager, og du har så et andet valg.
2
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 20. feb 2017, 08:43

DenBlødeJyde skrev:Vi er stadig "ny-kærester" så er stadig ved at finde hinanden... Jeg er ikke en pige med den største selvtillid, og jeg synes tit jeg har scoret opad. Jeg synes min kæreste er tæske-lækker!

Men når vi ser TV, så sidder han ofte og kommenterer på, at en eller anden kvinde er lækker.. "Årh Mette Blomsterberg - hun er lækker", "Natascha Krone - hun er bare lækker" og hvis der kommer en eller anden reklame.. "Hun er godt nok lækker".. Og det er hver eneste freaking gang vi er sammen næsten!

Jeg gider virkelig ikke høre på det. Det er sådan noget han kan snakke med sine kammerater om. Jeg ved godt, at han er sammen med mig fordi han synes jeg er smuk og fantastisk. Men det prikker nu stadig til mig og min selvtillid..


Har du sagt til ham at du ikke bryder dig om det?

Jeg ville ikke have noget imod at min kæreste sagde den slags en sjælden gang i mellem, eller hvis det er i en kontekst hvor det er relevant for samtalen. Men hvis det var ofte og bare for lige at nævne det ville jeg også blive træt. Jeg synes det virker ret upassende og uden situationsfornemmelse.
5
...
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19499

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Animi » 20. feb 2017, 08:52

DenBlødeJyde skrev:Vi er stadig "ny-kærester" så er stadig ved at finde hinanden... Jeg er ikke en pige med den største selvtillid, og jeg synes tit jeg har scoret opad. Jeg synes min kæreste er tæske-lækker!

Men når vi ser TV, så sidder han ofte og kommenterer på, at en eller anden kvinde er lækker.. "Årh Mette Blomsterberg - hun er lækker", "Natascha Krone - hun er bare lækker" og hvis der kommer en eller anden reklame.. "Hun er godt nok lækker".. Og det er hver eneste freaking gang vi er sammen næsten!

Jeg gider virkelig ikke høre på det. Det er sådan noget han kan snakke med sine kammerater om. Jeg ved godt, at han er sammen med mig fordi han synes jeg er smuk og fantastisk. Men det prikker nu stadig til mig og min selvtillid..


Årh, det gjorde min eks også, og jeg synes det var virkelig irriterende. Han kunne også finde på at fortælle om de søde piger der lige var startet på arbejdet, og han vidste godt det irriterede mig og gjorde det for at drille.
Det hjalp ikke så meget at sige det til ham, men min eks viste sig også at være et svin, så prøv at tal med din kæreste om det. Bare sige at de meninger må han gerne holde for sig selv, eller vente til han sidder med gutterne.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1595
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5653

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf DenBlødeJyde » 20. feb 2017, 09:00

Jeg er helt med på, at jeg skal snakke med ham om det. Helt forholdsnovice er jeg heller ikke ;).. nu var det også bare lige for at lukket lidt gas af ballonen.

Vi er stadig ved at lære hinanden at kende, og få filet hjørner af.

Og at kommentere på, hvor pæne nogle mænd er, rører ham ikke...
7
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Badesandalen » 20. feb 2017, 09:21

Rosa Espinosa skrev:Han gider ikke snakke om de problemer vi har i vores forhold og det er så frusterende at han bare tager skyklapperne på. Han har det helt fint med at leve som vi gør nu, han er lykkelig. Er jeg langt fra :(

Øv altså. Jeg håber han vågner lidt op snart og lytter til dig. :ae:
2
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Luffegås » 20. feb 2017, 12:32

Jeg ved godt at han ikke kunne gøre for det, så I behøver ikke angribe mig om lidt (men vil gerne trøstes).
Vi stod og skulle i bad da jeg lige skulle læne hånden på en karm ud til bryggerset mens jeg tog sokker af. Han vil lukke døren ud til bryggerset, og det yderste led af mine finger blev klemt, for havde åbenbart placeret dem lige der hvor døren lukker. Jeg skreg og græd straks i vilden sky, det var SÅ smertefuldt. Mens jeg skriger, lukker han døren mere og mere til og spørger så helt dumt "Hvad er der galt?", og jeg får bare råbt "DU LUKKER DØREN OM MINE FINGRE!!".. Han trøstede, og tjekkede, men det var som om han stadig ikke helt forstod hvor meget af fingrene der var klemt. Vi går så i bad, og jeg kan bare næsten ikke bevæge spidserne, og han forstår ikke rigtigt jeg ømmer mig. Det var først da jeg stadig efter en time stadig havde riller, og følte smerte når jeg brugte fingrene og var blevet lidt blå at han tog det helt seriøst og decideret undskyldende spurgte om det virkelig gjorde så ondt. Han er jordens mest empatiske menneske, men lige der synes jeg han var ret naragtig. For slet ikke at tale om al den nylagte neglelak bare liige blev skrællet af.. suk..

(Fingeren har det fint idag, summer en del, men gudskelov har jeg nedsat følelse i forvejen i fingrene pga. tidligere rengøringsarbejde)
2
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Badesandalen » 20. feb 2017, 12:40

Luffegås skrev:Jeg ved godt at han ikke kunne gøre for det, så I behøver ikke angribe mig om lidt (men vil gerne trøstes).
Vi stod og skulle i bad da jeg lige skulle læne hånden på en karm ud til bryggerset mens jeg tog sokker af. Han vil lukke døren ud til bryggerset, og det yderste led af mine finger blev klemt, for havde åbenbart placeret dem lige der hvor døren lukker. Jeg skreg og græd straks i vilden sky, det var SÅ smertefuldt. Mens jeg skriger, lukker han døren mere og mere til og spørger så helt dumt "Hvad er der galt?", og jeg får bare råbt "DU LUKKER DØREN OM MINE FINGRE!!".. Han trøstede, og tjekkede, men det var som om han stadig ikke helt forstod hvor meget af fingrene der var klemt. Vi går så i bad, og jeg kan bare næsten ikke bevæge spidserne, og han forstår ikke rigtigt jeg ømmer mig. Det var først da jeg stadig efter en time stadig havde riller, og følte smerte når jeg brugte fingrene og var blevet lidt blå at han tog det helt seriøst og decideret undskyldende spurgte om det virkelig gjorde så ondt. Han er jordens mest empatiske menneske, men lige der synes jeg han var ret naragtig. For slet ikke at tale om al den nylagte neglelak bare liige blev skrællet af.. suk..

(Fingeren har det fint idag, summer en del, men gudskelov har jeg nedsat følelse i forvejen i fingrene pga. tidligere rengøringsarbejde)

Avavav! :nej:
Selvfølgelig kunne han ikke gøre for det, men jeg forstår ikke helt hvorfor han bliver ved med at lukke døren når du skriger op.
Hvis du skriver alt der skete, synes jeg du klarede det meget bedre end jeg ville, jeg var blevet SÅ pissy hvis det havde været mig. :blush:
2
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Luffegås » 20. feb 2017, 12:56

Badesandalen skrev:
Luffegås skrev:Jeg ved godt at han ikke kunne gøre for det, så I behøver ikke angribe mig om lidt (men vil gerne trøstes).
Vi stod og skulle i bad da jeg lige skulle læne hånden på en karm ud til bryggerset mens jeg tog sokker af. Han vil lukke døren ud til bryggerset, og det yderste led af mine finger blev klemt, for havde åbenbart placeret dem lige der hvor døren lukker. Jeg skreg og græd straks i vilden sky, det var SÅ smertefuldt. Mens jeg skriger, lukker han døren mere og mere til og spørger så helt dumt "Hvad er der galt?", og jeg får bare råbt "DU LUKKER DØREN OM MINE FINGRE!!".. Han trøstede, og tjekkede, men det var som om han stadig ikke helt forstod hvor meget af fingrene der var klemt. Vi går så i bad, og jeg kan bare næsten ikke bevæge spidserne, og han forstår ikke rigtigt jeg ømmer mig. Det var først da jeg stadig efter en time stadig havde riller, og følte smerte når jeg brugte fingrene og var blevet lidt blå at han tog det helt seriøst og decideret undskyldende spurgte om det virkelig gjorde så ondt. Han er jordens mest empatiske menneske, men lige der synes jeg han var ret naragtig. For slet ikke at tale om al den nylagte neglelak bare liige blev skrællet af.. suk..

(Fingeren har det fint idag, summer en del, men gudskelov har jeg nedsat følelse i forvejen i fingrene pga. tidligere rengøringsarbejde)

Avavav! :nej:
Selvfølgelig kunne han ikke gøre for det, men jeg forstår ikke helt hvorfor han bliver ved med at lukke døren når du skriger op.
Hvis du skriver alt der skete, synes jeg du klarede det meget bedre end jeg ville, jeg var blevet SÅ pissy hvis det havde været mig. :blush:


Han siger til sit forsvar at jeg lige havde haft talt om et mærkeligt blåt mærke på benene, og han troede så at grunden til jeg sagde av i den stilling hvor man tager sokker af, var fordi jeg bøjede benet og at det så nok var ømt.. Puuh længe siden jeg har grædt så hysteriskt, jeg havde også bare lyst til at skubbe ham så hårdt lige der, men sad temmelig meget fast.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Vinaia » 20. feb 2017, 14:26

DenBlødeJyde skrev:Vi er stadig "ny-kærester" så er stadig ved at finde hinanden... Jeg er ikke en pige med den største selvtillid, og jeg synes tit jeg har scoret opad. Jeg synes min kæreste er tæske-lækker!

Men når vi ser TV, så sidder han ofte og kommenterer på, at en eller anden kvinde er lækker.. "Årh Mette Blomsterberg - hun er lækker", "Natascha Krone - hun er bare lækker" og hvis der kommer en eller anden reklame.. "Hun er godt nok lækker".. Og det er hver eneste freaking gang vi er sammen næsten!

Jeg gider virkelig ikke høre på det. Det er sådan noget han kan snakke med sine kammerater om. Jeg ved godt, at han er sammen med mig fordi han synes jeg er smuk og fantastisk. Men det prikker nu stadig til mig og min selvtillid..

Men eks sagde engang, at - hold nu fast! - Pia Kjærsgaard er den mest sexede kvinde i Danmark! :panik:

Han var sygeligt jaloux og hadede fx ham Kristian fra Ramasjang fordi jeg engang har sagt, at han da "er en køn dreng". Men hver gang der var en tiltrækkende kvinde i fjernsynet kom han med en "uuuh" eller "wow"-lyd - som han så bagefter kategorisk nægtede at have ytret. :wacko:
4
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Badesandalen » 20. feb 2017, 15:36

Luffegås skrev:Han siger til sit forsvar at jeg lige havde haft talt om et mærkeligt blåt mærke på benene, og han troede så at grunden til jeg sagde av i den stilling hvor man tager sokker af, var fordi jeg bøjede benet og at det så nok var ømt.. Puuh længe siden jeg har grædt så hysteriskt, jeg havde også bare lyst til at skubbe ham så hårdt lige der, men sad temmelig meget fast.

Ja okay. Stakkels dig i hvert fald. :ae:
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple Haze » 21. feb 2017, 21:35

Rosa Espinosa skrev:
Rosa Espinosa skrev:Han gider ikke snakke om de problemer vi har i vores forhold og det er så frusterende at han bare tager skyklapperne på. Han har det helt fint med at leve som vi gør nu, han er lykkelig. Er jeg langt fra :(


Han sidder lige ved siden af mig og hører intet af hvad jeg siger, eller overhovedet anerkender at jeg er tilstede, for han har travlt med at finde et sommerhus til os, så vi rigtig kan hygge sammen som par når vi har ferie til sommer. Jeg kunne lige så godt snakke med mig selv.

Billede


Det har du sikkert, men spørger alligevel.

Har du sagt til ham at det er ligegyldigt, fordi du faktisk slet ikke har lyst til at tage med ham på ferie?

Og hvad siger han til det?
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Forhold og sex"