Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1933
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 18795

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 27. nov 2016, 21:06

Han slår klamme prutter i dag og jeg kan ikke have det.
Vi skulle have ligget i sengen og set noget fjernsyn og jeg måtte sige at det kunne vi altså ikke.
Han kunne selv ligge der og lukke døren og i øvrigt lufte ud.
Bvadr!

Så jeg var lige så meget, hvis ikke mere, en nar som han :devil:
0
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
thomassneum
Kort karma: 79
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1274

Indlægaf thomassneum » 28. nov 2016, 07:42

Dirtylittledevil skrev:
thomassneum skrev:Min liste er så lang så det giver næsten ikke mening at starte på den, men i går så faldt hun alligevel i en fælde som var lidt sjov.

Vi sidder i en lille gruppe og taler om de uvordne unger som ikke gider rydde op, eller hjælpe til. Så siger min kæreste til en som har mindre børn " Ja..ja.. Men jeg kan oplyse dig at det ikke bliver bedre med alderen" (Min datter er 17 år.) - Jeg tilføjer så "Jeg er helt enig" - imens jeg peger på min kæreste. :-p

Nu har jeg læst det flere gange, og enten misforstår jeg handlingen, eller også er det i den situation du beskriver, dig der er en nar overfor din kæreste. Plus at det bare altid er super akavet for alle andre tilstedeværende, når den ene eller begge parter i et par begynder at komme med hints om at den anden er en røv.

Well.. for at skære det lidt ud.
Min kæreste er et rodehoved af dimensioner. Samtidig har hun lidt travlt med at min datter også er lidt af et rodehoved.

I vores lille sammenslutning, hvor vi kender hinanden godt, begyndte min kæreste at fortælle om hvordan min datter altid roder, og at det bestemt ikke bliver bedre med alderen. Hvorfor jeg så giver hende ret - indforstået at hun ikke selv er for ferm til det med oprydning.

Der blev modtaget i højt humør, selvfølgelig var min kæreste lidt "ha ha.. meget sjovt hva'" ramt. Men altså ingen akavethed.
8
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 1028
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 11031

Indlægaf Dikus » 29. nov 2016, 01:16

Her går man og panikker over at skulle med til hans datters fødselsdag hos moren... som ven... da det er lige nyt nok til at være offentligt... og så ser jeg det her på hans Facebook:

IMG_1559.JPG

:panik:

Sådan offentliggør man da ikke et nyt forhold :naughty:
Og slet ikke med mig, da jeg er alt for uskyldsren til at skrive den slags. Jeg hr faktisk slet ikke sex!

....
Nåååhhhh ja. Man kan slå ting op til en person. Hvis man ønsker at give dem hjertestop, før hjernen når at tænke så langt.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 100
Likede indlæg: 1498

Indlægaf Q-beben » 29. nov 2016, 07:58

Jeg spurgte ham i morges, om han kunne lokkes til at deltage i en reception. Receptionen varer et par timer, og alle andre deltagere kommer som par. Som svar fik jeg et laaaangt indlæg om, at han ville tænke over det, men at jeg skulle tænke mig godt om, når jeg spurgte ham ad, for han vil kun med til de vigtigste ting. Og alle mine arrangementer kunne jo ligesom ikke være super vigtige for mig.

Nu er det jo ikke sådan, at jeg spørger ham ret tit. Hvor var han dog irriterende...

Jeg har slet ikke lyst til at have ham med til den reception :(
8
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 61
Likede indlæg: 1962

Indlægaf Anne Droid » 30. nov 2016, 08:35

I morges i badet. Vi stod under bruseren og ud af det blå, mente han at et nyt brusehoved ville være alletiders geniale julegave til mig. Nej, bare nej. Det har vi virkelig ikke kendt hinanden længe nok til. Og det kommer vi heller ikke til, altså vi er ikke ved at gå fra hinanden, men brusehoved i julegave. Brusehoved! For helvede da.
12
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 118
Likede indlæg: 2168

Indlægaf Charly » 30. nov 2016, 08:49

Anne Droid skrev:I morges i badet. Vi stod under bruseren og ud af det blå, mente han at et nyt brusehoved ville være alletiders geniale julegave til mig. Nej, bare nej. Det har vi virkelig ikke kendt hinanden længe nok til. Og det kommer vi heller ikke til, altså vi er ikke ved at gå fra hinanden, men brusehoved i julegave. Brusehoved! For helvede da.

Det er tæt på skilsmissegrund :8:
6
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 341
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 5591

Indlægaf Mi55y » 30. nov 2016, 09:00

Anne Droid skrev:I morges i badet. Vi stod under bruseren og ud af det blå, mente han at et nyt brusehoved ville være alletiders geniale julegave til mig. Nej, bare nej. Det har vi virkelig ikke kendt hinanden længe nok til. Og det kommer vi heller ikke til, altså vi er ikke ved at gå fra hinanden, men brusehoved i julegave. Brusehoved! For helvede da.

Min kæreste får en køkkenrulleholder... Men det fordi han mindst en gang om dagen brokker sig over, at vi kun har en, så køkkenrullen skal flyttes frem og tilbage mellem køkken og stue - så han har fortjent det.
5
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Anne Droid

Indlægaf Anne Droid » 30. nov 2016, 09:14

Mi55y skrev:

Min kæreste får en køkkenrulleholder... Men det fordi han mindst en gang om dagen brokker sig over, at vi kun har en, så køkkenrullen skal flyttes frem og tilbage mellem køkken og stue - så han har fortjent det.

Det er da også kun fair at han får den så :D Jeg er bare ikke utilfreds med min bruser. Havde jeg brokket mig over den, ville jeg synes det var en betænksom gave.

Jeg ville faktisk synes det ville være helt vildt lækkert hvis han fandt noget der ikke står på min ønskeseddel, men som han vidste jeg gerne ville have. Men når hans bedste indfald er et brusehoved jeg under ingen omstændigheder ønsker mig, så er det fint han holder sig til ønskesedlen.
5
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 29
Likede indlæg: 721

Indlægaf Vinaia » 30. nov 2016, 20:31

Min seneste eks blev ved med at insistere på at ville give mig et decilitermål i fødselsdags-/julegave. Jeg HAR et decilitermål! "Jamen, sådan et rigtigt et", siger han så. Det ER et rigtigt et. Der kan være en deciliter i det! Hvor meget mere rigtigt kan det blive?!

Og forøvrigt: JEG VIL IKKE HAVE ET DECILITERMÅL! FAT DET NU!!! :cuss:

Jeg fik en raclette i julegave af ham et år. Jaaaa, god ide, for jeg laver aldrig mad! Nå ja, jeg fik også en gryde.

Han var den værste gavegiver nogensinde! :boo:
10
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1351
Likede indlæg: 22146

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. dec 2016, 06:55

Vinaia skrev:Min seneste eks blev ved med at insistere på at ville give mig et decilitermål i fødselsdags-/julegave. Jeg HAR et decilitermål! "Jamen, sådan et rigtigt et", siger han så. Det ER et rigtigt et. Der kan være en deciliter i det! Hvor meget mere rigtigt kan det blive?!

Jamen hvad havde han dog gang i? :8:
For maaange år siden, i mine unge dage da jeg var ryger, oplevede jeg noget der minder om. Her gik snakken bare på et askebæger. Jamen du skal da ha et RIGTIGT askebæger til jul! Øh hvad? Nej? Jeg har 10.000 rigtige askebægre. wtf?
Han mente så at et RIGTIGT askebæger havde en helt særlig udformning, og så kunne det lukke sig sammen for oven så det ligesom indkapslede asken. Nå.
Samme kæreste kom også stolt hjem med en gave han havde tænkt meget over. En håndsæbe med pumpe. Fordi han havde jo lagt mærke til den sæbe jeg havde med låg der skulle skrues af hver gang.
2
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
Anne Droid

Indlægaf Anne Droid » 1. dec 2016, 07:10

Vi skal da snart have en tråd om kiksede gaver. Jeg husker tråden(e) fra det andet sted som ret underholdende.
7
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 29
Likede indlæg: 721

Indlægaf Vinaia » 1. dec 2016, 07:30

Anne Droid skrev:Vi skal da snart have en tråd om kiksede gaver. Jeg husker tråden(e) fra det andet sted som ret underholdende.

Ja - eller bare "mindeværdige" gaver. Så man også kan skrive om de gaver, der har betydet noget helt specielt for en. Sådan nogle har jeg også - dog ikke fra førnævnte ekskæreste. :wacko:
1
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 83
Likede indlæg: 1414

Indlægaf Torn » 1. dec 2016, 07:53

Der har været mange store omvæltninger i mit liv på seneste - og nu står jeg, før tid, over for en ny. Jeg er udmattet og orker det egentligt ikke, selvom jeg selv har valgt det og selvom det nok er det bedste for mig i den situation, jeg nu en gang står i. Jeg snakker med min kæreste om det, og han er så praktisk og løsningsorienteret, at jeg brækker mig over det. Jeg har ikke brug for en halvdårlig løsning, jeg har brug for at han fortæller mig, at det er synd for mig. Medlidenhed, ikke løsninger.

Han gør det af det bedste hjerte og han vil så gerne hjælpe mig. Og alligevel provokerer det mig, at han efter alle de år stadig ikke kan læse, hvad det er jeg har brug for. Selv når jeg tydeligt fortæller, hvad jeg har brug for, fatter han det ikke.

Vi havde en god snak om det i går og han kan egentligt godt se, hvad jeg mener. Han har bare svært ved at give mig det, jeg har brug for. Det ligger ham så fjernt, at jeg bare vil tale om mine følelser for at tale om dem. Han ville i samme situation have brug for at vende løsninger, hvorfor han forsøger at gøre det samme med mig.

Altså. Jeg synes han er en nar, men jeg kan nok ikke helt retfærdiggøre det. Må jeg godt sige det alligevel? Ja? Nar.
11
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 57
Likede indlæg: 1140

Indlægaf Ladysparrow » 1. dec 2016, 08:49

Anne Droid skrev:Vi skal da snart have en tråd om kiksede gaver. Jeg husker tråden(e) fra det andet sted som ret underholdende.

Hmmm - ja tror jeg topper den... ;) Så bliver den tråd startet - så burde vi have en afstemning ;)
2
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 487
Likede indlæg: 5531

Indlægaf Novella » 1. dec 2016, 21:00

Torn skrev:Der har været mange store omvæltninger i mit liv på seneste - og nu står jeg, før tid, over for en ny. Jeg er udmattet og orker det egentligt ikke, selvom jeg selv har valgt det og selvom det nok er det bedste for mig i den situation, jeg nu en gang står i. Jeg snakker med min kæreste om det, og han er så praktisk og løsningsorienteret, at jeg brækker mig over det. Jeg har ikke brug for en halvdårlig løsning, jeg har brug for at han fortæller mig, at det er synd for mig. Medlidenhed, ikke løsninger.

Han gør det af det bedste hjerte og han vil så gerne hjælpe mig. Og alligevel provokerer det mig, at han efter alle de år stadig ikke kan læse, hvad det er jeg har brug for. Selv når jeg tydeligt fortæller, hvad jeg har brug for, fatter han det ikke.

Vi havde en god snak om det i går og han kan egentligt godt se, hvad jeg mener. Han har bare svært ved at give mig det, jeg har brug for. Det ligger ham så fjernt, at jeg bare vil tale om mine følelser for at tale om dem. Han ville i samme situation have brug for at vende løsninger, hvorfor han forsøger at gøre det samme med mig.

Altså. Jeg synes han er en nar, men jeg kan nok ikke helt retfærdiggøre det. Må jeg godt sige det alligevel? Ja? Nar.

Det GØR mænd :D Det er hans Mr Fix It-kasket. Læs Mats og Venus/John Gray.
2

Tilbage til "Forhold og sex"