Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
MOGA
Indlæg: 4054
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MOGA » 18. maj 2017, 17:08

Sangius skrev:
Joe skrev:
Sangius skrev:Han tager væk en hel weekend for at spille brætspil. Jeg har ikke været af sted alene så meget som en enkel gang, siden vi blev forældre for 9 måneder siden. Han fatter ikke helt, at når han booker hele hans weekend med sjov og ballade, så booker han hele min med lortebleer og fodrings-forsøg, ingen søvn og tidlig op - og uden hjælp. Jeg er så misundelig og sur over, at han skal af sted. Men nu har han allerede aftalt det, siger han.

Narrøv altså.


Så er det vel bare nu, du skal lægge noget lignende i din kalender?


Jeg ammer stadig, og min datter vil ikke tage flaske, og er heller ikke voldsomt interesseret i mad. Så ind til videre har det holdt mig hjemme.
Jeg ville bare gerne at han i solidaritet havde et lige så nedern liv som mig. :D


Jeg kan godt forstå følelsen, men det nytter jo ikke noget. Kan I ikke i stedet tale om, at når jeres datter vil tage flaske/spise, så får du lidt længere line i en periode, mens han tager over?
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9667
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29296

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sangius » 18. maj 2017, 17:25

MOGA skrev:
Sangius skrev:
Joe skrev:
Sangius skrev:Han tager væk en hel weekend for at spille brætspil. Jeg har ikke været af sted alene så meget som en enkel gang, siden vi blev forældre for 9 måneder siden. Han fatter ikke helt, at når han booker hele hans weekend med sjov og ballade, så booker han hele min med lortebleer og fodrings-forsøg, ingen søvn og tidlig op - og uden hjælp. Jeg er så misundelig og sur over, at han skal af sted. Men nu har han allerede aftalt det, siger han.

Narrøv altså.


Så er det vel bare nu, du skal lægge noget lignende i din kalender?


Jeg ammer stadig, og min datter vil ikke tage flaske, og er heller ikke voldsomt interesseret i mad. Så ind til videre har det holdt mig hjemme.
Jeg ville bare gerne at han i solidaritet havde et lige så nedern liv som mig. :D


Jeg kan godt forstå følelsen, men det nytter jo ikke noget. Kan I ikke i stedet tale om, at når jeres datter vil tage flaske/spise, så får du lidt længere line i en periode, mens han tager over?


Vi har styr på det. Ingen uoverensstemmelser eller konflikter efterlades uløst herhjemme. :)
4
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MyGirl » 21. maj 2017, 11:33

Han startede morgenen med at kommentere, at jeg var blevet tyk (hvilket er korrekt - er små 25 uger henne, så maven er efterhånden svær at overse), men blev derefter fornærmet over, han ikke fik morgensex :rulle:

Oveni en åndssvag kommentar i går, hvor han latterliggjorde, at jeg synes, at 5-6 km cykeltur og 5-6 km gåtur er acceptabel daglig motion, når man nu er lidt hæmmet, gør at han ikke helt er i kridthuset :lol:
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5664
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1489
Likede indlæg: 22988

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf POCKETKITTEN » 23. maj 2017, 18:50

Han har TAGGET mig sammen med et par andre i et opslag på Facebook i en gruppe for vores frivillige arbejde for at rykke mig for at gå ind og betale for et arrangement.

Hallo, vi bor sammen. Vi sidder faktisk ved siden af hinanden i sofaen, hvad med at tale til mig?

Ej, det træls er faktisk, at han godt ved, jeg har et kæmpe overtræk denne måned, fordi jeg går fra SU til bagudbetalt løn, og derfor ikke kan betale for noget som helst, og at det overtræk er blevet betragteligt større, fordi jeg skulle købe ham en fødselsdagsgave til i morgen.
2
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5664
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1489
Likede indlæg: 22988

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf POCKETKITTEN » 23. maj 2017, 19:30

Never mind, jeg har lige fået skuldermassage.
11
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2152
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 127
Likede indlæg: 4999

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Anne Droid » 25. maj 2017, 09:11

Kl. 6 i morges da hans vækkeur ringede. Eller han var muligvis en større nar da han ikke slog det fra i går. Han overlever ikke fredag hvis det ringer i morgen!
3
Klimatosse
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sustentaculum » 25. maj 2017, 20:15

I øjeblikket.. Vi har en 6 årig der rigtig gerne vil aktiveres, og en på 8 uger. Han læser til eksamen, og har selvfølgelig ikke fået læst i løbet af semesteret, det betyder at han nu, 2 uger før, kamplæser til sin egen store frustration, og ikke mindst min.

Det indbefatter at han hele tiden sidder med næsen i bogen, OG sin telefon i hånden (hvis nu han keder sig, kan han spille et åndsvagt mobilspil). Hvis jeg taler til ham, får jeg et opgivende suk, og et "Hvad NU!!" blik. Derfor forsøger jeg ikke at tale til ham, eller at larme for meget. Han sender det store barn ind i soveværelset for at se film, og bliver drøn irriteret på mig og lillebror når vi "larmer" aka. han ammes/vi går rundt i lejligheden/han smågræder.

Jeg har, for at hjælpe ham, tilbudt at tage begge unger og tage ned til min far i Roskilde lørdag så han kan læse i fred, og nu vil han gud-dødme ud og drikke bajere lørdag aften. Da jeg sagde at det synes jeg var træls og at jeg godt kunne bruge lidt aflastning om aftenen, efter at have haft begge unger alene både torsdag, fredag og lørdag, blev han skide sur over at "han ikke må tage ud".

Han opfører sig som en egoistisk nar. øv.
25
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Vinaia » 26. maj 2017, 10:04

Sustentaculum skrev:I øjeblikket.. Vi har en 6 årig der rigtig gerne vil aktiveres, og en på 8 uger. Han læser til eksamen, og har selvfølgelig ikke fået læst i løbet af semesteret, det betyder at han nu, 2 uger før, kamplæser til sin egen store frustration, og ikke mindst min.

Det indbefatter at han hele tiden sidder med næsen i bogen, OG sin telefon i hånden (hvis nu han keder sig, kan han spille et åndsvagt mobilspil). Hvis jeg taler til ham, får jeg et opgivende suk, og et "Hvad NU!!" blik. Derfor forsøger jeg ikke at tale til ham, eller at larme for meget. Han sender det store barn ind i soveværelset for at se film, og bliver drøn irriteret på mig og lillebror når vi "larmer" aka. han ammes/vi går rundt i lejligheden/han smågræder.

Jeg har, for at hjælpe ham, tilbudt at tage begge unger og tage ned til min far i Roskilde lørdag så han kan læse i fred, og nu vil han gud-dødme ud og drikke bajere lørdag aften. Da jeg sagde at det synes jeg var træls og at jeg godt kunne bruge lidt aflastning om aftenen, efter at have haft begge unger alene både torsdag, fredag og lørdag, blev han skide sur over at "han ikke må tage ud".

Han opfører sig som en egoistisk nar. øv.

Hold fast, hvor ville jeg blive skuffet og stram i betrækket af sådan en opførsel!! :gisp: :kram:
2
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sustentaculum » 26. maj 2017, 10:14

Vinaia skrev:Hold fast, hvor ville jeg blive skuffet og stram i betrækket af sådan en opførsel!! :gisp: :kram:


Jeg må indrømme at jeg, her dagen efter, stadig ikke helt har tilgivet ham. Hans go-to forsvar i øjeblikket er:" Bare fordi du er begænset og ikke må/kan ryge/drikke/mødes med venner osv. betyder det jo ikke, at jeg ikke kan".. Nej, smarte, det ved jeg lige som godt, men bare fordi det er "mig der er den", lige i øjeblikket betyder det jo ikke at du har carte blanche til at gøre hvad som helst.

Jeg sagde ellers at han bare kunne inviterer kammeraten herhjem, men det var ikke godt nok, for "Det er jo ikke københavn".

Suk. ja, som i kan hører er jeg stadig skide sur :lol: :lol: :lol: Måske mest af alt over at han ligger den over på mig. "jeg må ikke". Du kan lade være med at spørge, og så tænke dig om i stedet for. "Ville Sust. synes det her var fedt, eller ville hun synes det var lidt nederen"

ØV. :whine: :whine: :whine:
1
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3256
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12417

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Joe » 26. maj 2017, 10:18

Jeg fortalte om min drøm, hvor jeg blev slået temmeligt meget ud af lille bombe på Nørreport station, og lå og blev forsøgt reddet af en del mennesker.
"Tror du ikke bare det var en bordbombe? Du har det med at overreagere."
Nar.
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 26. maj 2017, 10:20

Sustentaculum skrev:
Vinaia skrev:Hold fast, hvor ville jeg blive skuffet og stram i betrækket af sådan en opførsel!! :gisp: :kram:


Jeg må indrømme at jeg, her dagen efter, stadig ikke helt har tilgivet ham. Hans go-to forsvar i øjeblikket er:" Bare fordi du er begænset og ikke må/kan ryge/drikke/mødes med venner osv. betyder det jo ikke, at jeg ikke kan".. Nej, smarte, det ved jeg lige som godt, men bare fordi det er "mig der er den", lige i øjeblikket betyder det jo ikke at du har carte blanche til at gøre hvad som helst.

Jeg sagde ellers at han bare kunne inviterer kammeraten herhjem, men det var ikke godt nok, for "Det er jo ikke københavn".

Suk. ja, som i kan hører er jeg stadig skide sur :lol: :lol: :lol: Måske mest af alt over at han ligger den over på mig. "jeg må ikke". Du kan lade være med at spørge, og så tænke dig om i stedet for. "Ville Sust. synes det her var fedt, eller ville hun synes det var lidt nederen"

ØV. :whine: :whine: :whine:

Jeg kan ikke komme i tanke om ret mange, hvis nogen overhovedet, der ville synes at det var fedt :ae:
Nej, hvor er det ikke i orden.
Jeg håber at han indser det (muligvis efter eksamen, for den slags kan godt gøre folk helt rundtossede) og gør det godt igen :kram:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2152
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 127
Likede indlæg: 4999

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Anne Droid » 26. maj 2017, 10:51

Sustentaculum skrev:
Vinaia skrev:Hold fast, hvor ville jeg blive skuffet og stram i betrækket af sådan en opførsel!! :gisp: :kram:


Jeg må indrømme at jeg, her dagen efter, stadig ikke helt har tilgivet ham. Hans go-to forsvar i øjeblikket er:" Bare fordi du er begænset og ikke må/kan ryge/drikke/mødes med venner osv. betyder det jo ikke, at jeg ikke kan".. Nej, smarte, det ved jeg lige som godt, men bare fordi det er "mig der er den", lige i øjeblikket betyder det jo ikke at du har carte blanche til at gøre hvad som helst.

Jeg sagde ellers at han bare kunne inviterer kammeraten herhjem, men det var ikke godt nok, for "Det er jo ikke københavn".

Suk. ja, som i kan hører er jeg stadig skide sur :lol: :lol: :lol: Måske mest af alt over at han ligger den over på mig. "jeg må ikke". Du kan lade være med at spørge, og så tænke dig om i stedet for. "Ville Sust. synes det her var fedt, eller ville hun synes det var lidt nederen"

ØV. :whine: :whine: :whine:


Min ex mente helt seriøst at det var det jeg fik barselspenge for. Altså for at tage sig af vores barn. Hele tiden. Nar! Han er ex og vores søn er enebarn.
7
Klimatosse
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9090
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21959

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple Haze » 26. maj 2017, 13:06

Sustentaculum skrev:
Vinaia skrev:Hold fast, hvor ville jeg blive skuffet og stram i betrækket af sådan en opførsel!! :gisp: :kram:


Jeg må indrømme at jeg, her dagen efter, stadig ikke helt har tilgivet ham. Hans go-to forsvar i øjeblikket er:" Bare fordi du er begænset og ikke må/kan ryge/drikke/mødes med venner osv. betyder det jo ikke, at jeg ikke kan".. Nej, smarte, det ved jeg lige som godt, men bare fordi det er "mig der er den", lige i øjeblikket betyder det jo ikke at du har carte blanche til at gøre hvad som helst.

Jeg sagde ellers at han bare kunne inviterer kammeraten herhjem, men det var ikke godt nok, for "Det er jo ikke københavn".

Suk. ja, som i kan hører er jeg stadig skide sur :lol: :lol: :lol: Måske mest af alt over at han ligger den over på mig. "jeg må ikke". Du kan lade være med at spørge, og så tænke dig om i stedet for. "Ville Sust. synes det her var fedt, eller ville hun synes det var lidt nederen"

ØV. :whine: :whine: :whine:


Hvad om du fortæller han at i stedet for at han drikker øl med venner lørdag aften, bliver han nød til at blive hjemme og tage sig af sine børn, mens du tager ud med en venninde et par timer og hygger over en god middag.
11
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sustentaculum » 26. maj 2017, 14:09

Purple Haze skrev:
Sustentaculum skrev:
Vinaia skrev:Hold fast, hvor ville jeg blive skuffet og stram i betrækket af sådan en opførsel!! :gisp: :kram:


Jeg må indrømme at jeg, her dagen efter, stadig ikke helt har tilgivet ham. Hans go-to forsvar i øjeblikket er:" Bare fordi du er begænset og ikke må/kan ryge/drikke/mødes med venner osv. betyder det jo ikke, at jeg ikke kan".. Nej, smarte, det ved jeg lige som godt, men bare fordi det er "mig der er den", lige i øjeblikket betyder det jo ikke at du har carte blanche til at gøre hvad som helst.

Jeg sagde ellers at han bare kunne inviterer kammeraten herhjem, men det var ikke godt nok, for "Det er jo ikke københavn".

Suk. ja, som i kan hører er jeg stadig skide sur :lol: :lol: :lol: Måske mest af alt over at han ligger den over på mig. "jeg må ikke". Du kan lade være med at spørge, og så tænke dig om i stedet for. "Ville Sust. synes det her var fedt, eller ville hun synes det var lidt nederen"

ØV. :whine: :whine: :whine:


Hvad om du fortæller han at i stedet for at han drikker øl med venner lørdag aften, bliver han nød til at blive hjemme og tage sig af sine børn, mens du tager ud med en venninde et par timer og hygger over en god middag.


Den mindste skal ammes, og om aftenen gerne hele tiden, så det kan jeg desværre ikke. Men jeg kunne godt have lyst til det :lol:

Han er heldigvis ikke en ego-nar hele tiden. Men han har lidt svært ved at forstå at det at være på barsel/være alene med ungerne ikke er lige som at have "fri" :/
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26795

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Santa » 26. maj 2017, 14:14

Lige før da han ødelagde gasslangen til grillen......farvel til 500kr og aftenens planlagte menu. "Jeg synes bare den så slidt ud...."
Nå, men så er det da nok osse en rigtig god ide at vride den rundt, så den kan flække! Idiot.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)

Tilbage til "Forhold og sex"