Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf vibbsen » 8. nov 2016, 21:07

Zombie skrev:
vibbsen skrev:Hr.vibbsen er en kæmpe nar i skrivende stund.

Jeg har været til frisør i dag og har fået lavet en page med pandehår som jeg er rigtig glad for. Jeg synes det er pænt og det er nemt at holde.

Desværre så kan hr.vibbsen ikke lide page hår da det minder ham om hans brors kone som er pædagog. Og fordi det kun er pædagoger der har den slags hår. Han mener at dette burde jeg have vist og tage hensyn til. Jeg meddelte ham at det var hans mening den var han berettiget til at have. Han sendte bolden tilbage med en bemærkning om at han inde i hans hoved simpelthen ikke kunne følges med mig nogen steder så grimt det hår var. At det simpelthen var for pinligt.

Det var lige deromkring jeg blev rigtig rigtig rigtig vred. Og meddelte ham at det skulle han slet ikke tænke på. For så kan han da bare blive hjemme. Han forsøgte at spille bolden tilbage med at han allerede nu tænkte på hvad hans kollegaer ikke ville tænke om mit grimme hår til firmaets julefest om 3 uger. Den smashede jeg lige tilbage i fjæset på ham med en besked om at så kan han da bare tage afsted selv.

Han mener jeg er ubetænksom og hensynsløs. Jeg mener han er en nar som skal se at komme over sig selv.....

Jeg er træt af alle hans fikse ideer om hvordan jeg skal se ud. Han kommer ikke med et positivt indspil til hvad der kunne være pænt. For det ved han jo ikke noget om. Til gengæld så går han ikke af vejen for at komme med sin uforbeholdne kritik. Hvis ikke du kan sige noget pænt så hold din kæft.

NARRØV !!!!


Din mand er et røvhul.

Det kan vi alle sammen være engang imellem, så det er ikke ment som, at han altid eller definitivt er det. Men lige med det her: Så er han et røvhul.

Sgu.


Yep....Min mand er normalt ikke et et røvhul eller en narrøv. Tværtom....Men når han så er det det....Så gør han sig virkelig umage :lol: :lol:

Tillykke, Skat. Du har virkelig været en førsteklasses Narrøv idag. Rent 12-tal...

I morgen er han tilbage til at være min gode søde mand. Det er nemlig det fede ved ham. Han bærer ikke nag. Og det gør jeg heller ikke.
17
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 8. nov 2016, 21:10

vibbsen skrev:
Zombie skrev:
vibbsen skrev:Hr.vibbsen er en kæmpe nar i skrivende stund.

Jeg har været til frisør i dag og har fået lavet en page med pandehår som jeg er rigtig glad for. Jeg synes det er pænt og det er nemt at holde.

Desværre så kan hr.vibbsen ikke lide page hår da det minder ham om hans brors kone som er pædagog. Og fordi det kun er pædagoger der har den slags hår. Han mener at dette burde jeg have vist og tage hensyn til. Jeg meddelte ham at det var hans mening den var han berettiget til at have. Han sendte bolden tilbage med en bemærkning om at han inde i hans hoved simpelthen ikke kunne følges med mig nogen steder så grimt det hår var. At det simpelthen var for pinligt.

Det var lige deromkring jeg blev rigtig rigtig rigtig vred. Og meddelte ham at det skulle han slet ikke tænke på. For så kan han da bare blive hjemme. Han forsøgte at spille bolden tilbage med at han allerede nu tænkte på hvad hans kollegaer ikke ville tænke om mit grimme hår til firmaets julefest om 3 uger. Den smashede jeg lige tilbage i fjæset på ham med en besked om at så kan han da bare tage afsted selv.

Han mener jeg er ubetænksom og hensynsløs. Jeg mener han er en nar som skal se at komme over sig selv.....

Jeg er træt af alle hans fikse ideer om hvordan jeg skal se ud. Han kommer ikke med et positivt indspil til hvad der kunne være pænt. For det ved han jo ikke noget om. Til gengæld så går han ikke af vejen for at komme med sin uforbeholdne kritik. Hvis ikke du kan sige noget pænt så hold din kæft.

NARRØV !!!!


Din mand er et røvhul.

Det kan vi alle sammen være engang imellem, så det er ikke ment som, at han altid eller definitivt er det. Men lige med det her: Så er han et røvhul.

Sgu.


Yep....Min mand er normalt ikke et et røvhul eller en narrøv. Tværtom....Men når han så er det det....Så gør han sig virkelig umage :lol: :lol:

Tillykke, Skat. Du har virkelig været en førsteklasses Narrøv idag. Rent 12-tal...

I morgen er han tilbage til at være min gode søde mand. Det er nemlig det fede ved ham. Han bærer ikke nag. Og det gør jeg heller ikke.


Og det er jo det smukke ved det - for jeg har klart indtrykket af, at I generelt er et ret godt match og at der er stor kærlighed mellem jer. Også derfor jeg "turde" skrive som jeg gjorde. :D

Jeg selv var blevet vred og ked af det, og havde været det UENDELIGT. Jeg var nok ALDRIG kommet over den besked. Man kan så sige: Heldigt jeg ikke er gift med din mand. Trods alt. :D


PS. Hvis han vil have, at du skal have fancy hår, så er mit forslag at han står for at tørre og sætte det hver morgen, mens du sidder på en stol og tager fodbad, en kop kaffe, læser en avis eller lignende. Det er kun fair, hvis han vil have et eller andet "smart" på dit hoved, at han har bøvlet med at sætte det.
Han kan endda glatte det med glattejern, mens du stadig snuer under dynen!! Bare han ikke sætter ild til puden ved et uheld. :-D
8
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf vibbsen » 8. nov 2016, 21:12

Jeg overvejede i øvrigt at tage en hue på da vi skulle spise, så han slap for at se på mit frygtelige hår.

Men besluttede mig for at der ikke var nogen grund til at vade det....Han var sur nok i forvejen :-D :-D
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 8. nov 2016, 21:14

vibbsen skrev:Jeg overvejede i øvrigt at tage en hue på da vi skulle spise, så han slap for at se på mit frygtelige hår.

Men besluttede mig for at der ikke var nogen grund til at vade det....Han var sur nok i forvejen :-D :-D


Kan du ikke tage en af de der apps, hvor man kan ændre sin hårfarve. Og så bilde ham ind, at du har farvet dit hår "en smart rød" ligesom mange pædagog-kvinder over 45 år har tendens til at gøre det. :D

Hahaha. :D Gør det, gør det! :klap:
7
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf vibbsen » 8. nov 2016, 21:18

Zombie skrev:
vibbsen skrev:Jeg overvejede i øvrigt at tage en hue på da vi skulle spise, så han slap for at se på mit frygtelige hår.

Men besluttede mig for at der ikke var nogen grund til at vade det....Han var sur nok i forvejen :-D :-D


Kan du ikke tage en af de der apps, hvor man kan ændre sin hårfarve. Og så bilde ham ind, at du har farvet dit hår "en smart rød" ligesom mange pædagog-kvinder over 45 år har tendens til at gøre det. :D

Hahaha. :D Gør det, gør det! :klap:


Lige det med den røde farve, ikke. Det vil nok være et virkelig dumt sted at joke.....Vi har nemlig en aftale om at jeg ALDRIG ALDRIG ALDRIG mere farver mit hår rødt....Noget med nogle striber der ikke var striber, men en helfarve og en karamelfarve som var paprika. Not pretty...Not pretty at all :tie: :tie: :tie: :tie: :tie: :-D
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Novella » 8. nov 2016, 21:20

Hvad satan i hede hule helvede bilder idioten sig ind, Vibbsen? Altså okay, han kan ikke lide dit nye hår, og det er vi jo enige om, at han har ret til at mene, men hvad fanden går der af ham at skabe sig sådan? Det var dog en 40 hestes narrøvsreaktion for fuld udblæsning. Jeg får helt komplekser i forhold til tråden, for han bliver virkelig svær at matche. 100 procent ren præmenstruel narrøv. Selv hvis det passede dig at lytte, Vibbsen, kan håret jo ligesom ikke sættes på igen, så han vil bare tvære rundt i sin hidsighed?

Det er sgu da godt, at du er glad for ham på alle mulige andre områder. Gud fader :rulle:
10
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Novella » 8. nov 2016, 21:30

vibbsen skrev:
avdotja skrev:Men på sin vis kan jeg måske alligevel godt forstå din mand: vi ved jo alle sammen hvor meget opmærksomhed kollegaers partneres, ganske almindelige frisurer tiltrækker sig til en typisk julefrokost. Hvem kender ikke til mindst et eksempel på en udebleven forfremmelse eller udfrysning af frokostgruppen på den konto :sarkasme:


Især efter som vi snakker om et julearrangement af den type som ligger fra 13 til 16 søndag eftermiddag hvor man klipper julepynt, spiser æbleskiver og julemanden kommer og giver børnene gaver :sarkasme: :sarkasme:

Kunne du ikke fortælle ham, at håret er for at undgå, at hans kolleger sender dig sådan en masse liderlige blikke, som de plejer, fordi det er så intimiderende lige midt i æbleskiverne? :sarkasme: Lidt ligesom et muslimsk tørklæde. Pia Allerslev er jo eksempelvis komplet fodformet og Masai med sin page (uden pandehår ganske vist)
4
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf vibbsen » 9. nov 2016, 07:12

Novella skrev:
vibbsen skrev:
avdotja skrev:Men på sin vis kan jeg måske alligevel godt forstå din mand: vi ved jo alle sammen hvor meget opmærksomhed kollegaers partneres, ganske almindelige frisurer tiltrækker sig til en typisk julefrokost. Hvem kender ikke til mindst et eksempel på en udebleven forfremmelse eller udfrysning af frokostgruppen på den konto :sarkasme:


Især efter som vi snakker om et julearrangement af den type som ligger fra 13 til 16 søndag eftermiddag hvor man klipper julepynt, spiser æbleskiver og julemanden kommer og giver børnene gaver :sarkasme: :sarkasme:

Kunne du ikke fortælle ham, at håret er for at undgå, at hans kolleger sender dig sådan en masse liderlige blikke, som de plejer, fordi det er så intimiderende lige midt i æbleskiverne? :sarkasme: Lidt ligesom et muslimsk tørklæde. Pia Allerslev er jo eksempelvis komplet fodformet og Masai med sin page (uden pandehår ganske vist)


Jeg overvejede at sende ham et billede af Pernille Rosendal. Som han synes er supernuttet....Hendes page er om muligt endnu mere skarp end min :rulle:

Imidlertid så har jeg besluttet mig for at tie sagen ihjel. Jeg opfører mig fuldstændig normalt. Hvis han vil være forurettet over noget som ikke kan ændres, så må det være hans problem.
8
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6166
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16115

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Urtekussen » 12. nov 2016, 15:19

Vi skal ud af døren og jeg har travlt. Jeg taber en ting og udbryder "for satan".
Fem minutter efter beder jeg ham gøre noget for mig, og til det er svaret:
"Ja, hvis du holder op med at bande og tale så grimt"

Jeg ved godt, at jeg taler grimt (han er heller ikke selv en engel, men det gælder åbenbart kun mig) og at jeg burde moderere mit sprog.
Men måske han kunne sige det på en mere konstruktiv måde og evt, når jeg ikke har super travlt med at nå tusinde ting på fem minutter?

Og så er der i øvrigt INGEN andre end mig selv, som skal bestemme hvordan jeg taler.
De kan henstille, men jeg vil ikke underlægges censur
13
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Luffegås » 14. nov 2016, 07:24

Skal lige siges vi er blevet gode venner igen, men skal lige have afløb for det.
I lørdags var vi ude hos hans søster og hygge-drikke lidt. Min kæreste er virkelig kun fest-ryger, men sige rselv det gerne skal være store fester. Det her var bare deling af et par øl. Jeg har besværet vejrtrækning, har lige kommet sammen med en ryger i 6 år før jeg mødte min nuværende, så det er ikke fordi jeg er snerpet, jeg ved bare hvor meget jeg ikke gider snave en ryger resten af aftenen, eller lugte af røg. Jeg ved også hvor dårligt han får det når han ryger, og hvor meget selvhad han har til sig selv næste dag over det. Så da jeg påpegede de ting, sagde han nej til en cigaret fra sin svoger. Pludselig skulle de allesammen ud og ryge, kæresten går på toilet og kommer tilbage og siger intet. Da vi så kysser ved busstoppesteddet kunne jeg smage med det samme han havde røget. Jeg synes fandme han kunne have sagt det. Fair nok, jeg kan ikke "forbyde" ham at ryge, det vil jeg ikke og kan jeg ikke, men han skal fandme ikke hemmeligholde ting, og han ved det er det værste han kunne gøre, når jeg netop levede med en eks der løj om alt. Så der var lidt muggen stemning søndag over det, men han undskyldte, og vidste godt at det jo ikke var røgen, men at han tilbageholdte en oplysning der liiige kunne have været rar og vide inden han stak tungen ned i halsen på mig.

EN anden ting jeg synes han var en nar over, da han højt i sin fuldskab råber til sin søster og svoger: "Skal I ikke snart have børn!!?". Kæft hvor jeg selv hader den sætning, og hans søster og svoger er omkring de 30, har ikke engang deres uddannelser i hus, og bor i en lejlighed på under 50m2'er. Ydermere fik jeg en abort sidste år, før jeg kom sammen med ham her, så 1000 tanker går jo igennem hovedet på mig, der lige har fravalgt det med børn, "vil han alligevel nu? jeg troede vi ville vente og se om vi overhovedet ville have børn? Er han skruk?" og så til, hvad nu hvis de stakkels mennesker faktisk har prøvet, har forsøgt, eller der er noget de bare ikke synes rager ham. Jaja, ved godt det ikke er min kamp at kæmpe, men alle der har været vant til at få det spørgsmål i hovedet har lyst til at reagere på andres vegne.

Han er verdens sødeste person ædru, men fuld, der slår hjernen altså bare af, selvom han også er enormt kærlig i perioder i druk.
2
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Evapeva » 15. nov 2016, 08:23

Da han gav mig en fucking grillpande i fødselsdagsgave for 3 uger siden!!!

Nar.

Det kommer nok heller aldrig til at ske igen, da han blev lidt chokket over min reaktion. :engel:
12
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Evapeva » 16. nov 2016, 19:45

Evapeva skrev:Da han gav mig en fucking grillpande i fødselsdagsgave for 3 uger siden!!!

Nar.

Det kommer nok heller aldrig til at ske igen, da han blev lidt chokket over min reaktion. :engel:



Ahahahaha, han har fødselsdag på fredag og han får i år..... tadaaa..... et bestiksæt til 12 personer. Så kan han fandeme lære det! :afro:
39
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Luffegås » 21. nov 2016, 06:53

En af hans venner skulle til samtale om at flytte ind i noget kollektiv. Jeg kender ikke vennen.
Vennen går så på face for at søge en af beboerne han skal snakke med, og på en eller anden måde kan han så se jeg er facebookven med hende, uden at jeg er venner med ham der vennen selv. Så han ligger to og to sammen og spørger så min kæreste, om han må namedroppe min kæreste, fordi han kommer sammen med en der kender nogen.
Den kvinde der er tale om er en jeg gik på efterskole med for øh, nok 12-13 år siden og har ikke set hende siden :s og vi snakkede nok aldrig sammen dengang heller (jeg er så ven med hende, fordi vi alle fra efterskolen bare er venner, det er rart nok at kunne følge med i hinandens liv, og husker hende også som en sød person). Så min kæreste siger bare "jaja", uden at spørge mig! Synes simpelthen det er så tarveligt gjort at han ikke lige advarede mig, og først fortæller det til mig 2 dage efter samtalen er afholdt! En ting er jeg synes det er at skide på vennen, der i god tro tror at det kan skaffe ham point på relations-kontoen, men faktisk i virkeligheden får ham til at ligne en underlig dude der stalker folk på face.
En anden ting er bare, jeg synes jeg skulle have det valg også at blive holdt udenfor. Som jeg sagde til min kæreste, hvad nu hvis det havde været en jeg havde det svært med? Han kan sgu da spørge til relationen, han anede ikke det var en gammel efterskoleven, men han kunne da have spurgt.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 21. nov 2016, 11:56

For en times tid siden. Vi er lige landet herhjemme efter en tur til London, og jeg beder ham finde nøglen frem. Jamen, den har han da ikke med? Før vi tog afsted informerede jeg ham om, at jeg ville smide min nøgle i min mors postkasse, så hun kunne passe katten, og han skulle derfor huske sin - og på dagen for vores afrejse holder han selv i bilen og venter, mens jeg smider nøglen i postkassen. På den baggrund bliver jeg ret frustreret over nu ikke at kunne komme ind - samtidig har vi været undervejs siden kl. 4 om morgenen, jeg er køresyg og skal tisse. Alligevel synes han lige, at det var passende at servere: "Det er jo lige så meget din skyld, for du så da, at jeg tog nøglen ud af bundtet og lagde den fra mig." Øhm, det er meget muligt, at jeg har stået ved siden af, men jeg overvåger sgu da ikke alt, han gør.
6
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf POCKETKITTEN » 21. nov 2016, 16:31

Okay, han er ikke en nar, vel? Men det irriterer mig så meget, at han sætter sig afsides med sin smartphone, når vi er hos min familie.

Vi var ovre og holde min fødselsdag hos mine forældre i weekenden, og jeg tog ham flere gange i at sætte sig væk fra gæsterne ved bordet og placere sig alene i et sofaarrangement med sin telefon. Når jeg spurgte, hvad der var så vigtigt, var det bare at surfe på Facebook.

Han gør det også rigtig meget, når vi sidder sammen med min familie. Så deltager han overhovedet ikke i snakken, men sidder bare og scroller på sociale medier i lange perioder ad gangen.

Han er på ingen måde introvert, asocial eller har svært ved at tale med min familie - tværtimod. Og jeg synes bare, det signalerer virkelig meget ugidelighed at opføre sig sådan. Men når jeg siger det, henviser han bare til, at jeg da også selv sidder med min telefon meget ofte.

Og det er irriterende, for det arbejder jeg virkelig på at lade være med, når vi er ude og være sociale, og jeg synes selv, jeg gør det i markant mindre grad, end han gør. Ih.
17
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.

Tilbage til "Forhold og sex"