Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 15. dec 2018, 14:21

Skorstenen skrev:
abcd skrev:
abcd skrev:Man bekymrede sig også om hinanden før mobiltelefonen, man måtte bare leve med at når partneren var ude, så fandt han/hun nok ud af at holde sig i live. Jeg tror det var sundere.


Jeg har vist stødt nogen, vendingen med at det var sundere kan måske opfattes hårdere end den var ment.

Jeg mener bare at de her bekræftelses-smser giver for mange muligheder for bekymring som vi ikke havde før, og det tror jeg ikke gør vores liv bedre. Når den udebliver er hjernen i konflikt. Den rationelle del ved godt at han nok bare har drukket lidt for meget og er drattet om da han landede på hotellet. Så man kan ikke handle på den - man kan ikke f.eks. ringe til Politiet, det ville være latterligt. Men det er umuligt at styre følelsesdelen, den opfinder alligevel alle mulige skrækmuligheder, og så får man bekymringen som man formentlig kunne have været foruden hvis man ikke ventede på Sms'en.


Jeg forstår dig godt. Det er samme princip som når man konstant skal gå og være sur over at manden ikke kan overholde et tidspunkt, jamen så lad være at aftale et tidspunkt. Hvis aftalen ikke eksisterer, kan den jo ikke brydes, og dermed er frustrationen væk.


Den med tiden prøvede jeg med en eks. Da han så skulle stille til min mors fødselsdag på tema-restaurant og stadig kom 40 min for sent, selvom jeg havde givet ham et tidspunkt en halv time før, så var det altså slut.
For engang imellem kan tidspunkter ikke undgås og jeg kan da heller ikke bruge det, hvis han kommer for sent til børnenes aftaler, arrangementer ude osv.

Jeg stiller aldrig højere krav end en almindelig arbejdsgiver ville, så jeg er ikke særlig lydhør over for mennesker, der har et velfungerende arbejdsliv, der ikke kan finde ud af temmelig simple ting.
Og så har man også selv et ansvar for at sige fra, hvis en aftale ikke er en, man kan eller vil holde.
13
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 15. dec 2018, 22:06

Han lægger lidt i brændeovnen til det her i aften.

Han er til fest hos et vennepar i en anden landsdel. Jeg var også inviteret, men så skete der to ting: Min bonus-moster døde pludseligt for en uge siden, det var lidt af et chok for os alle, selvom hun havde slem kræft. Hun faldt bare om.
Og så aflyste min hundepasser, hvilket gjorde det svært at finde en ny med kort varsel her i julemåneden. Det triggede også min stress.
Disse to ting lagt sammen gjorde, at jeg valgte at melde afbud for et par dage siden. Selvom jeg havde glædet mig.

Min kæreste er så afsted, jeg har sagt det er okay og jeg håber, han har det hyggeligt. Vi har så en helt klar aftale om at skrives lidt ved i løbet af aftenen, fordi jeg ikke har det helt godt, alting taget i betragtning (og jeg sporter også en lille forkølelse, så det er jo festligt).
Erfaret fra tidligere har vi så også en klar forventningsafstemning om, hvad det mere præcis indebærer så vi ikke går skævt af hinanden.

Jeg har hørt fra ham 1 gang meget kort, selvom jeg har skrevet lidt chitchat. Han har været online flere gange, så det er ikke fordi han sidder fordybet i en vigtig samtale og jeg kender ham godt nok til at vide, han af sig selv går lidt fra engang imellem, for lige at danne sig et overblik/hente en drink/gå på toilettet osv.

Det her er ikke hvad vi aftalte. Han har været ude masser af gange uden de her aftaler, det er på ingen måde et generelt behov jeg har. Men det er et specifikt behov jeg har lige nu, hvor jeg er træt, syg, stresset og skal bisætte min moster på tirsdag.

Jeg giver ham en time mere, hvor jeg skal i seng. Så håber jeg, der kommer mere gang i ham.

Det irriterer mig også, fordi jeg i går kort var til en venindes fødselsdag. Hun havde inviteret de nærmeste 5, og 2 andre havde allerede meldt afbud, så jeg ville lige vise fanen. For some reason havde min kæreste brug for en del kontakt den aften, selvom han også selv var ude, og så svarede jeg ham da, når det kunne lade sig gøre - på toilettet, når værtinden læste hilsner på sin egen telefon, når de andre var ude at ryge på altanen osv.

Dårlig stil.
8
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7410
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23374

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Aragorn » 15. dec 2018, 22:09

abcd skrev:
AgentPixie skrev:Vi har også en gensidig aftale om, at hvis man er ude at føjte eller køre langt, så skriver man lige at man er kommet godt frem/ikke er faldet i havnen.
Det handler ikke om kontrol, men at vi bekymrer os om hinanden.


Man bekymrede sig også om hinanden før mobiltelefonen, man måtte bare leve med at når partneren var ude, så fandt han/hun nok ud af at holde sig i live. Jeg tror det var sundere.


Det er beviseligt sundere, der er et kendt psykologisk fænomen. Man bliver heller ikke mere tryg af at have et våben så man kan forsvare sig, men man bliver mere utryg hvis man en dag ikke har sit våben.
6

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 210
Likede indlæg: 6141

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Contrast » 17. dec 2018, 16:41

Zombie skrev:Han lægger lidt i brændeovnen til det her i aften.


Kan godt forstå din skuffelse. Gav han lyd fra sig senere? :)
0
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 17. dec 2018, 18:57

Contrast skrev:
Zombie skrev:Han lægger lidt i brændeovnen til det her i aften.


Kan godt forstå din skuffelse. Gav han lyd fra sig senere? :)


Jeg ringede til ham og sagde, at jeg var skuffet og at det var ret træls at skulle være "den nederen kæreste", når vi netop havde lavet aftalen for at undgå det. Det er ham, som gerne vil støtte mig mere og altid siger, jeg skal turde lade ham støtte mig, fremfor at gøre mig hård og klare mig selv som jeg har lært.

Han undskyldte og så skrev han fint efter det. Og da han kom hjem, afspillede han en kærlighedssang, de havde fundet på i bilen på vej hjem, da vi havde årsdag dagen efter og ellers havde indspillet på hans telefon.

Jeg regner med, det var en engangs-ups og sådan. :)
4
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4894
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8821

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Skorstenen » 17. dec 2018, 19:06

Han har lige skrevet at han kun har 2 arbejdsdage tilbage inden han går på juleferie. :sur:

Hold dog bøtte.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 17. dec 2018, 23:22

Jeg har noget salt med karl-johan svampe i som kun kan fåes i Sverige. Jeg elsker det salt. Det ved han godt.
Han åbnede tidligere i dag et skab og det faldt ud. Det så jeg godt. Han stillede kiggede på det og stillede det ind i skabet igen.

Nu kom jeg så forbi det skab og ikke nok med at bøtten er gået i stykker og der lå små plastik-skår rundt på gulvet (bliver det ikke bare lækkert at skulle have hund med ham? -super ansvarligt dér) så har han godt set at den var gået i stykker, for han har stillet den på hovedet, så det store hul i bøtten vender opad, så saltet ikke ryger ud i skabet. Men vi har super mange små dyr herude på landet, så han kunne sgu da godt have
1 ryddet op efter sig
2 lagt bøtten i en pose, så der ikke går dyr i
3 måske, i øvrigt, sikret sig at der ikke lå platik-stykker nede i saltet, som jeg kunne blive kvalt i!

Jeg hader simpelthen at bo med en 5-årig nogle gange.
11
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Filipai » 20. dec 2018, 19:19

Havde lang lang dag på job, efterfulgt af jeg skulle ud og hente julegave til HANS farmor, hvilket jeg godt kunne overskue når han havde lovet at maden stod parat når jeg kom hjem. Kom hjem for 20 minutter siden og så har han satan edme kun lige sat maden over (som tager en time), og jeg er død hamrende sulten. Narrøvshovede.

Tænk at han overhovedet tør, er parat til at myrde når jeg er hangry.
14
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 20. dec 2018, 20:51

Mig: “Har du styr på gave til dine forældre og bror?”
Ham: “næh...”
Mig: “oooookay...?”
Ham: “tænkte at jeg ville tage til Kbh og gøre det her i weekenden.”
Mig: “god planlægning. Vi skal også kun handle til juleaften, købe juletræ, pynte juletræ, gøre rent, skabe plads til alle de overnattende gæster og stege en and... med en 2-årig om benene. Som i øvrigt skal sove lur på et rimelig fast tidspunkt...”
21
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 23. dec 2018, 21:42

Sagt ‘det lyder faktisk ret irriterende, når du hoster. Lidt som om du er lige ved at dø’ med med kraftigt hentydning til at jeg skaber mig.

Og det er da bare ren skaberi med mig, jeg gør det udelukkende for at genere ham, det er derfor jeg hoster til jeg kaster op flere gange dagligt :rulle:
9
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple Haze » 23. dec 2018, 22:25

JoyNips skrev:Mig: “god planlægning. Vi skal også kun handle til juleaften, købe juletræ, pynte juletræ, gøre rent, skabe plads til alle de overnattende gæster og stege en and... med en 2-årig om benene. Som i øvrigt skal sove lur på et rimelig fast tidspunkt...”


Digter lige videre:
Ham:????
Dig: hvem havde du tønkt dig skal sørger for de ting.
Ham: men er det nødvendigt?
Dig: ja.....
Ham: så må vi jo gøre det når gæsterne er kommet, så kan de også hjælpe til, det bliver sikkert også hyggeligt.


:ninja:
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Slettet bruger » 24. dec 2018, 12:30

JoyNips skrev:Mig: “Har du styr på gave til dine forældre og bror?”
Ham: “næh...”
Mig: “oooookay...?”
Ham: “tænkte at jeg ville tage til Kbh og gøre det her i weekenden.”
Mig: “god planlægning. Vi skal også kun handle til juleaften, købe juletræ, pynte juletræ, gøre rent, skabe plads til alle de overnattende gæster og stege en and... med en 2-årig om benene. Som i øvrigt skal sove lur på et rimelig fast tidspunkt...”


Mit svar til det havde været: Vi dropper da bare rengøringen.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf vibbsen » 25. dec 2018, 00:16

Da han fik sin julegave....

"jamen jeg forstår godt hvad den kan. Jeg kan bare ikke se hvad jeg skal bruge den til. Hvis jeg vil slukke lyset så gør jeg det på kontakten"

Jamen så var det da godt at jeg har købt for 1200 kroner Philips Hue lys til dig....Når.du.nu ikke gad finde på noget selv..

Næste år får han 5 par underbukser fra Føtex. Dem kan han forhåbentlig godt se hvad han skal bruge til....
20
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 25. dec 2018, 03:22

vibbsen skrev:Da han fik sin julegave....

"jamen jeg forstår godt hvad den kan. Jeg kan bare ikke se hvad jeg skal bruge den til. Hvis jeg vil slukke lyset så gør jeg det på kontakten"

Jamen så var det da godt at jeg har købt for 1200 kroner Philips Hue lys til dig....Når.du.nu ikke gad finde på noget selv..

Næste år får han 5 par underbukser fra Føtex. Dem kan han forhåbentlig godt se hvad han skal bruge til....


Ha! Jeg købte også Philips Hue til kæresten - fordi han engang har snakket om, at det kunne være smart at styre lyset, når man var bortrejst. Og fordi jeg ikke har fået nogen fucking ønskeseddel!

"Hvad er det? Nej, det kan jeg ikke huske at have talt om."

Hans mor til gengæld diskede op med den ene gave efter den anden, som ramte plet. Da jeg på vejen hjem imponeret ytrede mig omkring, hvor godt hans mor kender ham, kommer det guddødemig:
"Men hun har jo også fået en ønskeseddel." :cuss:

Heldigvis ramte min anden gave plet.
14
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf vibbsen » 25. dec 2018, 09:52

Mi55y skrev:
vibbsen skrev:Da han fik sin julegave....

"jamen jeg forstår godt hvad den kan. Jeg kan bare ikke se hvad jeg skal bruge den til. Hvis jeg vil slukke lyset så gør jeg det på kontakten"

Jamen så var det da godt at jeg har købt for 1200 kroner Philips Hue lys til dig....Når.du.nu ikke gad finde på noget selv..

Næste år får han 5 par underbukser fra Føtex. Dem kan han forhåbentlig godt se hvad han skal bruge til....


Ha! Jeg købte også Philips Hue til kæresten - fordi han engang har snakket om, at det kunne være smart at styre lyset, når man var bortrejst. Og fordi jeg ikke har fået nogen fucking ønskeseddel!

"Hvad er det? Nej, det kan jeg ikke huske at have talt om."

Hans mor til gengæld diskede op med den ene gave efter den anden, som ramte plet. Da jeg på vejen hjem imponeret ytrede mig omkring, hvor godt hans mor kender ham, kommer det guddødemig:
"Men hun har jo også fået en ønskeseddel." :cuss:

Heldigvis ramte min anden gave plet.


Mon min mand og din kæreste er en.og samme person. For det var PRÆCIS sådan hr.vibbsen reagerede. Og nærmest de samme ord han brugte.

Jeg ramte så også plet med den anden gave.

Iøvrigt så betroede min far mig at min mor - da han i sin tid købte Hue til dem - absolut ikke kunne se hvad i alverden den slags skulle til for :-D
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Forhold og sex"