Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4380

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Q-beben » 28. sep 2016, 04:30

Lige nu bor mine børn hos mig hele tiden, - dvs. min kæreste og jeg har kun én dag hveranden uge, hvor vi er uden børn.

I går var det sådan en dag, og vi havde selvfølgelig aftalt at skulle ses. Han spørger dog i løbet af dagen, om vi kan droppe det, da han føler sig presset på tiden mht at nå nogle ting. Jeg bliver selvfølgelig skuffet, for jeg havde glædet mig, men det er jo fair nok, hvis han har noget, han skal nå.

Da vi snakker sammen, inden vi skal sove, - fortæller jeg, at jeg har savnet ham, - og spørger så, om han nåede det, han skulle. Han fortæller så, at han faktisk ikke har lavet en disse. Han har bare ligget på sofaen og set fjernsyn.

Fair nok, at han har brug for at ligge på sofaen og lave ingenting - men det kan han gøre i morgen, i overmorgen, - ja de næste fem dage, hvor vi ikke skal ses, og hvor han ikke har sine børn.

Tak, supermand! Vælg dog bare vores børnefri-dag fra til fordel for... ingenting.
11
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Ficus » 28. sep 2016, 07:24

Vi skal have en ejendomsmægler på besøg i lejligheden senere, så vi kan få den vurderet.

Jeg har fri i dag, fordi jeg skal færdiggøre et skoleprojekt til i morgen og vi skal have 3 vennepar på besøg i aften også, så skal både bage og lave mad, ved siden af læsning

Spørger i går om vi ikke skal gå i seng, i stedet for at at starte støvsugning og aftørring af overflader der, hvis jeg så gjorde de to ting i dag. Han går lidt modvilligt med til det...

Nu har han så sendt en mail, med ting jeg jo lige kan lave når jeg alligevel bare er herhjemme. Inkl vaske tøj, stryge hans skjorter, skifte sengetøj, støvsuge og tørre af, rense fuger og gøre rent på badeværelse.


1) så rodet/snavset/beskidt er her slet ikke, vi gjorde rent i weekenden
2) du kan i det mindste skrive "hvis du har tid" eller "du må gerne kigge på....." Diktatormails kommer man ikke langt med
8
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 28. sep 2016, 07:41

Jeg tror, jeg havde sendt en mail med en faktura retur, hvis min mand sådan synes han skulle råde over min tid.
30
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Ficus » 28. sep 2016, 09:26

Han har helt af sig selv - for jeg svarer ikke på sådan en mail - skrevet at han elsker mig, at mailen ikke skulle læses som en to-do liste, så det håber han at jeg ikke gjorde og om han skulle købe slik med hjem til mig :-D

Er muligt at jeg er ret nem at lokke til ting, hvis man tilbyder slik :genert: Lidt nar-agtig synes jeg nu stadig den første mail var
15
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5558

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Luffegås » 28. sep 2016, 18:58

Mens vi hyggede og spiste lækker mad, og havde haft en nogenlunde god eftermiddag, og så starter han en samtale om at være assertiv, fordi han så jeg havde læst om det:
"Du gør mig submissiv, når du bliver aggresiv".. Tak for mad.. Jeg blev helt vildt ked af det, for jeg er meget sur/stresset/depri for tiden, og det er fair nok han siger det, men jeg gider bare ikke snakke om det når vi sidder og spiser :( Så mens jeg fik grædt færdig satte vi os i sofaen og havde en lang og god snak bagefter... Igen, jeg er helt med på hvad han ville, men altså, vi sad lige og hyggede...
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6176
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16145

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Urtekussen » 28. sep 2016, 20:25

Vi skal have gravet indkørsel op. Pt er det hårdtkørt stabilgrus, så der skal en kraftig maskine til.
Min far kan låne en på sit arbejde.
Hver gang vi taler om det, siger min kæreste "Jeg er meget i tvivl, om den kan klare det".
Jeg får spat af den negativitet, så jeg blev sur og påpegede, at han jo ikke engang ved, HVILKEN maskine min far kommer med, og at jeg synes det er som om han antager at min far er debil og vil troppe op med en plastikskovl.
Det prøver spaden så at fatte, men i stedet for bare at holde sin kæft og tænke lidt, skal han lige mumle at jeg er super nærtagende.

Og så bliver jeg da først sur!
6
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6176
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16145

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Urtekussen » 28. sep 2016, 20:32

Og så bagefter, lige bagefter, mens jeg stadig er sur, siger han "undskyld" på den mest uengagerede måde, så man ikke er i tvivl om, at det mener han ikke.
Og så insisterer han på, at jeg skal komme hen og sidde i sofaen og putte igen.

Gu vil jeg da ej! Jeg er stadig sur, især over din fesne undskyldning. Og du skal sgu ikke bestemme, hvornår jeg skal sidde i sofaen.
Mongolos!
7
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22964

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf POCKETKITTEN » 28. sep 2016, 20:34

Det værste, min kæreste kan gøre, er at sige:
"Jeg er da ked af, at jeg fornærmede dig."

Og det gør han konsekvent, når jeg påpeger, at han har været strid. Han påstår altid, at han mener det oprigtigt, men han siger det på sådan en helt kold og uengageret måde, som næsten ikke kan høres som andet end sarkastisk. Uh, jeg hader det.
3
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Æble » 29. sep 2016, 00:38

POCKETKITTEN skrev:Det værste, min kæreste kan gøre, er at sige:
"Jeg er da ked af, at jeg fornærmede dig."

Og det gør han konsekvent, når jeg påpeger, at han har været strid. Han påstår altid, at han mener det oprigtigt, men han siger det på sådan en helt kold og uengageret måde, som næsten ikke kan høres som andet end sarkastisk. Uh, jeg hader det.


Det gør min også. "Nåmen det må du meget undskylde så".

:sur:
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4636
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 678
Likede indlæg: 21210

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf catnip » 29. sep 2016, 14:42

Ballademager skrev:Han er simpelthen SÅ stædig på den ufede måde, at jeg af og til næsten ikke kan rumme det :genert:

Vi er pt. på ferie, og han vil gerne ud at løbe. Han spørger, om han må låne mine træningsshorts. Det må han gerne. Han siger så, at han alligevel ikke vil låne dem og hellere løbe i sine cowboyshorts. Jeg kommer for skade at foreslå at løbe i badeshorts, som bare er et par almindelige, lette shorts. Han siger, at de så vil være ulækre at bade i bagefter. Jeg kommer så til at sige, at det er lige så klamt at løbe i de shorts, som han skal gå i bagefter.

Over to timer efter undrer det mig, at han ikke er tilbage fra sin løbetur, så ringer for at sikre mig, at alt er ok. Først siger han "tak for tilliden", hvorefter han siger, at jeg har ødelagt det for ham ved at fortælle ham, at han gør det forkert. Så han er gået en tur i stedet, men "nu kan han da godt høre, at han ikke må være ude længere" :rulle:

Så meget for engagement i hans løberi og omsorg for, om han ligger i en grøft med brækket ben.

Edit: Kæreste er tilgivet på stedet efter, at han kom hjem og var så sød og omsorgsfuld over for min lille bonusnevø. Naturen er åbenbart så udspekuleret, at den salgs vægter højere end stædighed :D :lun:


Hold da ellers kæft.... :nerve:
6
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ManicNinja » 29. sep 2016, 15:00

Q-beben skrev:Lige nu bor mine børn hos mig hele tiden, - dvs. min kæreste og jeg har kun én dag hveranden uge, hvor vi er uden børn.

I går var det sådan en dag, og vi havde selvfølgelig aftalt at skulle ses. Han spørger dog i løbet af dagen, om vi kan droppe det, da han føler sig presset på tiden mht at nå nogle ting. Jeg bliver selvfølgelig skuffet, for jeg havde glædet mig, men det er jo fair nok, hvis han har noget, han skal nå.

Da vi snakker sammen, inden vi skal sove, - fortæller jeg, at jeg har savnet ham, - og spørger så, om han nåede det, han skulle. Han fortæller så, at han faktisk ikke har lavet en disse. Han har bare ligget på sofaen og set fjernsyn.

Fair nok, at han har brug for at ligge på sofaen og lave ingenting - men det kan han gøre i morgen, i overmorgen, - ja de næste fem dage, hvor vi ikke skal ses, og hvor han ikke har sine børn.

Tak, supermand! Vælg dog bare vores børnefri-dag fra til fordel for... ingenting.


Fortalte du ham det? Viste du, du var gal? Jeg var blevet virkelig gal og skuffet, må jeg indrømme. Nok især over at få sådan en liiiiille, dum hvid løgn i hovedet. Så stå dog ved, at du har brug for alenetid, klaphat, i stedet for at foregive at skulle nå et eller andet.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ManicNinja » 29. sep 2016, 15:06

POCKETKITTEN skrev:Det værste, min kæreste kan gøre, er at sige:
"Jeg er da ked af, at jeg fornærmede dig."

Og det gør han konsekvent, når jeg påpeger, at han har været strid. Han påstår altid, at han mener det oprigtigt, men han siger det på sådan en helt kold og uengageret måde, som næsten ikke kan høres som andet end sarkastisk. Uh, jeg hader det.


Sorry, folks, det er lidt skævt i forhold til tråden. Men har funderet noget over, hvad i alverden 'gaslighting'-begrebet, som flere herinde taler om, dækker over. Hører ovenstående ikke hjemme i kategorien, eller er det mig, der ikke har fattet en meter?

Sådan noget med, at den her mand med sin reaktion faktisk får en kvinde til at føle, at hendes følelsesmæssige reaktion er forkert og får det til at se ud, som om han selv er høflig/ordentlig?

Undskyld, Pocket - det er ikke for at hænge hverken dig eller din kæreste ud. Har bare studset meget over det begreb og ikke kunnet finde et eksempel, der gjorde det tydeligere for mig ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22964

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf POCKETKITTEN » 29. sep 2016, 16:55

ManicNinja skrev:
POCKETKITTEN skrev:Det værste, min kæreste kan gøre, er at sige:
"Jeg er da ked af, at jeg fornærmede dig."

Og det gør han konsekvent, når jeg påpeger, at han har været strid. Han påstår altid, at han mener det oprigtigt, men han siger det på sådan en helt kold og uengageret måde, som næsten ikke kan høres som andet end sarkastisk. Uh, jeg hader det.


Sorry, folks, det er lidt skævt i forhold til tråden. Men har funderet noget over, hvad i alverden 'gaslighting'-begrebet, som flere herinde taler om, dækker over. Hører ovenstående ikke hjemme i kategorien, eller er det mig, der ikke har fattet en meter?

Sådan noget med, at den her mand med sin reaktion faktisk får en kvinde til at føle, at hendes følelsesmæssige reaktion er forkert og får det til at se ud, som om han selv er høflig/ordentlig?

Undskyld, Pocket - det er ikke for at hænge hverken dig eller din kæreste ud. Har bare studset meget over det begreb og ikke kunnet finde et eksempel, der gjorde det tydeligere for mig ...


Helt ok! Jeg har aldrig hørt om begrebet, så jeg ved det ikke!
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf sortkaffe » 29. sep 2016, 17:12

POCKETKITTEN skrev:
Helt ok! Jeg har aldrig hørt om begrebet, så jeg ved det ikke!

kender heller ikke begrebet
:gammel:
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Filipai » 29. sep 2016, 17:13

Jeg tror fandmer nogengange at jeg er forlovet med en 5-årig.
Han glemmer vigtige ting, og når jeg minder ham om det bliver han irriteret, og når han så glemmer det (for 10. gang) bliver han sur over jeg ikke minder ham om det.

Og så virker han ikke en skid interesseret i at gøre sit studie færdigt, fordi han hellere vil knokle på hans nye job. Fedt mester, men lønnen er jo heller ikke næsten det dobbelte om 3 måneder, hvis du stramte ballerne an og fik det skide studie færdiggjort.
0

Tilbage til "Forhold og sex"