Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6931

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MrMister » 26. apr 2019, 12:09

Zombie skrev:
Smiling_Goat skrev:
Zombie skrev:
MrMister skrev:
Zombie skrev:
LanaDelRey skrev:Typisk mænd når de er liderlige :lol: :sarkasme:


Jeg har nu også kendt min del af kvinder, der nærmest får en livskrise a la "Er jeg blevet tyk?" eller "Er han utro?!" hvis deres mænd sagde nej til sex, når de lagde op.


Sjovt. Jeg har aldrig mødt en mand, som sagde nej til sex :)


Jeg har mødt rigtig mange mænd som ikke ville indrømme det og rigtig, rigtig, RIGTIG mange kvinder som har oplevet det - faktisk nærmest alle, på et eller andet tidspunkt.

Selvfølgelig siger mænd (også) nej til sex. Hvis de er trætte, syge, vrede, kede af det, stressede osv. Det virker så mærkeligt på mig at påstå andet - som om mænd ikke bare er mennesker?


Og myten gør det faktisk rigtig svært at blive afvist som kvinde. Der må jo nærmest være noget galt med én, hvis han ikke bare springer på.

Sådan har jeg i hvert fald haft det.


På samme måde er der stor skam blandt mænd i at sige nej, for en "rigtig mand" har jo altid lyst til sex. Så det er rigtig træls for alle parter og vigtigt lige at snakke åbent om, når folk kommer med en kæk kommentar, så man måske kan være med til at nedbryde det lidt.


True. Tænkte ikke på den utilsigtede reproduktion af dominerende kønsrollemagtstrukturer, herunder den maskuline diskurs. Det beklager jeg.

Er som mange andre præget af, at det netop antages som ikke-maskulint ikke at ville have sex, hvorved tabuseringen af manglende sexlyst og udstødelsen af en sådan position fra diskursen yderligere forstærkes.

Så meget fair påpegning og anden grads iagttagelse af mit perspektivs blinde plet.
9
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 26. apr 2019, 14:29

MrMister skrev:I morges. Bollerne var ude af ovnen. 4 lagt frem. 2 skåret over. Dem tog jeg 1.5 af. Dvs 2.5 tilbage. Det var åbenbart hendes jeg tog. Ledte til en dejlig diskussion:

“Du kan ikke bare tage dem, der er skåret over. Nu skal jeg skære to nye.”
“Det tænkte jeg ikke på. Undskyld!”
“Og det var endda de største. Typisk dig!”
“Det så jeg ikke. De er smurt med x” (som hun ikke kan li’)
“Du tænker altid kun på dig selv.”
“Det er boller...”
“Typisk dig”
“Der er en halv ekstra. Vil du bytte eller tage den ekstra?”
Gengældt af skumlende blik og surhed.
Som jeg gengældte med et smil og et “jeg elsker dig - jeg er nødt til at gå. Det er bare en bolle, ik”
“Har du taget din medicin?” (Sagt så nedladende og provokerende som muligt - og selvom hun ved at den er taget - og foran et barn).
“Bare stop”
“Jeg mener det!” (Endnu mere irriterende)

F... Y.. et sucker punch over en bolle... Og fed optakt til et 8 timers møde med dyrt indkøbt konsulent. Tak for lort frk ikke-så-lystig. Desværre faldt jeg ned på samme niveau ved at bryde princippet om aldrig at gå uden at kysse farvel (dét fik børnene kun). Alt for meget nar over en lille bollestr forskel. Sikkert pga alt muligt andet, og lige med et “nu-er-jeg-sur-så-det-sørger-jeg-for-du-også-bliver”-svar til optrapning.

Godt jeg elsker hende og hun er alt for sød normalt. Det der, det gider jeg nemlig ikke have i mit liv. Over en bolle! A’men altså...

Kors, hvor var jeg blevet tosset!
Og jeg ville nok have været barnlig nok til at påpege, at hun da selv var egoist nok til at ville have de største boller.
5
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6931

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MrMister » 26. apr 2019, 22:33

Fru Sunshine skrev:
MrMister skrev:I morges. Bollerne var ude af ovnen. 4 lagt frem. 2 skåret over. Dem tog jeg 1.5 af. Dvs 2.5 tilbage. Det var åbenbart hendes jeg tog. Ledte til en dejlig diskussion:

“Du kan ikke bare tage dem, der er skåret over. Nu skal jeg skære to nye.”
“Det tænkte jeg ikke på. Undskyld!”
“Og det var endda de største. Typisk dig!”
“Det så jeg ikke. De er smurt med x” (som hun ikke kan li’)
“Du tænker altid kun på dig selv.”
“Det er boller...”
“Typisk dig”
“Der er en halv ekstra. Vil du bytte eller tage den ekstra?”
Gengældt af skumlende blik og surhed.
Som jeg gengældte med et smil og et “jeg elsker dig - jeg er nødt til at gå. Det er bare en bolle, ik”
“Har du taget din medicin?” (Sagt så nedladende og provokerende som muligt - og selvom hun ved at den er taget - og foran et barn).
“Bare stop”
“Jeg mener det!” (Endnu mere irriterende)

F... Y.. et sucker punch over en bolle... Og fed optakt til et 8 timers møde med dyrt indkøbt konsulent. Tak for lort frk ikke-så-lystig. Desværre faldt jeg ned på samme niveau ved at bryde princippet om aldrig at gå uden at kysse farvel (dét fik børnene kun). Alt for meget nar over en lille bollestr forskel. Sikkert pga alt muligt andet, og lige med et “nu-er-jeg-sur-så-det-sørger-jeg-for-du-også-bliver”-svar til optrapning.

Godt jeg elsker hende og hun er alt for sød normalt. Det der, det gider jeg nemlig ikke have i mit liv. Over en bolle! A’men altså...

Kors, hvor var jeg blevet tosset!
Og jeg ville nok have været barnlig nok til at påpege, at hun da selv var egoist nok til at ville have de største boller.


Jeg kunne dy mig på dagen. Men var en nar retur i dag om noget fredagsslik, der bare eksklusivt (barns fravalgte - jeg skulle åbenbart ikke dele med hende). Spurgte selvfølgelig om jeg ikke måtte bytte to boller for snolder...

Men tror jeg fandt årsagen. Det er den tid på måneden. Og jeg kommer ind i minefeltet mellem nutellabolle, slik og pms ramt kvinde -.-
2
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55648
Kontakt:

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Ado » 27. apr 2019, 05:08

Altså, jeg bliver virkelig også træls, når jeg har pms. Men den der "bollesituation" er virkelig bizar.
3
Donna Martin Graduates!
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Aquadorable » 27. apr 2019, 05:42

Han har lige - på eget initiativ og mens jeg sov - klippet 5-7 cm af barnets pandehår :shock: Nu ligner hun Oh Land!!!!

Og hun var ellers sådan et smukt barn .... You snooze, you loose, mor :tie:
21
K - 12.06.18 :love:
JoyNips
Indlæg: 12051
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 27. apr 2019, 07:04

MrMister skrev:Men tror jeg fandt årsagen. Det er den tid på måneden. Og jeg kommer ind i minefeltet mellem nutellabolle, slik og pms ramt kvinde -.-


Intro til kvinders cyklus: Hvis det er dén tid på måneden har hun ikke pms men bare menstruation, hende p’et i pms.
5
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9010
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple Haze » 27. apr 2019, 07:27

SAGA skrev:Jeg har nogle af de der udbrud, men det sker kun når der ligger noget andet bag. Mit gæt er at det hverken er boller eller menstruation det handler om.


Mit bud er at det har noget med ‘sygdommen’ at gøre, siden hun nævner medicinen.

Men vi kan jo desværre gætte herfra og til juleaften, vi finder nok aldrig ud af hvad det var. Det er ellers interessant synes jeg.

Det passer da i øvrigt fint med PMS hvis hun menstruere nu og flippede ud for nogle dage siden.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9010
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple Haze » 27. apr 2019, 07:28

JoyNips skrev:
MrMister skrev:Men tror jeg fandt årsagen. Det er den tid på måneden. Og jeg kommer ind i minefeltet mellem nutellabolle, slik og pms ramt kvinde -.-


Intro til kvinders cyklus: Hvis det er dén tid på måneden har hun ikke pms men bare menstruation, hende p’et i pms.


Det passet da fint, hvis hun menstruere nu, og flippede ud i sidste uge.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
JoyNips
Indlæg: 12051
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 27. apr 2019, 07:33

Purple Haze skrev:
JoyNips skrev:
MrMister skrev:Men tror jeg fandt årsagen. Det er den tid på måneden. Og jeg kommer ind i minefeltet mellem nutellabolle, slik og pms ramt kvinde -.-


Intro til kvinders cyklus: Hvis det er dén tid på måneden har hun ikke pms men bare menstruation, hende p’et i pms.


Det passet da fint, hvis hun menstruere nu, og flippede ud i sidste uge.


Bolle-episoden var den 25.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9010
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple Haze » 27. apr 2019, 07:40

JoyNips skrev:
Purple Haze skrev:
JoyNips skrev:
MrMister skrev:Men tror jeg fandt årsagen. Det er den tid på måneden. Og jeg kommer ind i minefeltet mellem nutellabolle, slik og pms ramt kvinde -.-


Intro til kvinders cyklus: Hvis det er dén tid på måneden har hun ikke pms men bare menstruation, hende p’et i pms.


Det passet da fint, hvis hun menstruere nu, og flippede ud i sidste uge.


Bolle-episoden var den 25.

Troede det var længere siden.
Men det passer stadig fint med PMS hvis hun så får mens dagen efter.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12653
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Guilded_Lily » 27. apr 2019, 07:45

Min PMS starter et par dage før og fortsætter nogle dage ind i menstruationen. Det lyder bare åndssvagt at sige MS, når det trods alt har en noget anden betydning.
1
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8524
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15155

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zonta » 27. apr 2019, 08:12

Aquadorable skrev:Han har lige - på eget initiativ og mens jeg sov - klippet 5-7 cm af barnets pandehår :shock: Nu ligner hun Oh Land!!!!

Og hun var ellers sådan et smukt barn .... You snooze, you loose, mor :tie:

:lol: :gisp: :nej:

Det eneste trøstende er, at det gror ud igen, så det er kun kortvarigt, at hun har grimt pandehår :kram: :D
1
J, juli 2018.
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf FruKuk » 27. apr 2019, 08:58

Aquadorable skrev:Han har lige - på eget initiativ og mens jeg sov - klippet 5-7 cm af barnets pandehår :shock: Nu ligner hun Oh Land!!!!

Og hun var ellers sådan et smukt barn .... You snooze, you loose, mor :tie:


Uh det lyder ikke så kønt :tie: Jeg klippede engang vores 5 måneders baby. HrKuk var meget lidt imponeret, og der blev straks udstedt et klippeforbud.

Men altså det er jo mega svært at klippe hår :nerve:
0
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6931

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MrMister » 27. apr 2019, 09:49

Purple Haze skrev:
SAGA skrev:Jeg har nogle af de der udbrud, men det sker kun når der ligger noget andet bag. Mit gæt er at det hverken er boller eller menstruation det handler om.


Mit bud er at det har noget med ‘sygdommen’ at gøre, siden hun nævner medicinen.

Men vi kan jo desværre gætte herfra og til juleaften, vi finder nok aldrig ud af hvad det var. Det er ellers interessant synes jeg.

Det passer da i øvrigt fint med PMS hvis hun menstruere nu og flippede ud for nogle dage siden.


Helt rigtigt. Der ligger altid andet bag, for ingen fornuftige mennesker flejner over en skide bolle. Det bliver mere proxy for andre ting. Også derfor den ikke blev eskaleret mere fra min side; der er rigtigt at finde sig i for hende med børn, travlhed osv uden plads til en nu syg mand (omend det jo rent faktisk har fjernet en masse andet bøvl).
4
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Minionine » 27. apr 2019, 09:59

Aquadorable skrev:Han har lige - på eget initiativ og mens jeg sov - klippet 5-7 cm af barnets pandehår :shock: Nu ligner hun Oh Land!!!!

Og hun var ellers sådan et smukt barn .... You snooze, you loose, mor :tie:


Haha ej for fanden da! det må han ikke bare gøre :8: :lol:
Jeg klipper selv min datters pandehår, og det er dælme svært! Første gang jeg klippede det kom der også for meget af. Not pretty :nej:
1

Tilbage til "Forhold og sex"